abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85176826
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:15 schreef Lovechild het volgende:
Oké, lets talk 11 september ;) Degenen die hebben toegezegd van de partij te zijn zijn:

Tuintegel
Summer29
Solidasrock
Necatarientje
MissMSX
Flappekez
GotC
Den_Haag
Barretje80
admiraal_anaal

Incl mijzelf en wederhelft zijn we dan met 12 personen. Marvelous heeft onbekend ingevuld en Ronnie_bravo zegt hier dat hij misschien toch komt maar daar geloof ik eerlijk gezegd geen klap van (no offence)

Is het een idee als iedereen gewoon iets regelt? Of je neemt mee wat je zelf eet.
Ik eet zelf bijvoorbeeld heel graag zalm (in alufoli met kruidenboter :9 ), dus we kunnen zorgen dat dat er voor meerdere mensen is, of alleen voor mij. Drinken moet denk ik sowieso ieder voor zich regelen...
Nou ja, ik roep maar wat, vertel het vooral als je betere suggesties hebt :P
mijn O+ komt ook mee!
( dat mocht toch?? :o)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_85176849
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:18 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

:o

En jij gaat de scooter uit elkaar halen en weer in mekaar zetten?
En waarom zou ik dat niet kunnen??
Gister al aardig gelukt hoor!
het zijn maar een paar schroefjes en moertjes hoor.. als je onthoud welke waar moet is het echt niet moeilijk *)

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_85176923
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:25 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Nee, dat moeten we natuurlijk vantevoren afspreken o|O
Daarbij; hoe moet je dan weer berekenen hoeveel geld er gegeven moet worden? Ik vind dat veel meer gedoe, want dan zit je ook weer met eventueel geld dat overblijft. Tenzij we zeggen dat iedereen een tientje lapt en z'n eigen drinken regelt and that's it.
idd..
als LC gewoon voor "wat zalm" zorgt

Ik wil wel "wat salades" maken (3 salades en 1 fruitsalade)

Nog te verdelen:
worstjes,
sate's
shaslicks
brood & sausjes
speklappen,
etc...

pi_85177062
Wat is er 11 september?
Voices tell me I'm the shit.
pi_85177066
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:31 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

idd..
als LC gewoon voor "wat zalm" zorgt

Ik wil wel "wat salades" maken (3 salades en 1 fruitsalade)

Nog te verdelen:
worstjes,
sate's
shaslicks
brood & sausjes
speklappen,
etc...
Precies hoe ik het bedoel! Heel goed _O_ :P
En tuurlijk mag je O+ ook mee! De mijne is ook geen Fok!er. Na de vorige meet heeft hij wel een poging gewaagd maar het ook heel gauw weer opgegeven :')
Don't you love her madly?
pi_85177083
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wat is er 11 september?
Dan hebben we een bbq-meet bij mij op het dakterras! Kom je ook?
pi_85177125
We hebben erover "gedatumprikt" toen je op vakantie was, mtm, vandaar dat je er niet vanaf weet. Maar, al heb je geen stem meer in de datum, je bent van harte welkom.
pi_85177416
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 23:37 schreef Barretje80 het volgende:
Verder,
een Kessie update:

[ afbeelding ]

Boven een nieuwe ( ok , verkeerde model) bougie, onder de oude.. het ijzer is verroest en dus ebroken bij het verwijderen van de bougie.. het draad zit nu dus nog IN Kessie :{

zaterdag maar eens helemaal uit elkaar halen...
ach.. leuke klusjes!! :)
Koop voor een volgende keer een bougiekap dat de bougie geheel omsluit. Zo blijft hij mooi schoon en roestvrij. En roest geleid natuurlijk niet zo goed. :*

Ben je er overtuigd van dat alles eruit is gevallen en dat er niets in de cilinder terecht is gekomen? Zo nee, dan zal de cilinderkop en cilinder eraf moeten om schoon te maken en weer terug.
pi_85177481
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:29 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

En waarom zou ik dat niet kunnen??
Gister al aardig gelukt hoor!
het zijn maar een paar schroefjes en moertjes hoor.. als je onthoud welke waar moet is het echt niet moeilijk *)
Omdat je een vrouw bent en ik vrouwen niet zo snel zie klussen aan scooters? Maar oke, een paar schroefjes en moertjes kan ik nog wel snappen, maar wel eens een motorblok uit elkaar gehaald?
pi_85177720
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:25 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Nee, dat moeten we natuurlijk vantevoren afspreken o|O
Daarbij; hoe moet je dan weer berekenen hoeveel geld er gegeven moet worden? Ik vind dat veel meer gedoe, want dan zit je ook weer met eventueel geld dat overblijft. Tenzij we zeggen dat iedereen een tientje lapt en z'n eigen drinken regelt and that's it.
Daar heb ik over na zitten te denken, kinderen eten minder, zouden die de helft van de "entree" moeten betalen? Sates is duurder dan bijv een pak speklapjes. 3 soorten salades, waar staat dat ongeveer gelijk aan? 30 hamburgers of juist 5? De 1 neemt voor 20 euro aan eten mee en de ander voor 8 euro. Ik heb het niet over een paar euros maar over grote verschillen.

Hoe bepaal je wie wat meeneemt en of dat genoeg is voor iedereen? Ik zou zeggen, iedereen lapt zeg maar 10 euro p.p. en kinderen 5 p.p. (geen babys). Wie niet komt opdagen of niet alles opkrijgt krijgt die 10 of 5 euro niet terug.

Ik heb het wel eens eerder gedaan zoals jij nu wilt en dat is niet zo goed gegaan, 1tje nam stokbrood mee waar ik spijkers mee in de muur kon slaan, gelukkig had ik zelf voor alle zekerheid ook stokbrood meegenomen maar dat was niet genoeg voor iedereen. Die huppelmuts heeft haar en mijn stokbrood door elkaar gegooid in een mandje en iedereen dus zoeken naar mijn stokbrood in dat mandje. :')
pi_85177786
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:50 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Omdat je een vrouw bent en ik vrouwen niet zo snel zie klussen aan scooters? Maar oke, een paar schroefjes en moertjes kan ik nog wel snappen, maar wel eens een motorblok uit elkaar gehaald?
hmm.. ik werk dan ook niet als school juffrouw of verpleegkundige he?? ( no offense GotC!!)
ik HEB een technische achtergrond! :)

en een motorblok kan ook echt maar op 1 manier weer in elkaar! Bovendien hebben we offshore ook grote generatoren, en het principe is hetzelfde, je hebt een vonkje ( van die bougie ;) ) en dat ontbrand er een benzine/luchtmengsel.. (even de Lambda checken of de lucht/benzine verhouding goed is..) door die verbranding komt er energie vrij waardoor er grote schoepen gaan draaien. Dat wordt met een stang overgebracht en voila! je gaat vooruit! ;)

Torque en tensionen moet ook nog wel lukken :Y
de electriciteits schema's heb ik ook hier dus dat moet ook lukken ( misschien dat de lampen het dan ook nog gaan doen! ;)

en.. nee.. niet alle stukken zijn er uit.. het draad zit nog IN de bougie"houder"

pi_85177852
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:57 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Daar heb ik over na zitten te denken, kinderen eten minder, zouden die de helft van de "entree" moeten betalen? Sates is duurder dan bijv een pak speklapjes. 3 soorten salades, waar staat dat ongeveer gelijk aan? 30 hamburgers of juist 5? De 1 neemt voor 20 euro aan eten mee en de ander voor 8 euro. Ik heb het niet over een paar euros maar over grote verschillen.

Hoe bepaal je wie wat meeneemt en of dat genoeg is voor iedereen? Ik zou zeggen, iedereen lapt zeg maar 10 euro p.p. en kinderen 5 p.p. (geen babys). Wie niet komt opdagen of niet alles opkrijgt krijgt die 10 of 5 euro niet terug.

Ik heb het wel eens eerder gedaan zoals jij nu wilt en dat is niet zo goed gegaan, 1tje nam stokbrood mee waar ik spijkers mee in de muur kon slaan, gelukkig had ik zelf voor alle zekerheid ook stokbrood meegenomen maar dat was niet genoeg voor iedereen. Die huppelmuts heeft haar en mijn stokbrood door elkaar gegooid in een mandje en iedereen dus zoeken naar mijn stokbrood in dat mandje. :')
Ja, zo kan het inderdaad ook. Is misschien ook niet verkeerd...
Er komen trouwens geen kinderen.
pi_85177938
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:57 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

hmm

ik denk dat je gewoon naar je eigen portemonee eten moet halen
( vandaar dat ik ook de salades aan bied, die zijn iets duurder dan 8 hamburgers..)
als iedereen voor 8 personen vlees/vis meeneemt moet dat te doen zijn.. ik kan me voorstellen dat er een aantal mensen hier zijn die liever voor de hamburger, saucijzen en speklappen gaan.. ga je gang! mij gaat het vooral om de gezelligheid!

Vgl mij komen er geen kids, dus die berekening kan sowieso over boord..

Afgelopen zondag heb ik ook een BBQ voor 16 mensen georganiseerd, maar kwamen er maar 12.. zit je toch met kosten.. die achteraf weer verdeeld moeten worden.. gedoe!

pi_85177993
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:01 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ja, zo kan het inderdaad ook. Is misschien ook niet verkeerd...
Er komen trouwens geen kinderen.
en verder maakt het mij niks uit!
LC ik wil je prima helpen met boodschappen doen en klaarmaken van het eten!
laat maar weten wat de keuze wordt.

pi_85178001
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:59 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

hmm.. ik werk dan ook niet als school juffrouw of verpleegkundige he?? ( no offense GotC!!)
ik HEB een technische achtergrond! :)

en een motorblok kan ook echt maar op 1 manier weer in elkaar! Bovendien hebben we offshore ook grote generatoren, en het principe is hetzelfde, je hebt een vonkje ( van die bougie ;) ) en dat ontbrand er een benzine/luchtmengsel.. (even de Lambda checken of de lucht/benzine verhouding goed is..) door die verbranding komt er energie vrij waardoor er grote schoepen gaan draaien. Dat wordt met een stang overgebracht en voila! je gaat vooruit! ;)

Torque en tensionen moet ook nog wel lukken :Y
de electriciteits schema's heb ik ook hier dus dat moet ook lukken ( misschien dat de lampen het dan ook nog gaan doen! ;)

en.. nee.. niet alle stukken zijn er uit.. het draad zit nog IN de bougie"houder"
Oke, ik heb het niet over de draad, maar die pin die voor onsteking zorgt lijkt me veelste kort, is dat afgebroken toen ie op de grond viel of zo? Of brak het af in de cilinderkop?

Maar gaaf dat we een vrouwelijke monteur hebben O+
pi_85178014
Ik durf niet ;(
Voices tell me I'm the shit.
pi_85178147
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:04 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

hmm

ik denk dat je gewoon naar je eigen portemonee eten moet halen
( vandaar dat ik ook de salades aan bied, die zijn iets duurder dan 8 hamburgers..)
als iedereen voor 8 personen vlees/vis meeneemt moet dat te doen zijn.. ik kan me voorstellen dat er een aantal mensen hier zijn die liever voor de hamburger, saucijzen en speklappen gaan.. ga je gang! mij gaat het vooral om de gezelligheid!

Vgl mij komen er geen kids, dus die berekening kan sowieso over boord..

Afgelopen zondag heb ik ook een BBQ voor 16 mensen georganiseerd, maar kwamen er maar 12.. zit je toch met kosten.. die achteraf weer verdeeld moeten worden.. gedoe!
Drm zeg ik, van te voren betalen. Je beslist nu, geen gemisschien. Als ik zelf niet kom op dagen omdat ik nog moet behangen of summer kan geen schoentjes vinden die bij haar bui past en weigert de deur uit te gaan, pech voor ons dan?

Mgoed, het is prettig te weten wat iemand meeneemt en wat nog mee moet worden genomen? Alsnog een lijstje zodat iemand zegt, ik neem dat mee? (als er iemand toch nog niet komt opdagen ontbreekt er dus iets aan het beschikbare eten he?)
pi_85178166
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik durf niet ;(
Huh, je kent nu toch bijna iedereen die komt?
pi_85178246
Nou ja, ik doe hoe dan ook mee, geld of sateprikkers. Maakt mij niet uit. :)
pi_85178272
* Flap snapt er nu echt nix meer van
Ik ben van pindavlees
pi_85178316
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:15 schreef Flappekz het volgende:
Jij iets niet snappen? Vertel? :o

Was jij nou op vakantie toen we een BBQ organiseerden bij LC thuis? Wij hebben gewacht tot iederen terugkwam van vakantie, onder andere Melanie the Miss en jullie en LC zelf natuurlijk. Datumprikker erbij gehaald en 11 september bleek de meest ideale datum voor de meesten.

Snappie nu?

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2010 11:18:12 ]
pi_85178352
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:15 schreef Flappekz het volgende:
we laten het wel weten als we er uit zijn ;)

of:
wat is je voorkeur, zelf eten meenemen of geld in leggen??

een Poll!! ;)

pi_85178362
Laten we hopen dat wat meer deelnemers hun mening geven, want ik zie in allebei de opties wel iets.
Barretje, ik hou je aanbod zeker in gedachten, denk wel dat ik er gebruik van ga maken maar kan het pas tegen die tijd goed bekijken.

Ik moet overigens eerlijk bekennen dat ik nog niet helemaal zeker ervan ben dat mijn kinderen er niet zullen zijn. De beste optie voor ons om ze onder te brengen is bij mijn schoonouders maar die hebben we net gisteren geregeld voor de 28e en zij zitten 11 sept misschien in Luxemburg hoorden we toen. Als dat inderdaad zo is, dan zijn ze denk ik thuis (hoe onhandig voor mij ook, ik heb het gewoon echt liever niet) en dan zorgen wij gewoon voor hun eten.
pi_85178406
Zit ook al te denken aan een poll...even kijken of ik zie hoe je die moet maken. Digibeet in mij komt ineens weer bovendrijven :')
pi_85178411
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:16 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Jij iets niet snappen? Vertel? :o
Van wat jullie nou allemaal proberen te verzinnen...

Of iedereen neemt wat eten mee, en geeft vantevoren aan wat diegene meeneemt (kan eventueel door 1 persoon geregeld worden, om evt " KOSTEN" voor iedereen ongeveer gelijk te houden).

Of iedereen betaalt en er worden centraal boodschappen gedaan door 1/enkele personen

Dat zijn volgens mij de enige twee eenvoudige opties
Ik ben van pindavlees
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')