Mja, levert ook minder loon op hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat een geluk heb jij toch
* Trevlandis een beetje jaloers![]()
Helaas wel jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, levert ook minder loon op he.
Fhaquote:
Nu ik zo eens rustig rond kijk, mag hier ook wel gebeuren.quote:
Stiekem heb ik het vandaag al gedaanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Nu ik zo eens rustig rond kijk, mag hier ook wel gebeuren.![]()
Zal dit weekend eens doen, morgen kort dagje werken.
ja maar ja maar ja maar.....ik ben thuis dit weekend en niet bij jou.quote:
Bij de boeken wel jaquote:
Je mag wel blijven logeren hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja maar ja maar ja maar.....ik ben thuis dit weekend en niet bij jou.
Dus dan heb ik geen eer van mijn werk
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Bij de boeken wel jaMaar waarschijnlijk vannacht nog werken
Maar je helpt toch wel?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben ik blij dat mijn ma dat doet
Correctie, ik ben vrij.quote:
Ligt er aan, als het mijn zooi is dan wel of doe het alleen maar dat van de rest maakt me niks uitquote:
Ik vond anders mijn 10.5 uur vandaag wel verrekte langquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Correctie, ik ben vrij.
Mwa, dan werk ik 11 uur per dag. Dat is niet zo idioot tochPlus dat je (in een rustige nacht) gewoon de hele nacht korte slaapjes van 10 minuten aan het maken bent
Dus ach..
gezelligquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je mag wel blijven logeren hoor
Mja, dagen van 11 uur maak ik ook wel eens ja. Is best te doen inddquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Correctie, ik ben vrij.
Mwa, dan werk ik 11 uur per dag. Dat is niet zo idioot tochPlus dat je (in een rustige nacht) gewoon de hele nacht korte slaapjes van 10 minuten aan het maken bent
Dus ach..
ook niet als je mama daar gelukkig van wordt?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt er aan, als het mijn zooi is dan wel of doe het alleen maar dat van de rest maakt me niks uit
Hij kan 9 blokjes opstapelenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
gezellig
kan jou mini-meneer wii-en?
als het hem even geleerd wordt dan vast welquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
gezellig
kan jou mini-meneer wii-en?
Niet als mijn ma het al tich keer aan mijn zusje heeft gevraagdquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ook niet als je mama daar gelukkig van wordt?
Zolang je weet dat je daarna bij kunt slapen enzoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:34 schreef MPG het volgende:
Mja, dagen van 11 uur maak ik ook wel eens ja. Is best te doen indd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |