Ja! doe maar een dubbele expressoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:43 schreef Freezer het volgende:
Goedemorgen
*waggelt naar de koffie automaat*
nog meer liefhebbers?
Die moet je er even bij denkenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wel een nagenoeg perfect smoeltje, maar die kanonnen mis ik FF op die foto ??
Dit zeg maar?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die moet je er even bij denkenHet ging om de scene dat ze zo gezellig uit zee kwam huppelen
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:14 schreef Freezer het volgende:
Net zoals Halle Berry in Swordfish? (groter kaliber dan in 007)
fucking hell helemaal vergeten dat we ook kunnen PM'men tegenwoordig.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:54 schreef Anne het volgende:
Tjabbo, kun je ook_gek ff een PM sturen?
En je staat altijd vóóraan in de filequote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:54 schreef Barcaconia het volgende:!
Fijn, dat je altijd op je Lada kunt rekenen. Je hebt de zekerheid dat hij altijd kapot is.
Hoe meer ze er over praten, hoe minder ze het doen.... toch?quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij bent meer van warm en nat ?![]()
[/Tjabbo]
Moet je ook zeker doen, anders had ik nooit geweten dat wij een kei diepgaande relatie haddenquote:
Weer op de bank geslapen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja! doe maar een dubbele expresso
Nee, nooit meerquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Moet je ook zeker doen, anders had ik nooit geweten dat wij een kei diepgaande relatie hadden![]()
En dat ik door een ruzie op je bank moest slapen
Jammer dat hij alleen niet reageerdquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:25 schreef ook_gek het volgende:
Snap niet dat mensen terug lezen!
Maar ben er wel blij mee nu
Was dat een flat ofzo?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:23 schreef BaraCuda het volgende:
Ik kwam in de supermarkt een kinderwagen met 6 ZES! kinderen tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |