quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat vraagt toch gewoon om liefde en verf en nog meer liefde?

Is juist leuk om zo'n huisje op te knappen, ik kan al helemaal voor me zien hoe mooi 't kan worden!
 Is juist leuk om zo'n huisje op te knappen, ik kan al helemaal voor me zien hoe mooi 't kan worden! 
 . We hebben nu een huis op het oog waar aardig wat aan moet gebeuren (huis uit de jaren '60 met nog een houten ondervloer), maar hij is niet zo duur, dus hebben we ook genoeg om nog wat extra te lenen om dingen te laten doen. Aardig wat mensen uit onze omgeving hebben zoiets van: waarom wil je dat? Wil je niet gewoon een huis waar je niet zoveel aan hoeft te doen? Maar wij vinden het juist leuk om dat huis helemaal naar onze eigen zin te maken
. We hebben nu een huis op het oog waar aardig wat aan moet gebeuren (huis uit de jaren '60 met nog een houten ondervloer), maar hij is niet zo duur, dus hebben we ook genoeg om nog wat extra te lenen om dingen te laten doen. Aardig wat mensen uit onze omgeving hebben zoiets van: waarom wil je dat? Wil je niet gewoon een huis waar je niet zoveel aan hoeft te doen? Maar wij vinden het juist leuk om dat huis helemaal naar onze eigen zin te maken  We hebben al genoeg rondgekeken, en geen enkel huis voldoet echt aan onze behoeften. Juist leuk toch, klussen enzo
 We hebben al genoeg rondgekeken, en geen enkel huis voldoet echt aan onze behoeften. Juist leuk toch, klussen enzo  

liefde is samen klussenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wij zijn ook bezig met een huis kopen, of tenminste, dat zetten we in gang als ons huis verkocht is (als onze koper de financiering rondkrijgt is dat zo). We hebben nu een huis op het oog waar aardig wat aan moet gebeuren (huis uit de jaren '60 met nog een houten ondervloer), maar hij is niet zo duur, dus hebben we ook genoeg om nog wat extra te lenen om dingen te laten doen. Aardig wat mensen uit onze omgeving hebben zoiets van: waarom wil je dat? Wil je niet gewoon een huis waar je niet zoveel aan hoeft te doen? Maar wij vinden het juist leuk om dat huis helemaal naar onze eigen zin te maken
We hebben al genoeg rondgekeken, en geen enkel huis voldoet echt aan onze behoeften. Juist leuk toch, klussen enzo

Ja, dat vind ik ook helemaal geweldig!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wij zijn ook bezig met een huis kopen, of tenminste, dat zetten we in gang als ons huis verkocht is (als onze koper de financiering rondkrijgt is dat zo). We hebben nu een huis op het oog waar aardig wat aan moet gebeuren (huis uit de jaren '60 met nog een houten ondervloer), maar hij is niet zo duur, dus hebben we ook genoeg om nog wat extra te lenen om dingen te laten doen. Aardig wat mensen uit onze omgeving hebben zoiets van: waarom wil je dat? Wil je niet gewoon een huis waar je niet zoveel aan hoeft te doen? Maar wij vinden het juist leuk om dat huis helemaal naar onze eigen zin te maken

Haha ja XD Bij dit huis waar we nu in zitten ook, maar mèn, dat was echt niet meer leuk! Met klussen heb je altijd wel wat verassingen, maar hier waren dat er wel erg veelquote:
 Houten frames die je 10 cm kan indrukken met daarvoor hardboard ipv een degelijke gipsplaat, 8 fucking lagen behang met retro jaren '80 ertussen, een wandje wat verplaatst was waar je door het behang heen nog zag waar ie had gezeten (zo'n 5 cm verschil, wat we na 4x stuken eindelijk gelijk hebben gekregen), en een haard met hardboard (jaja, terugkerend thema) en daaronder boerenstuuk, soort heel slordig stuuk wat erop gesmeten is.
 Houten frames die je 10 cm kan indrukken met daarvoor hardboard ipv een degelijke gipsplaat, 8 fucking lagen behang met retro jaren '80 ertussen, een wandje wat verplaatst was waar je door het behang heen nog zag waar ie had gezeten (zo'n 5 cm verschil, wat we na 4x stuken eindelijk gelijk hebben gekregen), en een haard met hardboard (jaja, terugkerend thema) en daaronder boerenstuuk, soort heel slordig stuuk wat erop gesmeten is.  Damn.
 Damn. 

Haha, nee, ik kan het ook niet goedquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook helemaal geweldig!
Ik kan het alleen niet zo goed..behalve schilderen, dat vind ik gewoon ook heel leuk om te doen
En ach, gaandeweg leer je er natuurlijk ook veel bij, als je zo'n project aangaat
 Slopen ben ik obviously wel heel goed in
 Slopen ben ik obviously wel heel goed in  Behang eraf rukken enzo
 Behang eraf rukken enzo 
 Mn man kan wel aardig klussen, dus van hem kan ik ook nog veel leren
 Mn man kan wel aardig klussen, dus van hem kan ik ook nog veel leren  

mogguh
 mogguh  

TJquote:

quote:
 Nee, hele nacht dvds gekeken.
 Nee, hele nacht dvds gekeken.

Nicequote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:11 schreef Fha het volgende:
[..]
TJ
[..]Nee, hele nacht dvds gekeken.

Mwa, ik vind normaal slapen eigenlijk ook wel prettigquote:

Kon je niet slapen dan, vandaar het dvd kijken?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Mwa, ik vind normaal slapen eigenlijk ook wel prettig

Mjah, dat heb je somsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:20 schreef Enfermera het volgende:
Kon je niet slapen dan, vandaar het dvd kijken?
 Nouja, kans dat ik vannacht ook moet werken dus het was mooie voorbereiding op vannacht
 Nouja, kans dat ik vannacht ook moet werken dus het was mooie voorbereiding op vannacht  Ofzo
 Ofzo  

lekker gewerkt afgelopen nacht?
 lekker gewerkt afgelopen nacht?

quote:

is er nog een thema vanavond?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en nou hopen dat we het vandaag ook weer druk krijgen

Vaute partyquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is er nog een thema vanavond?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |