Ik heb nog niemand en kan zelfs 3 plekken vrij makenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, en als je nog niemand hebt en ik mee mag bestellen, weet ik er nog wel 1
Oeh, yay!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand en kan zelfs 3 plekken vrij maken. Die Swiss collectie zal niet snel opraken denk ik zo. En zo geef ik toch niet TE veel uit
.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, yay!!
Dan wil ik wel meedoen voor:
DS Original
Here Today, Aragon Tomorrow Suede
Cuckoo for this color
![]()
De laatste mag ook wel weg, als je toch zelf nog een plekje nodig hebt
Ze zijn besteldquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, yay!!
Dan wil ik wel meedoen voor:
DS Original
Here Today, Aragon Tomorrow Suede
Cuckoo for this color
![]()
De laatste mag ook wel weg, als je toch zelf nog een plekje nodig hebt
Brievenbuspost moet goedkomen toch? En anders kom je maar een keer een biertje drinken! Gaan we samen met SQ op stapquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:19 schreef Lindytje het volgende:
Debsterr, hoe gaan we ze trouwens van jou naar mij krijgen? Durf jij brievenbuspost aan? Anders kost het ook nog 6,75 aan pakketpost voor mij..
Dat is een goed idee!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Brievenbuspost moet goedkomen toch? En anders kom je maar een keer een biertje drinken! Gaan we samen met SQ op stap.
Cosmixjes!! Die olie en die lichtblauwe, weet je dan welke ik bedoel?quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders heeft stiekem meebesteld met Joysa en Sharaan
Jaaa is goedquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:28 schreef Lindytje het volgende:
Oh, sharaan, als ik niet meer reageer: ik moet gaan werken..Maar als je 2 plekjes hebt, bestel maar voor mij mee als je wil
ik zie je sms nu pas, ik was in de metro heel druk aan t fokken op mijn andere mobielquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
OPI-Ski Teal We Drop
CCL-Magic Attraction
CG-Watermelon Rind![]()
nohhquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zie je sms nu pas, ik was in de metro heel druk aan t fokken op mijn andere mobiel
Ik laat joysa TD ff mailen of ze watermelon rind kunnen vervangen voor Originalquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zie je sms nu pas, ik was in de metro heel druk aan t fokken op mijn andere mobiel
nee maar ik heb wel besteldquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:41 schreef SpaceInvaders het volgende:![]()
![]()
[..]
Ik laat joysa TD ff mailen of ze watermelon rind kunnen vervangen voor Original
* Joysa haz mailedquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
![]()
![]()
[..]
Ik laat joysa TD ff mailen of ze watermelon rind kunnen vervangen voor Original
moet ik er dan watermelon van maken?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Knal m wel in t swaptopic
OF MARKTPLAATS VOOR 30EURO
Neuh hoeft nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
moet ik er dan watermelon van maken?
das grappig, td fokken
dan mag ik hem veranderen voor een lakje de die ik nog wil?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neuh hoeft niet![]()
Dan zullen ze ook wel denken
Ja is goed faalertquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan mag ik hem veranderen voor een lakje de die ik nog wil?
Ik ga er vanuit dat ze Space Cadet en Halleys Comet wilt toch? Jullie moeten even goedkeuring geven want als ik de verkeerde bestel dan is het niet alleen mijn schuldquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Cosmixjes!! Die olie en die lichtblauwe, weet je dan welke ik bedoel?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze Space Cadet en Halleys Comet wilt toch? Jullie moeten even goedkeuring geven want als ik de verkeerde bestel dan is het niet alleen mijn schuld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vriend gaat los op de Teenage mutant ninja turtles intro....TURTLE POWER!!3#1#SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vriend gaat los op de Teenage mutant ninja turtles intro....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ja, die bedoeld ze denk ik wel jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze Space Cadet en Halleys Comet wilt toch? Jullie moeten even goedkeuring geven want als ik de verkeerde bestel dan is het niet alleen mijn schuld
Je doet het zelf hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:56 schreef Sharana_LV het volgende:
godsamme weer een paypal td pakketje van mijn rekening af!
Er ligt een envelop naast me met jouw naam eropquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Er ligt een envelop naast me met jou naam erop
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:25 schreef DeltaCephei het volgende:
Waarom zit ik mijn mandje te vullen op TD![]()
Gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:25 schreef DeltaCephei het volgende:
Waarom zit ik mijn mandje te vullen op TD![]()
Als je daarna ook echt op bestellen klikt welquote:
Hoezo loon niet betalenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:38 schreef princess-a het volgende:
Stelletje faalerds![]()
Ik wil ook falen maar aangezien mijn baas heeft besloten mn loon voorlopig niet te betalen, en het meisje dat tijdelijk in mn kamer zit heeft besloten de huur voorlopig niet te betalen, ben ik blut
tijdelijk in je kamer niet betalen? eruit trappen die hap!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:38 schreef princess-a het volgende:
Stelletje faalerds![]()
Ik wil ook falen maar aangezien mijn baas heeft besloten mn loon voorlopig niet te betalen, en het meisje dat tijdelijk in mn kamer zit heeft besloten de huur voorlopig niet te betalen, ben ik blut
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je daarna ook echt op bestellen klikt wel
oh, als ik alle mandjes die ik ooit heb gevuld ook besteld had was ik al zes keer failliet verklaardquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je daarna ook echt op bestellen klikt wel
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, als ik alle mandjes die ik ooit heb gevuld ook besteld had was ik al zes keer ailliet verklaard
Ik denk dat jij eens wat strenger moet wordenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:38 schreef princess-a het volgende:
Stelletje faalerds![]()
Van dattem ja. Je bent toch geen filantropische instelling?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eens wat strenger moet worden
oh dat is dus wat ik fout doe ...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, als ik alle mandjes die ik ooit heb gevuld ook besteld had was ik al zes keer failliet verklaard
sorry? je doet net alsof ze een keuze hebben!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:38 schreef princess-a het volgende:
Stelletje faalerds![]()
WAT!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb de laatste tijd echt constant google-ads over snel geld lenen
Komt dat omdat Sharana zo vaak in de TT staat in mijn Active Topiclist?![]()
Geen loon, geen werkzaamhedenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ach, ze heeft wel meteen een mooie reden om met ingang van NU even vakantie te nemen in dat geval
quote:
Precies, stel mafkezers!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geen loon, geen werkzaamheden.
waarom krijg ik alleen maar add's met webshops en andere winkelshitquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:57 schreef Debsterr het volgende:
En inderdaad, ik heb ook allemaal Google ads over lenen bij dit topic.
lollerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarom krijg ik alleen maar add's met webshops en andere winkelshit
YAY LAKJESquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Sharana jou dingetjes zijn binnen![]()
Zal zo een foto maken.
Octa is ook binnen
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
De boekhouder maakt altijd een berekening en dan maakt mn bazin het over, zodra ik mn uren stuur binnen 3 dagen. De uren zijn al 2.5 weken geleden verstuurd maar ik heb nog niks. Ze zei dat misschien de boekhouder wel op vakantie was, maar misschien ook wel niet, ofzoquote:
Was ik ook van plan ja, maar ze heeft steeds hele goede excuses. Ze is voor 2000 euro opgelicht bij haar nieuwe huis, dus kan ze niet verhuizenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:40 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
tijdelijk in je kamer niet betalen? eruit trappen die hap!
[..]
You are so right! Nu nog leren hoe ik dat doequote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eens wat strenger moet worden
"Als jij NU niet betaald, ga ik NU op vakantie" what'd ya think about that ha?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ach, ze heeft wel meteen een mooie reden om met ingang van NU even vakantie te nemen in dat geval
Ik ga zondag met stiefpapa heen om even flink te rellen, ze heeft namelijk zelf nog een sleutel van het huis die ze vrijdag moet inleveren. Dus wilde ze graag per vrijdag die van mij hebben. Geen huur = GEEN SLEUTELquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
Zoiets ja. En die onderhuurmuts? Gewoon per direct zelf weer in je kamer trekken
Zo staat er nu bij mij of ik mn domeinnaam wil kopen.. euh "Ik heb zojuist Lacquercocktail.com gekocht?)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
You go girlquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik ga zondag met stiefpapa heen om even flink te rellen, ze heeft namelijk zelf nog een sleutel van het huis die ze vrijdag moet inleveren. Dus wilde ze graag per vrijdag die van mij hebben. Geen huur = GEEN SLEUTELSoms ben ik wel simpel
het blijven zonnepanelen en snelle leningen hier...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:16 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zo staat er nu bij mij of ik mn domeinnaam wil kopen.. euh "Ik heb zojuist Lacquercocktail.com gekocht?)
čcht taxfree shoppen kan alleen als je naar een land buiten de EU reist.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:17 schreef Holyme het volgende:
Goeiemorgen![]()
AdBlock Plus![]()
Even een misschien stom vraagje, geloof dat hier wat mensen op Schiphol werken he. Kan je taxfree shoppen als je aankomt, of is dat alleen als je vertrekt?
Die zijn er toch nog nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je hebt toch nog 11 TD-pakketjes onderweg
Hoe bedoel je écht? Als in als je daar in een land buiten de EU aankomt?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
čcht taxfree shoppen kan alleen als je naar een land buiten de EU reist.
En alleen bij vertrek
ik werk niet op schiphol trouwens, ik weet het uit ervaring... je hebt wel SeeBuyFly winkels, maar die zijn niet altijd taxfree. Vaak wel leuke aanbiedingen, zoals 2 merkparfums voor 50 eurie enzoquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:20 schreef Holyme het volgende:
ThanksHad ik er dus toch een wedje van moeten maken
als je naar spanje gaat mag je toch ook tax free shoppen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
čcht taxfree shoppen kan alleen als je naar een land buiten de EU reist.
En alleen bij vertrek
Da's niet taxfree volgens mij. Wel "gewoon" goedkoopquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hoe bedoel je écht? Als in als je daar in een land buiten de EU aankomt?
Ik heb zowel bij vertrek op schiphop als bij aankomst in Londen fijn geshopt![]()
Mijn stiefpapa heeft geen pak nodig, al was het maar omdat ie pissig is op mij dat ik haar in mijn kamer heb gelaten, maar nóg pissiger op haar dat ze de afspraken niet nakomt. He can be very angry when he means it
Hahahah.. bij mij is inmiddels de kredietkaartvergelijking opgedoken! Die heb ik altijd al willen hebbenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb trouwens nu add om een vakantie te kopen.... ze willen dat ik alleen maar faal hier, en net had ik een schoenen winkel adv!
quote:U kunt bij ons nog steeds tegen taxfree prijzen kopen. Dat betekent dat u bij ons nog steeds voordeliger uit bent dan elders in Nederland. Waarheen u ook vliegt.
Uw voordeel
Kopen tegen de prijs die geldt bij vluchten buiten de Europese Unie. Ongeacht uw bestemming. Met uitzondering van drank en tabak. Hiervoor moet u namelijk belasting en accijns betalen. Dit houdt in dat u hiervoor de normale winkelprijzen betaalt.
De Europese Unie
De volgende landen behoren tot de Europese Unie: België, Bulgarije, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Groot-Brittannië en Noord-Ierland, Ierland, Italië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Zweden, Cyprus (Griekse deel), Estland, Hongarije, Letland, Litouwen, Malta, Polen, Roemenië, Slovenië, Slowakije en Tsjechië. Er geldt een uitzondering voor de Kanaaleilanden en de Canarische eilanden, als u vliegt naar deze bestemmingen kunt u wel drank en tabak taxfree kopen.
Buiten de Europese Unie
Vliegt u binnen de Europese Unie en vliegt u na aankomst door naar een niet EU-land? Dan hoeft u ook voor tabak en drank geen belasting en accijns te betalen. Geef dit aan bij de kassa.
Keert u terug naar Nederland vanuit een land buiten de Europese Unie? Dan bent u wel altijd gebonden aan de regels die gelden voor (de beperkte belastingvrije) invoer van goederen vanuit niet-EU-landen. Houdt u dus rekening met de invoerbepalingen van het land van bestemming, dus ook bij terugkeer in Nederland. De douane Schiphol kan u verder helpen.
Ja, je komt sowieso in het taxfree gedeelte. Ik ging naar schotland en ik was er ook. Er gaat dan 19% van af. Durrr, wat zou taxfree anders zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als je naar spanje gaat mag je toch ook tax free shoppen?
ik heb trouwens nu add om een vakantie te kopen.... ze willen dat ik alleen maar faal hier, en net had ik een schoenen winkel adv!
De laatste keer dat ik vloog was er idd geen taxfree binnen EU landen, verder niet heel erg op gelet toen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's niet taxfree volgens mij. Wel "gewoon" goedkoop
Volgens mij zijn die seebuyflywinkels allemaal taxfreequote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
Dus het is niet taxfree, het is alleen goedkoper. Vandaar dat ik zei: čcht taxfree
Er staat toch hoe het zit?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die seebuyflywinkels allemaal taxfree
Volgens mij vragen die voor taxfree naar je vliegticket. Deden ze in Helsinki wel iig.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die seebuyflywinkels allemaal taxfree
Die van mijn ook?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Sharana jou dingetjes zijn binnen![]()
Zal zo een foto maken.
Octa is ook binnen
geeft niets, ik dacht al dat de crux daar ergens zatquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:31 schreef RenRen- het volgende:
... OhIk maar denken dat GB bij de EU past. Ben net wakker. Sorry SQ!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geeft niets, ik dacht al dat de crux daar ergens zat![]()
Da's wel hččl selectief lezen, renquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
http://www.schiphol.nl/Re(...)Paspoortcontrole.htm
Flauw weerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:39 schreef Holyme het volgende:
Na de lakhulp van Evi gister heb ik net maar wat anders gelakt, holotje, gaat de zon weg
Hij was te ver heen.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:40 schreef Sharana_LV het volgende:
In de week van maandag 9 augustus tot en met vrijdag 13 augustus zullen geen bestellingen worden verwerkt en zijn wij NIET BEREIKBAAR. Bestellingen kunnen normaal geplaatst geworden maar zullen, net als de correspondentie, pas worden verwerkt vanaf maandag 16 augustus.
![]()
sorry hoor... maar zet dat dan ff lekker op de hoofdpagina .. alsof iedereen die gaat winkelen eerst nieuwsbrieven aan gaat klikken!
Bah heb ook al tijd terug betaald dus ik kan nu nog lastig zeggen stort het geld maar terug en dat ik hem nu bij bubsel bestelquote:
Ik weet niet of zij uit voorraad leveren maar bij mij duurt het ook minimaal een week.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bah heb ook al tijd terug betaald dus ik kan nu nog lastig zeggen stort het geld maar terug en dat ik hem nu bij bubsel bestel
Je mag je toch zoveel dagen na bestellen bedenkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bah heb ook al tijd terug betaald dus ik kan nu nog lastig zeggen stort het geld maar terug en dat ik hem nu bij bubsel bestel
owquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik weet niet of zij uit voorraad leveren maar bij mij duurt het ook minimaal een week.
You really needz help.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:50 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben steeds mijn orly mandje aan het wisselen, lastig beslissen!
Dat deed ik eerst altijd, en nu vind ik dat je lef hebtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
You really needz help.
En met naakte stompjes over straat, ze horror
Volgens mij hoor ik iets huilenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:50 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben steeds mijn orly mandje aan het wisselen, lastig beslissen!
Ze zijn nog geel ook.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:10 schreef Holyme het volgende:
[..]
Dad deed ik eerst altijd, en nu vind ik dat je lef hebt
Welke shop is ditquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:40 schreef Sharana_LV het volgende:
In de week van maandag 9 augustus tot en met vrijdag 13 augustus zullen geen bestellingen worden verwerkt en zijn wij NIET BEREIKBAAR. Bestellingen kunnen normaal geplaatst geworden maar zullen, net als de correspondentie, pas worden verwerkt vanaf maandag 16 augustus.
![]()
sorry hoor... maar zet dat dan ff lekker op de hoofdpagina .. alsof iedereen die gaat winkelen eerst nieuwsbrieven aan gaat klikken!
Begin volgende weekquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:15 schreef Ooi86 het volgende:
Bubsel, wanneer heb je de Cosmix op voorraad? Na die foto's van SQ kan ik niet wachten!
Jeej! Dan heb ik iets om naar uit te kijkenquote:
Auwiequote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:53 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en vannacht met grof geweld mijn pinknagel verloren...auw.....komt wondvocht uit dus ik durf er eik geen tip op te doen. Mijn wijsvinger was maandag al gesneuveld, die is nog steeds zwak van die keer dat ik 'm tussen de autodeur had gehad.
Je hele pinknagel eraf?! Of gescheurd?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:53 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en vannacht met grof geweld mijn pinknagel verloren...auw.....komt wondvocht uit dus ik durf er eik geen tip op te doen. Mijn wijsvinger was maandag al gesneuveld, die is nog steeds zwak van die keer dat ik 'm tussen de autodeur had gehad.
Vrouwke toch!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:53 schreef Puckzzz het volgende:
ik snap je zin niet helemaalquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
Spuit elf geeft modder maarreh...Boa?
zijn dat diezelfde lakkies als die SQ gisteren liet zien en heb je nog plaats?? Ik heb heel ff pauze maar kan niet alles na gaan lezen dat kost teveel tijd
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vrouwke toch!
Is het geen idee om je standaardlengte wat in te korten? Je hebt zo vaak totaalrupturen![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:53 schreef Puckzzz het volgende:
Da's Debsterr als ik me niet vergis!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik snap je zin niet helemaaliets met boa ... maar die lakjes die SQ gister liet zien zijn Orly Cosmix
owquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:05 schreef Holyme het volgende:
[..]
Da's Debsterr als ik me niet vergis!
Dat dusquote:
jaaaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:11 schreef Miezziej het volgende:
Waarom verkopen ze geen nubar bij TD
Zolang jij er mee kan leven vind ěk het prima hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat dus
Debs is Boa
SQ je hebt wel gelijk misschien, maar ik had ze al ovaal gevijld en daar worden ze op zich al minder kwestbaar van dus het was best 'te doen'
De nagel is er niet helemaal af, maar wel tot het levende afgescheurd zeg maar - dubbelgeklapt eerder
Die wijsvinger kan ik niets aan doen, die is gewoon raar en scheef en zwak nu
En ik vind ze langer gewoon mooier
Ebay is your fwiend enemyquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:14 schreef Miezziej het volgende:
Ik wil die Cosmic FX bestellen, en Nubar is mijn volgende hoogste lemming
Sorry mop, Lindy heeft 't al opgevuld!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
Spuit elf geeft modder maarreh...Boa?
zijn dat diezelfde lakkies als die SQ gisteren liet zien en heb je nog plaats?? Ik heb heel ff pauze maar kan niet alles na gaan lezen dat kost teveel tijd
Ter bescherming van Sjaan. Duh.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:11 schreef Miezziej het volgende:
Waarom verkopen ze geen nubar bij TD
No worriesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sorry mop, Lindy heeft 't al opgevuld!
En wat stom van je nagel.
[..]
Ter bescherming van Sjaan. Duh.
Mja, ik bestel meestal bij Mai and Jays (free shippingquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ebay is your fwiend enemy
Tevens verkoopt bubseltje ook nubarren
Je kan toch 2 keer bestellen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:18 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Mja, ik bestel meestal bij Mai and Jays (free shipping) en daar geen Orly
Misschien is het een teken dat ik me aan mij no-buy moet houden? xD
linkjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:18 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Mja, ik bestel meestal bij Mai and Jays (free shipping) en daar geen Orly
Misschien is het een teken dat ik me aan mij no-buy moet houden? xD
ik mag geen chcolade meer en er staat hier een zak m&m'squote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:17 schreef Puckzzz het volgende:
Volgens mij zou ik mijn normale cyclus nu ongesteld moeten zijn ofzo...ik vreet me toch een partij chocola
http://stores.ebay.nl/maiandjays-superstorequote:
je hoeft niet persé bij maiandjays te bestellen he!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:26 schreef Miezziej het volgende:
[..]
http://stores.ebay.nl/maiandjays-superstore
Is wel bekend toch?Ok free shipping vanaf 10...
@SQ:
Maar dan zit ik aan minimaal 19 lakjes (9 TD, 10 op ebay) en dat.. is niet goed voor me bankrekening
Ik was te lui om in de OP te zoeken, sorryquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:26 schreef Miezziej het volgende:
[..]
http://stores.ebay.nl/maiandjays-superstore
Is wel bekend toch?Ok free shipping vanaf 10...
@SQ:
Maar dan zit ik aan minimaal 19 lakjes (9 TD, 10 op ebay) en dat.. is niet goed voor me bankrekening
Johquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik was te lui om in de OP te zoeken, sorry![]()
Eigenlijk moet ik niet falen bij TD en Ebay
Kdacht da da de goedkoopste was in verhouding, faal ik nu?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hoeft niet persé bij maiandjays te bestellen he!
als je er daardoor 10 MOET bestellen is het toch niet goedkoper?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:35 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Kdacht da da de goedkoopste was in verhouding, faal ik nu?
mja dan heb je wel lakjes ipv dat je verzendkosten betaaldquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je er daardoor 10 MOET bestellen is het toch niet goedkoper?
Of allebei gewoon nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:58 schreef Sharana_LV het volgende:
nou ga ik weer twijfelen ... cosmix of nubar ....
gehehe. Welke Nubars wil je?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
welnee, dan had ik ze allebei besteld.
Vind de Nubar mooier dan de Cosmix
wiki aanpassen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:20 schreef miss--moana het volgende:
Even een vraagje![]()
Hoe zet ik mijn Blog in de startpost van show hier je nagels ??
En die Cosmix zijn mooi!! Wil ze ook hebben.....maar weet niet wat vriendje voor me gaat bestellen dus kan nu niets bestellen. Owjaa ik las ergens dat Cosmix een tijdelijke collectie is, klopt dit? en zoja hoe tijdelijk?
De cosmix zijn mooierquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
welnee, dan had ik ze allebei besteld.
Vind de Nubar mooier dan de Cosmix
Ja ik ook welquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ach rennie toch, ik moet er een beetje om gniffelen maar het is wel zuur![]()
Op hakken ook nogquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja ik ook welMaar mččn
Die 40 minuten duurden lang. Op hakken. Damnit.
Zeh horror!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja ik ook welMaar mččn
Die 40 minuten duurden lang. Op hakken. Damnit.
mannenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:01 schreef Mirjam het volgende:
mijn lief heeft vanmiddag het plan opgevat om een oude jerrycan, waar benzine in had gezeten, even om te spoelen hier in de goosteen.
gevolg:
huis en tuin meuren nu nog erger dan een gemiddeld benzinestation, en die geur is niet eg te krijgen
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:01 schreef Mirjam het volgende:
mijn lief heeft vanmiddag het plan opgevat om een oude jerrycan, waar benzine in had gezeten, even om te spoelen hier in de goosteen.
gevolg:
huis en tuin meuren nu nog erger dan een gemiddeld benzinestation, en die geur is niet eg te krijgen
YAAAAAAAAAAY mijn lakjesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Voor ons faalhaasje![]()
[ afbeelding ]
Mijn Buit
[ afbeelding ]
Tis The Season van Orly
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mannen, wat moeten we er eigenlijk meequote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:01 schreef Mirjam het volgende:
gevolg:
ja, al sla je me doodquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mannen, wat moeten we er eigenlijk mee
ik zou die vent van je ook wegspoelen door de gootsteen!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, al sla je me dood
ik ben nu wierook aan het branden, álles staat tegenover elkaar open, zelfs het toiletraam![]()
Briljantquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:01 schreef Mirjam het volgende:
gevolg:
Goeie buitquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Voor ons faalhaasje![]()
[ afbeelding ]
Mijn Buit
[ afbeelding ]
Tis The Season van Orly
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waar woon je? kan ik vast de storingsdienst inlichten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:01 schreef Mirjam het volgende:
gevolg:
Ballonquote:
Heel de vloer weer vies.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik blij dat m'n pakje met verjaardagslakjes er gisteren was (want zuslief vandaag jarig), laat d'r vriend er een stukvallen. Niet tof.
Nee, het merendeel ging over mijn broek.quote:
ik geloof ook niet sdat er veel doorheen is gegaan, dus dat valt gelukkig dan weer meequote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
waar woon je? kan ik vast de storingsdienst inlichten.
Benzine mag niet door het riool!!![]()
* Puckzzz werkt voor een bedrijf wat beheer en onderhoud van riool doet en benzine is niet is wat je erin wilt hebben![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik blij dat m'n pakje met verjaardagslakjes er gisteren was (want zuslief vandaag jarig), laat d'r vriend er een stukvallen. Niet tof.
Nou, dan heb je toch geen miljoen nodig? Dan heb je 164 euro nodig!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:57 schreef RenRen- het volgende:
Ik wou dat ik een miljoen euro had. Dan kon ik die potloden kopen. 164 euro voor 120 aquarelpotloden.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, dan heb je toch geen miljoen nodig? Dan heb je 164 euro nodig!
Riveter Rouge. En daar was ze juist zo'n fan van.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Wat een faaldag vandaag zeg!
Welke viel er?
Hee, die heb ik pas aan mijn moeder gegeven omdat die zo bij haar paste!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Riveter Rouge. En daar was ze juist zo'n fan van.Geen htf gelukkig, maar tof is het niet.
Ja, maar met de rest van het geld koop ik de rest van die winkel leeg.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, dan heb je toch geen miljoen nodig? Dan heb je 164 euro nodig!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
mijn buurvrouw had laatst toch d'r Essie wicked op het beton getieft?
Ik zo mijn ruillakjes aan haar showen zodat ze iets nieuws kon kiezen, flikkert ze een van mijn lakjes er naast
Ben je ziek Sjaan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
........... ik denk ........... dat ik de cosmix over ga slaan ......
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wil er maar 2 of 3.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind ze wel leuk maar niet geweldig, ik wil 2 lakjes ervan wel graag, maar de rest niet echt.quote:
JA ze zitten in mijn mandje maar ik heb al zoveel gekocht deze maandquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:42 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
![]()
Je bedoelt bij de bestelling van vandaag?
Dat is ook de reden dat ik ze oversla, die OPI Burlesque collectie die eraan komtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA ze zitten in mijn mandje maar ik heb al zoveel gekocht deze maanden in september komen ook weer nieuwe leuke dingen uit, eeeeeeeeen straks wil ik ook nog de hele nieuwe opi collectie enzo
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk maar niet geweldig, ik wil 2 lakjes ervan wel graag, maar de rest niet echt.
@ RenRen, misschien kun je meebestellen? ik wil 3 lakjes, lindytje 2, en jij ook 3?
Sharana, je hoeft ze ook niet meteen allemaal te kopen he?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
OKCupidquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:51 schreef Graseter het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)eks_door_iphone.html
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:55 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb geen internet thuis.... en ook niet op mobiel want dat doe ik via de WIFI thuis
![]()
Dusseh. Ik ben er effe niet. KPN zou iets omzetten, maar dat doen ze uiteraard niet... nou ja, 'ja, misshien anders morgen nog eens proberen je modem te resetten'![]()
![]()
En nu zit ik even snel bij de mensen waarvan we de katten verzorgen te internetten. Oh, en we gaan hier zo de wii mee jatten. Je moet wat zonder internet
Nou ja, ik ben er dus even niet, en daar moet ik een half boek over typen
Dag meisjes!!van gehandicapte Lindy (want zo voel ik me zonder interwebz...)
Ja, weet je hoe erg!!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Lindy zonder internetz
En volgens mij was m'n bestelling bij bubs net op tijd voor de post, is al verzonden
Ik hoop het ook. Geen internet sucks. Oh, en de wii krijgen we niet los... de stroomkabel zit helemaal achter allemaal kasten langsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:00 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Geen internet, dat is echt balen.
Hopelijk is het snel opgelost.
Wat was het dan? Ik heb het heel soms, maar dan ook met hele stomme dingen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:04 schreef Loqi het volgende:
Hebben jullie ook wel eens zo'n enorme deja-vu dat t eng wordt? Dat had ik netfreaky gewoon
Somsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:04 schreef Loqi het volgende:
Hebben jullie ook wel eens zo'n enorme deja-vu dat t eng wordt? Dat had ik netfreaky gewoon
Awwquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:55 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb geen internet thuis.... en ook niet op mobiel want dat doe ik via de WIFI thuis
![]()
Dusseh. Ik ben er effe niet. KPN zou iets omzetten, maar dat doen ze uiteraard niet... nou ja, 'ja, misshien anders morgen nog eens proberen je modem te resetten'![]()
![]()
En nu zit ik even snel bij de mensen waarvan we de katten verzorgen te internetten. Oh, en we gaan hier zo de wii mee jatten. Je moet wat zonder internet
Nou ja, ik ben er dus even niet, en daar moet ik een half boek over typen
Dag meisjes!!van gehandicapte Lindy (want zo voel ik me zonder interwebz...)
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:08 schreef Puckzzz het volgende:
Ik krijg het altijd spaans benauwd als ik geen inet heb
Dan ga ik zelf eerst ALLES proberen om het toch weer aan de praat te krijgen (alles uitzetten en weer aanzetten enzo, verbinding herstellen, noem het maar op)
Awwquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
is al de hele dag bezig geweest ermee...
(ze zit de vrij-nl te lezen, dus dan fok ik nog maar even
Gewoon een combinatie van dingen...zelfs slowchat berichtenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:05 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Wat was het dan? Ik heb het heel soms, maar dan ook met hele stomme dingen.
OMG het is de collectie van het jaar!!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk maar niet geweldig, ik wil 2 lakjes ervan wel graag, maar de rest niet echt.
@ RenRen, misschien kun je meebestellen? ik wil 3 lakjes, lindytje 2, en jij ook 3?
herkenbaarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:08 schreef Puckzzz het volgende:
Dan ga ik zelf eerst ALLES proberen om het toch weer aan de praat te krijgen (alles uitzetten en weer aanzetten enzo, verbinding herstellen, noem het maar op)
Als je bedenkt waardoor dejavu's worden veroorzaakt is het al een stuk minder eng, maar ik kan het me voorstellen!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:22 schreef Loqi het volgende:
[..]
Gewoon een combinatie van dingen...zelfs slowchat berichten
Babystrontquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG het is de collectie van het jaar!!!!
Ik ben zoooo in luvvvvv![]()
[ afbeelding ]
Trutje!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:45 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Babystront
![]()
Je nagels zien er gut aus!
Ik heb geen idee waar die dingen door ontstaan eigenlijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je bedenkt waardoor dejavu's worden veroorzaakt is het al een stuk minder eng, maar ik kan het me voorstellen!
Tevens een kus voor m'n Lindy![]()
Nee, nog steeds engquote:Wat bij een déjŕ vu gebeurt, kan ook worden omschreven als een "kortsluiting" van de hersenen.
mijn kleine meisje wordt grootquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou eens wat schattig, dit was een paar dagen nadat ik stopte met nagelbijten
i hate youquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG het is de collectie van het jaar!!!!
Ik ben zoooo in luvvvvv![]()
[ afbeelding ]
Echt? Hahah.. Ik denk dan altijd ooh nou moet ik wel een boek lezenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:08 schreef Puckzzz het volgende:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:08 schreef Puckzzz het volgende:
JOUW SCHULD!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
NEEEEEEEEEquote:
kom ze maar halen!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is snel, wanneer stuur je ze hierheen?
Vertel!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:55 schreef Mss het volgende:
Ik ben me hier toch een partij over de zeik![]()
Ik heb net een preikerrieschotel opquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben bloemkool aan het koken
/huishoudelijke mededeling
naar de winkel gaan, via internete of via hun klantenservicequote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb net een preikerrieschotel op![]()
Trouwens, misschien weten jullie ditIk wil m'n abbo verhogen van m'n telefoon. Ik zit bij Hi. Weet iemand hoe ik dit kan doen? Of moet ik hiervoor bellen met de klantenservice van Hi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |