Sjeee! Das balen Paal! Je had er zo graag bij willen zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:26 schreef Paladijn het volgende:
Ik kwam dit tegen op het MX5 forum:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen wilde ik al vragen of pimp your bitch inhoud dat je de bh van je vriending afrukt, maar toen las ik dit:
Voor de meiden hebben we weer “Pimp my Bitch” Je kunt hier je nagels professioneel laten bewerken of je meisje trakteren op een nieuwe make-up.
Maar goed, ik kan er helaas niet bijzijn, de Ring lonkt meer.
quote:
www.oorloginweeze.nlquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:00 schreef Anne het volgende:
Altijd leuk thuis komen!
Mooi opgeruimd, het eten klaar, leuk muziekje op, yadda yadda.
NOTTTTTT!
Zelfs dan nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien omdat - op momenten dat ze rijden - het best leuke wagens zijn.
Een R1 is niet goed voor m'n gezondheidquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:24 schreef Alfisti het volgende:
Das ook een leuk apparaat Barafapper
Ja, hoezo?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:16 schreef Paladijn het volgende:
Het leven zit niet mee Peu
En Anne, je woont toch nog steeds alleen met Tim in Weeze tot jullie het huis verkocht hebben?
Niet alleen auto's dusquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:14 schreef Paladijn het volgende:
Je ziet het inderdaad goed Anne, ze doen er ook aan car SMASHING, dus ik had er wel bij willen zijn
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:30 schreef BaraCuda het volgende:
Peu je lijkt wel een wijf2 op dit moment![]()
Als net zoals in 1943 je darmen naast je liggen, dan mag je klagen over buikpijn.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:37 schreef BaraCuda het volgende:
Ik slaap echt nooit meer op de bankKolere m'n rug is fucked
Nu nog een grote kerel die eraan begintquote:
Ik wist dat die ging komenquote:
Goed, maar is niet te vergelijken... NA is gewoon basic, iets teveel gas bij regen en je staat achterstevoren op een rotonde/in een bochtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:54 schreef Alfisti het volgende:
Hoe bevalt de MX-5? En als je hem vergelijkt met de NA?
huhuhuhuhuquote:
Pic's or BSquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik wist dat die ging komen![]()
Maar m'n ruggenwervel zijn ook buiten m'n rug getreden, dus ik mag klagen
Ik zit heerlijk aan een patat speciaal en kipcorn met curry op een broodjequote:
Met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit heerlijk aan een patat speciaal en kipcorn met curry op een broodje
sukkelquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:12 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb even anderhalf topic teruggelezen en dat had ik beter niet kunnen doen, mezelf voor de trein gooien was nog nuttiger geweest.
En die kinderfoto's/topics zijn inderdaad eng
ik heb hertog jan koud staanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:13 schreef Barcaconia het volgende:
En nu een pilske erbij, het is onderhand tijd.
Nee, het is een IQ-grens. alles beneden de 65 gebruikt "patat". Daarboven is het gewoon Friet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:17 schreef BaraCuda het volgende:
Waar ligt de patat/friet grens eigenlijk?
Of is daar geen grens in en is dat door heel Nederland verschillend?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:17 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb Landsharkquote:
Tussen België en Nederlandquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:17 schreef BaraCuda het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |