Die ging douchen met een verrotte douchestang.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:17 schreef GSMboy het volgende:
- Kan iemand mij vertellen wat er met Isabella gebeurd is, waardoor ze in kritieke toestand in het ziekenhuis op wordt genomen?
- En Lorena die bedreigd wordt? Waarom dat dan? Had dat niet iets met die beroving in de Koning te maken?
Ik heb GTST afgelopen tijd niet echt meer zo gevolgd.....
Kan iemand mij even bijpraten over deze dingen?
Hidde Maas kan geweldig een bad guy spelen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:10 schreef formerjellybean het volgende:
Als Joep Serton erin speelt dan wil ik ook Hidde Maas, dan word het Spijkerhoek the reunion
Helemaal mee eens! Een badguy net zoals Herman Hoogendoorn zou top zijn!quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:40 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Hidde Maas kan geweldig een bad guy spelen.
Leuk wat tegengas voor Ludo
Ja en dan? Een familielid van Herman Hogendoorn ìs geen Herman Hogendoorn, op zich bewezen Rien en Frits dat al, maar Jack, Sjors en Wiet zijn nota bene zijn kleinkinderen en geen verre neef en die bakken er al weinig van.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:24 schreef DeTolk het volgende:
Hidde Maas als de verloren neef van Herman Hoogendoorn
Ja dus? Mocht het een familie lid van Herman Hoogendoorn zijn. Dan kan diegene toch op hetzelde niveau van Herman of nog erger dan hem kunnen zijn? Maar ik denk dat deze fantasie nooit uit zal komen GTST kennende.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja en dan? Een familielid van Herman Hogendoorn ìs geen Herman Hogendoorn, op zich bewezen Rien en Frits dat al, maar Jack, Sjors en Wiet zijn nota bene zijn kleinkinderen en geen verre neef en die bakken er al weinig van.
Het moet dan inderdaad wel een echte schurk worden. Zo niet, laat hem dan niet de naam Hogendoorn nog verder bezoedelen, zoals die prutsers Jack, Sjors en Wiet hebben gedaan. Niets machtigs of gemeens aan...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:24 schreef DeTolk het volgende:
Hidde Maas als de verloren neef van Herman Hoogendoorn
Geloof je nou echt dat dat erin zit? Kijk naar Jack, die werd als een soort opvolger van Frits en Herman geïntroduceerd, het slechtste wat ie heeft gedaan is Augusta loslaten boven een putquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:05 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Ja dus? Mocht het een familie lid van Herman Hoogendoorn zijn. Dan kan diegene toch op hetzelde niveau van Herman of nog erger dan hem kunnen zijn? Maar ik denk dat deze fantasie nooit uit zal komen GTST kennende.
Dit dus, er zijn al afstammelingen van Herman aanwezig, waar ze alle kanten mee uit konden, maar ze willen het niet. Al komen er nog 100 kinderen, neven of achternichten, zolang de schrijvers niet willen (wat blijkt uit het feit dat ze van Hermans afstammelingen een stelletje sufkutten maken) hoeven we niet op een Herman Hogendoorn II te rekenen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:30 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Het moet dan inderdaad wel een echte schurk worden. Zo niet, laat hem dan niet de naam Hogendoorn nog verder bezoedelen, zoals die prutsers Jack, Sjors en Wiet hebben gedaan. Niets machtigs of gemeens aan...
Dat lijkt Job wel, die zoon van Rickquote:Op woensdag 1 september 2010 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Die met dat lange haar zou je toch een paar klappen willen geven ?
Heb alleen een plaatje gezien en heb nu al zo iets van nee bah doe maar niet.
Job had tenminste een toffe kop deze gast is zoquote:Op woensdag 1 september 2010 14:09 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat lijkt Job wel, die zoon van Rick
en Cynthia Abma heeft de garderobe van Maxime overgenomen
Das ook net Heintje Davids.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:19 schreef Lucas15 het volgende:
Babette van Veen wil weer in GTST spelen
Is dat de nieuwe familiequote:Op woensdag 1 september 2010 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Die met dat lange haar zou je toch een paar klappen willen geven ?
Heb alleen een plaatje gezien en heb nu al zo iets van nee bah doe maar niet.
Nou hoera.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:19 schreef Lucas15 het volgende:
Babette van Veen wil weer in GTST spelen
dit inderdaadquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:15 schreef Moelie het volgende:
wtf, de familie Huygens had dus net zo goed kunnen blijven. Ik kan me niet voorstellen dat deze jongens, jongens van (bijv.) 12/13 jaar gaan spelen.. Ze zijn gewoon even oud als Dex
Dat hoeft opzich niet slecht te zijn.. met meer onbekenden is er eigenlijk veel meer nieuws voor haar mogelijk dan wanneer nog steeds dezelfde koppen rondlopen die ze allemaal ooit al eens gedaan heeft.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, de enige die ze kent zijn Ludo, Janine en haar oud-rivale Laura
Mijn ervaring is juist dat mensen die ze van heel vroeger terug halen totaal geen feeling meer hebben met zowel de personages als de verhalen van nu, boutverhaallijnen krijgen waardoor het personage totaal verneukt wordt en vervolgens met de staart tussen de benen weer vertrekken.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:35 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat hoeft opzich niet slecht te zijn.. met meer onbekenden is er eigenlijk veel meer nieuws voor haar mogelijk dan wanneer nog steeds dezelfde koppen rondlopen die ze allemaal ooit al eens gedaan heeft.
Rickquote:Op donderdag 2 september 2010 18:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, de enige die ze kent zijn Ludo, Janine en haar oud-rivale Laura
Dat dus idd.quote:Op vrijdag 3 september 2010 02:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mijn ervaring is juist dat mensen die ze van heel vroeger terug halen totaal geen feeling meer hebben met zowel de personages als de verhalen van nu, boutverhaallijnen krijgen waardoor het personage totaal verneukt wordt en vervolgens met de staart tussen de benen weer vertrekken.
Klopt personages veranderend compleet onder nieuwe schrijvers omdat ze gewoon niet weten welke verhaallijn bij ze past. Rik werd een brave huisvader. Linda´s vorige comeback was gewoon raar.quote:Op vrijdag 3 september 2010 02:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mijn ervaring is juist dat mensen die ze van heel vroeger terug halen totaal geen feeling meer hebben met zowel de personages als de verhalen van nu, boutverhaallijnen krijgen waardoor het personage totaal verneukt wordt en vervolgens met de staart tussen de benen weer vertrekken.
Ik wist het ook niet meer.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:21 schreef Lucas15 het volgende:
Ik had wat videobanden gekeken en kwam tot de conclusie dat Frits van Houten in principe nog terug kan komen want dit zei Herman tegen Bronkhorst : "Mm.. Op de begrafenis van mijn zoon werd ik aangesproken door een uhh.. Luche type.. die zei dat die nog tipgeld kreeg van Frits.. dat hij hem gewaarschuwd zou hebben voor een eventuele aanslag.."
Maar dat weten de schrijvers vast niet.
Ja, Ik zal dit online zetten. Was dit al eerder van plan... maar je ziet het wel verschijnenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:37 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet meer.
Ga je dit ooit online zetten op Youtube? Ik zou dit ontzettend graag terug willen zien.![]()
Je bent goed bezig!
Geweldig! Ik kijk er echt naar uit. Hartelijke dank voor de moeite!quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:40 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Ja, Ik zal dit online zetten. Was dit al eerder van plan... maar je ziet het wel verschijnenZo ook een mooi scene waarin Herman, Frits kapot maakte en vervolgens laat Frits zijn projecten door de bank financieren. Dat is echt een lach scene haha. Die arogante kop van Frits! Of Dian en Herman
Idd. Jan-Henk Gerritse kan gewoon terugkomen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:28 schreef PeterKelder het volgende:
Weer zo'n voorbeeld zoals GTST ooit, in een ver verleden, was. Good VS Bad, de 'gewone' man tegenover de keiharde rijke man.
Deze scène is daar echt een voorbeeld van. Verhaallijn, het spel, de dialogen, het camerawerk, de muziek, alles komt hier samen in een mooi geheel wat het aangenaam maakt om er naar te kijken. En daarbij was Joop Wittermans meesterlijk in deze scène.
Overigens kan Jan-Henk toch gewoon terugkomen. Heeft Jack ook weer eens iets fatsoenlijks en kan hij meer te weten komen over zijn moeder Trix. Daar is nog nooit niemand over begonnen sinds Jack's komst in 2005.
Misschien niet zo'n spectaculaire aflevering, maar wel de terugkeer van Fritsquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:08 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Geweldig! Ik kijk er echt naar uit. Hartelijke dank voor de moeite!
Prachtige aflevering Lucas, het toppunt van de affaire tussen Linda en Robert en natuurlijk de afronding van de verhaallijn tussen Frits en het gezelschap van Onno P Wassenaarquote:Op zondag 5 september 2010 03:10 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Misschien niet zo'n spectaculaire aflevering, maar wel de terugkeer van Frits
Volledig mee eens! Super dat je al zo snel hebt gepost. Ik ben je dankbaar!quote:Op zondag 5 september 2010 10:46 schreef PeterKelder het volgende:
Thanks Lucas! Als je hier nog meer van hebt, zie ik het gráág verschijnen op YouTube!
Ik doelde alleen op deze afleveringquote:Op zondag 5 september 2010 12:28 schreef PeterKelder het volgende:
Vonden? Je hebt toch nog wel meer, mag ik hopen!
Je doelt op die scène uit seizoen 6? Naar mijn weten staat die niet op Youtube. Wel was dat één van de 10 fragmenten van de GTST-site voor het mooiste moment van seizoen 6, maar deze stond er maar een week op.quote:Overigens heb ik ook een scene met Helen en "Peter Kelder" die uiteindelijk verteld dat Peter zijn zoon is. Maar ik denk dat het al op Youtube staat. Anders doe ik het.
Het gaat om een beter met langer haar dan normaal. Hij krijgt een boek van Helen dat op hem gebasseerd is. Hij praat daarna nog met Arnie en Daniel erover.quote:Op zondag 5 september 2010 12:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je doelt op die scène uit seizoen 6? Naar mijn weten staat die niet op Youtube. Wel was dat één van de 10 fragmenten van de GTST-site voor het mooiste moment van seizoen 6, maar deze stond er maar een week op.
Die scène van seizoen 3 staat wel op Youtube.
Seizoen 6 dus, toen Peter een korte comeback maakte (i.v.m. de ziekte van Guusje Balk). Heb je trouwens daarvan de gehele aflevering of alleen dat korte stukje?quote:Het gaat om een beter met langer haar dan normaal. Hij krijgt een boek van Helen dat op hem gebasseerd is. Hij praat daarna nog met Arnie en Daniel erover.
Idd. i.v.m de ziekte van Guusje. Volgens mij is het niet geheel.quote:Op zondag 5 september 2010 12:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Seizoen 6 dus, toen Peter een korte comeback maakte (i.v.m. de ziekte van Guusje Balk). Heb je trouwens daarvan de gehele aflevering of alleen dat korte stukje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |