Mijn laptop ligt in mijn nachtkastjequote:
wie heeft het over die camquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn laptop ligt in mijn nachtkastjeDus als je em al op afstand aan kan krijgen, om vervolgens de webcam in te schakelen dan zie je nu de binnenkant van mijn lege la
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wie heeft het over die cam![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn laptop ligt in mijn nachtkastjeDus als je em al op afstand aan kan krijgen, om vervolgens de webcam in te schakelen dan zie je nu de binnenkant van mijn lege la
1 2 3 4 | while(drawer_open=0){ /dev/cdrom0 eject } |
Is maar goed dat ik niet meer bij Ziggo zit danquote:
over die andere camsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Waar heb jij het dan over?
Sssssssst! Dat zou ons geheimpje zijnquote:
Shit. Ehm...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is maar goed dat ik niet meer bij Ziggo zit danEn note to self: ssh disablen
1 2 3 4 5 | while(drawer_open=0){ /dev/cdrom0 eject } cat /dev/cam0 | MPGdesktop.venlo1.ziggo.nl/mnt/stream0 |
Het is gewoon leuk om dat af en toe te zeggen, net als dat jullie af en toe een beetje zeuren over onsquote:
Datquote:
LOLLquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook![]()
JaIk vind dat soort oude plaatjes sowieso tof. Iets wat niet echt in jouw reeks past, maar iets waar ik en een vriendin hartelijk om konden lachen tijdens een keer winkelen:
[ afbeelding ]
En ja, mannen...
[..]
En wat nou als ik wel poedelnaakt achter de pc zou zitten, je hebt er toch geen last van
oepsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sssssssst! Dat zou ons geheimpje zijn
quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en Enfermera, dit is mijn meest favoriete geërfde kookboek
[ afbeelding ]
Geniaal dat soort 60's, 70's en 80's fotografiequote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en Enfermera, dit is mijn meest favoriete geërfde kookboek
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:22 schreef TJDoornbos het volgende:
Mijn favoriete kookboek is Muckkookt helemaal uit zichzelf
en 2 handen om zelf te koken en mama-Muckquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
En voor de afwisseling heb je zeker de shoarmaboer, de afhaalchinees, de friettent, de pizzeria, etc.?
Vergeet pamuck niet hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:25 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en 2 handen om zelf te koken en mama-Muck
die vooral van de patat en het ontbijt tot nog toequote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Vergeet pamuck niet he.
Tomatensoep.....
En de Tiramisu (ja, met Hoofdletter) van broermuck, heb je die wel eens opquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die vooral van de patat en het ontbijt tot nog toe
nee nog nooit op. Maar wordt bepaald niet ondervoed ofzo.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:32 schreef MPG het volgende:
[..]
En de Tiramisu (ja, met Hoofdletter) van broermuck, heb je die wel eens op?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:43 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer zo'n 8 km gewandeld in bijna twee uur...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het nieuwe huis van ST en mij
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |