Nu ja, je hoeft ook niet superspannend over straat te gaan. Maar je vroeg echter wel hoe IK het zou combineren, dus vandaar mijn antwoord. Bovendien vind ik echt niet dat er iets mis is met jouw figuur! Je kan volgens mij echt veel meer hebben dan je zelf denkt!quote:Ik was in eerste instantie van plan een 60den panty aan te trekken, maar ik moest vanmorgen langs een voetbalveld staan dus dat werd een beetje te fris (daarom ook de meerdere laagjes kleding, hoewel ik nog steeds bevroor ) Ik ben verder ook niet zo van het spannende, dat zit niet in mij, dus dat zal ik ook niet zo snel doen to be honest. Maar ik zal eens kijken hoe ik het spannender kan maken de volgende keer, hoewel dat niet altijd zo makkelijk is met mijn figuur (ben wel bezig om er wat aan te doen); het gaat makkelijker als je een figuurtje hebt zoals jij Je zou iets met styling moeten gaan doen
Heel gaaf. Vind het wel lollig, heeft natuurlijk iets openlijk kritisch op de te dure merken (de handgemaakte dan, niet diegene waar je zelf nog acht tientjes voor neer moet leggen natuurlijkquote:Op zondag 2 mei 2010 18:58 schreef tliciouz het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van die DIY chanel shirtjes etc?
Oh tof! Ik zag vandaag iemand met een streepjes shirt zwart-wit en dan het chanel logo er op maar je kon het er niet van af zien dat het een diy shirt was.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:01 schreef Marouska het volgende:
[..]
Heel gaaf. Vind het wel lollig, heeft natuurlijk iets openlijk kritisch op de te dure merken (de handgemaakte dan, niet diegene waar je zelf nog acht tientjes voor neer moet leggen natuurlijk)
Ik wil er eentje maken met "who the fuck is Karl?". En dan met mn Lagerfeld zonnebril dragen, lekker hypocriet.
Bedankt!quote:Op zondag 2 mei 2010 18:57 schreef Tamashii het volgende:
Ja, ik vind dat jij (Marouska) ook dingen super tof combineert. Als ik tijd/zin heb is dat ook mijn favoriete stijl, maar meestal trek ik een lekker zittend jurkje aan of broek met een grote trui.
Ik zag het.. Gelijk tegen Palace.. Gecondoleerd..quote:Op zondag 2 mei 2010 19:19 schreef Stickvis het volgende:
Eindelijk een offtopic topic..
Ga morgen in iedergeval in geheel zwart.
Wednesday is gedegradeerd..
Ik ga nu huilen in het hoekje van mijn kamer..
Ik had er hier ook eentje die zat te brullen tegen de radio.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:19 schreef Stickvis het volgende:
Eindelijk een offtopic topic..
Ga morgen in iedergeval in geheel zwart.
Wednesday is gedegradeerd..
Ik ga nu huilen in het hoekje van mijn kamer..
Dat gebrul in de radio was zeker ivm de eredivisie. Stickvis heeft het over Sheffield Wednesday uit Engelandquote:Op zondag 2 mei 2010 19:33 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ik had er hier ook eentje die zat te brullen tegen de radio.![]()
Zeg, wat vinden jullie van 'klompjes'? Zoals in deze link? Ik denk dat ik wel zoiets wil voor deze zomer, maar dan die in hout met aardetinten van Zara en geen raar gekleurde.
Ze zijn eigenlijk mega lelijk, maar stiekem zo leuk!quote:Op zondag 2 mei 2010 19:33 schreef Marouska het volgende:
[..]
Zeg, wat vinden jullie van 'klompjes'? Zoals in deze link? Ik denk dat ik wel zoiets wil voor deze zomer, maar dan die in hout met aardetinten van Zara en geen raar gekleurde.
Je nee dit specifieke gebrul was vanwege 'ojox!!!!'quote:Op zondag 2 mei 2010 19:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat gebrul in de radio was zeker ivm de eredivisie. Stickvis heeft het over Sheffield Wednesday uit Engeland
Ik vind die klompjes echt verschrikkelijk
Ik woon in Drenthe dus zie genoeg klompen. Is simpelweg een nee omdat ik het gelijk associeer met dat rot volk.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze zijn eigenlijk mega lelijk, maar stiekem zo leuk!
Ja ik zie het lelijke ervan, maar ik vind het ergens zo enorm schattig en lekker 'boers' (zoals die hele collectie van chanel wel is): het spreekt mij in het 'oh het is zo mooi/sexy'-aspect ook niet aan. Maar het is zo... verdomd lief meisjesachtig. Zo wilde ik mij vroeger altijd verkleden.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze zijn eigenlijk mega lelijk, maar stiekem zo leuk!
Ik sluit me hier helemaal bij aanquote:Op zondag 2 mei 2010 19:46 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ja ik zie het lelijke ervan, maar ik vind het ergens zo enorm schattig en lekker 'boers' (zoals die hele collectie van chanel wel is): het spreekt mij in het 'oh het is zo mooi/sexy'-aspect ook niet aan. Maar het is zo... verdomd lief meisjesachtig. Zo wilde ik mij vroeger altijd verkleden.
Toevoeging, ter verduidelijking: het is zo a la little house on the prairie. Ik hou van die serie.
Ja dat vraag ik mij dus ook af, maar waar ik aan zat te denken ik wil het wel een keertje uitproberen is om een zwart-wit shirt bij de h&m te halen en dan het logo van leer te maken en erop te stikken.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:49 schreef karoltje het volgende:
Gezellig hier! Kan je zo'n DIY shirt wel wassen of loopt je stifttekening dan helemaal uit?
Ik denk dat je beter van dat 'strijk erop'-kopieerpapier kan gebruiken, en gewoon je afbeelding met Paint maken. Ze hebben 't iig bij de HEMA. Dat bladert er na een tijdje wel af, maar ach. Er zijn wel textielstiften, weet alleen niet waar je zoiets kan halen. Lijkt me dat dat niet uitloopt.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:49 schreef karoltje het volgende:
Gezellig hier! Kan je zo'n DIY shirt wel wassen of loopt je stifttekening dan helemaal uit?
Ja, ik vatte het iets te persoonlijk opquote:Op zondag 2 mei 2010 18:55 schreef Marouska het volgende:
Hell yeah! Eindelijk onbeschaamd slap lullen!![]()
[..]
Nu ja, je hoeft ook niet superspannend over straat te gaan. Maar je vroeg echter wel hoe IK het zou combineren, dus vandaar mijn antwoord. Bovendien vind ik echt niet dat er iets mis is met jouw figuur! Je kan volgens mij echt veel meer hebben dan je zelf denkt!
Oh zo was het helemaal niet bedoeld hoor.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:00 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, ik vatte het iets te persoonlijk opExcuus! Maar ik neem het zeker serieus hoor!
Wel tof dat er eindelijk een offtopic topic is
quote:Op zondag 2 mei 2010 19:33 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ik heb al een paar paar aangehad, en dat valt nog wel mee eigenlijk (was ik ook wel bang voor). Ze komen een heel eind over de wreef, dus blijven wel op hun plek.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:07 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die met open teen kunnen nog wel leuk zijn, maar die andere zijn echt veel te lelijk. Ze lijken veel te veel op gewone klompen om charmant te kunnen zijn imo.
Lijkt me trouwens ontzettend kut lopen zonder bandje bij de hak
Het doet me een beetje hier aan denken.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:04 schreef stef040 het volgende:
Kan zoiets eigenlijk:
[ afbeelding ]
Vind hem wel gaaf maar weet niet wat andere er van vinden, (ook niet geheel onbelangrijk toch?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |