correctedquote:
Vind je outfit leuk, maar laarzen (over een broek/legging) niet zo , een beetje lomp en dat steekt af bij de rest.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:35 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Dit zijn de laarsjes trouwens, wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
Flappequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:35 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
* kuch *
Less talk
Ik zal ook weer eens iets posten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Flappe![]()
Ik let niet op de rommel heur, wel op de lolcat
![]()
Ik vind je outfit leuk!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:35 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
* kuch *
Less talk
Ik zal ook weer eens iets posten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:24 schreef Alouette het volgende:
Even mijn complimenten aan don-diablo voor dat grijze jasje met die zwarte randen.
quote:
Dankuuquote:
Grappig.quote:
Laarzen komen uit Italië, maar dat is denk al een jaar geleden. Had ze van m'n ma gekregen toen ze daar was, maar ik vond ze eerst helemaal niet leuk, dus nooit gedragen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:06 schreef Tamashii het volgende:
Pumpkin, waar zijn die laarzen van? Zoek al eeuwen zoiets, maar bij mooie kom ik telkens boven de 200 euro uit.
Wat is dat over haar schouder dan? Dat met kant? Doet me een beetje denken aan die kleedjes die mijn oma op tafel heeft liggen. Ik weet niet waar jij verder op die foto iets een dergelijk iets ziet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:21 schreef Mylene het volgende:
De_Kardinaal, beperk je in het vervolg tot de outfit op foto en niet op zaken er omheen. Het is me nu al een paar keer opgevallen dat je dit doet. Het is offtopic en irritant.
Dat tshirt heb ik ook! Levi's als ik de goede voor ogen hebt, klopt dat?quote:
Leuk haarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:27 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
stiekem niet van vandaag, maar van vakantie
aan de zijkant is het shirt vrij diep uitgesneden, en daar had ik zo'n kanten bandeau BH achtig iets onder aan
Erg prettig op het oogquote:
Erg prettig op het oog.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:25 schreef n8n het volgende:
[..]
Erg prettig op het oog
+
[ afbeelding ]
quote:
Volgens mij niet zal ff de naam opzoeken, was 'm alweer vergeten. edit- Vulcanized, dat was 'm.quote:
Beetje rare combi die ontzettend zomerse broek met nogal winterse schoenen? Plus dat je kleding casual is en de schoenen weer heel netjes? Je Vans hadden er leuker onder gestaan denk ikquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:25 schreef n8n het volgende:
[..]
Erg prettig op het oog
+
[ afbeelding ]
Ik vind zo'n soort klassieke schoenen altijd zo leukquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:25 schreef n8n het volgende:
[..]
Erg prettig op het oog
+
[ afbeelding ]
Die zool kun je met wat schuurpapier schuren, dan vallen die noppen minder op.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik vind zo'n soort klassieke schoenen altijd zo leukHeb zelf er een wit paar van, maar die heb ik het afgelopen jaar zo vaak gedragen dat ze een beetje versleten zijn, gebeurd mij normaal nooit met schoenen
[ afbeelding ]
De sjaal inplaats van een cardigan, want dat vond ik dan weer teveel afbreuk aan het jurkje en dat werd te zwart.
[ afbeelding ]
En dit is een close-up van de onderkant. Ben zo blij met mijn nieuwe schoenen! Eerst vond ik de zool lelijk maar aan valt dat toch bijna niet op. Waren maar ¤25,- dus ik ben benieuwd hoelang ze meegaan
Vind je m'n motorrijlaarzen niet mooiquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:38 schreef n8n het volgende:
Anne. Mooie naam. Bij die eerste zouden zwarte Dr. Martins echt tof staan
Het leken kaplaarzen, wilde nog vragen om een close-upquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Vind je m'n motorrijlaarzen niet mooi?
I wishquote:
Nee sorry, heb ik niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:44 schreef n8n het volgende:
[..]
Het leken kaplaarzen, wilde nog vragen om een close-upClose-up?
En Dr. Martins zijn wel echt baas bij die outfit
Ik wil achteropquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Vind je m'n motorrijlaarzen niet mooi?
Hmm ja dat is wel een goed idee, even proberen of ik de zool dan gelijk krijg met die van de hakquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:12 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
Die zool kun je met wat schuurpapier schuren, dan vallen die noppen minder op.
naaaper! haha nee grapje maar tof!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:30 schreef n8n het volgende:
[..]
![]()
Heb nu overigens Vans aan die ik zojuist heb gekocht![]()
[ afbeelding ]
Zijn eigenlijk voor onder m'n beige broeken. ze zijn ook iets meer turkoois
Wat een ongelofelijk toffe kleur!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:30 schreef n8n het volgende:
[..]
![]()
Heb nu overigens Vans aan die ik zojuist heb gekocht![]()
[ afbeelding ]
Zijn eigenlijk voor onder m'n beige broeken. ze zijn ook iets meer turkoois
Ik vind 't daadwerkelijk NERGENS op slaan, zo'n koude outfit, ik loop al met jas + vest + sjaal en 's nachts al iets van handschoentjes. Maar desalniettemin: leuk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:25 schreef n8n het volgende:
[..]
Erg prettig op het oog
+
[ afbeelding ]
edit: doet het al zie ik.quote:
Ik wist ook meteen dat ik ze ging halen toen ik ze zagquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk toffe kleur!
Ik heb heerlijk in het zonnetje gezeten in de stadquote:Op woensdag 1 september 2010 00:38 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ik vind 't daadwerkelijk NERGENS op slaan, zo'n koude outfit, ik loop al met jas + vest + sjaal en 's nachts al iets van handschoentjes. Maar desalniettemin: leuk.
Evisu geloof ik..quote:Op woensdag 1 september 2010 17:44 schreef n8n het volgende:
Welk model is dat? Nudie right? Ik wil nog 1 jeans voor de winter en deze ziet er bijzonder goed uit
Die wassingen van Nudie <3
Is een Evisu, heb m al een jaartje of 2 dus hij is een beetje ge-fade.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:44 schreef n8n het volgende:
Welk model is dat? Nudie right? Ik wil nog 1 jeans voor de winter en deze ziet er bijzonder goed uit
Die wassingen van Nudie <3
- @bokkepoot, ik ge even in het Nudie-topic neuzen![]()
Zag er gister 1 bij MaW van levi's, heel mooi basic.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:07 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Nice! @ Don_Diablo
Ben op zoek naar een grijze jeans normal tot slim fit iemand tips?
Thnx!quote:Op woensdag 1 september 2010 18:07 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Nice! @ Don_Diablo
Ben op zoek naar een grijze jeans normal tot slim fit iemand tips?
sopsopsopquote:Op woensdag 1 september 2010 17:40 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
^nice shoes/broek, overhemd niet zo'n fan van.
vandaag fapfap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I hate people like you. Ik trek dat echt niet.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:02 schreef n8n het volgende:
Ik heb vertrouwen in het weer, als het over anderhalf uur nog zo is trek ik een lange aan. Heb het niet zo snel koud bij m'n benen.
Haten?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:54 schreef Marouska het volgende:
[..]
I hate people like you. Ik trek dat echt niet.
Goeie outfit.
ja. Hoe kan je nou nog in korte broek kunnen lopen? Het is nie eerlijk nie.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:06 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Omdat zij het wel snel koud krijgt denk ik.
Het kan wel, maar ik zie mezelf nou niet echt in dit regenachtige weer lopen met korte broek.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:09 schreef Marouska het volgende:
[..]
ja. Hoe kan je nou nog in korte broek kunnen lopen? Het is nie eerlijk nie.
Mietjequote:Op donderdag 2 september 2010 13:34 schreef n8n het volgende:
Kalm maar kalm maar, heb al wat anders aan
[ afbeelding ]
Wolken zien er dreigender uit waar het even leek op te klaren.
edit: goed gegokt![]()
Die broek komt me bekend voor, maar dan voor vrouwenquote:Op woensdag 1 september 2010 18:04 schreef don-diablo het volgende:
Verkouden vandaag, dus lekker comfy. Maar wel met nieuwe dry.
[ afbeelding ]
Zoals mn meeste broeken een Nudie.
[ afbeelding ]
Kleuren lijken een beetje raar op de tweede foto.
Het model heet Thinn Finn. Als je em wat kleiner koopt pas je er als vrouw zijnde ook wel in.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:28 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Die broek komt me bekend voor, maar dan voor vrouwen![]()
Echt precies dezelfde kleur en afdruk op de achterkant grappig!
Ze zegt toch ook niet dat het shocking is?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:32 schreef seto het volgende:
Echt shocking dat hij op andere Nudies lijkt inderdaad.
H&M shirt.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:34 schreef n8n het volgende:
Kalm maar kalm maar, heb al wat anders aan
[ afbeelding ]
Wolken zien er dreigender uit waar het even leek op te klaren.
edit: goed gegokt![]()
Sarcasme druipt erafquote:Op donderdag 2 september 2010 14:32 schreef seto het volgende:
Echt shocking dat hij op andere Nudies lijkt inderdaad.
Je bent naar Melt! geweest!quote:Op zaterdag 4 september 2010 07:13 schreef n8n het volgende:
Home sweet home, weltrusten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oehhh, waar komen die schoenen vandaan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit is een close-up van de onderkant. Ben zo blij met mijn nieuwe schoenen! Eerst vond ik de zool lelijk maar aan valt dat toch bijna niet op. Waren maar ¤25,- dus ik ben benieuwd hoelang ze meegaan
Ik heb ze in Duitsland bij Deichmann gekocht, is het moeder bedrijf van de Van Haren, waarschijnlijk liggen ze dus binnenkort bij de van Haren.quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:07 schreef Chromophobia. het volgende:
[..]
oehhh, waar komen die schoenen vandaan?
Haha nice, heb gister mijn 2e t-shirt van Eleven Paris besteld!quote:
ik zou bijna zeggen dit is Don Diablo, de echte dan he..quote:
Klopt, wilde dit jaar een keer een bescheiden verjaardagsfeestjequote:
Vind deze combi van sneakers en blazer een beetje vloeken met elkaar.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:25 schreef Nezhi het volgende:
[ afbeelding ]
Spiegel is een beetje vies,... maar het is ook niet mijn kamer.
wat voor horloge is dat?quote:Op woensdag 1 september 2010 17:40 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
^nice shoes/broek, overhemd niet zo'n fan van.
vandaag fapfap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb nog nieuwe schoenen nodig maar kan deze niet snel vinden, heb steunzolen :/quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:50 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vind deze combi van sneakers en blazer een beetje vloeken met elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |