Wel vind ik het jammer dat het personage Daniël in zijn laatste seizoenen steeds meer veranderde in een zielige, verwarde en instabiele man in plaats van de krachtige persoonlijkheid die hij in de eerste seizoenen had.quote:
Maar ergens is het wel logisch. Die man heeft 3 vrouwen gehad die doodgingen (Jeanne, Cillia en Eveline), een vrouw die hem belazerde (Yolanda van Lier), vrouwen die hem in de steek lieten voor een ander (Laura, Janine). Plus de dood van zijn vader, met wie hij maar moeilijk overweg kon, zijn gokverslaving die hem tot 2 keer toe fataal werd, de drank, noem maar op. Dan wordt je wel instabiel.quote:Wel vind ik het jammer dat het personage Daniël in zijn laatste seizoenen steeds meer veranderde in een zielige, verwarde en instabiele man in plaats van de krachtige persoonlijkheid die hij in de eerste seizoenen had.
Dat al die dingen hem overkwamen was ook een keuze van de schrijvers, had voor mij niet gehoeven. De waarheid is volgens mij dat ze niet meer wisten wat ze met het personage moesten. Wim Zomer voelde zelf de bui al hangen en vertrok.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar ergens is het wel logisch. Die man heeft 3 vrouwen gehad die doodgingen (Jeanne, Cillia en Eveline), een vrouw die hem belazerde (Yolanda van Lier), vrouwen die hem in de steek lieten voor een ander (Laura, Janine). Plus de dood van zijn vader, met wie hij maar moeilijk overweg kon, zijn gokverslaving die hem tot 2 keer toe fataal werd, de drank, noem maar op. Dan wordt je wel instabiel.
Maar wat had je dan gewild? Dat hij de liefde van zijn leven zou tegenkomen, trouwen, kinderen, hartstikke gelukkig etc... Dan was hij al na een jaar uit de serie vertrokken.quote:Dat al die dingen hem overkwamen was ook een keuze van de schrijvers, had voor mij niet gehoeven. De waarheid is volgens mij dat ze niet meer wisten wat ze met het personage moesten.
Al ging dat niet van harte. Hij móést een keuze maken: óf zijn wintercircus óf GTST. Als je Wim Zomer hoort praten bij het gala van de 1000ste aflevering, dan hoor je gewoon dat hij het ontzettend leuk vind om te doen. De uitvoerend producent wou Daniel echter niet wéér drie maanden op reis sturen omdat Wim moest uitrusten vanwege zijn circus. Ergens wel begrijpelijk, je mag er gerust andere dingen bij doen, maar het opnameschema mag niet in de war raken. Ik praat het niet goed, ik vind het nog steeds ontzettend jammer dat Daniel is verdwenen, maar ergens is het toch wel een logische verklaring.quote:Wim Zomer voelde zelf de bui al hangen en vertrok.
Dat is weer het andere uiterste, een middenweg is toch ook mogelijk. Kijk maar naar Suzanne Balk, die heeft de eerste 3 seizoenen ook hoofdzakelijk een en al ellende meegemaakt, maar daarna was haar leven een stuk stabieler. Of Linda die in de eerste 3 seizoen ongelooflijk egocentrisch en naïef was, maar later een stuk meer intelligenter en socialer werd. Zoals Daniël in seizoen 4-5-6 was, daar was niks mis mee, een vriend, steun en toeverlaat voor jong en oud, desnoods zoiets als Meneer Harmsen op den duur.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar wat had je dan gewild? Dat hij de liefde van zijn leven zou tegenkomen, trouwen, kinderen, hartstikke gelukkig etc... Dan was hij al na een jaar uit de serie vertrokken.
[..]
Het was niet alleen zijn wintercircus, hij heeft zelf in interviews aangegeven dat hij vond dat het personage steeds dezelfde verhaallijn gerecycled kreeg, lees dit stuk maar eens:quote:Al ging dat niet van harte. Hij móést een keuze maken: óf zijn wintercircus óf GTST. Als je Wim Zomer hoort praten bij het gala van de 1000ste aflevering, dan hoor je gewoon dat hij het ontzettend leuk vind om te doen. De uitvoerend producent wou Daniel echter niet wéér drie maanden op reis sturen omdat Wim moest uitrusten vanwege zijn circus. Ergens wel begrijpelijk, je mag er gerust andere dingen bij doen, maar het opnameschema mag niet in de war raken. Ik praat het niet goed, ik vind het nog steeds ontzettend jammer dat Daniel is verdwenen, maar ergens is het toch wel een logische verklaring.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:19 schreef masja2010 het volgende:
Joep Sertons zou vader Bouwhuis gaan spelen.
iddquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:10 schreef Maartel het volgende:
Zo, is dat gezin ff drastisch verjongd
Joep heeft een ouwe kop gekregen.....quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:10 schreef Maartel het volgende:
Zo, is dat gezin ff drastisch verjongd
ja..quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:15 schreef Moelie het volgende:
wtf, de familie Huygens had dus net zo goed kunnen blijven. Ik kan me niet voorstellen dat deze jongens, jongens van (bijv.) 12/13 jaar gaan spelen.. Ze zijn gewoon even oud als Dex
Joep Sertons speelt een dokter in de soap, vandaar dat Martijj Huygens het huis aan deze famillie verkooptquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die met lange haar ziet er onwijs gay uit.
Joep Sertons moet echt een badguy spelen dat is echt tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |