Ik wist ook meteen dat ik ze ging halen toen ik ze zagquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk toffe kleur!
Ik heb heerlijk in het zonnetje gezeten in de stadquote:Op woensdag 1 september 2010 00:38 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ik vind 't daadwerkelijk NERGENS op slaan, zo'n koude outfit, ik loop al met jas + vest + sjaal en 's nachts al iets van handschoentjes. Maar desalniettemin: leuk.
Evisu geloof ik..quote:Op woensdag 1 september 2010 17:44 schreef n8n het volgende:
Welk model is dat? Nudie right? Ik wil nog 1 jeans voor de winter en deze ziet er bijzonder goed uit
Die wassingen van Nudie <3
Is een Evisu, heb m al een jaartje of 2 dus hij is een beetje ge-fade.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:44 schreef n8n het volgende:
Welk model is dat? Nudie right? Ik wil nog 1 jeans voor de winter en deze ziet er bijzonder goed uit
Die wassingen van Nudie <3
- @bokkepoot, ik ge even in het Nudie-topic neuzen![]()
Zag er gister 1 bij MaW van levi's, heel mooi basic.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:07 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Nice! @ Don_Diablo
Ben op zoek naar een grijze jeans normal tot slim fit iemand tips?
Thnx!quote:Op woensdag 1 september 2010 18:07 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Nice! @ Don_Diablo
Ben op zoek naar een grijze jeans normal tot slim fit iemand tips?
sopsopsopquote:Op woensdag 1 september 2010 17:40 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
^nice shoes/broek, overhemd niet zo'n fan van.
vandaag fapfap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I hate people like you. Ik trek dat echt niet.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:02 schreef n8n het volgende:
Ik heb vertrouwen in het weer, als het over anderhalf uur nog zo is trek ik een lange aan. Heb het niet zo snel koud bij m'n benen.
Haten?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:54 schreef Marouska het volgende:
[..]
I hate people like you. Ik trek dat echt niet.
Goeie outfit.
ja. Hoe kan je nou nog in korte broek kunnen lopen? Het is nie eerlijk nie.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:06 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Omdat zij het wel snel koud krijgt denk ik.
Het kan wel, maar ik zie mezelf nou niet echt in dit regenachtige weer lopen met korte broek.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:09 schreef Marouska het volgende:
[..]
ja. Hoe kan je nou nog in korte broek kunnen lopen? Het is nie eerlijk nie.
Mietjequote:Op donderdag 2 september 2010 13:34 schreef n8n het volgende:
Kalm maar kalm maar, heb al wat anders aan
[ afbeelding ]
Wolken zien er dreigender uit waar het even leek op te klaren.
edit: goed gegokt![]()
Die broek komt me bekend voor, maar dan voor vrouwenquote:Op woensdag 1 september 2010 18:04 schreef don-diablo het volgende:
Verkouden vandaag, dus lekker comfy. Maar wel met nieuwe dry.
[ afbeelding ]
Zoals mn meeste broeken een Nudie.
[ afbeelding ]
Kleuren lijken een beetje raar op de tweede foto.
Het model heet Thinn Finn. Als je em wat kleiner koopt pas je er als vrouw zijnde ook wel in.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:28 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Die broek komt me bekend voor, maar dan voor vrouwen![]()
Echt precies dezelfde kleur en afdruk op de achterkant grappig!
Ze zegt toch ook niet dat het shocking is?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:32 schreef seto het volgende:
Echt shocking dat hij op andere Nudies lijkt inderdaad.
H&M shirt.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:34 schreef n8n het volgende:
Kalm maar kalm maar, heb al wat anders aan
[ afbeelding ]
Wolken zien er dreigender uit waar het even leek op te klaren.
edit: goed gegokt![]()
Sarcasme druipt erafquote:Op donderdag 2 september 2010 14:32 schreef seto het volgende:
Echt shocking dat hij op andere Nudies lijkt inderdaad.
Je bent naar Melt! geweest!quote:Op zaterdag 4 september 2010 07:13 schreef n8n het volgende:
Home sweet home, weltrusten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oehhh, waar komen die schoenen vandaan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit is een close-up van de onderkant. Ben zo blij met mijn nieuwe schoenen! Eerst vond ik de zool lelijk maar aan valt dat toch bijna niet op. Waren maar ¤25,- dus ik ben benieuwd hoelang ze meegaan
Ik heb ze in Duitsland bij Deichmann gekocht, is het moeder bedrijf van de Van Haren, waarschijnlijk liggen ze dus binnenkort bij de van Haren.quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:07 schreef Chromophobia. het volgende:
[..]
oehhh, waar komen die schoenen vandaan?
Haha nice, heb gister mijn 2e t-shirt van Eleven Paris besteld!quote:
ik zou bijna zeggen dit is Don Diablo, de echte dan he..quote:
Klopt, wilde dit jaar een keer een bescheiden verjaardagsfeestjequote:
Vind deze combi van sneakers en blazer een beetje vloeken met elkaar.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:25 schreef Nezhi het volgende:
[ afbeelding ]
Spiegel is een beetje vies,... maar het is ook niet mijn kamer.
wat voor horloge is dat?quote:Op woensdag 1 september 2010 17:40 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
^nice shoes/broek, overhemd niet zo'n fan van.
vandaag fapfap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb nog nieuwe schoenen nodig maar kan deze niet snel vinden, heb steunzolen :/quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:50 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vind deze combi van sneakers en blazer een beetje vloeken met elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |