Erg prettig op het oogquote:
Erg prettig op het oog.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:25 schreef n8n het volgende:
[..]
Erg prettig op het oog
+
[ afbeelding ]
quote:
Volgens mij niet zal ff de naam opzoeken, was 'm alweer vergeten. edit- Vulcanized, dat was 'm.quote:
Beetje rare combi die ontzettend zomerse broek met nogal winterse schoenen? Plus dat je kleding casual is en de schoenen weer heel netjes? Je Vans hadden er leuker onder gestaan denk ikquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:25 schreef n8n het volgende:
[..]
Erg prettig op het oog
+
[ afbeelding ]
Ik vind zo'n soort klassieke schoenen altijd zo leukquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:25 schreef n8n het volgende:
[..]
Erg prettig op het oog
+
[ afbeelding ]
Die zool kun je met wat schuurpapier schuren, dan vallen die noppen minder op.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik vind zo'n soort klassieke schoenen altijd zo leukHeb zelf er een wit paar van, maar die heb ik het afgelopen jaar zo vaak gedragen dat ze een beetje versleten zijn, gebeurd mij normaal nooit met schoenen
[ afbeelding ]
De sjaal inplaats van een cardigan, want dat vond ik dan weer teveel afbreuk aan het jurkje en dat werd te zwart.
[ afbeelding ]
En dit is een close-up van de onderkant. Ben zo blij met mijn nieuwe schoenen! Eerst vond ik de zool lelijk maar aan valt dat toch bijna niet op. Waren maar ¤25,- dus ik ben benieuwd hoelang ze meegaan
Vind je m'n motorrijlaarzen niet mooiquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:38 schreef n8n het volgende:
Anne. Mooie naam. Bij die eerste zouden zwarte Dr. Martins echt tof staan
Het leken kaplaarzen, wilde nog vragen om een close-upquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Vind je m'n motorrijlaarzen niet mooi?
I wishquote:
Nee sorry, heb ik niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:44 schreef n8n het volgende:
[..]
Het leken kaplaarzen, wilde nog vragen om een close-upClose-up?
En Dr. Martins zijn wel echt baas bij die outfit
Ik wil achteropquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Vind je m'n motorrijlaarzen niet mooi?
Hmm ja dat is wel een goed idee, even proberen of ik de zool dan gelijk krijg met die van de hakquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:12 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
Die zool kun je met wat schuurpapier schuren, dan vallen die noppen minder op.
naaaper! haha nee grapje maar tof!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:30 schreef n8n het volgende:
[..]
![]()
Heb nu overigens Vans aan die ik zojuist heb gekocht![]()
[ afbeelding ]
Zijn eigenlijk voor onder m'n beige broeken. ze zijn ook iets meer turkoois
Wat een ongelofelijk toffe kleur!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:30 schreef n8n het volgende:
[..]
![]()
Heb nu overigens Vans aan die ik zojuist heb gekocht![]()
[ afbeelding ]
Zijn eigenlijk voor onder m'n beige broeken. ze zijn ook iets meer turkoois
Ik vind 't daadwerkelijk NERGENS op slaan, zo'n koude outfit, ik loop al met jas + vest + sjaal en 's nachts al iets van handschoentjes. Maar desalniettemin: leuk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:25 schreef n8n het volgende:
[..]
Erg prettig op het oog
+
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |