Defineer hard genoeg xDquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:25 schreef Flappekz het volgende:
Door dit stomme FOK! werk ik niet hard genoeg..... moet er misschien maar eens mee gaan stoppen
je moet gewoon harder werken als je niet aan het Fok!en bent..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:25 schreef Flappekz het volgende:
Door dit stomme FOK! werk ik niet hard genoeg..... moet er misschien maar eens mee gaan stoppen
Precies, ik hou er met het werk (nu ff niet, zit thuis) ook altijd rekening mee. In de ochtend vol gas zodat ik smiddags onderuit kan zittenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je moet gewoon harder werken als je niet aan het Fok!en bent..
Eeeecht? Wow, speechless...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zie dit nu pas ... de vraag is inmiddels niet óf ik ga maar hoe lang ik ga. Maar ik laat sowieso mijn gezicht zien
Zou niet durvenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je bent nu toch niet sarcastisch he?
Bij mij is het andersom..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Precies, ik hou er met het werk (nu ff niet, zit thuis) ook altijd rekening mee. In de ochtend vol gas zodat ik smiddags onderuit kan zitten
quote:
mmm nou ik weet dat ik s'middags ga tafeltennissen en na drie kwartier ben ik best wel naar de klote.... en dan heb ik sowieso geen zin meer. Ik heb een 'dagtarget' zeg maar, ....als ik die s'ochtends al haal... tjaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom..
ik werk 's middags altijd beter ( op de een of andere manier) dus 'smorgens vaak wat mailtjes typen en wat administratieve taken doen..
na de lunch knallen..
ik heb geen dag target..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
[..]
mmm nou ik weet dat ik s'middags ga tafeltennissen en na drie kwartier ben ik best wel naar de klote.... en dan heb ik sowieso geen zin meer. Ik heb een 'dagtarget' zeg maar, ....als ik die s'ochtends al haal... tja
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het wordt zo maar eens tijd om mijn badjas om te ruilen voor een lekkere douche.
Ik heb deze week ook al gewerkt, alleen vanmorgen werd ik wakker met migraine. Dus dan is het ff geen werkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:14 schreef Atreidez het volgende:
De vakantie was toch alweer voorbij RB.. of was je t vergeten?
nou dan hoor ik eigenlijk diesel te hebbenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:58 schreef Atreidez het volgende:
suiker is onze benzine
post op mobiel nu ook wat een gepriechel.. moet wachten op fysio, die lijkt zo te horen op t moment een dame te verwennen
Daar komt de oude vertrouwde ; 'PICS???' weer even om de hoek.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:58 schreef Atreidez het volgende:
suiker is onze benzine
post op mobiel nu ook wat een gepriechel.. moet wachten op fysio, die lijkt zo te horen op t moment een dame te verwennen
Ja, helaas.. Mijn verbaasde blik had ook een leuke foto geweest toen ik uiteindelijk een man van 70+ die behandelkamer uit zag komenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Daar komt de oude vertrouwde ; 'PICS???' weer even om de hoek.
Als het goed is, is het na 7 droogquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:55 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, helaas.. Mijn verbaasde blik had ook een leuke foto geweest toen ik uiteindelijk een man van 70+ die behandelkamer uit zag komen
Wilde trouwens vanavond wel gaan fietsen, barst er weer zo'n hoosbui los
Ik ben er niet geweest maar ga morgen even langs , vanavond komt de politie omdat ze van mini willen weten wat er is gebeurd en ze gaan ook langs de ouders van een ander kindje .quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:02 schreef Atreidez het volgende:
Heb je nog nieuws tegeltje? Hoe gaat het met buuv en buuvje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |