Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:53 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Ja, kon niet achterblijven natuurlijk
ingepakt? neen. alles aanwezig? zo goed als. Alleen nog een gasstel en gasregelaar, de vorige paste niet en het gasstel valt uit elkaar van ouderdom
Ik zou er misschien zelfs wel willen wonen voor een tijdje... Het is een prachtig land, en de bevolking verschilt volgens mij ook heel erg per staat/regio. Maar Canada lijkt me toch nog iets tofferquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb echt zo niks met amerikanen
toch zou ik het land wel eens willen bezoeken
quote:
canada zou ik dan inderdaad nog eerder heen gaan en dan naar edmonton daar heb je de grootste winkelcentrum ter wereld die wil ik een keer bezocht hebben want daar kan je bungeejumpen in het winkelcentrumquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Uiteraard niet
TofEn als dat de enige dingen zijn die nog geregeld moeten worden, lekker hoor
Oeh, ik ga trouwens ook eens WOW spelenHeb zo'n 10 dagen proefcode van een vriendin, ga me daar een dezer dagen nog eens over buigen
[..]
Ik zou er misschien zelfs wel willen wonen voor een tijdje... Het is een prachtig land, en de bevolking verschilt volgens mij ook heel erg per staat/regio. Maar Canada lijkt me toch nog iets toffer
ik heb het wel eens gezien ja echt heel apartquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:54 schreef OA het volgende:
[..]
Er zijn ook maar een paar koks die het klaar moegen maken!
Ik ga dan liever naar de National Parksquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
canada zou ik dan inderdaad nog eerder heen gaan en dan naar edmonton daar heb je de grootste winkelcentrum ter wereld die wil ik een keer bezocht hebben want daar kan je bungeejumpen in het winkelcentrum
True.. Maar toch.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar noem je ook een volk amerikanen zijn sowieso achtergesteld op dat soort kennis
Serieus??quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier valt het echt niet mee hoorDe gemiddelde cassiere weet niet wat een avocado, aubergine of mango is
Hoe vaak ik wel niet heb hoeven vertellen wat ze moesten aanslaan
Net als dat er kinderen zijn die niet weten dat melk uit een koe komtVreselijk...
[..]
Ja, maar aan dat soort dingen waag ik me niet, voel niet de behoefte om mijn leven op de waagschaal te leggen voor een visje
Hoi!quote:
Yupquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Uiteraard niet
TofEn als dat de enige dingen zijn die nog geregeld moeten worden, lekker hoor
Oeh, ik ga trouwens ook eens WOW spelenHeb zo'n 10 dagen proefcode van een vriendin, ga me daar een dezer dagen nog eens over buigen
[..]
Ik zou er misschien zelfs wel willen wonen voor een tijdje... Het is een prachtig land, en de bevolking verschilt volgens mij ook heel erg per staat/regio. Maar Canada lijkt me toch nog iets toffer
dat is wel effe veel mooier jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga dan liever naar de National ParksHebben mijn ouders dit jaar gedaan, een rondreis en gelogeerd bij m'n oom en tante. Ik zou het land, de natuur en de beren en wolven willen zien, dat winkelcentrum kan altijd nog
Ja, zelfs mijn ex-schoonmoeder kende veel van de door mij gebruikte groenten en fruit nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
True.. Maar toch.
[..]
Serieus??Jeez, ernstig.
[..]
Hoi!
Jeuj!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:01 schreef GooseFM het volgende:
[..]
YupEn dan kunnen we zaterdag richting Duinkerken
.
Haha, op welke server ga je spelen dan? ^^
Dank u wijze vrouw.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Net als de OP...
Panda, er staat een "de OP staat hier" linkje in de OP, dan kom je bij de wiki en kun je de op kopiëren
Maar hij is helemaal goed zoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dank u wijze vrouw.
De OP kan ik niet meer aanpassen toch?![]()
quote:
lekker, wat voor koekjes heb je?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
AsseblieftKoekje erbij?
Die is nu volgens mij aan het werkquote:
Wat voor koekje(s) wil je?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
lekker, wat voor koekjes heb je?
Omdat koffiequote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:08 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
waarom mij niet of DM of GF?
hahaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jeuj!
Geen flauw ideeIk weet wel dat ik me dan semi kan aansluiten bij de groep waar die vriendin bij speelt
Leek me wel gezellig
Als ik alles een beetje weet, geef ik je wel een seintje, kunnen we misschien eens samen spelen
aha oke ik heb MPG al een pm gestuurd over wikiquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar hij is helemaal goed zoWat wilde je aanpassen dan?
Want dingen als voorgaande SC's etc moeten volgens mij in de wiki aangepast worden en dat doen gf of marc vaak
Ik zou ook niet weten hoe dat moet
(ja ik weet wel hoe je het kunt aanpassen, maar volgens mij heb je een ww nodig
)
Ik moet me daar echt nog in gaan verdiepenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:09 schreef GooseFM het volgende:
[..]
haha, is erg gezellig inderdaad als je meerdere mensen kent (y). Ik speel iig op Quel'Thalas, alliance-kant
doe maar eenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor koekje(s) wil je?Ik kan ook appeltaart bakken
![]()
Dan wordt het de spongebob koekjesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
doe maar een [ afbeelding ] of als je snel bakt die appeltaart. Even vergelijken met die van MamaMuck.
quote:
Ja, dat is wel waar. Ik heb ook een schoonmoeder die zo raar is wat betreft eten. Eieren 10 minuten koken vanwege de salmonella (terwijl die er na een minuut in heet water al vanaf is), kip bakken in een pan met een houten lepel, hamburgers grijs bakken omdat 'rauw' vlees slecht is (bacteriën enzo) en ga zo maar door. Ik heb veel geleerd van mn vader wat betreft eten. Mn schoonouders kwamen een keer bij mijn ouders eten, en mijn vader houdt van vers, goed voedsel. Hij had kippenvleugeltjes uit de oven en nog meer lekkers. Mn schoonmoeder keek ernaar en zei: "eh,... hoe doe ik dit?" Ze wist dus niet hoe ze een kippetje met bot moest ontleden, want dat at ze nooitquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zelfs mijn ex-schoonmoeder kende veel van de door mij gebruikte groenten en fruit nietDus het valt best tegen
![]()
[..]
Jeuj!
Geen flauw ideeIk weet wel dat ik me dan semi kan aansluiten bij de groep waar die vriendin bij speelt
Leek me wel gezellig
Als ik alles een beetje weet, geef ik je wel een seintje, kunnen we misschien eens samen spelen
Oeh, goed idee!quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar. Ik heb ook een schoonmoeder die zo raar is wat betreft eten. Eieren 10 minuten koken vanwege de salmonella (terwijl die er na een minuut in heet water al vanaf is), kip bakken in een pan met een houten lepel, hamburgers grijs bakken omdat 'rauw' vlees slecht is (bacteriën enzo) en ga zo maar door. Ik heb veel geleerd van mn vader wat betreft eten. Mn schoonouders kwamen een keer bij mijn ouders eten, en mijn vader houdt van vers, goed voedsel. Hij had kippenvleugeltjes uit de oven en nog meer lekkers. Mn schoonmoeder keek ernaar en zei: "eh,... hoe doe ik dit?" Ze wist dus niet hoe ze een kippetje met bot moest ontleden, want dat at ze nooit![]()
Ik lig altijd weer in een scheur als ik daaraan denk
[..]
Oeh, goed idee!
Komt dat?quote:
how come?quote:
Present!quote:
Echt hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, dat zijn leuke dingen
![]()
[..]
Komt dat?
Whahahahaha nee kip bakken in een pan met een HOUTEN lepel nee hoor hout daar komen geen bacterieen in.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar. Ik heb ook een schoonmoeder die zo raar is wat betreft eten. Eieren 10 minuten koken vanwege de salmonella (terwijl die er na een minuut in heet water al vanaf is), kip bakken in een pan met een houten lepel, hamburgers grijs bakken omdat 'rauw' vlees slecht is (bacteriën enzo) en ga zo maar door. Ik heb veel geleerd van mn vader wat betreft eten. Mn schoonouders kwamen een keer bij mijn ouders eten, en mijn vader houdt van vers, goed voedsel. Hij had kippenvleugeltjes uit de oven en nog meer lekkers. Mn schoonmoeder keek ernaar en zei: "eh,... hoe doe ik dit?" Ze wist dus niet hoe ze een kippetje met bot moest ontleden, want dat at ze nooit![]()
Ik lig altijd weer in een scheur als ik daaraan denk
[..]
Oeh, goed idee!
Volgende keer maak jij gewoon heerlijke dingen voor jezelf en partner en voor hen haal jequote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he![]()
Heerlijk.
Ze kwamen ook een keer bij ons eten, ik had heerlijke biokippenpoten uit de oven met allemaal lekkers erbij, vooraf soep gemaakt en als toetje een klein zelfgemaakt appeltaartje.Geweldig maal, als zeg ik het zelf.
En als we bij hun komen eten, I kid you not, every FUCKING time eten we iets van nasi/bami uit een pakje. Echt, veeg me op
OMG!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he![]()
Heerlijk.
Ze kwamen ook een keer bij ons eten, ik had heerlijke biokippenpoten uit de oven met allemaal lekkers erbij, vooraf soep gemaakt en als toetje een klein zelfgemaakt appeltaartje.Geweldig maal, als zeg ik het zelf.
En als we bij hun komen eten, I kid you not, every FUCKING time eten we iets van nasi/bami uit een pakje. Echt, veeg me op
Dan block je de TT en hoop ik dat je hoofdpijn gewoon verdwijntquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van de hoofdpijn en de TT
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Volgende keer maak jij gewoon heerlijke dingen voor jezelf en partner en voor hen haal je
[ afbeelding ]
of dit
[ afbeelding ]
Succes daarmee danquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet me daar echt nog in gaan verdiepen
Echt hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Whahahahaha nee kip bakken in een pan met een HOUTEN lepel nee hoor hout daar komen geen bacterieen in.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Volgende keer maak jij gewoon heerlijke dingen voor jezelf en partner en voor hen haal je
[ afbeelding ]
of dit
[ afbeelding ]
Ja, kookte die lekker?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:32 schreef Giertje het volgende:
wat dat betreft mis ik het koken van mijn oma wel enorm
dat was wel zo gruwelijk lekker
Erg he.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG!Dat is gewoon bijna genant
Maar ja, niet iedereen kan/wil lekker koken
![]()
[..]
Dan block je de TT en hoop ik dat je hoofdpijn gewoon verdwijnt
als ik mijn ogen dichtdoe dan ruik en proef ik zo weer de smaak van haar soepquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:43 schreef Enfermera het volgende:
Ja, kookte die lekker?Mijn oma kookt ook zo heerlijk idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Mijn oma ook en mijn mamma ook. Gelukkig heb ik hun kookkunsten geerfd hihiquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, kookte die lekker?Mijn oma kookt ook zo heerlijk idd
[..]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:49 schreef suikertaartje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zit weer aan de
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik mijn ogen dichtdoe dan ruik en proef ik zo weer de smaak van haar soep
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:49 schreef suikertaartje het volgende:
zullen we het even niet meer over eten hebben?
alsjeblieft?
ik heb nog wel shocking nieuws trouwens...Wrom nie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
dank je!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan wordt het de spongebob koekjesAppeltaart kost minstens anderhalf uur
[..]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dank je!
Heb je voor volgende keer geen zwolse lekkernij?
wanneer breng je die langs!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zwolse balletjes
jij woont toch in ver-weg-land?quote:
Zondag, ergens aan zeequote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wanneer breng je die langs!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij woont toch in ver-weg-land?
Kunnen we wel doen trouwens, die meenemenquote:
ik ben zondag niet aan zeequote:
Rotterdam is niet ver!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij woont toch in ver-weg-land?
Rotterdam? Zit ik ook vlakbijquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik ben zondag niet aan zee
[..]
Rotterdam is niet ver!
Dat is echt wel verquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik ben zondag niet aan zee
[..]
Rotterdam is niet ver!
want? Heb je zoveel scharrels of ben je zo rijk dat je meer huizen hebt of woon je per toerbeurt in DE Shops?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Rotterdam? Zit ik ook vlakbijMaar ik zit zowat overal vlakbij
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:24 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
want? Heb je zoveel scharrels of ben je zo rijk dat je meer huizen hebt of woon je per toerbeurt in DE Shops?
Joahquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kunnen we wel doen trouwens, die meenemen![]()
Morgen even halen?
Da's dan pechquote:
Ver is relatief, maar Rotterdam is wel een eindje kachelenquote:Rotterdam is niet ver!
oh Utrecht dusquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Eh. Nee.![]()
Ik woon gewoon op een strategische plek in de randstad.
Nou ja zeg...........quote:
bij jou vandaan nog maar 2 uurtjes per trein.quote:Ver is relatief, maar Rotterdam is wel een eindje kachelen
Nop, woon in het groene hartquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh Utrecht dus
[..]
Nou ja zeg...........
[..]
bij jou vandaan nog maar 2 uurtjes per trein.
quote:
Ja, nou, is toch zoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh Utrecht dus
[..]
Nou ja zeg...........
[..]
bij jou vandaan nog maar 2 uurtjes per trein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 2 uur vind ik best langBovendien houd ik persoonlijk niet zo van Rotterdam...
Is gewoon niet mijn stad
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Hoeraaaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah
[..]
Da's dan pech
[..]
Ver is relatief, maar Rotterdam is wel een eindje kachelen
vanaf een kilometertje van Marijke vandaan ongeveerquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nou, is toch zo
Nee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 2 uur vind ik best langBovendien houd ik persoonlijk niet zo van Rotterdam...
Is gewoon niet mijn stad
Welke stad vind je leuker dan?
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
er gaat niks boven de veluwequote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Wil hier ook nooit meer weg. Tenminste, we gaan binnenkort verhuizen (van stad naar dorp), maar de omgeving is hier geweldig, zo dicht bij grote steden en ook natuurgebieden enzo
Qua sfeer? Utrechtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee?Welke stad vind je leuker dan?
quote:
Ja precies.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Qua sfeer? UtrechtEn Amsterdam is leuk om een dagje te zijn, maar wonen hoef ik er niet...
Den Haag is ook wel leuk, maar is niet m'n grootste favoriet...
Ach, ieder z'n dingquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]Ik kom daar al elk jaar voor ons familieweekend, dat is echt geweldig idd
Die natuur en alles..
Heerlijk. Maar voor mij niet om te wonen
[..]
Ja precies.Ik vind de sfeer van R'dam juist weer erg leuk en Utrecht iets minder. A'dam vind ik niet echt iets. Idd leuk om af en toe eens een dagje te zijn
Wat voor messen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:48 schreef suikertaartje het volgende:
Je kunt gewoon Sabatier-messen kopen van je Airmiles
QFTquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, ieder z'n dingMaar Rotterdam is zo'n stad waar ik liever niet heen ga, behalve als het "moet" vanwege een concert
![]()
Daarom! Smaken verschillen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, ieder z'n dingMaar Rotterdam is zo'n stad waar ik liever niet heen ga, behalve als het "moet" vanwege een concert
![]()
ik weet niet beter en ik zou ook niet anders willenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]Ik kom daar al elk jaar voor ons familieweekend, dat is echt geweldig idd
Die natuur en alles..
Heerlijk. Maar voor mij niet om te wonen
Ik heb nog een hele berg Airmiles, misschien eens iets leuks voor uitzoekenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.google.nl/sear(...)10&aql=&oq=&gs_rfai=
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb nog een hele berg Airmiles, misschien eens iets leuks voor uitzoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Een schuimblok, mag dat ook?quote:
Ik ga hier maar geen verhalen over sommige collega's neerzettenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zelfs mijn ex-schoonmoeder kende veel van de door mij gebruikte groenten en fruit nietDus het valt best tegen
![]()
we hebben alleen bamiblokken in de kantine.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een schuimblok, mag dat ook?![]()
* suikertaartje is niet meer zo misselijk
dan loop je toch even naar een snoepwinkeltje?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
we hebben alleen bamiblokken in de kantine.
Ik zal zo de wiki wel bijwerkenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar hij is helemaal goed zoWat wilde je aanpassen dan?
Want dingen als voorgaande SC's etc moeten volgens mij in de wiki aangepast worden en dat doen gf of marc vaak
Ik zou ook niet weten hoe dat moet
(ja ik weet wel hoe je het kunt aanpassen, maar volgens mij heb je een ww nodig
)
Klopt, maar ik was om 12 uur al afgewerktquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die is nu volgens mij aan het werk
Ik wil er graag 3.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
we hebben alleen bamiblokken in de kantine.
Dan hoef ik dat niet meer te doen. Thanks!quote:
Halve dag gewerkt, dat voel ik nu behoorlijk jaquote:
zelfs jij vindt het smerigquote:
* TJDoornbosgooit 3 blokken naar Limburgquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil er graag 3.
[..]
Dan hoef ik dat niet meer te doen. Thanks!
YWquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan hoef ik dat niet meer te doen. Thanks!
Wat isch deze, en waarom heb ik dat nog nooit op?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zwolse balletjes
STquote:
quote:
100% mee eensch.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Hoiquote:
De combinatie he!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zelfs jij vindt het smerig
Dank u!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
* TJDoornbosgooit 3 blokken naar Limburg
Kusje erop?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Halve dag gewerkt, dat voel ik nu behoorlijk ja
Zondag, snoepje, zondagquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:43 schreef MPG het volgende:
Wat isch deze, en waarom heb ik dat nog nooit op?
quote:ST![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]maar mooie messen he?
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wauw! Ik moet die hebben![]()
Eens zoeken op de airmiles site
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:03 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik voel me hier ook minder thuis hoor
en ja ik zie de PI's hoor Marijke
Dat kan niet de bedoeling zijn
![]()
en gelukkig maarDoe maar wel danquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga hier maar geen verhalen over sommige collega's neerzetten....
Te beschamend....
Liebchenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat isch deze, en waarom heb ik dat nog nooit op?
[..]
ST![]()
[..]
!
[..]
100% mee eensch.
[..]
Hoi![]()
Van het weekend nemen we ze wel mee
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
nog 16 dagenquote:
Satésaus graag, maar voorzichtig gooien aub.quote:
Zeker, zekerquote:
quote:
quote:[..]
Dat is het nieuwe beleid van de gemeente en daar kan je eens per 4 jaar tegen zijn maar daarna heb je weinig kans nogquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat kan niet de bedoeling zijn
![]()
* TJDoornbos stuurt per korenwolf een bakje satésausquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Satésaus graag, maar voorzichtig gooien aub.
Oh, in Rotterdam, ik dacht hier in de SCquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat is het nieuwe beleid van de gemeente en daar kan je eens per 4 jaar tegen zijn maar daarna heb je weinig kans nog
Voor MPG ist eerderquote:
Heb jij je verlanglijstje al klaar?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Satésaus graag, maar voorzichtig gooien aub.
[..]
Zeker, zeker![]()
![]()
[..]
[..]
vrouwen en denkenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, in Rotterdam, ik dacht hier in de SC![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
* TJDoornbos stuurt per korenwolf een bakje satésaus
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sofie de monster poes, eerst een plant vermoorden om vervolgens de ketting van m'n boeddhabank te laten knappen en er met de kraaltjes vandoor te gaanIk snel de kraaltjes opruimen, een nagel van d'r in m'n vinger want ze was nog aan het spelen en ze me blijkbaar niet
Neequote:
Liebchenquote:[..]
LiebchenVan het weekend nemen we ze wel mee
Een hele week, om precies te zijnquote:
Nee, want ik weet ook nooit wat ik wil hebben. Meestal komt het neer op een goede fles whisky en verder wat nuttige dingen ofzoquote:[..]
Heb jij je verlanglijstje al klaar?
Ik weet nooit wat ik moet vragenVroeger als kind was het makkelijk; gewoon het blaadje van de Intertoys erbij en cirkelen maar
Ik heb nu voornamelijk boeken op mn lijstje
Dat gaat doorgaans heel goed samenquote:
Ik bedoel maar!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:56 schreef MPG het volgende:
Een hele week, om precies te zijn.
[..]
Nee, want ik weet ook nooit wat ik wil hebben. Meestal komt het neer op een goede fles whisky en verder wat nuttige dingen ofzo.
Ik weet het nietquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat gaat doorgaans heel goed samenMannen en duidelijk zijn
Ik ben open voor thee en hart uitstorten hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sofie de monster poes, eerst een plant vermoorden om vervolgens de ketting van m'n boeddhabank te laten knappen en er met de kraaltjes vandoor te gaanIk snel de kraaltjes opruimen, een nagel van d'r in m'n vinger want ze was nog aan het spelen en ze me blijkbaar niet
Ik vrees dat laatstequote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet het nietMisschien is het wel om de omslag van het weer ofzo
Of heeft ze een nieuwe fase in d'r puberteit gevonden
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben open voor thee en hart uitstorten hoor![]()
Uhhuh. Vet hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Die plaatjes
Ik heb zo'n jaren '70 kookboek, met een "blij huisvrouw" op de kaft
Daar staat ook in dat het een "huisvrouw voldoening geeft om eigen gemaakte baksels voor te zetten aan haar gasten"
![]()
Maar het is een ontzettend fijn kookboek, alles staat er in
quote:
verder niks aanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dankje
Zit alleen nog in de joggingbroek
![]()
Zoek ik voor je opquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Uhhuh. Vet heGeweeeeldig zijn ze. Wacht, ik heb er nog meer
Cool! Hoe heet dat kookboek? Pic? Istie nog verkrijgbaar?
Warning: Pic overload
[..]
Ook nog een t-shirtje, genoeg info zo?quote:
Leuk, thanks!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zoek ik voor je opIk zal strakjes wel even een foto maken
Tof
![]()
[..]
Ook nog een t-shirtje, genoeg info zo?
Wat is er nou weer mis met onsquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook nog een t-shirtje, genoeg info zo?
vrouwenquote:
Ik ookquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Leuk, thanks!Ben altijd fan van leuke kookboeken
Haha, tof he
Mannen.....![]()
En wat nou als ik wel poedelnaakt achter de pc zou zitten, je hebt er toch geen last vanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
zo klinkt het iig beter
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook![]()
JaIk vind dat soort oude plaatjes sowieso tof. Iets wat niet echt in jouw reeks past, maar iets waar ik en een vriendin hartelijk om konden lachen tijdens een keer winkelen:
[ afbeelding ]
* MPG houdt opmerking over webcam voor zichquote:En ja, mannen...
[..]
En wat nou als ik wel poedelnaakt achter de pc zou zitten, je hebt er toch geen last van
die picquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook![]()
JaIk vind dat soort oude plaatjes sowieso tof. Iets wat niet echt in jouw reeks past, maar iets waar ik en een vriendin hartelijk om konden lachen tijdens een keer winkelen:
[ afbeelding ]
En ja, mannen...
dan zou ik jouw webcam aanzettenquote:[..]
En wat nou als ik wel poedelnaakt achter de pc zou zitten, je hebt er toch geen last van
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
* MPG houdt opmerking over webcam voor zich.
Ik heb alleen webcam op m'n laptop en die staat nu niet aanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die pic![]()
[..]
dan zou ik jouw webcam aanzetten
dat denk jijquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik heb alleen webcam op m'n laptop en die staat nu niet aan
Mijn laptop ligt in mijn nachtkastjequote:
wie heeft het over die camquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn laptop ligt in mijn nachtkastjeDus als je em al op afstand aan kan krijgen, om vervolgens de webcam in te schakelen dan zie je nu de binnenkant van mijn lege la
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wie heeft het over die cam![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn laptop ligt in mijn nachtkastjeDus als je em al op afstand aan kan krijgen, om vervolgens de webcam in te schakelen dan zie je nu de binnenkant van mijn lege la
1 2 3 4 | while(drawer_open=0){ /dev/cdrom0 eject } |
Is maar goed dat ik niet meer bij Ziggo zit danquote:
over die andere camsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Waar heb jij het dan over?
Sssssssst! Dat zou ons geheimpje zijnquote:
Shit. Ehm...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is maar goed dat ik niet meer bij Ziggo zit danEn note to self: ssh disablen
1 2 3 4 5 | while(drawer_open=0){ /dev/cdrom0 eject } cat /dev/cam0 | MPGdesktop.venlo1.ziggo.nl/mnt/stream0 |
Het is gewoon leuk om dat af en toe te zeggen, net als dat jullie af en toe een beetje zeuren over onsquote:
Datquote:
LOLLquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook![]()
[ afbeelding ]
En ja, mannen...
[..]
oepsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sssssssst! Dat zou ons geheimpje zijn
quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en Enfermera, dit is mijn meest favoriete geërfde kookboek
[ afbeelding ]
Geniaal dat soort 60's, 70's en 80's fotografiequote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en Enfermera, dit is mijn meest favoriete geërfde kookboek
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:22 schreef TJDoornbos het volgende:
Mijn favoriete kookboek is Muckkookt helemaal uit zichzelf
en 2 handen om zelf te koken en mama-Muckquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
En voor de afwisseling heb je zeker de shoarmaboer, de afhaalchinees, de friettent, de pizzeria, etc.?
Vergeet pamuck niet hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:25 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en 2 handen om zelf te koken en mama-Muck
die vooral van de patat en het ontbijt tot nog toequote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Vergeet pamuck niet he.
Tomatensoep.....
En de Tiramisu (ja, met Hoofdletter) van broermuck, heb je die wel eens opquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die vooral van de patat en het ontbijt tot nog toe
nee nog nooit op. Maar wordt bepaald niet ondervoed ofzo.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:32 schreef MPG het volgende:
[..]
En de Tiramisu (ja, met Hoofdletter) van broermuck, heb je die wel eens op?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:43 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer zo'n 8 km gewandeld in bijna twee uur...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het nieuwe huis van ST en mij
[ afbeelding ]
Dat vraagt toch gewoon om liefde en verf en nog meer liefde?quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat vraagt toch gewoon om liefde en verf en nog meer liefde?
liefde is samen klussenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Is juist leuk om zo'n huisje op te knappen, ik kan al helemaal voor me zien hoe mooi 't kan worden!
Wij zijn ook bezig met een huis kopen, of tenminste, dat zetten we in gang als ons huis verkocht is (als onze koper de financiering rondkrijgt is dat zo). We hebben nu een huis op het oog waar aardig wat aan moet gebeuren (huis uit de jaren '60 met nog een houten ondervloer), maar hij is niet zo duur, dus hebben we ook genoeg om nog wat extra te lenen om dingen te laten doen. Aardig wat mensen uit onze omgeving hebben zoiets van: waarom wil je dat? Wil je niet gewoon een huis waar je niet zoveel aan hoeft te doen? Maar wij vinden het juist leuk om dat huis helemaal naar onze eigen zin te maken
We hebben al genoeg rondgekeken, en geen enkel huis voldoet echt aan onze behoeften. Juist leuk toch, klussen enzo
Ja, dat vind ik ook helemaal geweldig!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Is juist leuk om zo'n huisje op te knappen, ik kan al helemaal voor me zien hoe mooi 't kan worden!
Wij zijn ook bezig met een huis kopen, of tenminste, dat zetten we in gang als ons huis verkocht is (als onze koper de financiering rondkrijgt is dat zo). We hebben nu een huis op het oog waar aardig wat aan moet gebeuren (huis uit de jaren '60 met nog een houten ondervloer), maar hij is niet zo duur, dus hebben we ook genoeg om nog wat extra te lenen om dingen te laten doen. Aardig wat mensen uit onze omgeving hebben zoiets van: waarom wil je dat? Wil je niet gewoon een huis waar je niet zoveel aan hoeft te doen? Maar wij vinden het juist leuk om dat huis helemaal naar onze eigen zin te maken
We hebben al genoeg rondgekeken, en geen enkel huis voldoet echt aan onze behoeften. Juist leuk toch, klussen enzo
Haha ja XD Bij dit huis waar we nu in zitten ook, maar mèn, dat was echt niet meer leuk! Met klussen heb je altijd wel wat verassingen, maar hier waren dat er wel erg veelquote:
Haha, nee, ik kan het ook niet goedquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook helemaal geweldig!
Ik kan het alleen niet zo goed..behalve schilderen, dat vind ik gewoon ook heel leuk om te doen![]()
En ach, gaandeweg leer je er natuurlijk ook veel bij, als je zo'n project aangaat![]()
TJquote:
quote:
Nicequote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:11 schreef Fha het volgende:
[..]
TJ
[..]Nee, hele nacht dvds gekeken.
Mwa, ik vind normaal slapen eigenlijk ook wel prettigquote:
Kon je niet slapen dan, vandaar het dvd kijken?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Mwa, ik vind normaal slapen eigenlijk ook wel prettig
Mjah, dat heb je somsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:20 schreef Enfermera het volgende:
Kon je niet slapen dan, vandaar het dvd kijken?![]()
quote:
is er nog een thema vanavond?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en nou hopen dat we het vandaag ook weer druk krijgen
Vaute partyquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is er nog een thema vanavond?
en slaat dat op de 'outfits' of op de 'muziek' ?quote:
Ja?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah, dat heb je somsNouja, kans dat ik vannacht ook moet werken dus het was mooie voorbereiding op vannacht
Ofzo
idd WTFquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Moeder vingert en tongt dochter (14) WTF!
Triestquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Moeder vingert en tongt dochter (14) WTF!
op de muziekquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en slaat dat op de 'outfits' of op de 'muziek' ?
jeugdsentimentquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op de muziek![]()
jaren 70/80/90 muziek![]()
en wat daar nou precies fout aan is weet ik eigenlijk ook niet
voor mij helemaalquote:
smakelijk en tot latersquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:49 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga, we gaan met vrienden uit etenFijne avond!
ik bedoelde ook de late jaren 80 en jaren 90 hoorquote:
de begin jaren 80 zijn voor mij ook nog jeugdsentimentquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik bedoelde ook de late jaren 80 en jaren 90 hoor![]()
in de jaren 70 bestond ik nog niet
voor mij niet, want dat kan ik me niet meer herrinnerenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de begin jaren 80 zijn voor mij ook nog jeugdsentiment
1880 hebben we het dan toch over?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de begin jaren 80 zijn voor mij ook nog jeugdsentiment
dat was idd jouw tijdquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1880 hebben we het dan toch over?
goede reisquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1880 hebben we het dan toch over?
Komt goed. Sluit voor geen meter aan waardoor ik waarschijnlijk nog wat regen meepakquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat was idd jouw tijd![]()
[..]
goede reis
heb je wel een paraplu bijquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Komt goed. Sluit voor geen meter aan waardoor ik waarschijnlijk nog wat regen meepak
Nee, voor mij was het dan late jaren 80 en begin 90quote:
was je me net een klein beetje voorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, voor mij was het dan late jaren 80 en begin 90
Nee wel een stripboek van knudde en een DSquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je wel een paraplu bij
werk ze Fhaquote:
je komt de tijd wel doorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Nee wel een stripboek van knudde en een DS
1880-1890quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, voor mij was het dan late jaren 80 en begin 90
Ja maar ben niet droog over!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
werk ze Fha![]()
[..]
je komt de tijd wel door
de volgende keer een paraplu meenemenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja maar ben niet droog over!
Dan offer je je knudde toch opquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja maar ben niet droog over!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan offer je je knudde toch op
idd een moeilijke keuzequote:
ik denk dat knudde dan toch een beter watertegenhoudgehalte heeftquote:
quote:
Das zijn probleem, hij moet gaan doorzoeken danquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je weet dat ik al wel getrouwd ben?
Laat het hem niet horenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
Das zijn probleem, hij moet gaan doorzoeken dan
Zoek zelf lekker doorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das zijn probleem, hij moet gaan doorzoeken dan
Nee ik douch zo wel!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan offer je je knudde toch op
De kerels staan wel in de rij voor jouquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je weet dat ik al wel getrouwd ben?
Ja, ik snap er zelf ook geen hol van hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:48 schreef MPG het volgende:
[..]
De kerels staan wel in de rij voor jou!
Ik snap het wel een beetjequote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik snap er zelf ook geen hol van hoor![]()
Nu weer twee hier thuis, een grote en een kleine![]()
Dus maar even knuffelen![]()
Viel Spassquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:50 schreef OA het volgende:
Even afwassen en daarna sporten.
Bis später
Misschien op Marktplaats of de Slegtequote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Cooolll....
Vast niet meer te krijgen
Ja tof he?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:23 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Geniaal dat soort 60's, 70's en 80's fotografie
Dat vosjequote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:43 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer zo'n 8 km gewandeld in bijna twee uur...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het nieuwe huis van ST en mij
[ afbeelding ]
Veel plezierquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:49 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga, we gaan met vrienden uit etenFijne avond!
Tot laterquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:50 schreef OA het volgende:
Even afwassen en daarna sporten.
Bis später
ze hebben een echt levenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:43 schreef Panda72 het volgende:
He er word hier helemaal niet zo veel gepost sinds vanmiddag
hihi.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze hebben een echt leven
Huhquote:
Is het weer volle bak daarzo?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
en het werken is weer begonnen
niet vol genoegquote:
Je hebt nog tijd om te FOK!kenquote:
iddquote:
Dezelfde tamme vos als ik vorig jaar al eens heb gezien en gefotografeerd... op dezelfde locatie ook.quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
Volgens mij gaat het de goede kant op met mijn hoofd. Nog even vroeg naar bed en lekker slapen en dan komt het wel goed voor het weekend
Weet je zeker dat je niet gewoon de foto opnieuw gepost hebtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dezelfde tamme vos als ik vorig jaar al eens heb gezien en gefotografeerd... op dezelfde locatie ook.
zou die al zoveel drank ophebben.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet gewoon de foto opnieuw gepost hebt?
Hij heeft vakantie he?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zou die al zoveel drank ophebben.
ik zat even te rocken op de wii. Even oefenen voor het weekendquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:43 schreef Panda72 het volgende:
He er word hier helemaal niet zo veel gepost sinds vanmiddag
Ik had juist een kort dagje vandaagquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:09 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
Veel te lang gewerkt vandaag
Wat een geluk heb jij tochquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had juist een kort dagje vandaag!
Mja, levert ook minder loon op hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat een geluk heb jij toch
* Trevlandis een beetje jaloers![]()
Helaas wel jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, levert ook minder loon op he.
Fhaquote:
Nu ik zo eens rustig rond kijk, mag hier ook wel gebeuren.quote:
Stiekem heb ik het vandaag al gedaanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Nu ik zo eens rustig rond kijk, mag hier ook wel gebeuren.![]()
Zal dit weekend eens doen, morgen kort dagje werken.
ja maar ja maar ja maar.....ik ben thuis dit weekend en niet bij jou.quote:
Bij de boeken wel jaquote:
Je mag wel blijven logeren hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja maar ja maar ja maar.....ik ben thuis dit weekend en niet bij jou.
Dus dan heb ik geen eer van mijn werk
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Bij de boeken wel jaMaar waarschijnlijk vannacht nog werken
Maar je helpt toch wel?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben ik blij dat mijn ma dat doet
Correctie, ik ben vrij.quote:
Ligt er aan, als het mijn zooi is dan wel of doe het alleen maar dat van de rest maakt me niks uitquote:
Ik vond anders mijn 10.5 uur vandaag wel verrekte langquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Correctie, ik ben vrij.
Mwa, dan werk ik 11 uur per dag. Dat is niet zo idioot tochPlus dat je (in een rustige nacht) gewoon de hele nacht korte slaapjes van 10 minuten aan het maken bent
Dus ach..
gezelligquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je mag wel blijven logeren hoor
Mja, dagen van 11 uur maak ik ook wel eens ja. Is best te doen inddquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Correctie, ik ben vrij.
Mwa, dan werk ik 11 uur per dag. Dat is niet zo idioot tochPlus dat je (in een rustige nacht) gewoon de hele nacht korte slaapjes van 10 minuten aan het maken bent
Dus ach..
ook niet als je mama daar gelukkig van wordt?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt er aan, als het mijn zooi is dan wel of doe het alleen maar dat van de rest maakt me niks uit
Hij kan 9 blokjes opstapelenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
gezellig
kan jou mini-meneer wii-en?
als het hem even geleerd wordt dan vast welquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
gezellig
kan jou mini-meneer wii-en?
Niet als mijn ma het al tich keer aan mijn zusje heeft gevraagdquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ook niet als je mama daar gelukkig van wordt?
Zolang je weet dat je daarna bij kunt slapen enzoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:34 schreef MPG het volgende:
Mja, dagen van 11 uur maak ik ook wel eens ja. Is best te doen indd.
Preciesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Zolang je weet dat je daarna bij kunt slapen enzo![]()
@Trev: het hangt er denk ik ook erg vanaf wat je doet enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |