abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85361841
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:32 schreef Frey het volgende:

[..]

En een veel beter script. :)
Wel vind ik het jammer dat het personage Daniël in zijn laatste seizoenen steeds meer veranderde in een zielige, verwarde en instabiele man in plaats van de krachtige persoonlijkheid die hij in de eerste seizoenen had.
Een heer met stijl
pi_85362218
quote:
Wel vind ik het jammer dat het personage Daniël in zijn laatste seizoenen steeds meer veranderde in een zielige, verwarde en instabiele man in plaats van de krachtige persoonlijkheid die hij in de eerste seizoenen had.
Maar ergens is het wel logisch. Die man heeft 3 vrouwen gehad die doodgingen (Jeanne, Cillia en Eveline), een vrouw die hem belazerde (Yolanda van Lier), vrouwen die hem in de steek lieten voor een ander (Laura, Janine). Plus de dood van zijn vader, met wie hij maar moeilijk overweg kon, zijn gokverslaving die hem tot 2 keer toe fataal werd, de drank, noem maar op. Dan wordt je wel instabiel.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_85367873
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:01 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Maar ergens is het wel logisch. Die man heeft 3 vrouwen gehad die doodgingen (Jeanne, Cillia en Eveline), een vrouw die hem belazerde (Yolanda van Lier), vrouwen die hem in de steek lieten voor een ander (Laura, Janine). Plus de dood van zijn vader, met wie hij maar moeilijk overweg kon, zijn gokverslaving die hem tot 2 keer toe fataal werd, de drank, noem maar op. Dan wordt je wel instabiel.
Dat al die dingen hem overkwamen was ook een keuze van de schrijvers, had voor mij niet gehoeven. De waarheid is volgens mij dat ze niet meer wisten wat ze met het personage moesten. Wim Zomer voelde zelf de bui al hangen en vertrok.
Een heer met stijl
pi_85384072
quote:
Dat al die dingen hem overkwamen was ook een keuze van de schrijvers, had voor mij niet gehoeven. De waarheid is volgens mij dat ze niet meer wisten wat ze met het personage moesten.
Maar wat had je dan gewild? Dat hij de liefde van zijn leven zou tegenkomen, trouwen, kinderen, hartstikke gelukkig etc... Dan was hij al na een jaar uit de serie vertrokken.

quote:
Wim Zomer voelde zelf de bui al hangen en vertrok.
Al ging dat niet van harte. Hij móést een keuze maken: óf zijn wintercircus óf GTST. Als je Wim Zomer hoort praten bij het gala van de 1000ste aflevering, dan hoor je gewoon dat hij het ontzettend leuk vind om te doen. De uitvoerend producent wou Daniel echter niet wéér drie maanden op reis sturen omdat Wim moest uitrusten vanwege zijn circus. Ergens wel begrijpelijk, je mag er gerust andere dingen bij doen, maar het opnameschema mag niet in de war raken. Ik praat het niet goed, ik vind het nog steeds ontzettend jammer dat Daniel is verdwenen, maar ergens is het toch wel een logische verklaring.
pi_85396679
Wanneer polsen ze Hidde Maas eens voor een rol in GTST??? Het liefst zo'n karakter als Arthur van Walsum, met dezelfde droge humor, DAN heb je zo weer 2 miljoen kijkers!
pi_85404630
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:39 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Maar wat had je dan gewild? Dat hij de liefde van zijn leven zou tegenkomen, trouwen, kinderen, hartstikke gelukkig etc... Dan was hij al na een jaar uit de serie vertrokken.
[..]
Dat is weer het andere uiterste, een middenweg is toch ook mogelijk. Kijk maar naar Suzanne Balk, die heeft de eerste 3 seizoenen ook hoofdzakelijk een en al ellende meegemaakt, maar daarna was haar leven een stuk stabieler. Of Linda die in de eerste 3 seizoen ongelooflijk egocentrisch en naïef was, maar later een stuk meer intelligenter en socialer werd. Zoals Daniël in seizoen 4-5-6 was, daar was niks mis mee, een vriend, steun en toeverlaat voor jong en oud, desnoods zoiets als Meneer Harmsen op den duur.
quote:
Al ging dat niet van harte. Hij móést een keuze maken: óf zijn wintercircus óf GTST. Als je Wim Zomer hoort praten bij het gala van de 1000ste aflevering, dan hoor je gewoon dat hij het ontzettend leuk vind om te doen. De uitvoerend producent wou Daniel echter niet wéér drie maanden op reis sturen omdat Wim moest uitrusten vanwege zijn circus. Ergens wel begrijpelijk, je mag er gerust andere dingen bij doen, maar het opnameschema mag niet in de war raken. Ik praat het niet goed, ik vind het nog steeds ontzettend jammer dat Daniel is verdwenen, maar ergens is het toch wel een logische verklaring.
Het was niet alleen zijn wintercircus, hij heeft zelf in interviews aangegeven dat hij vond dat het personage steeds dezelfde verhaallijn gerecycled kreeg, lees dit stuk maar eens:

http://gtstcourant.web-lo(...)ik-ben-gevraagd.html
Een heer met stijl
pi_85481696
We moeten nu gaan raden wie de nieuwe personages zijn:

Hieronder de foto's van twitter geplukt:

1.

2.
pi_85481765
3.

4.
pi_85548250
Joep Sertons zou vader Bouwhuis gaan spelen.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 19:08:12 #35
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_85549326
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 18:19 schreef masja2010 het volgende:
Joep Sertons zou vader Bouwhuis gaan spelen.
:o

Hopelijk is het waar. _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_85561374
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 19:08 schreef Frey het volgende:

[..]

:o

Hopelijk is het waar. _O_
Ik hoop dat hij een badguy word ;)
  zondag 22 augustus 2010 @ 13:08:30 #37
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_85567528
Ik wil eigenlijk niet meer kijken, wie gaat me tegenhouden :'(
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
  maandag 23 augustus 2010 @ 18:45:10 #38
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_85617728

Joep Sertons. _O_ _O_ _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_85617843
Wanneer begon seizoen 21 ook alweer eigenlijk?
Een heer met stijl
pi_85618429
nieuwe personages gaan zometeen bij RTL Boulevard onthuld worden *O*

maar ik geloof dat Joep Sertons en die andere 3 van die foto het dus gaan zijn?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_85618632
De spelers zijn Joep Sertons, Cynthia Abma en de zonen Raynor Arkenbout en Guido Spek. Een van die zonen zal wel het vriendje van Lucas worden.
pi_85618661
Zo, is dat gezin ff drastisch verjongd :')
pi_85619284
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 19:10 schreef Maartel het volgende:
idd :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_85620492
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 19:10 schreef Maartel het volgende:
Joep heeft een ouwe kop gekregen..... :')
pi_85621241
he met haar heeft Joep ook in spijkerhoek gezeten.
Wel een aanwinst denk ik voor GTST
pi_85621612
wtf, de familie Huygens had dus net zo goed kunnen blijven. Ik kan me niet voorstellen dat deze jongens, jongens van (bijv.) 12/13 jaar gaan spelen.. Ze zijn gewoon even oud als Dex :?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:07:39 #47
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_85631278
Die met lange haar ziet er onwijs gay uit.
Joep Sertons moet echt een badguy spelen dat is echt tof.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_85635212
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:15 schreef Moelie het volgende:
wtf, de familie Huygens had dus net zo goed kunnen blijven. Ik kan me niet voorstellen dat deze jongens, jongens van (bijv.) 12/13 jaar gaan spelen.. Ze zijn gewoon even oud als Dex :?
ja..
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:13:29 #49
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_85637948
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 04:25 schreef GeenWijn het volgende:

[..]

ja..
Nee, zowel de personages, als de acteurs die hen vertolken zijn jonger dan Emiel en Alexandra
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:14:14 #50
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_85637963
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 00:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die met lange haar ziet er onwijs gay uit.
Joep Sertons moet echt een badguy spelen dat is echt tof.
Joep Sertons speelt een dokter in de soap, vandaar dat Martijj Huygens het huis aan deze famillie verkoopt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')