het blijven zonnepanelen en snelle leningen hier...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:16 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zo staat er nu bij mij of ik mn domeinnaam wil kopen.. euh "Ik heb zojuist Lacquercocktail.com gekocht?)
ècht taxfree shoppen kan alleen als je naar een land buiten de EU reist.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:17 schreef Holyme het volgende:
Goeiemorgen![]()
AdBlock Plus![]()
Even een misschien stom vraagje, geloof dat hier wat mensen op Schiphol werken he. Kan je taxfree shoppen als je aankomt, of is dat alleen als je vertrekt?
Die zijn er toch nog nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je hebt toch nog 11 TD-pakketjes onderweg
Hoe bedoel je écht? Als in als je daar in een land buiten de EU aankomt?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ècht taxfree shoppen kan alleen als je naar een land buiten de EU reist.
En alleen bij vertrek
ik werk niet op schiphol trouwens, ik weet het uit ervaring... je hebt wel SeeBuyFly winkels, maar die zijn niet altijd taxfree. Vaak wel leuke aanbiedingen, zoals 2 merkparfums voor 50 eurie enzoquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:20 schreef Holyme het volgende:
ThanksHad ik er dus toch een wedje van moeten maken
als je naar spanje gaat mag je toch ook tax free shoppen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ècht taxfree shoppen kan alleen als je naar een land buiten de EU reist.
En alleen bij vertrek
Da's niet taxfree volgens mij. Wel "gewoon" goedkoopquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hoe bedoel je écht? Als in als je daar in een land buiten de EU aankomt?
Ik heb zowel bij vertrek op schiphop als bij aankomst in Londen fijn geshopt![]()
Mijn stiefpapa heeft geen pak nodig, al was het maar omdat ie pissig is op mij dat ik haar in mijn kamer heb gelaten, maar nóg pissiger op haar dat ze de afspraken niet nakomt. He can be very angry when he means it
Hahahah.. bij mij is inmiddels de kredietkaartvergelijking opgedoken! Die heb ik altijd al willen hebbenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb trouwens nu add om een vakantie te kopen.... ze willen dat ik alleen maar faal hier, en net had ik een schoenen winkel adv!
quote:U kunt bij ons nog steeds tegen taxfree prijzen kopen. Dat betekent dat u bij ons nog steeds voordeliger uit bent dan elders in Nederland. Waarheen u ook vliegt.
Uw voordeel
Kopen tegen de prijs die geldt bij vluchten buiten de Europese Unie. Ongeacht uw bestemming. Met uitzondering van drank en tabak. Hiervoor moet u namelijk belasting en accijns betalen. Dit houdt in dat u hiervoor de normale winkelprijzen betaalt.
De Europese Unie
De volgende landen behoren tot de Europese Unie: België, Bulgarije, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Groot-Brittannië en Noord-Ierland, Ierland, Italië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Zweden, Cyprus (Griekse deel), Estland, Hongarije, Letland, Litouwen, Malta, Polen, Roemenië, Slovenië, Slowakije en Tsjechië. Er geldt een uitzondering voor de Kanaaleilanden en de Canarische eilanden, als u vliegt naar deze bestemmingen kunt u wel drank en tabak taxfree kopen.
Buiten de Europese Unie
Vliegt u binnen de Europese Unie en vliegt u na aankomst door naar een niet EU-land? Dan hoeft u ook voor tabak en drank geen belasting en accijns te betalen. Geef dit aan bij de kassa.
Keert u terug naar Nederland vanuit een land buiten de Europese Unie? Dan bent u wel altijd gebonden aan de regels die gelden voor (de beperkte belastingvrije) invoer van goederen vanuit niet-EU-landen. Houdt u dus rekening met de invoerbepalingen van het land van bestemming, dus ook bij terugkeer in Nederland. De douane Schiphol kan u verder helpen.
Ja, je komt sowieso in het taxfree gedeelte. Ik ging naar schotland en ik was er ook. Er gaat dan 19% van af. Durrr, wat zou taxfree anders zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als je naar spanje gaat mag je toch ook tax free shoppen?
ik heb trouwens nu add om een vakantie te kopen.... ze willen dat ik alleen maar faal hier, en net had ik een schoenen winkel adv!
De laatste keer dat ik vloog was er idd geen taxfree binnen EU landen, verder niet heel erg op gelet toen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's niet taxfree volgens mij. Wel "gewoon" goedkoop
Volgens mij zijn die seebuyflywinkels allemaal taxfreequote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
Dus het is niet taxfree, het is alleen goedkoper. Vandaar dat ik zei: ècht taxfree
Er staat toch hoe het zit?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die seebuyflywinkels allemaal taxfree
Volgens mij vragen die voor taxfree naar je vliegticket. Deden ze in Helsinki wel iig.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die seebuyflywinkels allemaal taxfree
Die van mijn ook?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Sharana jou dingetjes zijn binnen![]()
Zal zo een foto maken.
Octa is ook binnen
geeft niets, ik dacht al dat de crux daar ergens zatquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:31 schreef RenRen- het volgende:
... OhIk maar denken dat GB bij de EU past. Ben net wakker. Sorry SQ!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geeft niets, ik dacht al dat de crux daar ergens zat![]()
Da's wel hèèl selectief lezen, renquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
http://www.schiphol.nl/Re(...)Paspoortcontrole.htm
Flauw weerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:39 schreef Holyme het volgende:
Na de lakhulp van Evi gister heb ik net maar wat anders gelakt, holotje, gaat de zon weg
Hij was te ver heen.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:40 schreef Sharana_LV het volgende:
In de week van maandag 9 augustus tot en met vrijdag 13 augustus zullen geen bestellingen worden verwerkt en zijn wij NIET BEREIKBAAR. Bestellingen kunnen normaal geplaatst geworden maar zullen, net als de correspondentie, pas worden verwerkt vanaf maandag 16 augustus.
![]()
sorry hoor... maar zet dat dan ff lekker op de hoofdpagina .. alsof iedereen die gaat winkelen eerst nieuwsbrieven aan gaat klikken!
Bah heb ook al tijd terug betaald dus ik kan nu nog lastig zeggen stort het geld maar terug en dat ik hem nu bij bubsel bestelquote:
Ik weet niet of zij uit voorraad leveren maar bij mij duurt het ook minimaal een week.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bah heb ook al tijd terug betaald dus ik kan nu nog lastig zeggen stort het geld maar terug en dat ik hem nu bij bubsel bestel
Je mag je toch zoveel dagen na bestellen bedenkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bah heb ook al tijd terug betaald dus ik kan nu nog lastig zeggen stort het geld maar terug en dat ik hem nu bij bubsel bestel
owquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik weet niet of zij uit voorraad leveren maar bij mij duurt het ook minimaal een week.
You really needz help.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:50 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben steeds mijn orly mandje aan het wisselen, lastig beslissen!
Dat deed ik eerst altijd, en nu vind ik dat je lef hebtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
You really needz help.
En met naakte stompjes over straat, ze horror
Volgens mij hoor ik iets huilenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:50 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben steeds mijn orly mandje aan het wisselen, lastig beslissen!
Ze zijn nog geel ook.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:10 schreef Holyme het volgende:
[..]
Dad deed ik eerst altijd, en nu vind ik dat je lef hebt
Welke shop is ditquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:40 schreef Sharana_LV het volgende:
In de week van maandag 9 augustus tot en met vrijdag 13 augustus zullen geen bestellingen worden verwerkt en zijn wij NIET BEREIKBAAR. Bestellingen kunnen normaal geplaatst geworden maar zullen, net als de correspondentie, pas worden verwerkt vanaf maandag 16 augustus.
![]()
sorry hoor... maar zet dat dan ff lekker op de hoofdpagina .. alsof iedereen die gaat winkelen eerst nieuwsbrieven aan gaat klikken!
Begin volgende weekquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:15 schreef Ooi86 het volgende:
Bubsel, wanneer heb je de Cosmix op voorraad? Na die foto's van SQ kan ik niet wachten!
Jeej! Dan heb ik iets om naar uit te kijkenquote:
Auwiequote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:53 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en vannacht met grof geweld mijn pinknagel verloren...auw.....komt wondvocht uit dus ik durf er eik geen tip op te doen. Mijn wijsvinger was maandag al gesneuveld, die is nog steeds zwak van die keer dat ik 'm tussen de autodeur had gehad.
Je hele pinknagel eraf?! Of gescheurd?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:53 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en vannacht met grof geweld mijn pinknagel verloren...auw.....komt wondvocht uit dus ik durf er eik geen tip op te doen. Mijn wijsvinger was maandag al gesneuveld, die is nog steeds zwak van die keer dat ik 'm tussen de autodeur had gehad.
Vrouwke toch!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:53 schreef Puckzzz het volgende:
ik snap je zin niet helemaalquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
Spuit elf geeft modder maarreh...Boa?
zijn dat diezelfde lakkies als die SQ gisteren liet zien en heb je nog plaats?? Ik heb heel ff pauze maar kan niet alles na gaan lezen dat kost teveel tijd
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vrouwke toch!
Is het geen idee om je standaardlengte wat in te korten? Je hebt zo vaak totaalrupturen![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:53 schreef Puckzzz het volgende:
Da's Debsterr als ik me niet vergis!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik snap je zin niet helemaaliets met boa ... maar die lakjes die SQ gister liet zien zijn Orly Cosmix
owquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:05 schreef Holyme het volgende:
[..]
Da's Debsterr als ik me niet vergis!
Dat dusquote:
jaaaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:11 schreef Miezziej het volgende:
Waarom verkopen ze geen nubar bij TD
Zolang jij er mee kan leven vind ìk het prima hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat dus
Debs is Boa
SQ je hebt wel gelijk misschien, maar ik had ze al ovaal gevijld en daar worden ze op zich al minder kwestbaar van dus het was best 'te doen'
De nagel is er niet helemaal af, maar wel tot het levende afgescheurd zeg maar - dubbelgeklapt eerder
Die wijsvinger kan ik niets aan doen, die is gewoon raar en scheef en zwak nu
En ik vind ze langer gewoon mooier
Ebay is your fwiend enemyquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:14 schreef Miezziej het volgende:
Ik wil die Cosmic FX bestellen, en Nubar is mijn volgende hoogste lemming
Sorry mop, Lindy heeft 't al opgevuld!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
Spuit elf geeft modder maarreh...Boa?
zijn dat diezelfde lakkies als die SQ gisteren liet zien en heb je nog plaats?? Ik heb heel ff pauze maar kan niet alles na gaan lezen dat kost teveel tijd
Ter bescherming van Sjaan. Duh.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:11 schreef Miezziej het volgende:
Waarom verkopen ze geen nubar bij TD
No worriesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sorry mop, Lindy heeft 't al opgevuld!
En wat stom van je nagel.
[..]
Ter bescherming van Sjaan. Duh.
Mja, ik bestel meestal bij Mai and Jays (free shippingquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ebay is your fwiend enemy
Tevens verkoopt bubseltje ook nubarren
Je kan toch 2 keer bestellen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:18 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Mja, ik bestel meestal bij Mai and Jays (free shipping) en daar geen Orly
Misschien is het een teken dat ik me aan mij no-buy moet houden? xD
linkjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:18 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Mja, ik bestel meestal bij Mai and Jays (free shipping) en daar geen Orly
Misschien is het een teken dat ik me aan mij no-buy moet houden? xD
ik mag geen chcolade meer en er staat hier een zak m&m'squote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:17 schreef Puckzzz het volgende:
Volgens mij zou ik mijn normale cyclus nu ongesteld moeten zijn ofzo...ik vreet me toch een partij chocola
http://stores.ebay.nl/maiandjays-superstorequote:
je hoeft niet persé bij maiandjays te bestellen he!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:26 schreef Miezziej het volgende:
[..]
http://stores.ebay.nl/maiandjays-superstore
Is wel bekend toch?Ok free shipping vanaf 10...
@SQ:
Maar dan zit ik aan minimaal 19 lakjes (9 TD, 10 op ebay) en dat.. is niet goed voor me bankrekening
Ik was te lui om in de OP te zoeken, sorryquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:26 schreef Miezziej het volgende:
[..]
http://stores.ebay.nl/maiandjays-superstore
Is wel bekend toch?Ok free shipping vanaf 10...
@SQ:
Maar dan zit ik aan minimaal 19 lakjes (9 TD, 10 op ebay) en dat.. is niet goed voor me bankrekening
Johquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik was te lui om in de OP te zoeken, sorry![]()
Eigenlijk moet ik niet falen bij TD en Ebay
Kdacht da da de goedkoopste was in verhouding, faal ik nu?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hoeft niet persé bij maiandjays te bestellen he!
als je er daardoor 10 MOET bestellen is het toch niet goedkoper?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:35 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Kdacht da da de goedkoopste was in verhouding, faal ik nu?
mja dan heb je wel lakjes ipv dat je verzendkosten betaaldquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je er daardoor 10 MOET bestellen is het toch niet goedkoper?
Of allebei gewoon nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:58 schreef Sharana_LV het volgende:
nou ga ik weer twijfelen ... cosmix of nubar ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |