correctedquote:
Vind je outfit leuk, maar laarzen (over een broek/legging) niet zo , een beetje lomp en dat steekt af bij de rest.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:35 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Dit zijn de laarsjes trouwens, wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
Flappequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:35 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
* kuch *
Less talk
Ik zal ook weer eens iets posten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Flappe![]()
Ik let niet op de rommel heur, wel op de lolcat
![]()
Ik vind je outfit leuk!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:35 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
* kuch *
Less talk
Ik zal ook weer eens iets posten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:24 schreef Alouette het volgende:
Even mijn complimenten aan don-diablo voor dat grijze jasje met die zwarte randen.
quote:
Dankuuquote:
Grappig.quote:
Laarzen komen uit Italië, maar dat is denk al een jaar geleden. Had ze van m'n ma gekregen toen ze daar was, maar ik vond ze eerst helemaal niet leuk, dus nooit gedragen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:06 schreef Tamashii het volgende:
Pumpkin, waar zijn die laarzen van? Zoek al eeuwen zoiets, maar bij mooie kom ik telkens boven de 200 euro uit.
Wat is dat over haar schouder dan? Dat met kant? Doet me een beetje denken aan die kleedjes die mijn oma op tafel heeft liggen. Ik weet niet waar jij verder op die foto iets een dergelijk iets ziet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:21 schreef Mylene het volgende:
De_Kardinaal, beperk je in het vervolg tot de outfit op foto en niet op zaken er omheen. Het is me nu al een paar keer opgevallen dat je dit doet. Het is offtopic en irritant.
Dat tshirt heb ik ook! Levi's als ik de goede voor ogen hebt, klopt dat?quote:
Leuk haarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:27 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
stiekem niet van vandaag, maar van vakantie
aan de zijkant is het shirt vrij diep uitgesneden, en daar had ik zo'n kanten bandeau BH achtig iets onder aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |