Ik heb geen idee waar die dingen door ontstaan eigenlijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je bedenkt waardoor dejavu's worden veroorzaakt is het al een stuk minder eng, maar ik kan het me voorstellen!
Tevens een kus voor m'n Lindy![]()
Nee, nog steeds engquote:Wat bij een déjà vu gebeurt, kan ook worden omschreven als een "kortsluiting" van de hersenen.
mijn kleine meisje wordt grootquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou eens wat schattig, dit was een paar dagen nadat ik stopte met nagelbijten
i hate youquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG het is de collectie van het jaar!!!!
Ik ben zoooo in luvvvvv![]()
[ afbeelding ]
Echt? Hahah.. Ik denk dan altijd ooh nou moet ik wel een boek lezenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:08 schreef Puckzzz het volgende:
Ik krijg het altijd spaans benauwd als ik geen inet heb
Dan ga ik zelf eerst ALLES proberen om het toch weer aan de praat te krijgen (alles uitzetten en weer aanzetten enzo, verbinding herstellen, noem het maar op)
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:08 schreef Puckzzz het volgende:
Ik krijg het altijd spaans benauwd als ik geen inet heb
Dan ga ik zelf eerst ALLES proberen om het toch weer aan de praat te krijgen (alles uitzetten en weer aanzetten enzo, verbinding herstellen, noem het maar op)
JOUW SCHULD!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
NEEEEEEEEEquote:
kom ze maar halen!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is snel, wanneer stuur je ze hierheen?
Vertel!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:55 schreef Mss het volgende:
Ik ben me hier toch een partij over de zeik![]()
Ik heb net een preikerrieschotel opquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben bloemkool aan het koken
/huishoudelijke mededeling
naar de winkel gaan, via internete of via hun klantenservicequote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb net een preikerrieschotel op![]()
Trouwens, misschien weten jullie ditIk wil m'n abbo verhogen van m'n telefoon. Ik zit bij Hi. Weet iemand hoe ik dit kan doen? Of moet ik hiervoor bellen met de klantenservice van Hi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |