He wat zijn wij lekker slankquote:
Bij het zien van die foto nam ik mijzelf al voor om niet meer te zeurenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
He wat zijn wij lekker slank
Ik mag een chocoladekoekje extra vanavondquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:48 schreef tuintegel het volgende:
Bij het zien van die foto nam ik mijzelf al voor om niet meer te zeuren
Bij hoeveel kilo te zwaar mogen we er weer iets over gaan zeggen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dames, staat genoteerd,..........nooit meer zeuren he
Ik neem aan dat je doelt op sex he?quote:
Ja hallo, ik heb geen man horen zeggen dat zij niet meer zullen klagen itt enkele dames hierquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:01 schreef tuintegel het volgende:
Hey maar dan mogen mannen ook niet meer zeuren... je had tenslotte ook zo een vrouw als op eerder geposte foto kunnen hebben
Ok ok !quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb geen man horen zeggen dat zij niet meer zullen klagen itt enkele dames hier
Enig idee wat er in zo'n portie p.p. zit? Kan het op de website niet echt vinden. Dikke kans dat er wel eea inzit dat ik niet eet. Ik ben echt wel van de vis en saté enzo. Niet van de hamburgers en de worstjes. Maar goed, als ook hier de meerderheid dit wil pas ik me ook hierin aanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:13 schreef tuintegel het volgende:
Oh nog even over de BBQ , we geven dus geld .
Bij Slagerij Zuiderpark kan je van die handige BBQ porties p.p. halen . Als je nu uitgaat van het aantal mensen dat komt en voor ieder zo'n pakketje haalt ? Dan wat stokbrood , paar sausjes, plastic servies (action en kan je het lekker weggooien erna) . en wat drank (fris , rose, bier?) .
Ik denk dat je met 12.50 tot 15 euro p.p. echt een heel end komt en zelfs overhoudt?
Cola?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Kijk das duidelijk
Met mij hoef je geen rekening te houden. Mocht ik willen eten neem ik wel een stukje vlees mee en ik heb nog wel een lekker flesje bubbels staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |