Wel leuk zo'n dinges jasje, als gister, maar ik denk dat je dat niet in een geheel zwarte combi moet dragen...quote:
Ik wil dat jasjequote:
Leuke "bovenkantjes" op alle 3 de foto'squote:
Thanks! Zoiets dacht ik ook toen ik 'm kocht.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een goddelijk jasje, zeg.
Nice! Vansquote:
Kijk, dus zó moet ik die panty combineren...! Had er al zo'n moeite mee, die witte kleur enzo, vond het maar lastig, maar toch maar gekocht want vond 'm wel echt wat hebben. Maar zo issie gaaf!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
en vandaag (die ander was van gister)
[ afbeelding ]
Waar is die broek van?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:06 schreef n8n het volgende:
Dagje in het park geslenterd
[ afbeelding ]
nog even midbruine of marsrode sokken halen
Van mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Ik zou je een euro geven en vragen naar een daklozenkrant!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:06 schreef n8n het volgende:
Dagje in het park geslenterd
[ afbeelding ]
nog even midbruine of marsrode sokken halen
Alleen jammer van die lelijke schoenen eronder, echt.. dat verneukt die hele outfit..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een goddelijk jasje, zeg.
Leuk die panty! Waar heb je die gekocht?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
Bedankt ^^
Jaa die panty staat echt heel leuk met alleen zwart! Anders staat het heel raar vind ik
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou je een euro geven en vragen naar een daklozenkrant!
Dr. Martens zijn tof jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:03 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Alleen jammer van die lelijke schoenen eronder, echt.. dat verneukt die hele outfit..
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou je een euro geven en vragen naar een daklozenkrant!
Dankjewel. Mannen geven me euro's en dames vinden het leuk; geslaagde outfitquote:
nicenice! atleliertje:)!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:38 schreef T_Fuff het volgende:
[ afbeelding ]
foto gemaakt voor jeans topic
alweer fapfapfapfapfapquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
neequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:40 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
alweer fapfapfapfapfap![]()
![]()
hoi
[ afbeelding ]
ja
nice!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:40 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
alweer fapfapfapfapfap![]()
![]()
hoi
[ afbeelding ]
ja
Leuk!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
broun ook nicequote:
Mooi haar hoor!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:44 schreef broun. het volgende:
[..]
nice!
& wat een lief outfitje @ pumpkinsoup
mijne voor vandaag:
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:44 schreef broun. het volgende:
[..]
nice!
mijne voor vandaag:
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:44 schreef broun. het volgende:
[..]
nice!
mijne voor vandaag:
[ afbeelding ]
yumquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:44 schreef broun. het volgende:
[..]
nice!
mijne voor vandaag:
[ afbeelding ]
Het jasje kleurt niet bij de rest. Verderquote:
onzin, dat groen grijze past prima bij beige en zwart en wit kleuren bij allesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het jasje kleurt niet bij de rest. Verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |