Alfa rijders worden hier niet geaccepteerd, zeker niet als ze ooit een 155 hebben gehad. probeer het anders in [OUD SC] Voor Pannekoeken met flensjes in de ogen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:45 schreef Freezer het volgende:
[..]
Goed Ik ben Freezer... dit is al best een oude account.(mijn enige hier ook trouwens) Ooit aangemaakt aan het begin van mijn studie.
Nu het erg rustig is op mijn werk ben ik begonnen met het lezen van verschillende onderdelen hier op FOK! Deze SC is echt de leukste om te volgen. Oja omdat het hier PTA is...
Ik rijdt een AR 156 JTD en ben sinds mijn 155 echt een AR fan.
Wat willen jullie nog meer weten?
Misschien omdat - op momenten dat ze rijden - het best leuke wagens zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:46 schreef Anne het volgende:
Waarom trekt de SC allemaal Alfappers aan.
Oh nee wacht alfa heeft in een grijs verleden ferrari motoren gebouwd!quote:
in 2003 misschien, maar nu zeker niet inderdaadquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:46 schreef Anne het volgende:
En ik kan het me niet voorstellen dat het leuk is om deze SC te volgen.
ik heb geen enkele Alfa op de fotoquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien omdat - op momenten dat ze rijden - het best leuke wagens zijn.
Daar zal je vroeger voor moeten opstaan. En wat is newbie wanneer je aanmaak datum 2001 is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Zie je! Deze oude rot in de SC is meteen bezig de newbie weg te pesten!
Noem 1 leuke alfa dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien omdat - op momenten dat ze rijden - het best leuke wagens zijn.
Pta sc newbie duhquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:48 schreef Freezer het volgende:
[..]
Daar zal je vroeger voor moeten opstaan. En wat is newbie wanneer je aanmaak datum 2001 is.
Hier ben je een newbie, heeft niks met je registratiedatum te maken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:48 schreef Freezer het volgende:
[..]
Daar zal je vroeger voor moeten opstaan. En wat is newbie wanneer je aanmaak datum 2001 is.
Sterker nog: Dankzij Alfa bestaat Ferrari zelfsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh nee wacht alfa heeft in een grijs verleden ferrari motoren gebouwd!
156 GTAquote:
In de SC ben je nieuwquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:48 schreef Freezer het volgende:
[..]
"oh, het is peurac, die laten we sterven, moehahaha!"quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:49 schreef PeuRac het volgende:
Alfa ruleert 33155 (2x)
146
156
75
En een huisarts die je doorverwijst naar een huisartsenpost omdat die gesloten is, is niet grappig, als die huisartsenpost ook nog gesloten is![]()
GVD!
Zou er nog niet dood in gevonden wille worden!quote:
Daar gaat het niet over nuquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:50 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Sterker nog: Dankzij Alfa bestaat Ferrari zelfs
De verloren broer van technoviking?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
leuke foto in je fobo trouwens!
Evo? Ik ken zo'n beetje alle types, maar ik kan je vertellen dat de EVO er daar geen van isquote:
T is niet grappig, n vriend van me komt me zo ophalen om naar de 1e hulp te rijden. K verga van de pijn in mn buik, van de een op t andere moment, dus dat is niet goed.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"oh, het is peurac, die laten we sterven, moehahaha!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |