quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geeft niets, ik dacht al dat de crux daar ergens zat![]()
Da's wel hččl selectief lezen, renquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
http://www.schiphol.nl/Re(...)Paspoortcontrole.htm
Flauw weerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:39 schreef Holyme het volgende:
Na de lakhulp van Evi gister heb ik net maar wat anders gelakt, holotje, gaat de zon weg
Hij was te ver heen.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:40 schreef Sharana_LV het volgende:
In de week van maandag 9 augustus tot en met vrijdag 13 augustus zullen geen bestellingen worden verwerkt en zijn wij NIET BEREIKBAAR. Bestellingen kunnen normaal geplaatst geworden maar zullen, net als de correspondentie, pas worden verwerkt vanaf maandag 16 augustus.
![]()
sorry hoor... maar zet dat dan ff lekker op de hoofdpagina .. alsof iedereen die gaat winkelen eerst nieuwsbrieven aan gaat klikken!
Bah heb ook al tijd terug betaald dus ik kan nu nog lastig zeggen stort het geld maar terug en dat ik hem nu bij bubsel bestelquote:
Ik weet niet of zij uit voorraad leveren maar bij mij duurt het ook minimaal een week.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bah heb ook al tijd terug betaald dus ik kan nu nog lastig zeggen stort het geld maar terug en dat ik hem nu bij bubsel bestel
Je mag je toch zoveel dagen na bestellen bedenkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bah heb ook al tijd terug betaald dus ik kan nu nog lastig zeggen stort het geld maar terug en dat ik hem nu bij bubsel bestel
owquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik weet niet of zij uit voorraad leveren maar bij mij duurt het ook minimaal een week.
You really needz help.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:50 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben steeds mijn orly mandje aan het wisselen, lastig beslissen!
Dat deed ik eerst altijd, en nu vind ik dat je lef hebtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
You really needz help.
En met naakte stompjes over straat, ze horror
Volgens mij hoor ik iets huilenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:50 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben steeds mijn orly mandje aan het wisselen, lastig beslissen!
Ze zijn nog geel ook.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:10 schreef Holyme het volgende:
[..]
Dad deed ik eerst altijd, en nu vind ik dat je lef hebt
Welke shop is ditquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:40 schreef Sharana_LV het volgende:
In de week van maandag 9 augustus tot en met vrijdag 13 augustus zullen geen bestellingen worden verwerkt en zijn wij NIET BEREIKBAAR. Bestellingen kunnen normaal geplaatst geworden maar zullen, net als de correspondentie, pas worden verwerkt vanaf maandag 16 augustus.
![]()
sorry hoor... maar zet dat dan ff lekker op de hoofdpagina .. alsof iedereen die gaat winkelen eerst nieuwsbrieven aan gaat klikken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |