Wel aan t werk vandaag? Of nog last?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nu niet, zit ff aan 'mun bakkie'.
Keihard bezig... Binnen 1 uur alweer 2 oplichters getraceerd. Ik is trots op mij!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wel aan t werk vandaag? Of nog last?
Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Keihard bezig... Binnen 1 uur alweer 2 oplichters getraceerd. Ik is trots op mij!
Beveiliging bij de Zeemanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je?Sociale recherche?
ah, en de oplichters zijn dan de Roemeense vrouwen die hun rok oplichten om daar alle gestolen panty's onder te verstoppen!quote:
En Ronnie mag bij al die vrouwen onder de rok kijkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ah, en de oplichters zijn dan de Roemeense vrouwen die hun rok oplichten om daar alle gestolen panty's onder te verstoppen!
gadverdamme!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En Ronnie mag bij al die vrouwen onder de rok kijken
Nee hoor,.... leuk onderwerp voor de meet; 'Wat doet RB voor werk'.... heb ik ook nog wat te vertellen tijdens de meet hahahaha.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je?Sociale recherche?
Ik weet het, ik weet het!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee hoor,.... leuk onderwerp voor de meet; 'Wat doet RB voor werk'.... heb ik ook nog wat te vertellen tijdens de meet hahahaha.
mja.. ik heb gewoon een idee van harige zigeuner vrouwenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee hoor,.... leuk onderwerp voor de meet; 'Wat doet RB voor werk'.... heb ik ook nog wat te vertellen tijdens de meet hahahaha.
Trouwens....Roemeense vrouwen kunnen best mooi zijn hoor Bar!
me too!!quote:
mja IK weet weer niet wat JIJ doet!quote:
Dat weet ik zelfs ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja IK weet weer niet wat JIJ doet!
en jij weet ook al bij welke olie maatschappij ik werk..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat weet ik zelfs ook![]()
* Flappekz weet teveel![]()
Dat weet ik dan ook weerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja IK weet weer niet wat JIJ doet!
Jij mag niet meedoenquote:
Jij ook nietquote:
Dat weet ik dan weer ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en jij weet ook al bij welke olie maatschappij ik werk..
jij weet idd teveel!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
Mijn enig recht in vandaag het aanrecht
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
Mijn enig recht in vandaag het aanrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |