Gatsie! Verklaart ws wel het bulterige voorhoofd wat je omschreef.....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:50 schreef tuintegel het volgende:
Het buurmeisje blijkt een schedelbasisfractuur te hebben en wordt slapende gehouden ... Bizar ..
gadverdamme..... meer weet ik even niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:50 schreef tuintegel het volgende:
Het buurmeisje blijkt een schedelbasisfractuur te hebben en wordt slapende gehouden ... Bizar ..
Ik voel mij eigenlijk heel erg schuldig ... ik leef echt heel erg mee met mijn buurvrouw en het meisje... maar mijn dochtertje stond een stuk achter het buurmeisje en daar ben ik opgelucht om . Om die opluchting voel ik mij ook vreselijk schuldig...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:32 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben ook weer thuis... Drukte zeg in Scheveningen, met auto's enzo
Respect voor tuintegeltje.. Hoop dat alles goed komt met buurmeisje, is enge situatie maar slapende houden is in geval van een kleine sbf al standaard procedure geloof ik. Hoe gaat het met jou zelf na zo'n enerverende avond?
was de auto dan over haar heen gereden ofzo??quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:28 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik voel mij eigenlijk heel erg schuldig ... ik leef echt heel erg mee met mijn buurvrouw en het meisje... maar mijn dochtertje stond een stuk achter het buurmeisje en daar ben ik opgelucht om . Om die opluchting voel ik mij ook vreselijk schuldig...
Volgens mijn dochter wilde ze oversteken , zag ze de auto en wilde naar achter met haar step en toen viel ze . Toen kwam de auto.
Ik hoop echt zo dat het goed komt haar , haar moeder was totaal van de kaart ..
zo.. nu staat er iets wat ik begrijp...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:42 schreef Repeat het volgende:
SMartties!
ik ga meedoen in deze reeks
Je moet je natuurlijk niet schuldig voelen! Ik hoop ook dat alles goed komt, en gelukkig was jij in de buurt want het klinkt iig alsof je een erg grote hulp geweest bentquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:28 schreef tuintegel het volgende:
Ik voel mij eigenlijk heel erg schuldig ... ik leef echt heel erg mee met mijn buurvrouw en het meisje... maar mijn dochtertje stond een stuk achter het buurmeisje en daar ben ik opgelucht om . Om die opluchting voel ik mij ook vreselijk schuldig...
Er waren gelukkig genoeg mensen bij , dat krijg je in van die kleine straatjes met poppenhuisjes. Er waren meer die hielpen . Nu maar duimen op goed nieuws , daar ga ik nog steeds vanuit (dat het goedkomt) .quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:47 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Je moet je natuurlijk niet schuldig voelen! Ik hoop ook dat alles goed komt, en gelukkig was jij in de buurt want het klinkt iig alsof je een erg grote hulp geweest bent
aaaai, dat is niet goed!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:37 schreef Barretje80 het volgende:
Verder,
een Kessie update:
[ afbeelding ]
Boven een nieuwe ( ok , verkeerde model) bougie, onder de oude.. het ijzer is verroest en dus ebroken bij het verwijderen van de bougie.. het draad zit nu dus nog IN Kessie
zaterdag maar eens helemaal uit elkaar halen...
ach.. leuke klusjes!!
Geen onzin!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:10 schreef tuintegel het volgende:
dat bestaat heul niet , voordat mensen hier naar de dichtsbijzijnde ATM rennen
ik denk; Kessie, het roestige Bessie!?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:14 schreef tuintegel het volgende:sluit maar fijn aan in je rij dan , waar komt de naam kessie vandaan eigenlijk?
geen idee, hier ook iemand met te weinig slaap door een helikopter vannachtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 06:51 schreef nectarientje het volgende:
Wat was die stomme helikopter aan het doen vanmorgen? Lawaaidingnee, ik functioneer niet heel lekker op te weinig slaap
Hij is echt afgebroken bij het verwijderen..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:11 schreef Marvelous het volgende:
[..]
aaaai, dat is niet goed!!
Is hij echt afgebroken?!?!
Leukquote:Op donderdag 12 augustus 2010 07:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Hij is echt afgebroken bij het verwijderen..
nou ben ik geen slap meisje, maar echt sterk zou ik mezelf niet noemen :p
er was dus al iets mis..
Ook kan je zien dat het binnenste pinnetje totaal verroest is.. of dat nou een goede geleiding van electriciteit geeft?? (SaR??)
en Kessie:
tsja.. m'n ex had z'n auto (oude saab 900 Turbo) een naam gegeven.. dat vond ik altijd wel geinig.. m'n "normale"auto hoeft geen naam.. daar is ie niet bijzonder genoeg voor.. Dan de naam.. eigenlijk wilde ik KEEsie neer zetten.. nav de flodders :p (sjon of anita vond ik ook zo wat..) maar ik maakte een typo en nu vind ik Kessie ook wel ok
Volgens mij zijn die gevoelens heel normaal!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:28 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Volgens mijn dochter wilde ze oversteken , zag ze de auto en wilde naar achter met haar step en toen viel ze . Toen kwam de auto.
Ik hoop echt zo dat het goed komt haar , haar moeder was totaal van de kaart ..
Over ooievaars gesproken, wij zijn twee weken geleden bij een "lokkerij" geweest. Daar verzorgen ze ook ooievaars die hulp nodig hebben. Wat een mooie beesten zijn het!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:15 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. heb sowieso weinag regahs gezien de laatste tijd.. kijk hier uit op een kolonie ooievaars...
pff.. die paar wijntjes van gister avond zijn nog niet helemaal verwerkt
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 06:51 schreef nectarientje het volgende:
Wat was die stomme helikopter aan het doen vanmorgen? Lawaaidingnee, ik functioneer niet heel lekker op te weinig slaap
Dus als je nog iemand onder de struiken vind in je tuinquote:Helikopter vannacht boven o.a. bomenbuurt Den Haag was van de politie en zocht naar mensen die zich in achtertuinen verstopt zouden hebben.
Ik woon toch echt duidelijk niet in de bomenbuurt maar soit, vraag me dan eigenlijk ook wel af hoe je dan denkt in het donker mensen in een tuin te vinden.. (en ik heb geen tuin. Op mijn balkon lag niemand vanmorgenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:33 schreef Jill-RMC het volgende:
Dus als je nog iemand onder de struiken vind in je tuin
En in je bed?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:41 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik woon toch echt duidelijk niet in de bomenbuurt maar soit, vraag me dan eigenlijk ook wel af hoe je dan denkt in het donker mensen in een tuin te vinden.. (en ik heb geen tuin. Op mijn balkon lag niemand vanmorgen)
Warmtecameraquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:41 schreef nectarientje het volgende:
vraag me dan eigenlijk ook wel af hoe je dan denkt in het donker mensen in een tuin te vinden..
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:37 schreef Barretje80 het volgende:
Verder,
een Kessie update:
[ afbeelding ]
Boven een nieuwe ( ok , verkeerde model) bougie, onder de oude.. het ijzer is verroest en dus ebroken bij het verwijderen van de bougie.. het draad zit nu dus nog IN Kessie
ach.. leuke klusjes!!
Ik denk zelf dat het beter is dat iedereen geld geeft, van te voren. Straks nemen er meerdere mensen alleen gekleurde satestokjes mee en verder niks.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:15 schreef Lovechild het volgende:
Oké, lets talk 11 septemberDegenen die hebben toegezegd van de partij te zijn zijn:
Tuintegel
Summer29
Solidasrock
Necatarientje
MissMSX
Flappekez
GotC
Den_Haag
Barretje80
admiraal_anaal
Incl mijzelf en wederhelft zijn we dan met 12 personen. Marvelous heeft onbekend ingevuld en Ronnie_bravo zegt hier dat hij misschien toch komt maar daar geloof ik eerlijk gezegd geen klap van (no offence)
Is het een idee als iedereen gewoon iets regelt? Of je neemt mee wat je zelf eet.
Ik eet zelf bijvoorbeeld heel graag zalm (in alufoli met kruidenboter), dus we kunnen zorgen dat dat er voor meerdere mensen is, of alleen voor mij. Drinken moet denk ik sowieso ieder voor zich regelen...
Nou ja, ik roep maar wat, vertel het vooral als je betere suggesties hebt
Nee, dat moeten we natuurlijk vantevoren afsprekenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat het beter is dat iedereen geld geeft, van te voren. Straks nemen er meerdere mensen alleen gekleurde satestokjes mee en verder niks.
Ik lag schuin dus ik geloof niet dat er iemand bij lagquote:
ah! goed, dat had ik zelf vast nog wel kunnen bedenkenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:11 schreef Atreidez het volgende:
WarmtecameraDaar zoeken ze ook mee naar wietkwekerijtjes op zolder.
mijnquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:15 schreef Lovechild het volgende:
Oké, lets talk 11 septemberDegenen die hebben toegezegd van de partij te zijn zijn:
Tuintegel
Summer29
Solidasrock
Necatarientje
MissMSX
Flappekez
GotC
Den_Haag
Barretje80
admiraal_anaal
Incl mijzelf en wederhelft zijn we dan met 12 personen. Marvelous heeft onbekend ingevuld en Ronnie_bravo zegt hier dat hij misschien toch komt maar daar geloof ik eerlijk gezegd geen klap van (no offence)
Is het een idee als iedereen gewoon iets regelt? Of je neemt mee wat je zelf eet.
Ik eet zelf bijvoorbeeld heel graag zalm (in alufoli met kruidenboter), dus we kunnen zorgen dat dat er voor meerdere mensen is, of alleen voor mij. Drinken moet denk ik sowieso ieder voor zich regelen...
Nou ja, ik roep maar wat, vertel het vooral als je betere suggesties hebt
En waarom zou ik dat niet kunnen??quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
![]()
En jij gaat de scooter uit elkaar halen en weer in mekaar zetten?
idd..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:25 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee, dat moeten we natuurlijk vantevoren afspreken![]()
Daarbij; hoe moet je dan weer berekenen hoeveel geld er gegeven moet worden? Ik vind dat veel meer gedoe, want dan zit je ook weer met eventueel geld dat overblijft. Tenzij we zeggen dat iedereen een tientje lapt en z'n eigen drinken regelt and that's it.
Precies hoe ik het bedoel! Heel goedquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
idd..
als LC gewoon voor "wat zalm" zorgt
Ik wil wel "wat salades" maken (3 salades en 1 fruitsalade)
Nog te verdelen:
worstjes,
sate's
shaslicks
brood & sausjes
speklappen,
etc...
Koop voor een volgende keer een bougiekap dat de bougie geheel omsluit. Zo blijft hij mooi schoon en roestvrij. En roest geleid natuurlijk niet zo goed.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:37 schreef Barretje80 het volgende:
Verder,
een Kessie update:
[ afbeelding ]
ach.. leuke klusjes!!
Omdat je een vrouw bent en ik vrouwen niet zo snel zie klussen aan scooters? Maar oke, een paar schroefjes en moertjes kan ik nog wel snappen, maar wel eens een motorblok uit elkaar gehaald?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
En waarom zou ik dat niet kunnen??
Gister al aardig gelukt hoor!
het zijn maar een paar schroefjes en moertjes hoor.. als je onthoud welke waar moet is het echt niet moeilijk
Daar heb ik over na zitten te denken, kinderen eten minder, zouden die de helft van de "entree" moeten betalen? Sates is duurder dan bijv een pak speklapjes. 3 soorten salades, waar staat dat ongeveer gelijk aan? 30 hamburgers of juist 5? De 1 neemt voor 20 euro aan eten mee en de ander voor 8 euro. Ik heb het niet over een paar euros maar over grote verschillen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:25 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee, dat moeten we natuurlijk vantevoren afspreken![]()
Daarbij; hoe moet je dan weer berekenen hoeveel geld er gegeven moet worden? Ik vind dat veel meer gedoe, want dan zit je ook weer met eventueel geld dat overblijft. Tenzij we zeggen dat iedereen een tientje lapt en z'n eigen drinken regelt and that's it.
hmm.. ik werk dan ook niet als school juffrouw of verpleegkundige he?? ( no offense GotC!!)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Omdat je een vrouw bent en ik vrouwen niet zo snel zie klussen aan scooters? Maar oke, een paar schroefjes en moertjes kan ik nog wel snappen, maar wel eens een motorblok uit elkaar gehaald?
Ja, zo kan het inderdaad ook. Is misschien ook niet verkeerd...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daar heb ik over na zitten te denken, kinderen eten minder, zouden die de helft van de "entree" moeten betalen? Sates is duurder dan bijv een pak speklapjes. 3 soorten salades, waar staat dat ongeveer gelijk aan? 30 hamburgers of juist 5? De 1 neemt voor 20 euro aan eten mee en de ander voor 8 euro. Ik heb het niet over een paar euros maar over grote verschillen.
Hoe bepaal je wie wat meeneemt en of dat genoeg is voor iedereen? Ik zou zeggen, iedereen lapt zeg maar 10 euro p.p. en kinderen 5 p.p. (geen babys). Wie niet komt opdagen of niet alles opkrijgt krijgt die 10 of 5 euro niet terug.
Ik heb het wel eens eerder gedaan zoals jij nu wilt en dat is niet zo goed gegaan, 1tje nam stokbrood mee waar ik spijkers mee in de muur kon slaan, gelukkig had ik zelf voor alle zekerheid ook stokbrood meegenomen maar dat was niet genoeg voor iedereen. Die huppelmuts heeft haar en mijn stokbrood door elkaar gegooid in een mandje en iedereen dus zoeken naar mijn stokbrood in dat mandje.
hmmquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daar heb ik over na zitten te denken, kinderen eten minder, zouden die de helft van de "entree" moeten betalen? Sates is duurder dan bijv een pak speklapjes. 3 soorten salades, waar staat dat ongeveer gelijk aan? 30 hamburgers of juist 5? De 1 neemt voor 20 euro aan eten mee en de ander voor 8 euro. Ik heb het niet over een paar euros maar over grote verschillen.
Hoe bepaal je wie wat meeneemt en of dat genoeg is voor iedereen? Ik zou zeggen, iedereen lapt zeg maar 10 euro p.p. en kinderen 5 p.p. (geen babys). Wie niet komt opdagen of niet alles opkrijgt krijgt die 10 of 5 euro niet terug.
Ik heb het wel eens eerder gedaan zoals jij nu wilt en dat is niet zo goed gegaan, 1tje nam stokbrood mee waar ik spijkers mee in de muur kon slaan, gelukkig had ik zelf voor alle zekerheid ook stokbrood meegenomen maar dat was niet genoeg voor iedereen. Die huppelmuts heeft haar en mijn stokbrood door elkaar gegooid in een mandje en iedereen dus zoeken naar mijn stokbrood in dat mandje.
en verder maakt het mij niks uit!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:01 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, zo kan het inderdaad ook. Is misschien ook niet verkeerd...
Er komen trouwens geen kinderen.
Oke, ik heb het niet over de draad, maar die pin die voor onsteking zorgt lijkt me veelste kort, is dat afgebroken toen ie op de grond viel of zo? Of brak het af in de cilinderkop?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. ik werk dan ook niet als school juffrouw of verpleegkundige he?? ( no offense GotC!!)
ik HEB een technische achtergrond!
en een motorblok kan ook echt maar op 1 manier weer in elkaar! Bovendien hebben we offshore ook grote generatoren, en het principe is hetzelfde, je hebt een vonkje ( van die bougie) en dat ontbrand er een benzine/luchtmengsel.. (even de Lambda checken of de lucht/benzine verhouding goed is..) door die verbranding komt er energie vrij waardoor er grote schoepen gaan draaien. Dat wordt met een stang overgebracht en voila! je gaat vooruit!
Torque en tensionen moet ook nog wel lukken
de electriciteits schema's heb ik ook hier dus dat moet ook lukken ( misschien dat de lampen het dan ook nog gaan doen!
en.. nee.. niet alle stukken zijn er uit.. het draad zit nog IN de bougie"houder"
Drm zeg ik, van te voren betalen. Je beslist nu, geen gemisschien. Als ik zelf niet kom op dagen omdat ik nog moet behangen of summer kan geen schoentjes vinden die bij haar bui past en weigert de deur uit te gaan, pech voor ons dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm
ik denk dat je gewoon naar je eigen portemonee eten moet halen
( vandaar dat ik ook de salades aan bied, die zijn iets duurder dan 8 hamburgers..)
als iedereen voor 8 personen vlees/vis meeneemt moet dat te doen zijn.. ik kan me voorstellen dat er een aantal mensen hier zijn die liever voor de hamburger, saucijzen en speklappen gaan.. ga je gang! mij gaat het vooral om de gezelligheid!
Vgl mij komen er geen kids, dus die berekening kan sowieso over boord..
Afgelopen zondag heb ik ook een BBQ voor 16 mensen georganiseerd, maar kwamen er maar 12.. zit je toch met kosten.. die achteraf weer verdeeld moeten worden.. gedoe!
Jij iets niet snappen? Vertel?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:15 schreef Flappekz het volgende:
* Flap snapt er nu echt nix meer van
we laten het wel weten als we er uit zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:15 schreef Flappekz het volgende:
* Flap snapt er nu echt nix meer van
Van wat jullie nou allemaal proberen te verzinnen...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij iets niet snappen? Vertel?
Heb jij geen klein kamertje (niet de wc want die hebben wij nodig) dat op slot kanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:18 schreef Lovechild het volgende:
Laten we hopen dat wat meer deelnemers hun mening geven, want ik zie in allebei de opties wel iets.
Barretje, ik hou je aanbod zeker in gedachten, denk wel dat ik er gebruik van ga maken maar kan het pas tegen die tijd goed bekijken.
Ik moet overigens eerlijk bekennen dat ik nog niet helemaal zeker ervan ben dat mijn kinderen er niet zullen zijn. De beste optie voor ons om ze onder te brengen is bij mijn schoonouders maar die hebben we net gisteren geregeld voor de 28e en zij zitten 11 sept misschien in Luxemburg hoorden we toen. Als dat inderdaad zo is, dan zijn ze denk ik thuis (hoe onhandig voor mij ook, ik heb het gewoon echt liever niet) en dan zorgen wij gewoon voor hun eten.
ik heb geen idee waar die gebleven is.. kan best dat ie er in gedonderd isquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oke, ik heb het niet over de draad, maar die pin die voor onsteking zorgt lijkt me veelste kort, is dat afgebroken toen ie op de grond viel of zo? Of brak het af in de cilinderkop?
Maar gaaf dat we een vrouwelijke monteur hebben
Ow jaaa op onze slaapkamer zit een haakjequote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb jij geen klein kamertje (niet de wc want die hebben wij nodig) dat op slot kan
herkenbaar gevoel iigquote:
Serieus??quote:
misschien moeten wij gewoon afpreken op het grote markt de 11e zijn we er vanafquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
misschien moeten wij gewoon afpreken op het grote markt de 11e zijn we er vanaf
Ach.. ik ben misschien ook niet zo'n schijterd..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:43 schreef Lovechild het volgende:
Kijk nou, thanks Mel!![]()
Ik moet zeggen dat ik ook nog niet bepaald overloop van zelfvertrouwen en helemaal onbekommerd uitkijk naar 11 september hoor. Van de week was Flapp hier even iets afgeven en dan sta ik mezelf de hele tijd af te vragen of het niet stom is dat ik niet zeg "Ga zitten, iets drinken?" ,terwijl hij al had aangegeven dat het ff afleveren en gaan was maar dan sta ik voor mijn gevoel zo te schutteren.
En dat terwijl ik in het dagelijks leven bepaald geen angsthaas ben en spontaniteit wel een van mijn eigenschappen is. Maar in een internetgezelschap...pfff
Pfffffff ik heb de foto's zojuist in de krant gezien .... .het is ook wel een bepaald slag mensen wat bij de pinapparaten stond zeg. Niet te zuinig.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tering wat een trieste lui door heel Den Haag bij de pinautomatenoveral stonden dikke dikke dikke rijen om "gratis"geld te pinnen
Oja TT, we bellen/smsen morgen even oke
En het geld meteen uitgevenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Pfffffff ik heb de foto's zojuist in de krant gezien .... .het is ook wel een bepaald slag mensen wat bij de pinapparaten stond zeg. Niet te zuinig.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. ik werk dan ook niet als school juffrouw of verpleegkundige he?? ( no offense GotC!!)
ik HEB een technische achtergrond!
en een motorblok kan ook echt maar op 1 manier weer in elkaar! Bovendien hebben we offshore ook grote generatoren, en het principe is hetzelfde, je hebt een vonkje ( van die bougie) en dat ontbrand er een benzine/luchtmengsel.. (even de Lambda checken of de lucht/benzine verhouding goed is..) door die verbranding komt er energie vrij waardoor er grote schoepen gaan draaien. Dat wordt met een stang overgebracht en voila! je gaat vooruit!
Torque en tensionen moet ook nog wel lukken
de electriciteits schema's heb ik ook hier dus dat moet ook lukken ( misschien dat de lampen het dan ook nog gaan doen!
en.. nee.. niet alle stukken zijn er uit.. het draad zit nog IN de bougie"houder"
Nee, hier geen nerds en puisterige pubers. Althans, op 1 mei heb ik die niet gezien. Al vond ik toen het "mobiel in het handje om internet te checken" wel wat hoog. Maar dat kwam omdat iedereen nog moest wennen denk ik zo.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heb m'nook via het internet leren kennen via een internet spel.. daar ook genoeg meet's van gehad.. ik moest af en toe alleen wel even "slikken" om dan met zo'n groep NERDS door de stad te lopen
( het waren echt van die puisterige pubers, en volgens mij valt dat hier wel mee) bovendien ging het tijdens zo'n meet echt alleen maar over het spelletje..
het komt wel goed!
quote:Parkeerautomaat opengebroken, getuigen gezocht
Den Haag - De recherche zoekt mensen die getuige zijn geweest van het openbreken van een parkeerautomaat aan de Rozenburgstraat in de vroege uren van donderdag 12 augustus. Omstreeks 02.45 uur kreeg de politie de melding dat twee mannen op de Rozenburgstraat een parkeerautomaat aan het openbreken waren. Agenten dingen direct ter plaatse. De mannen gingen er bij het zien van de sterke arm onmiddellijk vandoor. Omdat zij zich vermoelijk verstopt hadden in een gemeenschappelijke tuin, werden de politiehonden ingezet. Ook keek vanuit de lucht de politiehelikopter mee in de hoop de mannen te traceren. Helaas werden zij niet meer aangetroffen.
Door tussenkomst van de agenten waren de mannen er niet in geslaagd de parkeerautomaat daadwerkelijk open te breken. Een dag eerder, woensdag 11 augustus omstreeks 16.50 uur, kwam bij de politie een vergelijkbare melding binnen. Toen probeerden twee mannen op de Viljoenstraat een parkeerautomaat open te breken. Ook daar bleef het bij een poging
De recherche van Bureau De Heemstraat onderzoekt de zaak en roept getuigen zich op te melden. Heeft u iets gezien op de Rozenburgstraat of de Viljoenstraat dat te maken heeft met deze pogingen tot diefstal? Of heeft u informatie die kan helpen de daders te vinden? Neemt u dan contact op met de recherche van Bureau De Heemstraat via nummer 0900-8844. Blijft u liever anoniem, bel dan met M. 0800-7000.
Met werken?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:25 schreef Flappekz het volgende:
Door dit stomme FOK! werk ik niet hard genoeg..... moet er misschien maar eens mee gaan stoppen
Zie dit nu pas ... de vraag is inmiddels niet óf ik ga maar hoe lang ik ga. Maar ik laat sowieso mijn gezicht zienquote:Ronnie_bravo zegt hier dat hij misschien toch komt maar daar geloof ik eerlijk gezegd geen klap van (no offence)
Defineer hard genoeg xDquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:25 schreef Flappekz het volgende:
Door dit stomme FOK! werk ik niet hard genoeg..... moet er misschien maar eens mee gaan stoppen
je moet gewoon harder werken als je niet aan het Fok!en bent..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:25 schreef Flappekz het volgende:
Precies, ik hou er met het werk (nu ff niet, zit thuis) ook altijd rekening mee. In de ochtend vol gas zodat ik smiddags onderuit kan zittenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je moet gewoon harder werken als je niet aan het Fok!en bent..
Eeeecht? Wow, speechless...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zie dit nu pas ... de vraag is inmiddels niet óf ik ga maar hoe lang ik ga. Maar ik laat sowieso mijn gezicht zien
Zou niet durvenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je bent nu toch niet sarcastisch he?
Bij mij is het andersom..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Precies, ik hou er met het werk (nu ff niet, zit thuis) ook altijd rekening mee. In de ochtend vol gas zodat ik smiddags onderuit kan zitten
quote:
mmm nou ik weet dat ik s'middags ga tafeltennissen en na drie kwartier ben ik best wel naar de klote.... en dan heb ik sowieso geen zin meer. Ik heb een 'dagtarget' zeg maar, ....als ik die s'ochtends al haal... tjaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom..
ik werk 's middags altijd beter ( op de een of andere manier) dus 'smorgens vaak wat mailtjes typen en wat administratieve taken doen..
na de lunch knallen..
ik heb geen dag target..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
[..]
mmm nou ik weet dat ik s'middags ga tafeltennissen en na drie kwartier ben ik best wel naar de klote.... en dan heb ik sowieso geen zin meer. Ik heb een 'dagtarget' zeg maar, ....als ik die s'ochtends al haal... tja
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het wordt zo maar eens tijd om mijn badjas om te ruilen voor een lekkere douche.
Ik heb deze week ook al gewerkt, alleen vanmorgen werd ik wakker met migraine. Dus dan is het ff geen werkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:14 schreef Atreidez het volgende:
De vakantie was toch alweer voorbij RB.. of was je t vergeten?
nou dan hoor ik eigenlijk diesel te hebbenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:58 schreef Atreidez het volgende:
suiker is onze benzine
post op mobiel nu ook wat een gepriechel.. moet wachten op fysio, die lijkt zo te horen op t moment een dame te verwennen
Daar komt de oude vertrouwde ; 'PICS???' weer even om de hoek.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:58 schreef Atreidez het volgende:
suiker is onze benzine
post op mobiel nu ook wat een gepriechel.. moet wachten op fysio, die lijkt zo te horen op t moment een dame te verwennen
Ja, helaas.. Mijn verbaasde blik had ook een leuke foto geweest toen ik uiteindelijk een man van 70+ die behandelkamer uit zag komenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Daar komt de oude vertrouwde ; 'PICS???' weer even om de hoek.
Als het goed is, is het na 7 droogquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:55 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, helaas.. Mijn verbaasde blik had ook een leuke foto geweest toen ik uiteindelijk een man van 70+ die behandelkamer uit zag komen
Wilde trouwens vanavond wel gaan fietsen, barst er weer zo'n hoosbui los
Ik ben er niet geweest maar ga morgen even langs , vanavond komt de politie omdat ze van mini willen weten wat er is gebeurd en ze gaan ook langs de ouders van een ander kindje .quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:02 schreef Atreidez het volgende:
Heb je nog nieuws tegeltje? Hoe gaat het met buuv en buuvje?
Kan iddquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:10 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ben er niet geweest maar ga morgen even langs , vanavond komt de politie omdat ze van mini willen weten wat er is gebeurd en ze gaan ook langs de ouders van een ander kindje .
Het kindje is wel bij kennis maar ze houden haar daar nog wel , meer weet ik niet. Ze wilden misschien opereren maar volgens wat ik heb gehoord hoeft dat niet en kan het op de natuurlijke manier genezen. Haar hersenfuncties zijn wel allemaal goed , dat is positief.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:15 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Flap in Edinburgh![]()
[ afbeelding ]
En aan het bier in Edinburgh
Dat heb ik nou dagelijks, als ik in de spiegel kijk. En GotC meestal daarvoor alquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Goddomme ik schrik me rot ....
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Goddomme ik schrik me rot ....
@TT: even mijn gezichtje laten zien gaat wel lukken denk ik
Dat geld geven zal het ook worden als ik zo de poll bekijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:35 schreef tuintegel het volgende:
[..]ik zal me gedragen hoor
en ik ben in real live best vriendelijk . Overigens ben ik voor geld geven .
Staat daar ook een aantal flessen voor die je mee moet nemen ? Ik drink Crystal Clearquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:53 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat geld geven zal het ook worden als ik zo de poll bekijk.
Moeten we daar ook even afspraken over maken natuurlijk: welk bedrag, hoe te betalen (dat jullie het allemaal even komen afgeven lijkt me het leukste) en de uiterste betaaldatum.
Overigens vind ik wel echt nog steeds dat iedereen zijn eigen drinken mee moet nemen.
Je neemt mee wat je denkt op te drinken lijkt me...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:00 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Staat daar ook een aantal flessen voor die je mee moet nemen ? Ik drink Crystal Clear
hmm.. zoals ik al eerder zei heb ik afgelopen zondag een BBQ voor 12 personen georganiseerd.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Je neemt mee wat je denkt op te drinken lijkt me...
Volgens mij wordt het niet te doen om voor iedereen drinken te halen. Tenzij we het beperken tot fris, sap en bier ofzo.
geen ideequote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:49 schreef Lovechild het volgende:
Hmm, oké, ook de drank-inkoop dus. Gaat er ineens veel meer werk inzitten dan ik had gehoopt![]()
En wat voor bedrag hadden we dan in gedachten?
Waar?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:22 schreef intoxicated het volgende:
Deze dokter heeft een geniale casa in Den Haag op het oog. Uiteraard incl sauna en 2e eigen parkeerplaats![]()
Details volgen
Das flauwquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:04 schreef intoxicated het volgende:
Details volgen als ik het heb genomen of heb besloten dat ik 't niet wil
Uiteraard.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:22 schreef intoxicated het volgende:
Deze dokter heeft een geniale casa in Den Haag op het oog. Uiteraard incl sauna en 2e eigen parkeerplaats![]()
Details volgen
Ik zou inderaad geen details geven, wij zijn allen zo gefortuneerd dat we het zo voor je neus weg zouden kunnen kapenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:04 schreef intoxicated het volgende:
Details volgen als ik het heb genomen of heb besloten dat ik 't niet wil
Heb jij een lachspiegel in je nieuwe huisquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:44 schreef SolidasRock het volgende:
Had ik al verteld dat ik een zwembad + sauna en een 3e parkeerplaats heb?
Dus je voelt je wel heerlijk thuis in dit topic?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:17 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Hoog in de lucht vliegt de Haagse reigah
Ik zie hem wel kekah, naar mn grote zoute zeikah
Maar ik weet heus wel, hij is niet zomaar debiel
't is een echte Hagenees, dus overtuigd homofiel.
Zo hee... heb je me mooi effe tuk zeg. Poeh.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus je voelt je wel heerlijk thuis in dit topic?
Ja goed he? Snel geleerd van jouquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:25 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Zo hee... heb je me mooi effe tuk zeg. Poeh.
Je moet er nog iets meer moeite in steken ben ik bang. Wat jij doet is een beetje reactief. Ben je zo fantasieloos?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja goed he? Snel geleerd van jou
Nee hoor, niet nodig. Mijn niveau is nu net zo laagquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:29 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Je moet er nog iets meer moeite in steken ben ik bang.
Ik wil ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:11 schreef nectarientje het volgende:
Nog 1 dagje werken en dan vakantie
Daar ben je Hagenees voor. Daarom leggut ook achtah de duinah. Om de mensen niet weg te jagen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee hoor, niet nodig. Mijn niveau is nu net zo laag
* Flappekz is geen Hageneesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:32 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Daar ben je Hagenees voor. Daarom leggut ook achtah de duinah. Om de mensen niet weg te jagen.
Goedzoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:34 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dan is het gewoon domme pech.
Mijn welgemeende excuses.
Ik vertel niet waar, dat komt nog wel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:21 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Heb jij een lachspiegel in je nieuwe huis.
No offence taken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:22 schreef CaLeX het volgende:
ow sorry, lees even 020 en joden ipv die andere termen
Zeg vriend..........quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:22 schreef CaLeX het volgende:
ow sorry, lees even 020 en joden ipv die andere termen
Plukkie al?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zeg vriend..........
Had ik al MOoooooooooaaaaah geroepen?
Wel aan t werk vandaag? Of nog last?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nu niet, zit ff aan 'mun bakkie'.
Keihard bezig... Binnen 1 uur alweer 2 oplichters getraceerd. Ik is trots op mij!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wel aan t werk vandaag? Of nog last?
Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Keihard bezig... Binnen 1 uur alweer 2 oplichters getraceerd. Ik is trots op mij!
Beveiliging bij de Zeemanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je?Sociale recherche?
ah, en de oplichters zijn dan de Roemeense vrouwen die hun rok oplichten om daar alle gestolen panty's onder te verstoppen!quote:
En Ronnie mag bij al die vrouwen onder de rok kijkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ah, en de oplichters zijn dan de Roemeense vrouwen die hun rok oplichten om daar alle gestolen panty's onder te verstoppen!
gadverdamme!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En Ronnie mag bij al die vrouwen onder de rok kijken
Nee hoor,.... leuk onderwerp voor de meet; 'Wat doet RB voor werk'.... heb ik ook nog wat te vertellen tijdens de meet hahahaha.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je?Sociale recherche?
Ik weet het, ik weet het!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee hoor,.... leuk onderwerp voor de meet; 'Wat doet RB voor werk'.... heb ik ook nog wat te vertellen tijdens de meet hahahaha.
mja.. ik heb gewoon een idee van harige zigeuner vrouwenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee hoor,.... leuk onderwerp voor de meet; 'Wat doet RB voor werk'.... heb ik ook nog wat te vertellen tijdens de meet hahahaha.
Trouwens....Roemeense vrouwen kunnen best mooi zijn hoor Bar!
me too!!quote:
mja IK weet weer niet wat JIJ doet!quote:
Dat weet ik zelfs ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja IK weet weer niet wat JIJ doet!
en jij weet ook al bij welke olie maatschappij ik werk..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat weet ik zelfs ook![]()
* Flappekz weet teveel![]()
Dat weet ik dan ook weerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja IK weet weer niet wat JIJ doet!
Jij mag niet meedoenquote:
Jij ook nietquote:
Dat weet ik dan weer ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en jij weet ook al bij welke olie maatschappij ik werk..
jij weet idd teveel!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
Mijn enig recht in vandaag het aanrecht
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
Mijn enig recht in vandaag het aanrecht
Jij stond wat minder uitgebreid aan de deur bij Zeeman??quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:47 schreef tuintegel het volgende:
Ik weet het ook , ik heb zelfs ongeveer hetzelfde gedaan alleen dan wat minder uitgebreid
Parttimequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Jij stond wat minder uitgebreid aan de deur bij Zeeman??
Ik vond Sociale Recherche zelfs wel een goede tip voor de toekomst... ik denk dat ik dat werk best leuk zal vinden.quote:
Oh in dat geval kan ik je zo naar iemand verwijzen.....vergeet niet dat je wel je PO moet halen alvorens je dat kunt gaan doen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:57 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik vond Sociale Recherche zelfs wel een goede tip voor de toekomst... ik denk dat ik dat werk best leuk zal vinden.
Het gaat super! Enne Volvie rijdt superquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:48 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Hoe gaat het met u en de nieuwe auto ?
http://www.minerva-bv.nl/(...)oeker/Opleiding.htmlquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:08 schreef tuintegel het volgende:
@R_B linkje voor de opleiding?
@Ratmen , dat geloof ik graag !en super dat het super gaat
En met u?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:08 schreef tuintegel het volgende:
@R_B linkje voor de opleiding?
@Ratmen , dat geloof ik graag !en super dat het super gaat
De cake staat nu in de oven, straks groente taartjes daarna nog ladanga en tussendoor een toetje inelkaar frutsen!!!quote:
ik hoor het al.. Mel zorgt voor het toetje op de BBQ...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:29 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
De cake staat nu in de oven, straks groente taartjes daarna nog ladanga en tussendoor een toetje inelkaar frutsen!!!
Uh.... voor mij is het elke dag linkshandigedag....... dwz, ik ben linkshandig. Maar dat zal je wel niet bedoelen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:59 schreef Lovechild het volgende:
Zo, voor wie is het nog meer Linkshandigendag vandaag?
Voor mijquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:59 schreef Lovechild het volgende:
Zo, voor wie is het nog meer Linkshandigendag vandaag?
Gewoon net zoiets als vaderdag, moederdag, sinterklaas weet ik veelquote:
Oh,..in dat geval verwacht ik wel een bloemetje!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:33 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Gewoon net zoiets als vaderdag, moederdag, sinterklaas weet ik veel.
2 linkerhandenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:33 schreef Flappekz het volgende:
Voor mij is het dubbel linkshandigendag
Godsamme, dacht dat ik de digibeet was hier. Maar zelfs ik weet hoe Google werkt.quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:41 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Godsamme, dacht dat ik de digibeet was hier. Maar zelfs ik weet hoe Google werkt.
ahh waarschijnlijk om al die randdebielen die proberen een dagpostrecord te maken een hak te zetten..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kijk maar eens in je profiel, naar je totaal aantal posts op fok!
Shit, dacht al dat ik het vast niet begreepquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kijk maar eens in je profiel, naar je totaal aantal posts op fok!
Ik is luiquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:41 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Godsamme, dacht dat ik de digibeet was hier. Maar zelfs ik weet hoe Google werkt.
Dit nodigt alleen maar uit om de nieuwe tong80 te worden imo. Oftewel, alles voor een nieuwe hoge postcount.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ahh waarschijnlijk om al die randdebielen die proberen een dagpostrecord te maken een hak te zetten..
( dan heb je ook niks te doen zeg!)
alles is hier te vinden..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dit nodigt alleen maar uit om de nieuwe tong80 te worden imo. Oftewel, alles voor een nieuwe hoge postcount.
Volgens GlowMouse is het hertellen nog niet zo eenvoudig, en zal fok! daarvoor een flink tijdje down moeten
Slimme muggenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:45 schreef tuintegel het volgende:
Ik wilde gister een vallende ster zien , niet gelukt, wel te pakken genomen door een paar muggen en een flikkerende ster gezien ??
Ja en eergister ook! Ik ga vanavond gewoon weer kijken , ik heb nog nooit een vallende ster gezien ... tenzij je op mijn gat vallen mee mag tellen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:04 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Slimme muggen. Waren er gister vallende sterren dan?
Als je op je gat valt, zie je je ster toch niet?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:08 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ja en eergister ook! Ik ga vanavond gewoon weer kijken , ik heb nog nooit een vallende ster gezien ... tenzij je op mijn gat vallen mee mag tellen.
Alles is goed met mij overigens
Volgens mij ben ik sowieso niet soepel genoeg om m te kunnen zienquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:17 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Als je op je gat valt, zie je je ster toch niet?
Weet jij veel hoe lenig tt isquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:17 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Als je op je gat valt, zie je je ster toch niet?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik sowieso niet soepel genoeg om m te kunnen zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't you love her madly?
Maar ook die dame ziet haar ster niet. Ze heeft hem alleen verlegdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Weet jij veel hoe lenig tt is
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:24 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, zo lenig ben ik ongeveer. Als een spiegelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van pindavlees
Ach, zolang je karakter maar niet net zo onbuigzaam is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, zo lenig ben ik ongeveer. Als een spiegel
Nee , ik ga mijn keukenkamer vervenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Vroegah lagen wij op een camping in Arcen en daar was het s'nachts echt pikdonker. Daar zag je aan het meer echt megaveel vallende sterren (mits je daar naar wou kijken en niets beters te doen had natuurlijk )
PS: gaan er morgen overdag nog mensen naar Waterpop?
Neen...morgen mn lowlandskaartje ophalen in bredaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Vroegah lagen wij op een camping in Arcen en daar was het s'nachts echt pikdonker. Daar zag je aan het meer echt megaveel vallende sterren (mits je daar naar wou kijken en niets beters te doen had natuurlijk )
Niet echt dat je zegt, wow wat een publiekstrekkers...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nee ga eerst Kessie een poetsen opknap beurt geven, daarna lunchen en BBQ-en in Dordt..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
ik heb geen flauw idee wat er speelt. Ik hoorde iets van Peter Pan speedrock? Zegt mij verder weinig en 's avonds zit ik toch voor de tvquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:45 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Niet echt dat je zegt, wow wat een publiekstrekkers...
Echt waarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:08 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ja en eergister ook! Ik ga vanavond gewoon weer kijken , ik heb nog nooit een vallende ster gezien ... tenzij je op mijn gat vallen mee mag tellen.
Alles is goed met mij overigens
Jij hoort een rijzende ster te zijn ipv een vallendequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:25 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Echt waar! Ik ga vanavond met de cast van Bloederliefde lekker borrelen in de stad, hoop dat het weer het toelaat dat we buiten kunnen zitten. Ik ga de lucht in de gaten houden
.
Als ik nog even door acteer, kan ik voor je vallen.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:31 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Jij hoort een rijzende ster te zijn ipv een vallende. Maar ik zou mij vereerd voelen als je het deed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voices tell me I'm the shit.
Welk nummer woon je ook alweerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:04 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
ik heb hem helemaal bestreken met chocoladeook nog
morgen high tea!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:17 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 kan em niet zien, maar als er chocolade op zit is het goed..
vanavond theekransje met taart van Mell??
Je bent gewoon verdrietig dat jij nog geen keukenprinses aan de haak hebt geslagenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
pfffff vrouwen en chocolade.....
Gedeeltelijk waarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:28 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Je bent gewoon verdrietig dat jij nog geen keukenprinses aan de haak hebt geslagen
Niet alle vrouwen hoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
pfffff vrouwen en chocolade.....
Als hij verdrietig is slentert hij naar de keuken en komt terug met een chocoijsbak en lepel?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:41 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen hoor.
Zal niet zeggen dat ik het niet graag eet maar het is geen behoefte die ik regelmatig moet bevredigen. Mijnis er gekker op denk ik.
Bij iedereen. Gaat wss niet hersteld wordenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:49 schreef Atreidez het volgende:
Aantal posts: 2 (gemiddeld 1 per dag)
WTF heeft fok gedaan met me postaccount
Ze willen geld zien.....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:49 schreef Atreidez het volgende:
Aantal posts: 2 (gemiddeld 1 per dag)
WTF heeft fok gedaan met me postaccount
Prachtigquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Bij iedereen. Gaat wss niet hersteld worden
Als die maar niet ook ineens dit topic vind.........quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:56 schreef Atreidez het volgende:
Is tong al ergens gesignaleerd? Dat topic wil ik dan niet missen
I don't know. Heb hem geloof ik nog nooit verdrietig meegemaakt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als hij verdrietig is slentert hij naar de keuken en komt terug met een chocoijsbak en lepel?
Zal er iemand zijn die tong80 niet kent?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Als die maar niet ook ineens dit topic vind.........
Jij bent ook Bagger!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:30 schreef tuintegel het volgende:
Ik vind iedereen gewoon bagger, dus niks stiekem gewoon openbaar
Jij bent nog het meest baggerquote:
Oooow mag dat ook? Zit ik me hier altijd een beetje in te houden, is dat helemaal niet nodigquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:30 schreef tuintegel het volgende:
Ik vind iedereen gewoon bagger, dus niks stiekem gewoon openbaar
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:34 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Jij bent nog het meest bagger
@ RB ik heb anders de hele nacht liggen huilen !
Het was gisteren toch nog helemaal niet zo?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:34 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar.. Nou goed , ik heb een pesthumeur dus zeiken en janken om alles doe ik nu toch welquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:36 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Het was gisteren toch nog helemaal niet zo?
Ja ok, maar jij bent een geval apart...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:34 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dat klopt!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:34 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Jij bent nog het meest bagger
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:42 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar.. Nou goed , ik heb een pesthumeur dus zeiken en janken om alles doe ik nu toch wel
Nee hoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:53 schreef SolidasRock het volgende:![]()
We vinden elkaar dikke baggerprut, en daarom gaan we gezellig BBQen
Duurt maar een halve minuutquote:
En een baggerlayoutquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:55 schreef Flappekz het volgende:
Stomme baggerfok
Stomme baggermensen op stomme baggerfok
Stomme baggerbbq
Stomme baggerbbq met stomme baggermensen op stomme bagger fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |