Ik dacht in eerste instantie dat het een labradorpup was ofzo, op die tweede foto maar tis poes waar hij op ligtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:05 schreef CartWOman het volgende:
en die laatste foto van Maarten met poes, die pootjes!
Jan met poezel is ergquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:14 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Jut & Jul ^^
Als ik het mag zeggen: jullie hebben wel een grote/dikke poes/katquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:41 schreef Ireth het volgende:
Poesje....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hamster
[ afbeelding ]
Hond
[ afbeelding ]
Vogel![]()
[ afbeelding ]
Maarten is én niet de allergrootste en idd de poes is groot!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:37 schreef DuchessX het volgende:
Wow dat is coolIs jouw kindje zo klein of is de poes zo groot?
haha, oké. Als je poes maar aardig isquote:Op woensdag 11 augustus 2010 07:27 schreef Marie79 het volgende:
[..]
Maarten is én niet de allergrootste en idd de poes is groot!
Thomas, Suus, Jan![]()
Tegenwoordig wel weer, het ging een tijdje niet zo goed samen, maar gelukkig is het nu weer dikke mikquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:04 schreef DuchessX het volgende:
Bla wat leuk om je dochter te zien opgroeien met de hondIs vast haar beste vriend
Herman kijkt alsof ie denkt "wat heb ik nou aan mijn vacht hangen????"quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:19 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau en Herman:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze vindt hem heel lief. Hij gedoogt haar
Tsja...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:13 schreef Vivi het volgende:
Ik krijg altijd nare gevoelens van kleine kindjes met van die grote honden..
was een geeeeeweeeldige film!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ik krijg er juist dit gevoel bij:
[ afbeelding ]
Ik ben blij dat je de foto's wel hebt gepost, want ik vind ze mooi!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:41 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Tsja...
Het heeft zn voor- en nadelen natuurlijk, maar over dit formaat hond kan Lena 200x struikelen en dan kijken ze nóg alleen maar sullig op omdat ze iets voelden kietelen...t kleine schriele ding van mijn ouders had haar op dat moment in volle angst al 10x te pakken gehad... beesten en kinderen zijn altijd een risico, in welk formaat dan ook. Je daarvan continue bewust zijn wanneer ze in elkaar aanwezigheid zijn is belangrijker dan het formaat van de hond.
Dit is gewoon het formaat hond wat hoe dan ook nooit door kinderen uitgelaten kan worden, en terecht ook, want een kind staat pas rond 9 jarige leeftijd hoger in rang dan een hond...niets zo gevaarlijk dan ook als een jonger kind wat een (vaak kleiner) hondje uitlaat, omdat dat zo makkelijk even kan... Maar goed, das een hele andere en hier niet relevante discussie![]()
neemt niet weg dat ik dat gevoel wél heel goed begrijp hoor, en dat ik mede daarom ook erg twijfelde of ik de foto's wel zou posten
dat dus inderdaadquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:41 schreef Poppedein het volgende:
Je daarvan continue bewust zijn wanneer ze in elkaar aanwezigheid zijn is belangrijker dan het formaat van de hond.
Een jong kind hoort sowiezo niet alleen een hond uit te laten, het hoeft niet eens de eigen hond te zijn die iets raars doet, kan net zo goed een andere hond zijn die op die van jou afvliegt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:41 schreef Poppedein het volgende:
Dit is gewoon het formaat hond wat hoe dan ook nooit door kinderen uitgelaten kan worden, en terecht ook, want een kind staat pas rond 9 jarige leeftijd hoger in rang dan een hond...niets zo gevaarlijk dan ook als een jonger kind wat een (vaak kleiner) hondje uitlaat, omdat dat zo makkelijk even kan... Maar goed, das een hele andere en hier niet relevante discussie![]()
Samen aan de wandelquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:35 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
En tegenwoordig ziet het er zo uit
[ afbeelding ]
Dat blije gezichtjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:19 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau en Herman:
[ afbeelding ]
Ze vindt hem heel lief. Hij gedoogt haar
Wow, wat geweldig, dat kleine meisje met 2 heerlijke lobbessenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:05 schreef Poppedein het volgende:
Wat heerlijk ook echt die interactie Duchess!
Lena en Suus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en Lena en Ruud
[ afbeelding ]
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:41 schreef Poppedein het volgende:
Tsja...
Het heeft zn voor- en nadelen natuurlijk, maar over dit formaat hond kan Lena 200x struikelen en dan kijken ze nóg alleen maar sullig op omdat ze iets voelden kietelen...t kleine schriele ding van mijn ouders had haar op dat moment in volle angst al 10x te pakken gehad... beesten en kinderen zijn altijd een risico, in welk formaat dan ook. Je daarvan continue bewust zijn wanneer ze in elkaar aanwezigheid zijn is belangrijker dan het formaat van de hond.
Wat een leuke lieve vergelijkingquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ik krijg er juist dit gevoel bij:
[ afbeelding ]
Als de kat aandringt zal zij hem doorgaans ook wegduwen, maar heel soms mag hij gewoon naast haar zitten terwijl zij aan het knoeien isquote:Op woensdag 1 september 2010 08:56 schreef Sorbootje het volgende:![]()
moet je Evi zien kijken! Die is niet van plan haar yoghurt te delen!
Dit is onze eerste teckel en we zijn al verslaafd aan het ras hoor! Het zijn echt gekke beestjes met clownsfratsen, zeer eigenwijs,nieuwsgierig en lief. En het formaat is echt zo makkelijk, zij is een dwergteckel die je zo met 1 hand optiltquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |