Ik wist ook meteen dat ik ze ging halen toen ik ze zagquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk toffe kleur!
Ik heb heerlijk in het zonnetje gezeten in de stadquote:Op woensdag 1 september 2010 00:38 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ik vind 't daadwerkelijk NERGENS op slaan, zo'n koude outfit, ik loop al met jas + vest + sjaal en 's nachts al iets van handschoentjes. Maar desalniettemin: leuk.
Evisu geloof ik..quote:Op woensdag 1 september 2010 17:44 schreef n8n het volgende:
Welk model is dat? Nudie right? Ik wil nog 1 jeans voor de winter en deze ziet er bijzonder goed uit
Die wassingen van Nudie <3
Is een Evisu, heb m al een jaartje of 2 dus hij is een beetje ge-fade.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:44 schreef n8n het volgende:
Welk model is dat? Nudie right? Ik wil nog 1 jeans voor de winter en deze ziet er bijzonder goed uit
Die wassingen van Nudie <3
- @bokkepoot, ik ge even in het Nudie-topic neuzen![]()
Zag er gister 1 bij MaW van levi's, heel mooi basic.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:07 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Nice! @ Don_Diablo
Ben op zoek naar een grijze jeans normal tot slim fit iemand tips?
Thnx!quote:Op woensdag 1 september 2010 18:07 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Nice! @ Don_Diablo
Ben op zoek naar een grijze jeans normal tot slim fit iemand tips?
sopsopsopquote:Op woensdag 1 september 2010 17:40 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
^nice shoes/broek, overhemd niet zo'n fan van.
vandaag fapfap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I hate people like you. Ik trek dat echt niet.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:02 schreef n8n het volgende:
Ik heb vertrouwen in het weer, als het over anderhalf uur nog zo is trek ik een lange aan. Heb het niet zo snel koud bij m'n benen.
Haten?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:54 schreef Marouska het volgende:
[..]
I hate people like you. Ik trek dat echt niet.
Goeie outfit.
ja. Hoe kan je nou nog in korte broek kunnen lopen? Het is nie eerlijk nie.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:06 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Omdat zij het wel snel koud krijgt denk ik.
Het kan wel, maar ik zie mezelf nou niet echt in dit regenachtige weer lopen met korte broek.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:09 schreef Marouska het volgende:
[..]
ja. Hoe kan je nou nog in korte broek kunnen lopen? Het is nie eerlijk nie.
Mietjequote:Op donderdag 2 september 2010 13:34 schreef n8n het volgende:
Kalm maar kalm maar, heb al wat anders aan
[ afbeelding ]
Wolken zien er dreigender uit waar het even leek op te klaren.
edit: goed gegokt![]()
Die broek komt me bekend voor, maar dan voor vrouwenquote:Op woensdag 1 september 2010 18:04 schreef don-diablo het volgende:
Verkouden vandaag, dus lekker comfy. Maar wel met nieuwe dry.
[ afbeelding ]
Zoals mn meeste broeken een Nudie.
[ afbeelding ]
Kleuren lijken een beetje raar op de tweede foto.
Het model heet Thinn Finn. Als je em wat kleiner koopt pas je er als vrouw zijnde ook wel in.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:28 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Die broek komt me bekend voor, maar dan voor vrouwen![]()
Echt precies dezelfde kleur en afdruk op de achterkant grappig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |