Ik dacht in eerste instantie dat het een labradorpup was ofzo, op die tweede foto maar tis poes waar hij op ligtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:05 schreef CartWOman het volgende:
en die laatste foto van Maarten met poes, die pootjes!
Jan met poezel is ergquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:14 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Jut & Jul ^^
Als ik het mag zeggen: jullie hebben wel een grote/dikke poes/katquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:41 schreef Ireth het volgende:
Poesje....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hamster
[ afbeelding ]
Hond
[ afbeelding ]
Vogel![]()
[ afbeelding ]
Maarten is én niet de allergrootste en idd de poes is groot!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:37 schreef DuchessX het volgende:
Wow dat is coolIs jouw kindje zo klein of is de poes zo groot?
haha, oké. Als je poes maar aardig isquote:Op woensdag 11 augustus 2010 07:27 schreef Marie79 het volgende:
[..]
Maarten is én niet de allergrootste en idd de poes is groot!
Thomas, Suus, Jan![]()
Tegenwoordig wel weer, het ging een tijdje niet zo goed samen, maar gelukkig is het nu weer dikke mikquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:04 schreef DuchessX het volgende:
Bla wat leuk om je dochter te zien opgroeien met de hondIs vast haar beste vriend
Herman kijkt alsof ie denkt "wat heb ik nou aan mijn vacht hangen????"quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:19 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau en Herman:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze vindt hem heel lief. Hij gedoogt haar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |