Ja ik ook welquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ach rennie toch, ik moet er een beetje om gniffelen maar het is wel zuur![]()
Op hakken ook nogquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja ik ook welMaar mèèn
Die 40 minuten duurden lang. Op hakken. Damnit.
Zeh horror!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja ik ook welMaar mèèn
Die 40 minuten duurden lang. Op hakken. Damnit.
mannenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:01 schreef Mirjam het volgende:
mijn lief heeft vanmiddag het plan opgevat om een oude jerrycan, waar benzine in had gezeten, even om te spoelen hier in de goosteen.
gevolg:
huis en tuin meuren nu nog erger dan een gemiddeld benzinestation, en die geur is niet eg te krijgen
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:01 schreef Mirjam het volgende:
mijn lief heeft vanmiddag het plan opgevat om een oude jerrycan, waar benzine in had gezeten, even om te spoelen hier in de goosteen.
gevolg:
huis en tuin meuren nu nog erger dan een gemiddeld benzinestation, en die geur is niet eg te krijgen
YAAAAAAAAAAY mijn lakjesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Voor ons faalhaasje![]()
[ afbeelding ]
Mijn Buit
[ afbeelding ]
Tis The Season van Orly
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mannen, wat moeten we er eigenlijk meequote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:01 schreef Mirjam het volgende:
gevolg:
ja, al sla je me doodquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mannen, wat moeten we er eigenlijk mee
ik zou die vent van je ook wegspoelen door de gootsteen!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, al sla je me dood
ik ben nu wierook aan het branden, álles staat tegenover elkaar open, zelfs het toiletraam![]()
Briljantquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:01 schreef Mirjam het volgende:
gevolg:
Goeie buitquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Voor ons faalhaasje![]()
[ afbeelding ]
Mijn Buit
[ afbeelding ]
Tis The Season van Orly
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waar woon je? kan ik vast de storingsdienst inlichten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:01 schreef Mirjam het volgende:
gevolg:
Ballonquote:
Heel de vloer weer vies.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik blij dat m'n pakje met verjaardagslakjes er gisteren was (want zuslief vandaag jarig), laat d'r vriend er een stukvallen. Niet tof.
Nee, het merendeel ging over mijn broek.quote:
ik geloof ook niet sdat er veel doorheen is gegaan, dus dat valt gelukkig dan weer meequote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
waar woon je? kan ik vast de storingsdienst inlichten.
Benzine mag niet door het riool!!![]()
* Puckzzz werkt voor een bedrijf wat beheer en onderhoud van riool doet en benzine is niet is wat je erin wilt hebben![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik blij dat m'n pakje met verjaardagslakjes er gisteren was (want zuslief vandaag jarig), laat d'r vriend er een stukvallen. Niet tof.
Nou, dan heb je toch geen miljoen nodig? Dan heb je 164 euro nodig!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:57 schreef RenRen- het volgende:
Ik wou dat ik een miljoen euro had. Dan kon ik die potloden kopen. 164 euro voor 120 aquarelpotloden.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, dan heb je toch geen miljoen nodig? Dan heb je 164 euro nodig!
Riveter Rouge. En daar was ze juist zo'n fan van.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Wat een faaldag vandaag zeg!
Welke viel er?
Hee, die heb ik pas aan mijn moeder gegeven omdat die zo bij haar paste!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Riveter Rouge. En daar was ze juist zo'n fan van.Geen htf gelukkig, maar tof is het niet.
Ja, maar met de rest van het geld koop ik de rest van die winkel leeg.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, dan heb je toch geen miljoen nodig? Dan heb je 164 euro nodig!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
mijn buurvrouw had laatst toch d'r Essie wicked op het beton getieft?
Ik zo mijn ruillakjes aan haar showen zodat ze iets nieuws kon kiezen, flikkert ze een van mijn lakjes er naast
Ben je ziek Sjaan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
........... ik denk ........... dat ik de cosmix over ga slaan ......
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wil er maar 2 of 3.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind ze wel leuk maar niet geweldig, ik wil 2 lakjes ervan wel graag, maar de rest niet echt.quote:
JA ze zitten in mijn mandje maar ik heb al zoveel gekocht deze maandquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:42 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
![]()
Je bedoelt bij de bestelling van vandaag?
Dat is ook de reden dat ik ze oversla, die OPI Burlesque collectie die eraan komtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA ze zitten in mijn mandje maar ik heb al zoveel gekocht deze maanden in september komen ook weer nieuwe leuke dingen uit, eeeeeeeeen straks wil ik ook nog de hele nieuwe opi collectie enzo
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk maar niet geweldig, ik wil 2 lakjes ervan wel graag, maar de rest niet echt.
@ RenRen, misschien kun je meebestellen? ik wil 3 lakjes, lindytje 2, en jij ook 3?
Sharana, je hoeft ze ook niet meteen allemaal te kopen he?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |