quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
vorige deeltjesquote:
Kinderfototopic deel 191quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:50 schreef ook_gek het volgende:
Wat een hoerige kut op.
Waar zijn die schele babys?
in 2003 waren we nu al op pagina 4 geweest, met 50 posts per paginaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:53 schreef ook_gek het volgende:
Ditnis nog traag vergeleken met vroeger
Hoezo ging het toen nog sneller dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:54 schreef Alexxxxx het volgende:
in 2003 waren we nu al op pagina 4 geweest, met 50 posts per paginaen dan had deel 1449 al klaar gestaan nu ook
Meer mensen, meer geouwehoer.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoezo ging het toen nog sneller dan?
ja, er hebben een paar een leven gekregenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dus het aantal mensen is minder geworden?
Dat was ook vaak in de nacht. Het gekke is gewoon dat er áltijd mensen warenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:57 schreef PeuRac het volgende:
Vooral dat laatste trouwens, we hebben ook wel eens een topic me 3 man in een half uur dicht gekregen
hebben jullie mijn castlefest foto's al gezien btw?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:58 schreef Anne het volgende:
Wel zag elke SC er hetzelfde uit.
Peu die pimpt.
Bo die zich verveelt.
M5 die boos wordt en een Bojootje pleegt.
Alex die standaard foto's of linkjes van Buzzybee post.
ook_gek dronken en het alleen maar had over Billy de Klit.
De FBG's over/tegen/met de FBG's.
etc etc etc
heerlijk was datquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat was ook vaak in de nacht. Het gekke is gewoon dat er áltijd mensen waren.
Maakt niet uit op welk tijdstip je postte, er blaatte altijd wel iemand terug.
Paladijn die in elk topic vraagt wanneer we weer eens naar de ring gaanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:58 schreef Anne het volgende:
Wel zag elke SC er hetzelfde uit.
Peu die pimpt.
Bo die zich verveelt.
M5 die boos wordt en een Bojootje pleegt.
Alex die standaard foto's of linkjes van Buzzybee post.
ook_gek dronken en het alleen maar had over Billy de Klit.
De FBG's over/tegen/met de FBG's.
etc etc etc
Altijd vervelend, die dingen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, er hebben een paar een leven gekregen
Neequote:
Jaquote:
Nouja, op het saaie uiterlijk na is er toch ook weinig mis mee?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:04 schreef PeuRac het volgende:
Xtreem die alleen maar positief was over Hyundai's!
ja das waar ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:04 schreef PeuRac het volgende:
Xtreem die alleen maar positief was over Hyundai's!
hai Xtreemquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, op het saaie uiterlijk na is er toch ook weinig mis mee?
Lees de laatste 3 (of meer, kweetnie) slowchats ff terugquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, op het saaie uiterlijk na is er toch ook weinig mis mee?
Lipje wel! Dieheeft 2 jaar gelurkt, toen duurde het nieuwe topic hem te lang, heeft ie een account aangemaakt, een nieuw PTA SC deel gemaakt, en wist meteen alle ins en outs over iedereen te vertellenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:08 schreef Anne het volgende:
Bij sommige mensen kan ik ook niks verzinnen.
BaraCuda, Youp (oké, hij had het alleen over KTM en BMW), vlad (behalve dat ie neger is) en lipje bijv.
Liberale kinderclub? Wat moet ik me bij zoiets voorstellen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hai XtreemNog steeds bij de liberale kinderclub?
WFL. En tussendoor heb ik ook nog WGR en R&P een poosje gedaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:07 schreef Anne het volgende:
Alicey, waarvan was jij ook alweer mod?
Linkskes?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Lees de laatste 3 (of meer, kweetnie) slowchats ff terug.
posten op BB danquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:17 schreef Sjoegerd het volgende:
Leuke foto's Alex!
Heb nog foto voor je trouwens
[ afbeelding ]
Even account maken danquote:
Dat weet ik niet Alexxxxx.. In eerste instantie een toevallig passant, maar wellicht dat je me hier vaker ziet. Het gaat denk ik wel sowieso te snel om in elk deel mee te posten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
kunnen we je al bij de newbies zetten Alicey, of ben je een toevallge passant?
over een half uur is dit topic weer zo dood als een pier hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat weet ik niet Alexxxxx.. In eerste instantie een toevallig passant, maar wellicht dat je me hier vaker ziet. Het gaat denk ik wel sowieso te snel om in elk deel mee te posten.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |