Ebay is your fwiend enemyquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:14 schreef Miezziej het volgende:
Ik wil die Cosmic FX bestellen, en Nubar is mijn volgende hoogste lemming
Sorry mop, Lindy heeft 't al opgevuld!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
Spuit elf geeft modder maarreh...Boa?
zijn dat diezelfde lakkies als die SQ gisteren liet zien en heb je nog plaats?? Ik heb heel ff pauze maar kan niet alles na gaan lezen dat kost teveel tijd
Ter bescherming van Sjaan. Duh.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:11 schreef Miezziej het volgende:
Waarom verkopen ze geen nubar bij TD
No worriesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sorry mop, Lindy heeft 't al opgevuld!
En wat stom van je nagel.
[..]
Ter bescherming van Sjaan. Duh.
Mja, ik bestel meestal bij Mai and Jays (free shippingquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ebay is your fwiend enemy
Tevens verkoopt bubseltje ook nubarren
Je kan toch 2 keer bestellen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:18 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Mja, ik bestel meestal bij Mai and Jays (free shipping) en daar geen Orly
Misschien is het een teken dat ik me aan mij no-buy moet houden? xD
linkjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:18 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Mja, ik bestel meestal bij Mai and Jays (free shipping) en daar geen Orly
Misschien is het een teken dat ik me aan mij no-buy moet houden? xD
ik mag geen chcolade meer en er staat hier een zak m&m'squote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:17 schreef Puckzzz het volgende:
Volgens mij zou ik mijn normale cyclus nu ongesteld moeten zijn ofzo...ik vreet me toch een partij chocola
http://stores.ebay.nl/maiandjays-superstorequote:
je hoeft niet persé bij maiandjays te bestellen he!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:26 schreef Miezziej het volgende:
[..]
http://stores.ebay.nl/maiandjays-superstore
Is wel bekend toch?Ok free shipping vanaf 10...
@SQ:
Maar dan zit ik aan minimaal 19 lakjes (9 TD, 10 op ebay) en dat.. is niet goed voor me bankrekening
Ik was te lui om in de OP te zoeken, sorryquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:26 schreef Miezziej het volgende:
[..]
http://stores.ebay.nl/maiandjays-superstore
Is wel bekend toch?Ok free shipping vanaf 10...
@SQ:
Maar dan zit ik aan minimaal 19 lakjes (9 TD, 10 op ebay) en dat.. is niet goed voor me bankrekening
Johquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik was te lui om in de OP te zoeken, sorry![]()
Eigenlijk moet ik niet falen bij TD en Ebay
Kdacht da da de goedkoopste was in verhouding, faal ik nu?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hoeft niet persé bij maiandjays te bestellen he!
als je er daardoor 10 MOET bestellen is het toch niet goedkoper?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:35 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Kdacht da da de goedkoopste was in verhouding, faal ik nu?
mja dan heb je wel lakjes ipv dat je verzendkosten betaaldquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je er daardoor 10 MOET bestellen is het toch niet goedkoper?
Of allebei gewoon nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:58 schreef Sharana_LV het volgende:
nou ga ik weer twijfelen ... cosmix of nubar ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |