Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:53 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Ja, kon niet achterblijven natuurlijk
ingepakt? neen. alles aanwezig? zo goed als. Alleen nog een gasstel en gasregelaar, de vorige paste niet en het gasstel valt uit elkaar van ouderdom
Ik zou er misschien zelfs wel willen wonen voor een tijdje... Het is een prachtig land, en de bevolking verschilt volgens mij ook heel erg per staat/regio. Maar Canada lijkt me toch nog iets tofferquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb echt zo niks met amerikanen
toch zou ik het land wel eens willen bezoeken
quote:
canada zou ik dan inderdaad nog eerder heen gaan en dan naar edmonton daar heb je de grootste winkelcentrum ter wereld die wil ik een keer bezocht hebben want daar kan je bungeejumpen in het winkelcentrumquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Uiteraard niet
TofEn als dat de enige dingen zijn die nog geregeld moeten worden, lekker hoor
Oeh, ik ga trouwens ook eens WOW spelenHeb zo'n 10 dagen proefcode van een vriendin, ga me daar een dezer dagen nog eens over buigen
[..]
Ik zou er misschien zelfs wel willen wonen voor een tijdje... Het is een prachtig land, en de bevolking verschilt volgens mij ook heel erg per staat/regio. Maar Canada lijkt me toch nog iets toffer
ik heb het wel eens gezien ja echt heel apartquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:54 schreef OA het volgende:
[..]
Er zijn ook maar een paar koks die het klaar moegen maken!
Ik ga dan liever naar de National Parksquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
canada zou ik dan inderdaad nog eerder heen gaan en dan naar edmonton daar heb je de grootste winkelcentrum ter wereld die wil ik een keer bezocht hebben want daar kan je bungeejumpen in het winkelcentrum
True.. Maar toch.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar noem je ook een volk amerikanen zijn sowieso achtergesteld op dat soort kennis
Serieus??quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier valt het echt niet mee hoorDe gemiddelde cassiere weet niet wat een avocado, aubergine of mango is
Hoe vaak ik wel niet heb hoeven vertellen wat ze moesten aanslaan
Net als dat er kinderen zijn die niet weten dat melk uit een koe komtVreselijk...
[..]
Ja, maar aan dat soort dingen waag ik me niet, voel niet de behoefte om mijn leven op de waagschaal te leggen voor een visje
Hoi!quote:
Yupquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Uiteraard niet
TofEn als dat de enige dingen zijn die nog geregeld moeten worden, lekker hoor
Oeh, ik ga trouwens ook eens WOW spelenHeb zo'n 10 dagen proefcode van een vriendin, ga me daar een dezer dagen nog eens over buigen
[..]
Ik zou er misschien zelfs wel willen wonen voor een tijdje... Het is een prachtig land, en de bevolking verschilt volgens mij ook heel erg per staat/regio. Maar Canada lijkt me toch nog iets toffer
dat is wel effe veel mooier jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga dan liever naar de National ParksHebben mijn ouders dit jaar gedaan, een rondreis en gelogeerd bij m'n oom en tante. Ik zou het land, de natuur en de beren en wolven willen zien, dat winkelcentrum kan altijd nog
Ja, zelfs mijn ex-schoonmoeder kende veel van de door mij gebruikte groenten en fruit nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
True.. Maar toch.
[..]
Serieus??Jeez, ernstig.
[..]
Hoi!
Jeuj!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:01 schreef GooseFM het volgende:
[..]
YupEn dan kunnen we zaterdag richting Duinkerken
.
Haha, op welke server ga je spelen dan? ^^
Dank u wijze vrouw.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Net als de OP...
Panda, er staat een "de OP staat hier" linkje in de OP, dan kom je bij de wiki en kun je de op kopiëren
Maar hij is helemaal goed zoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dank u wijze vrouw.
De OP kan ik niet meer aanpassen toch?![]()
quote:
lekker, wat voor koekjes heb je?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
AsseblieftKoekje erbij?
Die is nu volgens mij aan het werkquote:
Wat voor koekje(s) wil je?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
lekker, wat voor koekjes heb je?
Omdat koffiequote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:08 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
waarom mij niet of DM of GF?
hahaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jeuj!
Geen flauw ideeIk weet wel dat ik me dan semi kan aansluiten bij de groep waar die vriendin bij speelt
Leek me wel gezellig
Als ik alles een beetje weet, geef ik je wel een seintje, kunnen we misschien eens samen spelen
aha oke ik heb MPG al een pm gestuurd over wikiquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar hij is helemaal goed zoWat wilde je aanpassen dan?
Want dingen als voorgaande SC's etc moeten volgens mij in de wiki aangepast worden en dat doen gf of marc vaak
Ik zou ook niet weten hoe dat moet
(ja ik weet wel hoe je het kunt aanpassen, maar volgens mij heb je een ww nodig
)
Ik moet me daar echt nog in gaan verdiepenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:09 schreef GooseFM het volgende:
[..]
haha, is erg gezellig inderdaad als je meerdere mensen kent (y). Ik speel iig op Quel'Thalas, alliance-kant
doe maar eenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor koekje(s) wil je?Ik kan ook appeltaart bakken
![]()
Dan wordt het de spongebob koekjesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
doe maar een [ afbeelding ] of als je snel bakt die appeltaart. Even vergelijken met die van MamaMuck.
quote:
Ja, dat is wel waar. Ik heb ook een schoonmoeder die zo raar is wat betreft eten. Eieren 10 minuten koken vanwege de salmonella (terwijl die er na een minuut in heet water al vanaf is), kip bakken in een pan met een houten lepel, hamburgers grijs bakken omdat 'rauw' vlees slecht is (bacteriën enzo) en ga zo maar door. Ik heb veel geleerd van mn vader wat betreft eten. Mn schoonouders kwamen een keer bij mijn ouders eten, en mijn vader houdt van vers, goed voedsel. Hij had kippenvleugeltjes uit de oven en nog meer lekkers. Mn schoonmoeder keek ernaar en zei: "eh,... hoe doe ik dit?" Ze wist dus niet hoe ze een kippetje met bot moest ontleden, want dat at ze nooitquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zelfs mijn ex-schoonmoeder kende veel van de door mij gebruikte groenten en fruit nietDus het valt best tegen
![]()
[..]
Jeuj!
Geen flauw ideeIk weet wel dat ik me dan semi kan aansluiten bij de groep waar die vriendin bij speelt
Leek me wel gezellig
Als ik alles een beetje weet, geef ik je wel een seintje, kunnen we misschien eens samen spelen
Oeh, goed idee!quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar. Ik heb ook een schoonmoeder die zo raar is wat betreft eten. Eieren 10 minuten koken vanwege de salmonella (terwijl die er na een minuut in heet water al vanaf is), kip bakken in een pan met een houten lepel, hamburgers grijs bakken omdat 'rauw' vlees slecht is (bacteriën enzo) en ga zo maar door. Ik heb veel geleerd van mn vader wat betreft eten. Mn schoonouders kwamen een keer bij mijn ouders eten, en mijn vader houdt van vers, goed voedsel. Hij had kippenvleugeltjes uit de oven en nog meer lekkers. Mn schoonmoeder keek ernaar en zei: "eh,... hoe doe ik dit?" Ze wist dus niet hoe ze een kippetje met bot moest ontleden, want dat at ze nooit![]()
Ik lig altijd weer in een scheur als ik daaraan denk
[..]
Oeh, goed idee!
Komt dat?quote:
how come?quote:
Present!quote:
Echt hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, dat zijn leuke dingen
![]()
[..]
Komt dat?
Whahahahaha nee kip bakken in een pan met een HOUTEN lepel nee hoor hout daar komen geen bacterieen in.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar. Ik heb ook een schoonmoeder die zo raar is wat betreft eten. Eieren 10 minuten koken vanwege de salmonella (terwijl die er na een minuut in heet water al vanaf is), kip bakken in een pan met een houten lepel, hamburgers grijs bakken omdat 'rauw' vlees slecht is (bacteriën enzo) en ga zo maar door. Ik heb veel geleerd van mn vader wat betreft eten. Mn schoonouders kwamen een keer bij mijn ouders eten, en mijn vader houdt van vers, goed voedsel. Hij had kippenvleugeltjes uit de oven en nog meer lekkers. Mn schoonmoeder keek ernaar en zei: "eh,... hoe doe ik dit?" Ze wist dus niet hoe ze een kippetje met bot moest ontleden, want dat at ze nooit![]()
Ik lig altijd weer in een scheur als ik daaraan denk
[..]
Oeh, goed idee!
Volgende keer maak jij gewoon heerlijke dingen voor jezelf en partner en voor hen haal jequote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he![]()
Heerlijk.
Ze kwamen ook een keer bij ons eten, ik had heerlijke biokippenpoten uit de oven met allemaal lekkers erbij, vooraf soep gemaakt en als toetje een klein zelfgemaakt appeltaartje.Geweldig maal, als zeg ik het zelf.
En als we bij hun komen eten, I kid you not, every FUCKING time eten we iets van nasi/bami uit een pakje. Echt, veeg me op
OMG!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he![]()
Heerlijk.
Ze kwamen ook een keer bij ons eten, ik had heerlijke biokippenpoten uit de oven met allemaal lekkers erbij, vooraf soep gemaakt en als toetje een klein zelfgemaakt appeltaartje.Geweldig maal, als zeg ik het zelf.
En als we bij hun komen eten, I kid you not, every FUCKING time eten we iets van nasi/bami uit een pakje. Echt, veeg me op
Dan block je de TT en hoop ik dat je hoofdpijn gewoon verdwijntquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van de hoofdpijn en de TT
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Volgende keer maak jij gewoon heerlijke dingen voor jezelf en partner en voor hen haal je
[ afbeelding ]
of dit
[ afbeelding ]
Succes daarmee danquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet me daar echt nog in gaan verdiepen
Echt hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Whahahahaha nee kip bakken in een pan met een HOUTEN lepel nee hoor hout daar komen geen bacterieen in.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Volgende keer maak jij gewoon heerlijke dingen voor jezelf en partner en voor hen haal je
[ afbeelding ]
of dit
[ afbeelding ]
Ja, kookte die lekker?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:32 schreef Giertje het volgende:
wat dat betreft mis ik het koken van mijn oma wel enorm
dat was wel zo gruwelijk lekker
Erg he.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG!Dat is gewoon bijna genant
Maar ja, niet iedereen kan/wil lekker koken
![]()
[..]
Dan block je de TT en hoop ik dat je hoofdpijn gewoon verdwijnt
als ik mijn ogen dichtdoe dan ruik en proef ik zo weer de smaak van haar soepquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:43 schreef Enfermera het volgende:
Ja, kookte die lekker?Mijn oma kookt ook zo heerlijk idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Mijn oma ook en mijn mamma ook. Gelukkig heb ik hun kookkunsten geerfd hihiquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, kookte die lekker?Mijn oma kookt ook zo heerlijk idd
[..]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:49 schreef suikertaartje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zit weer aan de
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |