gehehe. Welke Nubars wil je?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
welnee, dan had ik ze allebei besteld.
Vind de Nubar mooier dan de Cosmix
wiki aanpassen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:20 schreef miss--moana het volgende:
Even een vraagje![]()
Hoe zet ik mijn Blog in de startpost van show hier je nagels ??
En die Cosmix zijn mooi!! Wil ze ook hebben.....maar weet niet wat vriendje voor me gaat bestellen dus kan nu niets bestellen. Owjaa ik las ergens dat Cosmix een tijdelijke collectie is, klopt dit? en zoja hoe tijdelijk?
De cosmix zijn mooierquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
welnee, dan had ik ze allebei besteld.
Vind de Nubar mooier dan de Cosmix
Ja ik ook welquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ach rennie toch, ik moet er een beetje om gniffelen maar het is wel zuur![]()
Op hakken ook nogquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja ik ook welMaar mèèn
Die 40 minuten duurden lang. Op hakken. Damnit.
Zeh horror!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja ik ook welMaar mèèn
Die 40 minuten duurden lang. Op hakken. Damnit.
mannenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:01 schreef Mirjam het volgende:
mijn lief heeft vanmiddag het plan opgevat om een oude jerrycan, waar benzine in had gezeten, even om te spoelen hier in de goosteen.
gevolg:
huis en tuin meuren nu nog erger dan een gemiddeld benzinestation, en die geur is niet eg te krijgen
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:01 schreef Mirjam het volgende:
mijn lief heeft vanmiddag het plan opgevat om een oude jerrycan, waar benzine in had gezeten, even om te spoelen hier in de goosteen.
gevolg:
huis en tuin meuren nu nog erger dan een gemiddeld benzinestation, en die geur is niet eg te krijgen
YAAAAAAAAAAY mijn lakjesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Voor ons faalhaasje![]()
[ afbeelding ]
Mijn Buit
[ afbeelding ]
Tis The Season van Orly
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mannen, wat moeten we er eigenlijk meequote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:01 schreef Mirjam het volgende:
gevolg:
ja, al sla je me doodquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mannen, wat moeten we er eigenlijk mee
ik zou die vent van je ook wegspoelen door de gootsteen!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, al sla je me dood
ik ben nu wierook aan het branden, álles staat tegenover elkaar open, zelfs het toiletraam![]()
Briljantquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:01 schreef Mirjam het volgende:
gevolg:
Goeie buitquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Voor ons faalhaasje![]()
[ afbeelding ]
Mijn Buit
[ afbeelding ]
Tis The Season van Orly
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waar woon je? kan ik vast de storingsdienst inlichten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:01 schreef Mirjam het volgende:
gevolg:
Ballonquote:
Heel de vloer weer vies.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik blij dat m'n pakje met verjaardagslakjes er gisteren was (want zuslief vandaag jarig), laat d'r vriend er een stukvallen. Niet tof.
Nee, het merendeel ging over mijn broek.quote:
ik geloof ook niet sdat er veel doorheen is gegaan, dus dat valt gelukkig dan weer meequote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
waar woon je? kan ik vast de storingsdienst inlichten.
Benzine mag niet door het riool!!![]()
* Puckzzz werkt voor een bedrijf wat beheer en onderhoud van riool doet en benzine is niet is wat je erin wilt hebben![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik blij dat m'n pakje met verjaardagslakjes er gisteren was (want zuslief vandaag jarig), laat d'r vriend er een stukvallen. Niet tof.
Nou, dan heb je toch geen miljoen nodig? Dan heb je 164 euro nodig!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:57 schreef RenRen- het volgende:
Ik wou dat ik een miljoen euro had. Dan kon ik die potloden kopen. 164 euro voor 120 aquarelpotloden.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, dan heb je toch geen miljoen nodig? Dan heb je 164 euro nodig!
Riveter Rouge. En daar was ze juist zo'n fan van.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Wat een faaldag vandaag zeg!
Welke viel er?
Hee, die heb ik pas aan mijn moeder gegeven omdat die zo bij haar paste!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Riveter Rouge. En daar was ze juist zo'n fan van.Geen htf gelukkig, maar tof is het niet.
Ja, maar met de rest van het geld koop ik de rest van die winkel leeg.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, dan heb je toch geen miljoen nodig? Dan heb je 164 euro nodig!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
mijn buurvrouw had laatst toch d'r Essie wicked op het beton getieft?
Ik zo mijn ruillakjes aan haar showen zodat ze iets nieuws kon kiezen, flikkert ze een van mijn lakjes er naast
Ben je ziek Sjaan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
........... ik denk ........... dat ik de cosmix over ga slaan ......
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wil er maar 2 of 3.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind ze wel leuk maar niet geweldig, ik wil 2 lakjes ervan wel graag, maar de rest niet echt.quote:
JA ze zitten in mijn mandje maar ik heb al zoveel gekocht deze maandquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:42 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
![]()
Je bedoelt bij de bestelling van vandaag?
Dat is ook de reden dat ik ze oversla, die OPI Burlesque collectie die eraan komtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA ze zitten in mijn mandje maar ik heb al zoveel gekocht deze maanden in september komen ook weer nieuwe leuke dingen uit, eeeeeeeeen straks wil ik ook nog de hele nieuwe opi collectie enzo
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk maar niet geweldig, ik wil 2 lakjes ervan wel graag, maar de rest niet echt.
@ RenRen, misschien kun je meebestellen? ik wil 3 lakjes, lindytje 2, en jij ook 3?
Sharana, je hoeft ze ook niet meteen allemaal te kopen he?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
OKCupidquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:51 schreef Graseter het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)eks_door_iphone.html
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:55 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb geen internet thuis.... en ook niet op mobiel want dat doe ik via de WIFI thuis
![]()
Dusseh. Ik ben er effe niet. KPN zou iets omzetten, maar dat doen ze uiteraard niet... nou ja, 'ja, misshien anders morgen nog eens proberen je modem te resetten'![]()
![]()
En nu zit ik even snel bij de mensen waarvan we de katten verzorgen te internetten. Oh, en we gaan hier zo de wii mee jatten. Je moet wat zonder internet
Nou ja, ik ben er dus even niet, en daar moet ik een half boek over typen
Dag meisjes!!van gehandicapte Lindy (want zo voel ik me zonder interwebz...)
Ja, weet je hoe erg!!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Lindy zonder internetz
En volgens mij was m'n bestelling bij bubs net op tijd voor de post, is al verzonden
Ik hoop het ook. Geen internet sucks. Oh, en de wii krijgen we niet los... de stroomkabel zit helemaal achter allemaal kasten langsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:00 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Geen internet, dat is echt balen.
Hopelijk is het snel opgelost.
Wat was het dan? Ik heb het heel soms, maar dan ook met hele stomme dingen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:04 schreef Loqi het volgende:
Hebben jullie ook wel eens zo'n enorme deja-vu dat t eng wordt? Dat had ik netfreaky gewoon
Somsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:04 schreef Loqi het volgende:
Hebben jullie ook wel eens zo'n enorme deja-vu dat t eng wordt? Dat had ik netfreaky gewoon
Awwquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:55 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb geen internet thuis.... en ook niet op mobiel want dat doe ik via de WIFI thuis
![]()
Dusseh. Ik ben er effe niet. KPN zou iets omzetten, maar dat doen ze uiteraard niet... nou ja, 'ja, misshien anders morgen nog eens proberen je modem te resetten'![]()
![]()
En nu zit ik even snel bij de mensen waarvan we de katten verzorgen te internetten. Oh, en we gaan hier zo de wii mee jatten. Je moet wat zonder internet
Nou ja, ik ben er dus even niet, en daar moet ik een half boek over typen
Dag meisjes!!van gehandicapte Lindy (want zo voel ik me zonder interwebz...)
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:08 schreef Puckzzz het volgende:
Ik krijg het altijd spaans benauwd als ik geen inet heb
Dan ga ik zelf eerst ALLES proberen om het toch weer aan de praat te krijgen (alles uitzetten en weer aanzetten enzo, verbinding herstellen, noem het maar op)
Awwquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
is al de hele dag bezig geweest ermee...
(ze zit de vrij-nl te lezen, dus dan fok ik nog maar even
Gewoon een combinatie van dingen...zelfs slowchat berichtenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:05 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Wat was het dan? Ik heb het heel soms, maar dan ook met hele stomme dingen.
OMG het is de collectie van het jaar!!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk maar niet geweldig, ik wil 2 lakjes ervan wel graag, maar de rest niet echt.
@ RenRen, misschien kun je meebestellen? ik wil 3 lakjes, lindytje 2, en jij ook 3?
herkenbaarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:08 schreef Puckzzz het volgende:
Dan ga ik zelf eerst ALLES proberen om het toch weer aan de praat te krijgen (alles uitzetten en weer aanzetten enzo, verbinding herstellen, noem het maar op)
Als je bedenkt waardoor dejavu's worden veroorzaakt is het al een stuk minder eng, maar ik kan het me voorstellen!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:22 schreef Loqi het volgende:
[..]
Gewoon een combinatie van dingen...zelfs slowchat berichten
Babystrontquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG het is de collectie van het jaar!!!!
Ik ben zoooo in luvvvvv![]()
[ afbeelding ]
Trutje!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:45 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Babystront
![]()
Je nagels zien er gut aus!
Ik heb geen idee waar die dingen door ontstaan eigenlijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je bedenkt waardoor dejavu's worden veroorzaakt is het al een stuk minder eng, maar ik kan het me voorstellen!
Tevens een kus voor m'n Lindy![]()
Nee, nog steeds engquote:Wat bij een déjà vu gebeurt, kan ook worden omschreven als een "kortsluiting" van de hersenen.
mijn kleine meisje wordt grootquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou eens wat schattig, dit was een paar dagen nadat ik stopte met nagelbijten
i hate youquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG het is de collectie van het jaar!!!!
Ik ben zoooo in luvvvvv![]()
[ afbeelding ]
Echt? Hahah.. Ik denk dan altijd ooh nou moet ik wel een boek lezenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:08 schreef Puckzzz het volgende:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:08 schreef Puckzzz het volgende:
JOUW SCHULD!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
NEEEEEEEEEquote:
kom ze maar halen!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is snel, wanneer stuur je ze hierheen?
Vertel!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:55 schreef Mss het volgende:
Ik ben me hier toch een partij over de zeik![]()
Ik heb net een preikerrieschotel opquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben bloemkool aan het koken
/huishoudelijke mededeling
naar de winkel gaan, via internete of via hun klantenservicequote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb net een preikerrieschotel op![]()
Trouwens, misschien weten jullie ditIk wil m'n abbo verhogen van m'n telefoon. Ik zit bij Hi. Weet iemand hoe ik dit kan doen? Of moet ik hiervoor bellen met de klantenservice van Hi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |