quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
vorige deeltjesquote:
Kinderfototopic deel 191quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:50 schreef ook_gek het volgende:
Wat een hoerige kut op.
Waar zijn die schele babys?
in 2003 waren we nu al op pagina 4 geweest, met 50 posts per paginaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:53 schreef ook_gek het volgende:
Ditnis nog traag vergeleken met vroeger
Hoezo ging het toen nog sneller dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:54 schreef Alexxxxx het volgende:
in 2003 waren we nu al op pagina 4 geweest, met 50 posts per paginaen dan had deel 1449 al klaar gestaan nu ook
Meer mensen, meer geouwehoer.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoezo ging het toen nog sneller dan?
ja, er hebben een paar een leven gekregenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dus het aantal mensen is minder geworden?
Dat was ook vaak in de nacht. Het gekke is gewoon dat er áltijd mensen warenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:57 schreef PeuRac het volgende:
Vooral dat laatste trouwens, we hebben ook wel eens een topic me 3 man in een half uur dicht gekregen
hebben jullie mijn castlefest foto's al gezien btw?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:58 schreef Anne het volgende:
Wel zag elke SC er hetzelfde uit.
Peu die pimpt.
Bo die zich verveelt.
M5 die boos wordt en een Bojootje pleegt.
Alex die standaard foto's of linkjes van Buzzybee post.
ook_gek dronken en het alleen maar had over Billy de Klit.
De FBG's over/tegen/met de FBG's.
etc etc etc
heerlijk was datquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat was ook vaak in de nacht. Het gekke is gewoon dat er áltijd mensen waren.
Maakt niet uit op welk tijdstip je postte, er blaatte altijd wel iemand terug.
Paladijn die in elk topic vraagt wanneer we weer eens naar de ring gaanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:58 schreef Anne het volgende:
Wel zag elke SC er hetzelfde uit.
Peu die pimpt.
Bo die zich verveelt.
M5 die boos wordt en een Bojootje pleegt.
Alex die standaard foto's of linkjes van Buzzybee post.
ook_gek dronken en het alleen maar had over Billy de Klit.
De FBG's over/tegen/met de FBG's.
etc etc etc
Altijd vervelend, die dingen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, er hebben een paar een leven gekregen
Neequote:
Jaquote:
Nouja, op het saaie uiterlijk na is er toch ook weinig mis mee?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:04 schreef PeuRac het volgende:
Xtreem die alleen maar positief was over Hyundai's!
ja das waar ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:04 schreef PeuRac het volgende:
Xtreem die alleen maar positief was over Hyundai's!
hai Xtreemquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, op het saaie uiterlijk na is er toch ook weinig mis mee?
Lees de laatste 3 (of meer, kweetnie) slowchats ff terugquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, op het saaie uiterlijk na is er toch ook weinig mis mee?
Lipje wel! Dieheeft 2 jaar gelurkt, toen duurde het nieuwe topic hem te lang, heeft ie een account aangemaakt, een nieuw PTA SC deel gemaakt, en wist meteen alle ins en outs over iedereen te vertellenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:08 schreef Anne het volgende:
Bij sommige mensen kan ik ook niks verzinnen.
BaraCuda, Youp (oké, hij had het alleen over KTM en BMW), vlad (behalve dat ie neger is) en lipje bijv.
Liberale kinderclub? Wat moet ik me bij zoiets voorstellen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hai XtreemNog steeds bij de liberale kinderclub?
WFL. En tussendoor heb ik ook nog WGR en R&P een poosje gedaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:07 schreef Anne het volgende:
Alicey, waarvan was jij ook alweer mod?
Linkskes?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Lees de laatste 3 (of meer, kweetnie) slowchats ff terug.
posten op BB danquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:17 schreef Sjoegerd het volgende:
Leuke foto's Alex!
Heb nog foto voor je trouwens
[ afbeelding ]
Even account maken danquote:
Dat weet ik niet Alexxxxx.. In eerste instantie een toevallig passant, maar wellicht dat je me hier vaker ziet. Het gaat denk ik wel sowieso te snel om in elk deel mee te posten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
kunnen we je al bij de newbies zetten Alicey, of ben je een toevallge passant?
over een half uur is dit topic weer zo dood als een pier hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat weet ik niet Alexxxxx.. In eerste instantie een toevallig passant, maar wellicht dat je me hier vaker ziet. Het gaat denk ik wel sowieso te snel om in elk deel mee te posten.
quote:
quote:
Weet alleen niet meer wat voor bus het wasquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
over een half uur is dit topic weer zo dood als een pier hoor
[..]
Rood lampje er bijquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:26 schreef PeuRac het volgende:
achter t raam vind ik het wel lekker
Njah, we merken het vanzelf wel.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
over een half uur is dit topic weer zo dood als een pier hoor
Zeg maar een kwestie van baas boven baas?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:24 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
Mijn werkgever staat buiten in de zon verf van het pand af te krabben en ik zit binnen bij de airco mij een beetje te vervelen
Echt nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:26 schreef PeuRac het volgende:
Lekker sociaal Richardga em ff helpen anders
Ssst, die gaat pas 's avonds aanquote:
Alleen voor jouquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Komt die bijbaan inclusief foto's ook op je website te staan?
Nee.. Ben mijn postcount aan het opkrikken.quote:
dan hebben wij een stand op het Transmobiel jubileumfeestquote:
Dacht er aan toen ik ze zag rijden daarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:34 schreef Alexxxxx het volgende:
bedankt voor het posten van de bus Sjoerd!
Dat is de 22stequote:
Licht aangeschoten meer niet!quote:
Nee, we zijn een kliekje dat geen newbies duld!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:38 schreef Freezer het volgende:
Is hier nog ruimte voor een nieuwe poster? Beetje ouwehoeren moet niet moeilijk zijn toch?
op naar oktober!quote:
Het is zoet, bevat bacardi en heeft heel lang in de vriezer gestaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:38 schreef Freezer het volgende:
Is hier nog ruimte voor een nieuwe poster? Beetje ouwehoeren moet niet moeilijk zijn toch?
Nee, gadver. Dan wordt het weer koud, nat, etc. En we hebben al zo'n stomme zomer.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, we zijn een kliekje dat geen newbies duld!
[..]
op naar oktober!
Zie je! Deze oude rot in de SC is meteen bezig de newbie weg te pesten!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is zoet, bevat bacardi en heeft heel lang in de vriezer gestaan.
Een Freezer.
Vergeef me, ik weet niet wat ik doe.![]()
Moet je jezelf eerst even voorstellen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:38 schreef Freezer het volgende:
jij bent meer van warm en nat ?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, gadver. Dan wordt het weer koud, nat, etc. En we hebben al zo'n stomme zomer.
inderdaad, naam,leeftijd, schoenmaat en kamer van koophandel nummer. Zonder KVK nummer moeten we je sowieso niet, dit is een Business-to-Business-SCquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Moet je jezelf eerst even voorstellen.
Gelukkig wel zeg.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
er zijn ook dingen veranderd. Vroeger zat Anne nog op het MBO
Nee, zelfs 2cv is niet in zijn eendje, die is op vakantie in de BXquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:42 schreef Freezer het volgende:
[quote]Op woensdag 11 augustus 2010 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, we zijn een kliekje dat geen newbies duld!
[..]
Ben jij in je eentje het clubje dan?
Goed Ik ben Freezer... dit is al best een oude account.(mijn enige hier ook trouwens) Ooit aangemaakt aan het begin van mijn studie.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Moet je jezelf eerst even voorstellen.
Nee je bent geen vrouw!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:38 schreef Freezer het volgende:
Tjeempie, waar ben ik terecht gekomen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:40 schreef Alexxxxx het volgende:
jij bent meer van warm en nat ?![]()
[/Tjabbo]
Ik sta meestal aan de andere kant van de kogelquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Kom maar terug wanneer je kogels kan koppen.
Alfa lover is kut mazzlquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:45 schreef Freezer het volgende:
[..]
Goed Ik ben Freezer... dit is al best een oude account.(mijn enige hier ook trouwens) Ooit aangemaakt aan het begin van mijn studie.
Nu het erg rustig is op mijn werk ben ik begonnen met het lezen van verschillende onderdelen hier op FOK! Deze SC is echt de leukste om te volgen. Oja omdat het hier PTA is...
Ik rijdt een AR 156 JTD en ben sinds mijn 155 echt een AR fan.
Wat willen jullie nog meer weten?
Alfa rijders worden hier niet geaccepteerd, zeker niet als ze ooit een 155 hebben gehad. probeer het anders in [OUD SC] Voor Pannekoeken met flensjes in de ogen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:45 schreef Freezer het volgende:
[..]
Goed Ik ben Freezer... dit is al best een oude account.(mijn enige hier ook trouwens) Ooit aangemaakt aan het begin van mijn studie.
Nu het erg rustig is op mijn werk ben ik begonnen met het lezen van verschillende onderdelen hier op FOK! Deze SC is echt de leukste om te volgen. Oja omdat het hier PTA is...
Ik rijdt een AR 156 JTD en ben sinds mijn 155 echt een AR fan.
Wat willen jullie nog meer weten?
Misschien omdat - op momenten dat ze rijden - het best leuke wagens zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:46 schreef Anne het volgende:
Waarom trekt de SC allemaal Alfappers aan.
Oh nee wacht alfa heeft in een grijs verleden ferrari motoren gebouwd!quote:
in 2003 misschien, maar nu zeker niet inderdaadquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:46 schreef Anne het volgende:
En ik kan het me niet voorstellen dat het leuk is om deze SC te volgen.
ik heb geen enkele Alfa op de fotoquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien omdat - op momenten dat ze rijden - het best leuke wagens zijn.
Daar zal je vroeger voor moeten opstaan. En wat is newbie wanneer je aanmaak datum 2001 is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Zie je! Deze oude rot in de SC is meteen bezig de newbie weg te pesten!
Noem 1 leuke alfa dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pta sc newbie duhquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:48 schreef Freezer het volgende:
[..]
Daar zal je vroeger voor moeten opstaan. En wat is newbie wanneer je aanmaak datum 2001 is.
Hier ben je een newbie, heeft niks met je registratiedatum te maken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:48 schreef Freezer het volgende:
[..]
Daar zal je vroeger voor moeten opstaan. En wat is newbie wanneer je aanmaak datum 2001 is.
Sterker nog: Dankzij Alfa bestaat Ferrari zelfsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh nee wacht alfa heeft in een grijs verleden ferrari motoren gebouwd!
156 GTAquote:
In de SC ben je nieuwquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:48 schreef Freezer het volgende:
[..]
"oh, het is peurac, die laten we sterven, moehahaha!"quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:49 schreef PeuRac het volgende:
Alfa ruleert 33155 (2x)
146
156
75
En een huisarts die je doorverwijst naar een huisartsenpost omdat die gesloten is, is niet grappig, als die huisartsenpost ook nog gesloten is![]()
GVD!
Zou er nog niet dood in gevonden wille worden!quote:
Daar gaat het niet over nuquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:50 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Sterker nog: Dankzij Alfa bestaat Ferrari zelfs
De verloren broer van technoviking?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
leuke foto in je fobo trouwens!
Evo? Ik ken zo'n beetje alle types, maar ik kan je vertellen dat de EVO er daar geen van isquote:
T is niet grappig, n vriend van me komt me zo ophalen om naar de 1e hulp te rijden. K verga van de pijn in mn buik, van de een op t andere moment, dus dat is niet goed.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"oh, het is peurac, die laten we sterven, moehahaha!"
moet je dan geen 'te vroeg briefje' invullen van je baas?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:52 schreef Anne het volgende:
Ik heb geen zin meer. Ik ga, doooooooooei
.
Allemaal lelijk!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Alfetta 159
Tipo 33 stradele
155 V6Ti
Lipjes 156
Jij zou iets regelenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:53 schreef Paladijn het volgende:
Oh, en. Wanneer gaan we weer naar de Ring?
open anders een topic in LIF!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is niet grappig, n vriend van me komt me zo ophalen om naar de 1e hulp te rijden. K verga van de pijn in mn buik, van de een op t andere moment, dus dat is niet goed.
Nee, mijn bazin: "Moet je niet eens naar huis?"quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
moet je dan geen 'te vroeg briefje' invullen van je baas?
geldis opquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:53 schreef Paladijn het volgende:
Oh, en. Wanneer gaan we weer naar de Ring?
tijd voor perenijs!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, mijn bazin: "Moet je niet eens naar huis?"
Zie je welquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Allemaal lelijk!
Maar die van lipje... Was dat die met een gat in de bodem?
Want dan is die wel leuk jah
checkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Evo? Ik ken zo'n beetje alle types, maar ik kan je vertellen dat de EVO er daar geen van is
Niels van Woudenberg is een goede vriend van PeuRac. Hij is prive chauffeur geweest in die Alfa 155quote:
Die hebben nou eenmaal psychische steun nodig, en die vinden ze hier bij hun lotgenotenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:46 schreef Anne het volgende:
Waarom trekt de SC allemaal Alfappers aan.
Jebent zelf een newbie, oelewapstraquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die hebben nou eenmaal psychische steun nodig, en die vinden ze hier bij hun lotgenoten![]()
Newbie's![]()
En nou weer opbokken
Sterktequote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is niet grappig, n vriend van me komt me zo ophalen om naar de 1e hulp te rijden. K verga van de pijn in mn buik, van de een op t andere moment, dus dat is niet goed.
NoopZ, ik laat het spul even sudderen, men beloofde mij dingen, dus ik ga ze even de kans geven om dat te regelen, vrijdag zijn ze de eerstequote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jebent zelf een newbie, oelewapstra
Nog op je niet meer werk geweest?
Smakelijk! ik begin hier ook maar met eten klaar makenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
NoopZ, ik laat het spul even sudderen, men beloofde mij dingen, dus ik ga ze even de kans geven om dat te regelen, vrijdag zijn ze de eerste![]()
*eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was dat echt zijn autoquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:Da's mooi kloteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja nogalquote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
hermandeperman
Anne
Sjoewe
BoJo
lipje
Hugster
BaraCuda
ook_gek
Paladijn
PeuRac
ChipsZak.
M5
DevilsAndDust
Peterselieman
Fugie
Klonk
ThaFreak
DevilsWhore
vlad
Alfisti
2cv
Tommy_Kuklinski
Mukie
BazzoS
Renesite
maok
Googolplexian
justmattie
Tjabbo
Sebasser
remlof
Xtreem
Bob.
Fwnk
Sjoem
Dr_Flash
Grulez
Dribbel_
MaxMark
JH87
freecell
the_legend_killer
Jaguarized
teigan
nietzman
Ou-Tannu
Youp
Barcaconia
Sjoegerd
Marijkezwolle
Sjeee! Das balen Paal! Je had er zo graag bij willen zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:26 schreef Paladijn het volgende:
Ik kwam dit tegen op het MX5 forum:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen wilde ik al vragen of pimp your bitch inhoud dat je de bh van je vriending afrukt, maar toen las ik dit:
Voor de meiden hebben we weer “Pimp my Bitch” Je kunt hier je nagels professioneel laten bewerken of je meisje trakteren op een nieuwe make-up.
Maar goed, ik kan er helaas niet bijzijn, de Ring lonkt meer.
quote:
www.oorloginweeze.nlquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:00 schreef Anne het volgende:
Altijd leuk thuis komen!
Mooi opgeruimd, het eten klaar, leuk muziekje op, yadda yadda.
NOTTTTTT!
Zelfs dan nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een R1 is niet goed voor m'n gezondheidquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:24 schreef Alfisti het volgende:
Das ook een leuk apparaat Barafapper
Ja, hoezo?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:16 schreef Paladijn het volgende:
Het leven zit niet mee Peu
En Anne, je woont toch nog steeds alleen met Tim in Weeze tot jullie het huis verkocht hebben?
Niet alleen auto's dusquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:14 schreef Paladijn het volgende:
Je ziet het inderdaad goed Anne, ze doen er ook aan car SMASHING, dus ik had er wel bij willen zijn
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:30 schreef BaraCuda het volgende:
Peu je lijkt wel een wijf2 op dit moment![]()
Als net zoals in 1943 je darmen naast je liggen, dan mag je klagen over buikpijn.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:37 schreef BaraCuda het volgende:
Ik slaap echt nooit meer op de bankKolere m'n rug is fucked
Nu nog een grote kerel die eraan begintquote:
Ik wist dat die ging komenquote:
Goed, maar is niet te vergelijken... NA is gewoon basic, iets teveel gas bij regen en je staat achterstevoren op een rotonde/in een bochtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:54 schreef Alfisti het volgende:
Hoe bevalt de MX-5? En als je hem vergelijkt met de NA?
huhuhuhuhuquote:
Pic's or BSquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik wist dat die ging komen![]()
Maar m'n ruggenwervel zijn ook buiten m'n rug getreden, dus ik mag klagen
Ik zit heerlijk aan een patat speciaal en kipcorn met curry op een broodjequote:
Met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit heerlijk aan een patat speciaal en kipcorn met curry op een broodje
sukkelquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:12 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb even anderhalf topic teruggelezen en dat had ik beter niet kunnen doen, mezelf voor de trein gooien was nog nuttiger geweest.
En die kinderfoto's/topics zijn inderdaad eng
ik heb hertog jan koud staanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:13 schreef Barcaconia het volgende:
En nu een pilske erbij, het is onderhand tijd.
Nee, het is een IQ-grens. alles beneden de 65 gebruikt "patat". Daarboven is het gewoon Friet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:17 schreef BaraCuda het volgende:
Waar ligt de patat/friet grens eigenlijk?
Of is daar geen grens in en is dat door heel Nederland verschillend?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:17 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb Landsharkquote:
Tussen België en Nederlandquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:17 schreef BaraCuda het volgende:
Belgenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tussen België en Nederland, het was ook in den beginne een taalafwijking van de Brabo's, vandaar ook de term; 'reservebelgen', maar tegenwoordig doen alle idioten in zuid en oost nederland eraan mee
![]()
De patat driehoek, de énige enclave waar men nog weet hoe die in reepjes gesneden en in olie gefrituurde aardappeldelicatessen eigenlijk heten is dus feitelijk in de randstad, de rest is al gehersenspoeld door de Belgen
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tussen België en Nederland, het was ook in den beginne een taalafwijking van de Brabo's, vandaar ook de term; 'reservebelgen', maar tegenwoordig doen alle idioten in zuid en oost nederland eraan mee
![]()
De patat driehoek, de énige enclave waar men nog weet hoe die in reepjes gesneden en in olie gefrituurde aardappeldelicatessen eigenlijk heten is dus feitelijk in de randstad, de rest is al gehersenspoeld door de Belgen
Wel een nagenoeg perfect smoeltjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:37 schreef BaraCuda het volgende:
Over friet gesproken....
Ik zat vandaag ergens aan de zeeuwse kust in zo'n strandtent.
Men er kwamen 2 vrouwen uit de zee lopen en ik had een James Bond Dr No momentje.
[ afbeelding ]
Men, wat een kanonnen stonden daar op zeg
Je gaat toch niet je forum op de schop doen voor de revisie van de Niva he ??quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
forum kopen, iemand?
http://bizinformatie.nl/www.buzzybeeforum.nl
nee, tuurlijk nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je gaat toch niet je forum op de schop doen voor de revisie van de Niva he ??
wat ben je ook een nulquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:50 schreef Barcaconia het volgende:
5 PTA SCers in de top 1? Dat is ongelofelijk!
Alex, ik beloof je bij deze dat als je Niva nog steeds kapot is als ik weer in NL ben dat ik je kom helpen met sleutelen (mits je onderdelen zelf zoektquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, tuurlijk nietalhoewel ik van dat geld mn schuld af kan lossen en een nieuwe Niva kopen
plus een paar jaar onderhoud betalen
maar 7 jaar werk is meer waard dan dat
reken er op dat ie dan weer kapot isquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Alex, ik beloof je bij deze dat als je Niva nog steeds kapot is als ik weer in NL ben dat ik je kom helpen met sleutelen (mits je onderdelen zelf zoekt)
en anders heb ik nog wel een kapotte 111en twee kapotte Citroëns staanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:54 schreef Barcaconia het volgende:
!
Fijn, dat je altijd op je Lada kunt rekenen. Je hebt de zekerheid dat hij altijd kapot is.
* Alfisti heeft al 10 maanden geen Alfa meerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Maar jij zit toch niet te overwegen je Alfa in te ruilen voor een NA?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:43 schreef Freezer het volgende:
Goedemorgen
*waggelt naar de koffie automaat*
nog meer liefhebbers?
Ja! doe maar een dubbele expressoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:43 schreef Freezer het volgende:
Goedemorgen
*waggelt naar de koffie automaat*
nog meer liefhebbers?
Die moet je er even bij denkenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wel een nagenoeg perfect smoeltje, maar die kanonnen mis ik FF op die foto ??
Dit zeg maar?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die moet je er even bij denkenHet ging om de scene dat ze zo gezellig uit zee kwam huppelen
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:14 schreef Freezer het volgende:
Net zoals Halle Berry in Swordfish? (groter kaliber dan in 007)
fucking hell helemaal vergeten dat we ook kunnen PM'men tegenwoordig.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:54 schreef Anne het volgende:
Tjabbo, kun je ook_gek ff een PM sturen?
En je staat altijd vóóraan in de filequote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:54 schreef Barcaconia het volgende:!
Fijn, dat je altijd op je Lada kunt rekenen. Je hebt de zekerheid dat hij altijd kapot is.
Hoe meer ze er over praten, hoe minder ze het doen.... toch?quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij bent meer van warm en nat ?![]()
[/Tjabbo]
Moet je ook zeker doen, anders had ik nooit geweten dat wij een kei diepgaande relatie haddenquote:
Weer op de bank geslapen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja! doe maar een dubbele expresso
Nee, nooit meerquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Moet je ook zeker doen, anders had ik nooit geweten dat wij een kei diepgaande relatie hadden![]()
En dat ik door een ruzie op je bank moest slapen
Jammer dat hij alleen niet reageerdquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:25 schreef ook_gek het volgende:
Snap niet dat mensen terug lezen!
Maar ben er wel blij mee nu
Was dat een flat ofzo?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:23 schreef BaraCuda het volgende:
Ik kwam in de supermarkt een kinderwagen met 6 ZES! kinderen tegen
Nee, allemaal achter elkaar. M'n auto is nog kleiner onderhand.quote:
Haha, een treintje zeg maar?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:25 schreef BaraCuda het volgende:
Nee, allemaal achter elkaar. M'n auto is nog kleiner onderhand.
Tjeempie, 6 stuks.quote:En maar bleren wat voor snoep en ijs ze wildeUltrasonische kutstemmen
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Haha, een treintje zeg maar?
[..]
Tjeempie, 6 stuks.
ik ben aan het werkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jammer dat hij alleen niet reageerd
Je bent amtenaar die werken niet!quote:
En dan janken wie waar wilt zittenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n ding was het
Wie?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:01 schreef Intelligence het volgende:
* Intelligence meld zich ook maar weer eens in deze SC, lang niet geweest
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:01 schreef Intelligence het volgende:
* Intelligence meld zich ook maar weer eens in deze SC, lang niet geweest
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:23 schreef ook_gek het volgende:
Kramperen zo niet mijn ding!
Kut camping!
* ook_gek wil luxe
Stelletje luie, saaie dondersquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:24 schreef Alicey het volgende:
Kamperen is ook niet echt mijn ding.
Kom je helpen schilderen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:35 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Alleen morgen nog werken en danvakantie
Ik vind kamperen juist saaiquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:45 schreef Dingest het volgende:
[..]
[..]
Stelletje luie, saaie donders
Kweetnie hoor, maar op vakantie ben ik alleen in het hotel om te slapen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:01 schreef Dingest het volgende:
Het is een stuk beter dan veel te veel geld uit te geven voor een appartement/hotel alleen zodat je precies hetzelfde kan doen als thuis - waar het een stuk goedkoper is. Ga dan gewoon niet op vakantie als je alleen gaat om elders exact hetzelfde na te bootsen wat je thuis ook hebt![]()
En mensen met een caravan zijn het ergste...
Ja doeiquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:02 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ga hem helpen danJe mag vast wel op de bank blijven slapen
Waarom zou je tijdens je vakantie luxe in moeten leveren en als een holbewoner gaan leven? En tentje is krap, een luchtbed/matje ligt gewoon klote, koken op een 2 pits brandertje, lopen naar het gedeelde toilet waar je buurman naast je zit te downloaden, douchen op muntjes.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:01 schreef Dingest het volgende:
Het is een stuk beter dan veel te veel geld uit te geven voor een appartement/hotel alleen zodat je precies hetzelfde kan doen als thuis - waar het een stuk goedkoper is. Ga dan gewoon niet op vakantie als je alleen gaat om elders exact hetzelfde na te bootsen wat je thuis ook hebt![]()
Weet niet hoe groot jou huis is?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:01 schreef Dingest het volgende:
Het is niet alsof wij ook alleen maar de hele dag in de tent zittenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Kweetnie hoor, maar op vakantie ben ik alleen in het hotel om te slapen.
Als ik op vakantie ga ben ik de hele dag op pad. Ik vind het dan prettig dat ik goed kan slapen 's nachts en dat er 's ochtends ontbijt voor me klaar staat. Dan ga ik niet klooien met stokken, haringen en doeken en als ik 's nachts moet plassen 5 kilometer lopen naar een toilet ofzo.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:01 schreef Dingest het volgende:
Die bank sliep best lekkerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:08 schreef Anne het volgende:
Ja doei. Als die bank niet lekker slaapt, wil ik daar natuurlijk niet op
.
Maar de kwaliteit is er dan ook naar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:15 schreef Dingest het volgende:
Het is niet alsof wij ook alleen maar de hele dag in de tent zittenAlleen betalen wij dan in totaal voor onze overnachting waar je in de meeste hotels niet of nauwelijks in je eentje een kamer voor boekt
Jouw tent is geluidsdicht, heeft airco en thermostaat, room service, toilet, douche en bad en de volgende ochtend kun je zo aanschuiven aan de ontbijttafel?quote:, en zolang je de tent maar goed genoeg opzet heb je nagenoeg hetzelfde comfort
Niet. Zie de reacties van de anderen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:15 schreef Dingest het volgende:
[..]
Het is niet alsof wij ook alleen maar de hele dag in de tent zittenAlleen betalen wij dan in totaal voor onze overnachting waar je in de meeste hotels niet of nauwelijks in je eentje een kamer voor boekt, en zolang je de tent maar goed genoeg opzet heb je nagenoeg hetzelfde comfort
Dat wil ik volgend jaar gaan doen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Je komt er alleen s'smorgens vanaf alsof je de vierdaagse gelopen hebt
U is niet wijsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat wil ik volgend jaar gaan doen.
Oké, dat zeg ik elk jaar.
Krampeer zequote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:24 schreef Dingest het volgende:
Ik lees bijna alleen maar vooroordelen die naar ik aanneem vanwege jullie verwende aversie om te kamperen hooguit jeugdtrauma's zijn en niet echt overeenkomen met de moderne kampeerervaring![]()
Gelukkig heb ik geen tijd om er over te discussiëren want ik moet nu echt weg op vakantie
Je kunt ook gewoon zeggen dat je comfort niet belangrijk vindt en liever geen extra uitgaven doet er aan. Dat is een reactie die feitelijk juist is. Stellen dat een tent hetzelfde comfort heeft als een hotelkamer komt overeen met die mensen die beweren dat ze in hun Koreaanse hondenhok hetzelfde comfort ervaren als in een BMW 7-serie.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:24 schreef Dingest het volgende:
Ik lees bijna alleen maar vooroordelen die naar ik aanneem vanwege jullie verwende aversie om te kamperen hooguit jeugdtrauma's zijn en niet echt overeenkomen met de moderne kampeerervaring![]()
Gelukkig heb ik geen tijd om er over te discussiëren want ik moet nu echt weg op vakantie
Laatst was je nog een zeur- en zeikwijf. Waarom nou niet meer?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:28 schreef Alicey het volgende:
Oh, en ik ben inderdaad best een verwend nest. Ook dat is een keuze.
Dat ben ik nog steeds hoor, maar gisteren was ik óók melig en vervelend.. Vandaag eigenlijk niet meer.. Ik ga wel weer aanpassen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Laatst was je nog een zeur- en zeikwijf. Waarom nou niet meer?
Nee, dat soort moderne dingen doe ik niet aan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:43 schreef Anne het volgende:
Ow, ik dacht dat je misschien je leven gebeterd had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |