Ik ga hier maar geen verhalen over sommige collega's neerzettenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zelfs mijn ex-schoonmoeder kende veel van de door mij gebruikte groenten en fruit nietDus het valt best tegen
![]()
we hebben alleen bamiblokken in de kantine.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een schuimblok, mag dat ook?![]()
* suikertaartje is niet meer zo misselijk
dan loop je toch even naar een snoepwinkeltje?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
we hebben alleen bamiblokken in de kantine.
Ik zal zo de wiki wel bijwerkenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar hij is helemaal goed zoWat wilde je aanpassen dan?
Want dingen als voorgaande SC's etc moeten volgens mij in de wiki aangepast worden en dat doen gf of marc vaak
Ik zou ook niet weten hoe dat moet
(ja ik weet wel hoe je het kunt aanpassen, maar volgens mij heb je een ww nodig
)
Klopt, maar ik was om 12 uur al afgewerktquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die is nu volgens mij aan het werk
Ik wil er graag 3.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
we hebben alleen bamiblokken in de kantine.
Dan hoef ik dat niet meer te doen. Thanks!quote:
Halve dag gewerkt, dat voel ik nu behoorlijk jaquote:
zelfs jij vindt het smerigquote:
* TJDoornbosgooit 3 blokken naar Limburgquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil er graag 3.
[..]
Dan hoef ik dat niet meer te doen. Thanks!
YWquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan hoef ik dat niet meer te doen. Thanks!
Wat isch deze, en waarom heb ik dat nog nooit op?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zwolse balletjes
STquote:
quote:
100% mee eensch.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, ieder z'n dingMaar Rotterdam is zo'n stad waar ik liever niet heen ga, behalve als het "moet" vanwege een concert
![]()
Hoiquote:
De combinatie he!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zelfs jij vindt het smerig
Dank u!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
* TJDoornbosgooit 3 blokken naar Limburg
Kusje erop?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Halve dag gewerkt, dat voel ik nu behoorlijk ja
Zondag, snoepje, zondagquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:43 schreef MPG het volgende:
Wat isch deze, en waarom heb ik dat nog nooit op?
quote:ST![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]maar mooie messen he?
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wauw! Ik moet die hebben![]()
Eens zoeken op de airmiles site
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:03 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik voel me hier ook minder thuis hoor
en ja ik zie de PI's hoor Marijke
Dat kan niet de bedoeling zijn
![]()
en gelukkig maarDoe maar wel danquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga hier maar geen verhalen over sommige collega's neerzetten....
Te beschamend....
Liebchenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat isch deze, en waarom heb ik dat nog nooit op?
[..]
ST![]()
[..]
!
[..]
100% mee eensch.
[..]
Hoi![]()
Van het weekend nemen we ze wel mee
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
nog 16 dagenquote:
Satésaus graag, maar voorzichtig gooien aub.quote:
Zeker, zekerquote:
quote:
quote:[..]
Dat is het nieuwe beleid van de gemeente en daar kan je eens per 4 jaar tegen zijn maar daarna heb je weinig kans nogquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat kan niet de bedoeling zijn
![]()
* TJDoornbos stuurt per korenwolf een bakje satésausquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Satésaus graag, maar voorzichtig gooien aub.
Oh, in Rotterdam, ik dacht hier in de SCquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat is het nieuwe beleid van de gemeente en daar kan je eens per 4 jaar tegen zijn maar daarna heb je weinig kans nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |