hoop ik ook ja, ik wordt echt schijtziek van dat jankende gezeik van Bing.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:44 schreef verleiding het volgende:
NOU mensen, was dat even spannend zeg.
Ik hoop overigens dat Danny de vader is.
Dat hoorde ik van mijn beste vriendin die ook verslavend aan GTST! En waar zij vandaan kwam geen idee. Maar in ieder gevalquote:Op maandag 6 september 2010 22:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kan je iets meer vertellen, waar komt dit vandaan?
Niets ten nadelen van je vriendin, maar erg betrouwbaar is dit niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:31 schreef summer29 het volgende:
[..]
Dat hoorde ik van mijn beste vriendin die ook verslavend aan GTST! En waar zij vandaan kwam geen idee. Maar in ieder gevalals zij gelijk heeft dat die 2 dames uit serie gaat!
Iemand heeft deze geopend: GTST #295: Nu met geruchten voor seizoen 21! Dus het is maar gerucht.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Niets ten nadelen van je vriendin, maar erg betrouwbaar is dit niet natuurlijk.
Het verbaast me betreft het eerste punt dat gij daar nu achter komtquote:Op maandag 6 september 2010 22:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Aflevering net terug gezien:
* Bing is wat mij betreft nu de opperkneus van de serie
* Dat baby-gedoe hangt me nu al de keel uit
* Hopelijk blijft Ludo nu eens normaal doen en is ie zometeen de held die zijn zin heeft gekregen ipv de 'zwarte piet' die zijn zin heeft gekregen (hoewel Erik de Vogel het best aardig deed als zwarte piet, zie ik hem liever als Ludo)
* Ik heb niet zoveel tegen Wiet, kan best uitgroeien tot iets, Angela Schijf acteerde ook belabberd in haar eerste weken en dreunde haar tekst nog monotoner op, maar iemand kan groeien, ze is nu juist een van de bekendere stemactrices.
Bing verschilt van tijd tot tijd, maar eigenlijk is ie de afgelopen tijd steeds drammeriger en triester geworden. Vroeger was hij redelijk relaxed, maar ik vind hem het afgelopen seizoen autoritair op een ongelooflijke domme manier. Lees: op de manier van een domme arbeider alla Willem Kelder, alleen deed die het nog overtuigendquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:18 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Het verbaast me betreft het eerste punt dat gij daar nu achter komt![]()
Voor de rest ben ik het met je eens natuurlijk
Bing is na het vertrek van Nick en Dex je nieuwe held?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vond Bing echt tof toen hij met Lorena was.
Wat ik me laatst afvroeg is hij nog steeds manager van die toko onder die kamers ?
Je hoort en ziet er nooit meer wat over.
Nee zo tof vind ik Bing ook weer niet maar ik begrijp de emoties van zowel Bing als Danny wel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bing is na het vertrek van Nick en Dex je nieuwe held?
Dit is niet Teluma (voorheen Scala), dat is dankzij Ludo gesloten en verkocht. Toen hebben ze gezamelijk deze woning gekocht. Hieronder zit waarschijnlijk een onbekend kantoor of een andere woning.
Ik zat gisteren ook al te denken, ik vind het nog steeds verbazingwekkend dat de baby er isquote:Op maandag 6 september 2010 22:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Aflevering net terug gezien:
* Dat baby-gedoe hangt me nu al de keel uit
Ik vind het niet zozeer saai, maar wel errrrug langdradig. Vrijdag of maandag komen we het te weten, toch? Hoe kan je iets zo lang rekkenquote:Op woensdag 8 september 2010 09:42 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind dat babygedoe vreselijk saai. Maar het voordeel is wel dat ik in 10 minuten klaar ben met een aflevering kijken nu, omdat ik dat babygedoe doorspoel.
De eerste twee afleveringen kon je dan beter helemaal niet kijken.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:42 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind dat babygedoe vreselijk saai. Maar het voordeel is wel dat ik in 10 minuten klaar ben met een aflevering kijken nu, omdat ik dat babygedoe doorspoel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 8 september 2010 16:00 schreef alors het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 september 2010 16:00 schreef alors het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
En maar goed ook!
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
quote:Op woensdag 8 september 2010 16:00 schreef alors het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
quote:Op woensdag 8 september 2010 18:29 schreef Purdey het volgende:
De spoilers van 13 t/m 24 september:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
en
![]()
![]()
![]()
Wat vindt iedereen toch aan die domme kutdanny![]()
irritantste personage ooit
know'm sayin?
word? word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik juist wel leuk, maar dat babygedoe is al heel lang veel te langdradig..quote:Op woensdag 8 september 2010 13:25 schreef Marrije het volgende:
Dat Maxime gedoe vind ik dan weer minder boeiend inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat nummer bij de begrafenis.. Ik moest toch wel even lachen![]()
Ik was trouwens alweer vergeten waarom Maxime dat kind van Ludo heeft afgepakt..Ze blijft irritant zeg
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
quote:Op woensdag 8 september 2010 18:29 schreef Purdey het volgende:
De spoilers van 13 t/m 24 september:Het wordt lachen tussen Maxime en Ludo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het wordt janken tussen Sjors, Bing en Danny.
EnLorena in rolstoel.
Ach deze bitch verdient het ook na zoveelste keren ellende, iedereen bedrogen, bedreigd, etc. in afgelopen jaren.
De rollen van Noud, Wiet en Lucas![]()
quote:Op donderdag 9 september 2010 00:35 schreef summer29 het volgende:
[..]
Het wordt lachen tussen Maxime en Ludo.
EnLorena in rolstoel.
Ach deze bitch verdient het ook na zoveelste keren ellende, iedereen bedrogen, bedreigd, etc. in afgelopen jaren.
De rollen van Noud, Wiet en Lucas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Dit staat in een SPOILER.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:35 schreef summer29 het volgende:
[..]
EnLorena in rolstoel.
Ja wat dom zeg.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:47 schreef kissaa het volgende:
[..]
Dit staat in een SPOILER.
Hou je klep dan! qua commentaar
Jij bent echt dom... wat snap je niet aan een spoilerquote:Op donderdag 9 september 2010 00:35 schreef summer29 het volgende:
[..]
EnLorena in rolstoel.
ik lees de spoilers ook altijd... maar er zijn mensen die het niet leuk vindenquote:Op donderdag 9 september 2010 10:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
als je de tv gids openslaat daar staat precies hetzelfde in.
Klopt en toen GTST nog van enig niveau was zo drie jaar geleden hadden we het ook allemaal erg gevondenquote:Op donderdag 9 september 2010 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik lees de spoilers ook altijd... maar er zijn mensen die het niet leuk vinden
Sjors en Bing weten nog steeds niet wie de vader is.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:33 schreef errrbek het volgende:
Kan iemand me even bijpraten over de afleveringen van gisteren en eergisteren? Die heb ik niet kunnen zien
Huh, heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 9 september 2010 10:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sjors en Bing weten nog steeds niet wie de vader is.
Bing heeft het kind stiekem aangegeven als Doortje inplaats van Lana.
Noud en Lucas kwamen even in beeld net als Martijn.
Verder een huilende Charlie en Amy bij het graf van Isabella en Ludo die kwaad was omdat Maxime er ook bij was. Oohja Janine Jeff en Laura kwamen ook nog ondersteunend in beeld en Rutger (Ome Willem) Heeft een raar voorwerp gevonden wat Laura toe behoord .
quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:36 schreef PeterKelder het volgende:En uit een andere, inmiddels terziele, soap: Gyman "Juniior" CouwenbergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Suzanne Balk
- Robert Alberts
- Charlie Fischer
- Nina Sanders
Ik reken 'Sneaky' Stef niet mee, aangezien hij uiteindelijk overleed.
zo'n ding met trilfunctie?quote:Op donderdag 9 september 2010 11:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het voorwerp wat Ome willem trouwens heeft gevonden heeft Laura ooit gekregen van de moeder van Irene.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |