quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik mijn ogen dichtdoe dan ruik en proef ik zo weer de smaak van haar soep
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:49 schreef suikertaartje het volgende:
zullen we het even niet meer over eten hebben?
alsjeblieft?
ik heb nog wel shocking nieuws trouwens...Wrom nie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
dank je!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan wordt het de spongebob koekjesAppeltaart kost minstens anderhalf uur
[..]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dank je!
Heb je voor volgende keer geen zwolse lekkernij?
wanneer breng je die langs!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zwolse balletjes
jij woont toch in ver-weg-land?quote:
Zondag, ergens aan zeequote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wanneer breng je die langs!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij woont toch in ver-weg-land?
Kunnen we wel doen trouwens, die meenemenquote:
ik ben zondag niet aan zeequote:
Rotterdam is niet ver!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij woont toch in ver-weg-land?
Rotterdam? Zit ik ook vlakbijquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik ben zondag niet aan zee
[..]
Rotterdam is niet ver!
Dat is echt wel verquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik ben zondag niet aan zee
[..]
Rotterdam is niet ver!
want? Heb je zoveel scharrels of ben je zo rijk dat je meer huizen hebt of woon je per toerbeurt in DE Shops?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Rotterdam? Zit ik ook vlakbijMaar ik zit zowat overal vlakbij
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:24 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
want? Heb je zoveel scharrels of ben je zo rijk dat je meer huizen hebt of woon je per toerbeurt in DE Shops?
Joahquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kunnen we wel doen trouwens, die meenemen![]()
Morgen even halen?
Da's dan pechquote:
Ver is relatief, maar Rotterdam is wel een eindje kachelenquote:Rotterdam is niet ver!
oh Utrecht dusquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Eh. Nee.![]()
Ik woon gewoon op een strategische plek in de randstad.
Nou ja zeg...........quote:
bij jou vandaan nog maar 2 uurtjes per trein.quote:Ver is relatief, maar Rotterdam is wel een eindje kachelen
Nop, woon in het groene hartquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh Utrecht dus
[..]
Nou ja zeg...........
[..]
bij jou vandaan nog maar 2 uurtjes per trein.
quote:
Ja, nou, is toch zoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh Utrecht dus
[..]
Nou ja zeg...........
[..]
bij jou vandaan nog maar 2 uurtjes per trein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 2 uur vind ik best langBovendien houd ik persoonlijk niet zo van Rotterdam...
Is gewoon niet mijn stad
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Hoeraaaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah
[..]
Da's dan pech
[..]
Ver is relatief, maar Rotterdam is wel een eindje kachelen
vanaf een kilometertje van Marijke vandaan ongeveerquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nou, is toch zo
Nee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 2 uur vind ik best langBovendien houd ik persoonlijk niet zo van Rotterdam...
Is gewoon niet mijn stad
Welke stad vind je leuker dan?
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
er gaat niks boven de veluwequote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Wil hier ook nooit meer weg. Tenminste, we gaan binnenkort verhuizen (van stad naar dorp), maar de omgeving is hier geweldig, zo dicht bij grote steden en ook natuurgebieden enzo
Qua sfeer? Utrechtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee?Welke stad vind je leuker dan?
quote:
Ja precies.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Qua sfeer? UtrechtEn Amsterdam is leuk om een dagje te zijn, maar wonen hoef ik er niet...
Den Haag is ook wel leuk, maar is niet m'n grootste favoriet...
Ach, ieder z'n dingquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]Ik kom daar al elk jaar voor ons familieweekend, dat is echt geweldig idd
Die natuur en alles..
Heerlijk. Maar voor mij niet om te wonen
[..]
Ja precies.Ik vind de sfeer van R'dam juist weer erg leuk en Utrecht iets minder. A'dam vind ik niet echt iets. Idd leuk om af en toe eens een dagje te zijn
Wat voor messen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:48 schreef suikertaartje het volgende:
Je kunt gewoon Sabatier-messen kopen van je Airmiles
QFTquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, ieder z'n dingMaar Rotterdam is zo'n stad waar ik liever niet heen ga, behalve als het "moet" vanwege een concert
![]()
Daarom! Smaken verschillen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, ieder z'n dingMaar Rotterdam is zo'n stad waar ik liever niet heen ga, behalve als het "moet" vanwege een concert
![]()
ik weet niet beter en ik zou ook niet anders willenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]Ik kom daar al elk jaar voor ons familieweekend, dat is echt geweldig idd
Die natuur en alles..
Heerlijk. Maar voor mij niet om te wonen
Ik heb nog een hele berg Airmiles, misschien eens iets leuks voor uitzoekenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.google.nl/sear(...)10&aql=&oq=&gs_rfai=
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb nog een hele berg Airmiles, misschien eens iets leuks voor uitzoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Een schuimblok, mag dat ook?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |