Gatsie! Verklaart ws wel het bulterige voorhoofd wat je omschreef.....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:50 schreef tuintegel het volgende:
Het buurmeisje blijkt een schedelbasisfractuur te hebben en wordt slapende gehouden ... Bizar ..
gadverdamme..... meer weet ik even niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:50 schreef tuintegel het volgende:
Het buurmeisje blijkt een schedelbasisfractuur te hebben en wordt slapende gehouden ... Bizar ..
Ik voel mij eigenlijk heel erg schuldig ... ik leef echt heel erg mee met mijn buurvrouw en het meisje... maar mijn dochtertje stond een stuk achter het buurmeisje en daar ben ik opgelucht om . Om die opluchting voel ik mij ook vreselijk schuldig...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:32 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben ook weer thuis... Drukte zeg in Scheveningen, met auto's enzo
Respect voor tuintegeltje.. Hoop dat alles goed komt met buurmeisje, is enge situatie maar slapende houden is in geval van een kleine sbf al standaard procedure geloof ik. Hoe gaat het met jou zelf na zo'n enerverende avond?
was de auto dan over haar heen gereden ofzo??quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:28 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik voel mij eigenlijk heel erg schuldig ... ik leef echt heel erg mee met mijn buurvrouw en het meisje... maar mijn dochtertje stond een stuk achter het buurmeisje en daar ben ik opgelucht om . Om die opluchting voel ik mij ook vreselijk schuldig...
Volgens mijn dochter wilde ze oversteken , zag ze de auto en wilde naar achter met haar step en toen viel ze . Toen kwam de auto.
Ik hoop echt zo dat het goed komt haar , haar moeder was totaal van de kaart ..
zo.. nu staat er iets wat ik begrijp...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:42 schreef Repeat het volgende:
SMartties!
ik ga meedoen in deze reeks
Je moet je natuurlijk niet schuldig voelen! Ik hoop ook dat alles goed komt, en gelukkig was jij in de buurt want het klinkt iig alsof je een erg grote hulp geweest bentquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:28 schreef tuintegel het volgende:
Ik voel mij eigenlijk heel erg schuldig ... ik leef echt heel erg mee met mijn buurvrouw en het meisje... maar mijn dochtertje stond een stuk achter het buurmeisje en daar ben ik opgelucht om . Om die opluchting voel ik mij ook vreselijk schuldig...
Er waren gelukkig genoeg mensen bij , dat krijg je in van die kleine straatjes met poppenhuisjes. Er waren meer die hielpen . Nu maar duimen op goed nieuws , daar ga ik nog steeds vanuit (dat het goedkomt) .quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:47 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Je moet je natuurlijk niet schuldig voelen! Ik hoop ook dat alles goed komt, en gelukkig was jij in de buurt want het klinkt iig alsof je een erg grote hulp geweest bent
aaaai, dat is niet goed!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:37 schreef Barretje80 het volgende:
Verder,
een Kessie update:
[ afbeelding ]
Boven een nieuwe ( ok , verkeerde model) bougie, onder de oude.. het ijzer is verroest en dus ebroken bij het verwijderen van de bougie.. het draad zit nu dus nog IN Kessie
zaterdag maar eens helemaal uit elkaar halen...
ach.. leuke klusjes!!
Geen onzin!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:10 schreef tuintegel het volgende:
dat bestaat heul niet , voordat mensen hier naar de dichtsbijzijnde ATM rennen
ik denk; Kessie, het roestige Bessie!?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:14 schreef tuintegel het volgende:sluit maar fijn aan in je rij dan , waar komt de naam kessie vandaan eigenlijk?
geen idee, hier ook iemand met te weinig slaap door een helikopter vannachtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 06:51 schreef nectarientje het volgende:
Wat was die stomme helikopter aan het doen vanmorgen? Lawaaidingnee, ik functioneer niet heel lekker op te weinig slaap
Hij is echt afgebroken bij het verwijderen..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:11 schreef Marvelous het volgende:
[..]
aaaai, dat is niet goed!!
Is hij echt afgebroken?!?!
Leukquote:Op donderdag 12 augustus 2010 07:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Hij is echt afgebroken bij het verwijderen..
nou ben ik geen slap meisje, maar echt sterk zou ik mezelf niet noemen :p
er was dus al iets mis..
Ook kan je zien dat het binnenste pinnetje totaal verroest is.. of dat nou een goede geleiding van electriciteit geeft?? (SaR??)
en Kessie:
tsja.. m'n ex had z'n auto (oude saab 900 Turbo) een naam gegeven.. dat vond ik altijd wel geinig.. m'n "normale"auto hoeft geen naam.. daar is ie niet bijzonder genoeg voor.. Dan de naam.. eigenlijk wilde ik KEEsie neer zetten.. nav de flodders :p (sjon of anita vond ik ook zo wat..) maar ik maakte een typo en nu vind ik Kessie ook wel ok
Volgens mij zijn die gevoelens heel normaal!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:28 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Volgens mijn dochter wilde ze oversteken , zag ze de auto en wilde naar achter met haar step en toen viel ze . Toen kwam de auto.
Ik hoop echt zo dat het goed komt haar , haar moeder was totaal van de kaart ..
Over ooievaars gesproken, wij zijn twee weken geleden bij een "lokkerij" geweest. Daar verzorgen ze ook ooievaars die hulp nodig hebben. Wat een mooie beesten zijn het!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:15 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. heb sowieso weinag regahs gezien de laatste tijd.. kijk hier uit op een kolonie ooievaars...
pff.. die paar wijntjes van gister avond zijn nog niet helemaal verwerkt
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 06:51 schreef nectarientje het volgende:
Wat was die stomme helikopter aan het doen vanmorgen? Lawaaidingnee, ik functioneer niet heel lekker op te weinig slaap
Dus als je nog iemand onder de struiken vind in je tuinquote:Helikopter vannacht boven o.a. bomenbuurt Den Haag was van de politie en zocht naar mensen die zich in achtertuinen verstopt zouden hebben.
Ik woon toch echt duidelijk niet in de bomenbuurt maar soit, vraag me dan eigenlijk ook wel af hoe je dan denkt in het donker mensen in een tuin te vinden.. (en ik heb geen tuin. Op mijn balkon lag niemand vanmorgenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:33 schreef Jill-RMC het volgende:
Dus als je nog iemand onder de struiken vind in je tuin
En in je bed?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:41 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik woon toch echt duidelijk niet in de bomenbuurt maar soit, vraag me dan eigenlijk ook wel af hoe je dan denkt in het donker mensen in een tuin te vinden.. (en ik heb geen tuin. Op mijn balkon lag niemand vanmorgen)
Warmtecameraquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:41 schreef nectarientje het volgende:
vraag me dan eigenlijk ook wel af hoe je dan denkt in het donker mensen in een tuin te vinden..
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:37 schreef Barretje80 het volgende:
Verder,
een Kessie update:
[ afbeelding ]
Boven een nieuwe ( ok , verkeerde model) bougie, onder de oude.. het ijzer is verroest en dus ebroken bij het verwijderen van de bougie.. het draad zit nu dus nog IN Kessie
zaterdag maar eens helemaal uit elkaar halen...
ach.. leuke klusjes!!
Ik denk zelf dat het beter is dat iedereen geld geeft, van te voren. Straks nemen er meerdere mensen alleen gekleurde satestokjes mee en verder niks.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:15 schreef Lovechild het volgende:
Oké, lets talk 11 septemberDegenen die hebben toegezegd van de partij te zijn zijn:
Tuintegel
Summer29
Solidasrock
Necatarientje
MissMSX
Flappekez
GotC
Den_Haag
Barretje80
admiraal_anaal
Incl mijzelf en wederhelft zijn we dan met 12 personen. Marvelous heeft onbekend ingevuld en Ronnie_bravo zegt hier dat hij misschien toch komt maar daar geloof ik eerlijk gezegd geen klap van (no offence)
Is het een idee als iedereen gewoon iets regelt? Of je neemt mee wat je zelf eet.
Ik eet zelf bijvoorbeeld heel graag zalm (in alufoli met kruidenboter), dus we kunnen zorgen dat dat er voor meerdere mensen is, of alleen voor mij. Drinken moet denk ik sowieso ieder voor zich regelen...
Nou ja, ik roep maar wat, vertel het vooral als je betere suggesties hebt
Nee, dat moeten we natuurlijk vantevoren afsprekenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat het beter is dat iedereen geld geeft, van te voren. Straks nemen er meerdere mensen alleen gekleurde satestokjes mee en verder niks.
Ik lag schuin dus ik geloof niet dat er iemand bij lagquote:
ah! goed, dat had ik zelf vast nog wel kunnen bedenkenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:11 schreef Atreidez het volgende:
WarmtecameraDaar zoeken ze ook mee naar wietkwekerijtjes op zolder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |