Defineer hard genoeg xDquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:25 schreef Flappekz het volgende:
Door dit stomme FOK! werk ik niet hard genoeg..... moet er misschien maar eens mee gaan stoppen
je moet gewoon harder werken als je niet aan het Fok!en bent..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:25 schreef Flappekz het volgende:
Door dit stomme FOK! werk ik niet hard genoeg..... moet er misschien maar eens mee gaan stoppen
Precies, ik hou er met het werk (nu ff niet, zit thuis) ook altijd rekening mee. In de ochtend vol gas zodat ik smiddags onderuit kan zittenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je moet gewoon harder werken als je niet aan het Fok!en bent..
Eeeecht? Wow, speechless...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zie dit nu pas ... de vraag is inmiddels niet óf ik ga maar hoe lang ik ga. Maar ik laat sowieso mijn gezicht zien
Zou niet durvenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je bent nu toch niet sarcastisch he?
Bij mij is het andersom..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Precies, ik hou er met het werk (nu ff niet, zit thuis) ook altijd rekening mee. In de ochtend vol gas zodat ik smiddags onderuit kan zitten
quote:
mmm nou ik weet dat ik s'middags ga tafeltennissen en na drie kwartier ben ik best wel naar de klote.... en dan heb ik sowieso geen zin meer. Ik heb een 'dagtarget' zeg maar, ....als ik die s'ochtends al haal... tjaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom..
ik werk 's middags altijd beter ( op de een of andere manier) dus 'smorgens vaak wat mailtjes typen en wat administratieve taken doen..
na de lunch knallen..
ik heb geen dag target..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
[..]
mmm nou ik weet dat ik s'middags ga tafeltennissen en na drie kwartier ben ik best wel naar de klote.... en dan heb ik sowieso geen zin meer. Ik heb een 'dagtarget' zeg maar, ....als ik die s'ochtends al haal... tja
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het wordt zo maar eens tijd om mijn badjas om te ruilen voor een lekkere douche.
Ik heb deze week ook al gewerkt, alleen vanmorgen werd ik wakker met migraine. Dus dan is het ff geen werkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:14 schreef Atreidez het volgende:
De vakantie was toch alweer voorbij RB.. of was je t vergeten?
nou dan hoor ik eigenlijk diesel te hebbenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:58 schreef Atreidez het volgende:
suiker is onze benzine
post op mobiel nu ook wat een gepriechel.. moet wachten op fysio, die lijkt zo te horen op t moment een dame te verwennen
Daar komt de oude vertrouwde ; 'PICS???' weer even om de hoek.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:58 schreef Atreidez het volgende:
suiker is onze benzine
post op mobiel nu ook wat een gepriechel.. moet wachten op fysio, die lijkt zo te horen op t moment een dame te verwennen
Ja, helaas.. Mijn verbaasde blik had ook een leuke foto geweest toen ik uiteindelijk een man van 70+ die behandelkamer uit zag komenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Daar komt de oude vertrouwde ; 'PICS???' weer even om de hoek.
Als het goed is, is het na 7 droogquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:55 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, helaas.. Mijn verbaasde blik had ook een leuke foto geweest toen ik uiteindelijk een man van 70+ die behandelkamer uit zag komen
Wilde trouwens vanavond wel gaan fietsen, barst er weer zo'n hoosbui los
Ik ben er niet geweest maar ga morgen even langs , vanavond komt de politie omdat ze van mini willen weten wat er is gebeurd en ze gaan ook langs de ouders van een ander kindje .quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:02 schreef Atreidez het volgende:
Heb je nog nieuws tegeltje? Hoe gaat het met buuv en buuvje?
Kan iddquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:10 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ben er niet geweest maar ga morgen even langs , vanavond komt de politie omdat ze van mini willen weten wat er is gebeurd en ze gaan ook langs de ouders van een ander kindje .
Het kindje is wel bij kennis maar ze houden haar daar nog wel , meer weet ik niet. Ze wilden misschien opereren maar volgens wat ik heb gehoord hoeft dat niet en kan het op de natuurlijke manier genezen. Haar hersenfuncties zijn wel allemaal goed , dat is positief.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:15 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Flap in Edinburgh![]()
[ afbeelding ]
En aan het bier in Edinburgh
Dat heb ik nou dagelijks, als ik in de spiegel kijk. En GotC meestal daarvoor alquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Goddomme ik schrik me rot ....
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Goddomme ik schrik me rot ....
@TT: even mijn gezichtje laten zien gaat wel lukken denk ik
Dat geld geven zal het ook worden als ik zo de poll bekijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:35 schreef tuintegel het volgende:
[..]ik zal me gedragen hoor
en ik ben in real live best vriendelijk . Overigens ben ik voor geld geven .
Staat daar ook een aantal flessen voor die je mee moet nemen ? Ik drink Crystal Clearquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:53 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat geld geven zal het ook worden als ik zo de poll bekijk.
Moeten we daar ook even afspraken over maken natuurlijk: welk bedrag, hoe te betalen (dat jullie het allemaal even komen afgeven lijkt me het leukste) en de uiterste betaaldatum.
Overigens vind ik wel echt nog steeds dat iedereen zijn eigen drinken mee moet nemen.
Je neemt mee wat je denkt op te drinken lijkt me...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:00 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Staat daar ook een aantal flessen voor die je mee moet nemen ? Ik drink Crystal Clear
hmm.. zoals ik al eerder zei heb ik afgelopen zondag een BBQ voor 12 personen georganiseerd.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Je neemt mee wat je denkt op te drinken lijkt me...
Volgens mij wordt het niet te doen om voor iedereen drinken te halen. Tenzij we het beperken tot fris, sap en bier ofzo.
geen ideequote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:49 schreef Lovechild het volgende:
Hmm, oké, ook de drank-inkoop dus. Gaat er ineens veel meer werk inzitten dan ik had gehoopt![]()
En wat voor bedrag hadden we dan in gedachten?
Waar?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:22 schreef intoxicated het volgende:
Deze dokter heeft een geniale casa in Den Haag op het oog. Uiteraard incl sauna en 2e eigen parkeerplaats![]()
Details volgen
Das flauwquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:04 schreef intoxicated het volgende:
Details volgen als ik het heb genomen of heb besloten dat ik 't niet wil
Uiteraard.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:22 schreef intoxicated het volgende:
Deze dokter heeft een geniale casa in Den Haag op het oog. Uiteraard incl sauna en 2e eigen parkeerplaats![]()
Details volgen
Ik zou inderaad geen details geven, wij zijn allen zo gefortuneerd dat we het zo voor je neus weg zouden kunnen kapenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:04 schreef intoxicated het volgende:
Details volgen als ik het heb genomen of heb besloten dat ik 't niet wil
Heb jij een lachspiegel in je nieuwe huisquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:44 schreef SolidasRock het volgende:
Had ik al verteld dat ik een zwembad + sauna en een 3e parkeerplaats heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |