Dus je voelt je wel heerlijk thuis in dit topic?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:17 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Hoog in de lucht vliegt de Haagse reigah
Ik zie hem wel kekah, naar mn grote zoute zeikah
Maar ik weet heus wel, hij is niet zomaar debiel
't is een echte Hagenees, dus overtuigd homofiel.
Zo hee... heb je me mooi effe tuk zeg. Poeh.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus je voelt je wel heerlijk thuis in dit topic?
Ja goed he? Snel geleerd van jouquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:25 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Zo hee... heb je me mooi effe tuk zeg. Poeh.
Je moet er nog iets meer moeite in steken ben ik bang. Wat jij doet is een beetje reactief. Ben je zo fantasieloos?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja goed he? Snel geleerd van jou
Nee hoor, niet nodig. Mijn niveau is nu net zo laagquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:29 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Je moet er nog iets meer moeite in steken ben ik bang.
Ik wil ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:11 schreef nectarientje het volgende:
Nog 1 dagje werken en dan vakantie
Daar ben je Hagenees voor. Daarom leggut ook achtah de duinah. Om de mensen niet weg te jagen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee hoor, niet nodig. Mijn niveau is nu net zo laag
* Flappekz is geen Hageneesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:32 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Daar ben je Hagenees voor. Daarom leggut ook achtah de duinah. Om de mensen niet weg te jagen.
Goedzoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:34 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dan is het gewoon domme pech.
Mijn welgemeende excuses.
Ik vertel niet waar, dat komt nog wel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:21 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Heb jij een lachspiegel in je nieuwe huis.
No offence taken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:22 schreef CaLeX het volgende:
ow sorry, lees even 020 en joden ipv die andere termen
Zeg vriend..........quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:22 schreef CaLeX het volgende:
ow sorry, lees even 020 en joden ipv die andere termen
Plukkie al?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zeg vriend..........
Had ik al MOoooooooooaaaaah geroepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |