Als het goed is, is het na 7 droogquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:55 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, helaas.. Mijn verbaasde blik had ook een leuke foto geweest toen ik uiteindelijk een man van 70+ die behandelkamer uit zag komen
Wilde trouwens vanavond wel gaan fietsen, barst er weer zo'n hoosbui los
Ik ben er niet geweest maar ga morgen even langs , vanavond komt de politie omdat ze van mini willen weten wat er is gebeurd en ze gaan ook langs de ouders van een ander kindje .quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:02 schreef Atreidez het volgende:
Heb je nog nieuws tegeltje? Hoe gaat het met buuv en buuvje?
Kan iddquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:10 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ben er niet geweest maar ga morgen even langs , vanavond komt de politie omdat ze van mini willen weten wat er is gebeurd en ze gaan ook langs de ouders van een ander kindje .
Het kindje is wel bij kennis maar ze houden haar daar nog wel , meer weet ik niet. Ze wilden misschien opereren maar volgens wat ik heb gehoord hoeft dat niet en kan het op de natuurlijke manier genezen. Haar hersenfuncties zijn wel allemaal goed , dat is positief.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:15 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Flap in Edinburgh![]()
[ afbeelding ]
En aan het bier in Edinburgh
Dat heb ik nou dagelijks, als ik in de spiegel kijk. En GotC meestal daarvoor alquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Goddomme ik schrik me rot ....
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Goddomme ik schrik me rot ....
@TT: even mijn gezichtje laten zien gaat wel lukken denk ik
Dat geld geven zal het ook worden als ik zo de poll bekijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:35 schreef tuintegel het volgende:
[..]ik zal me gedragen hoor
en ik ben in real live best vriendelijk . Overigens ben ik voor geld geven .
Staat daar ook een aantal flessen voor die je mee moet nemen ? Ik drink Crystal Clearquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:53 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat geld geven zal het ook worden als ik zo de poll bekijk.
Moeten we daar ook even afspraken over maken natuurlijk: welk bedrag, hoe te betalen (dat jullie het allemaal even komen afgeven lijkt me het leukste) en de uiterste betaaldatum.
Overigens vind ik wel echt nog steeds dat iedereen zijn eigen drinken mee moet nemen.
Je neemt mee wat je denkt op te drinken lijkt me...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:00 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Staat daar ook een aantal flessen voor die je mee moet nemen ? Ik drink Crystal Clear
hmm.. zoals ik al eerder zei heb ik afgelopen zondag een BBQ voor 12 personen georganiseerd.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Je neemt mee wat je denkt op te drinken lijkt me...
Volgens mij wordt het niet te doen om voor iedereen drinken te halen. Tenzij we het beperken tot fris, sap en bier ofzo.
geen ideequote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:49 schreef Lovechild het volgende:
Hmm, oké, ook de drank-inkoop dus. Gaat er ineens veel meer werk inzitten dan ik had gehoopt![]()
En wat voor bedrag hadden we dan in gedachten?
Waar?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:22 schreef intoxicated het volgende:
Deze dokter heeft een geniale casa in Den Haag op het oog. Uiteraard incl sauna en 2e eigen parkeerplaats![]()
Details volgen
Das flauwquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:04 schreef intoxicated het volgende:
Details volgen als ik het heb genomen of heb besloten dat ik 't niet wil
Uiteraard.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:22 schreef intoxicated het volgende:
Deze dokter heeft een geniale casa in Den Haag op het oog. Uiteraard incl sauna en 2e eigen parkeerplaats![]()
Details volgen
Ik zou inderaad geen details geven, wij zijn allen zo gefortuneerd dat we het zo voor je neus weg zouden kunnen kapenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:04 schreef intoxicated het volgende:
Details volgen als ik het heb genomen of heb besloten dat ik 't niet wil
Heb jij een lachspiegel in je nieuwe huisquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:44 schreef SolidasRock het volgende:
Had ik al verteld dat ik een zwembad + sauna en een 3e parkeerplaats heb?
Dus je voelt je wel heerlijk thuis in dit topic?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:17 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Hoog in de lucht vliegt de Haagse reigah
Ik zie hem wel kekah, naar mn grote zoute zeikah
Maar ik weet heus wel, hij is niet zomaar debiel
't is een echte Hagenees, dus overtuigd homofiel.
Zo hee... heb je me mooi effe tuk zeg. Poeh.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus je voelt je wel heerlijk thuis in dit topic?
Ja goed he? Snel geleerd van jouquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:25 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Zo hee... heb je me mooi effe tuk zeg. Poeh.
Je moet er nog iets meer moeite in steken ben ik bang. Wat jij doet is een beetje reactief. Ben je zo fantasieloos?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja goed he? Snel geleerd van jou
Nee hoor, niet nodig. Mijn niveau is nu net zo laagquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:29 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Je moet er nog iets meer moeite in steken ben ik bang.
Ik wil ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:11 schreef nectarientje het volgende:
Nog 1 dagje werken en dan vakantie
Daar ben je Hagenees voor. Daarom leggut ook achtah de duinah. Om de mensen niet weg te jagen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee hoor, niet nodig. Mijn niveau is nu net zo laag
* Flappekz is geen Hageneesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:32 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Daar ben je Hagenees voor. Daarom leggut ook achtah de duinah. Om de mensen niet weg te jagen.
Goedzoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:34 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dan is het gewoon domme pech.
Mijn welgemeende excuses.
Ik vertel niet waar, dat komt nog wel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:21 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Heb jij een lachspiegel in je nieuwe huis.
No offence taken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:22 schreef CaLeX het volgende:
ow sorry, lees even 020 en joden ipv die andere termen
Zeg vriend..........quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:22 schreef CaLeX het volgende:
ow sorry, lees even 020 en joden ipv die andere termen
Plukkie al?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zeg vriend..........
Had ik al MOoooooooooaaaaah geroepen?
Wel aan t werk vandaag? Of nog last?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nu niet, zit ff aan 'mun bakkie'.
Keihard bezig... Binnen 1 uur alweer 2 oplichters getraceerd. Ik is trots op mij!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wel aan t werk vandaag? Of nog last?
Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Keihard bezig... Binnen 1 uur alweer 2 oplichters getraceerd. Ik is trots op mij!
Beveiliging bij de Zeemanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je?Sociale recherche?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |