JA ze zitten in mijn mandje maar ik heb al zoveel gekocht deze maandquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:42 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
![]()
Je bedoelt bij de bestelling van vandaag?
Dat is ook de reden dat ik ze oversla, die OPI Burlesque collectie die eraan komtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA ze zitten in mijn mandje maar ik heb al zoveel gekocht deze maanden in september komen ook weer nieuwe leuke dingen uit, eeeeeeeeen straks wil ik ook nog de hele nieuwe opi collectie enzo
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk maar niet geweldig, ik wil 2 lakjes ervan wel graag, maar de rest niet echt.
@ RenRen, misschien kun je meebestellen? ik wil 3 lakjes, lindytje 2, en jij ook 3?
Sharana, je hoeft ze ook niet meteen allemaal te kopen he?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
........... ik denk ........... dat ik de cosmix over ga slaan ......
OKCupidquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:51 schreef Graseter het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)eks_door_iphone.html
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:55 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb geen internet thuis.... en ook niet op mobiel want dat doe ik via de WIFI thuis
![]()
Dusseh. Ik ben er effe niet. KPN zou iets omzetten, maar dat doen ze uiteraard niet... nou ja, 'ja, misshien anders morgen nog eens proberen je modem te resetten'![]()
![]()
En nu zit ik even snel bij de mensen waarvan we de katten verzorgen te internetten. Oh, en we gaan hier zo de wii mee jatten. Je moet wat zonder internet
Nou ja, ik ben er dus even niet, en daar moet ik een half boek over typen
Dag meisjes!!van gehandicapte Lindy (want zo voel ik me zonder interwebz...)
Ja, weet je hoe erg!!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Lindy zonder internetz
En volgens mij was m'n bestelling bij bubs net op tijd voor de post, is al verzonden
Ik hoop het ook. Geen internet sucks. Oh, en de wii krijgen we niet los... de stroomkabel zit helemaal achter allemaal kasten langsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:00 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Geen internet, dat is echt balen.
Hopelijk is het snel opgelost.
Wat was het dan? Ik heb het heel soms, maar dan ook met hele stomme dingen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:04 schreef Loqi het volgende:
Hebben jullie ook wel eens zo'n enorme deja-vu dat t eng wordt? Dat had ik netfreaky gewoon
Somsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:04 schreef Loqi het volgende:
Hebben jullie ook wel eens zo'n enorme deja-vu dat t eng wordt? Dat had ik netfreaky gewoon
Awwquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:55 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb geen internet thuis.... en ook niet op mobiel want dat doe ik via de WIFI thuis
![]()
Dusseh. Ik ben er effe niet. KPN zou iets omzetten, maar dat doen ze uiteraard niet... nou ja, 'ja, misshien anders morgen nog eens proberen je modem te resetten'![]()
![]()
En nu zit ik even snel bij de mensen waarvan we de katten verzorgen te internetten. Oh, en we gaan hier zo de wii mee jatten. Je moet wat zonder internet
Nou ja, ik ben er dus even niet, en daar moet ik een half boek over typen
Dag meisjes!!van gehandicapte Lindy (want zo voel ik me zonder interwebz...)
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:08 schreef Puckzzz het volgende:
Ik krijg het altijd spaans benauwd als ik geen inet heb
Dan ga ik zelf eerst ALLES proberen om het toch weer aan de praat te krijgen (alles uitzetten en weer aanzetten enzo, verbinding herstellen, noem het maar op)
Awwquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
is al de hele dag bezig geweest ermee...
(ze zit de vrij-nl te lezen, dus dan fok ik nog maar even
Gewoon een combinatie van dingen...zelfs slowchat berichtenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:05 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Wat was het dan? Ik heb het heel soms, maar dan ook met hele stomme dingen.
OMG het is de collectie van het jaar!!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk maar niet geweldig, ik wil 2 lakjes ervan wel graag, maar de rest niet echt.
@ RenRen, misschien kun je meebestellen? ik wil 3 lakjes, lindytje 2, en jij ook 3?
herkenbaarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:08 schreef Puckzzz het volgende:
Ik krijg het altijd spaans benauwd als ik geen inet heb
Dan ga ik zelf eerst ALLES proberen om het toch weer aan de praat te krijgen (alles uitzetten en weer aanzetten enzo, verbinding herstellen, noem het maar op)
Als je bedenkt waardoor dejavu's worden veroorzaakt is het al een stuk minder eng, maar ik kan het me voorstellen!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:22 schreef Loqi het volgende:
[..]
Gewoon een combinatie van dingen...zelfs slowchat berichten
Babystrontquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG het is de collectie van het jaar!!!!
Ik ben zoooo in luvvvvv![]()
[ afbeelding ]
Trutje!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:45 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Babystront
![]()
Je nagels zien er gut aus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |