de beste vriendinnen veranderen na heerlijk uitgebreide en ranzige seks in 4 vrienden en een krat bier.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt 4 vrouwen, 1 om mee te knuffelen, 1 om mee te neuken, 1 om mee te showen en eentje die het huis schoonmaakt
en zijn zak vol en niets om mee te showenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Dus jouw huis is nu een teringbende?
Vrouwen bij elkaar worden tegelijk ongesteld. Met andere woorden hel!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt 4 vrouwen, 1 om mee te knuffelen, 1 om mee te neuken, 1 om mee te showen en eentje die het huis schoonmaakt
Uhm wat is je bekende adres dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik ben op msn en ook aangemeld.
En ik heb jou wel in de lijst dus je hebt me weggegooid
msn op je scooter22888002082349045@hotmail is het.
je kan me toevoegen op mijn bekende emailadres.
en een teddybeer om mee te knuffelenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en zijn zak vol en niets om mee te showen
Dan kunnen ze tegen elkander janken en snauwen. Heb jij er geen last van! Ideaal toch!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vrouwen bij elkaar worden tegelijk ongesteld. Met andere woorden hel!!!
Ze gaan een groep vormen en zeggen dat het jou schuld isquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan kunnen ze tegen elkander janken en snauwen. Heb jij er geen last van! Ideaal toch!
Dat is het dan ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze gaan een groep vormen en zeggen dat het jou schuld is
Wablief?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:34 schreef ook_gek het volgende:
Alnal teveel! En kom jij eens op msn!
Wat het waarschijnlijk ook gewoon is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze gaan een groep vormen en zeggen dat het jou schuld is
Uhm deze snap ik even niet?quote:
Een bepaald soort vrouw dat zichzelf lekker gek vindt. Is vaak ook big boned en heeft een kort pittig kapsel.quote:
Hoi Ook_gek,quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:53 schreef ook_gek het volgende:
Anne heb jij tjabbo ze msn adres niet? Indien wel, kan je die effe door de pm geven!
Ah, jij vindt het. Dat scheelt dan weer.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:52 schreef ook_gek het volgende:
Uhmn nee ze is niet dik of heeft zware botten.
En zij vind zich zelf normaal, ik vind haar prettig gestoord.
Maar goed zij vind mij weer prettig gestoord en druk.
Ik echter ben van mening dat ik normaal ben en de rest van de wereld rustig is.
Jij heet geen anne toch?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hoi Ook_gek,
Helaas heb ik Tjabbo's MSN ook niet.
Groetjes,
Alfisti
Iets over je schouders toch?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:59 schreef Anne het volgende:
Je weet de lengte van mijn haar heulemaal niet!
Heeft bij mij dan nog best lang geduurdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:08 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb tjabbo op msn, maar al 3 jaar of zo geblokkeerd![]()
niks persoonlijks overigens, 95% van de mensen in mn msn lijst heb ik 99% van de tijd geblokkeerd, behalve als ik ze nodig heb
ja,ik heb jou pas anderhalve maand terug op de blok gezetquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Heeft bij mij dan nog best lang geduurd.
"met 1448 lelijke babies"quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:24 schreef Anne het volgende:
Wat ben ik blij dat we bijna in een nieuw deel zitten.
ik ga er van uit dat je nu al met een mooie bezig bentquote:
ik haal je ff van de blok af geloof ikquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:31 schreef Anne het volgende:
Jammer dat je geen notes meer kunt lezen, want ik heb er eentje die wel van toepassing is nu.
Nope, de mondial sla ik ook even over ( lelijk ding )quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb je trouwens ook de mondial project gezien en de 328?
geheel correct!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:42 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nope, de mondial sla ik ook even over ( lelijk ding )
nee, doe maar nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:45 schreef Alexxxxx het volgende:
zal ik nog wat kinderfotos posten om het topic te vullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |