Ja, die bedoeld ze denk ik wel jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze Space Cadet en Halleys Comet wilt toch? Jullie moeten even goedkeuring geven want als ik de verkeerde bestel dan is het niet alleen mijn schuld
Je doet het zelf hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:56 schreef Sharana_LV het volgende:
godsamme weer een paypal td pakketje van mijn rekening af!
Er ligt een envelop naast me met jouw naam eropquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Er ligt een envelop naast me met jou naam erop
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:25 schreef DeltaCephei het volgende:
Waarom zit ik mijn mandje te vullen op TD![]()
Gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:25 schreef DeltaCephei het volgende:
Waarom zit ik mijn mandje te vullen op TD![]()
Als je daarna ook echt op bestellen klikt welquote:
Hoezo loon niet betalenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:38 schreef princess-a het volgende:
Stelletje faalerds![]()
Ik wil ook falen maar aangezien mijn baas heeft besloten mn loon voorlopig niet te betalen, en het meisje dat tijdelijk in mn kamer zit heeft besloten de huur voorlopig niet te betalen, ben ik blut
tijdelijk in je kamer niet betalen? eruit trappen die hap!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:38 schreef princess-a het volgende:
Stelletje faalerds![]()
Ik wil ook falen maar aangezien mijn baas heeft besloten mn loon voorlopig niet te betalen, en het meisje dat tijdelijk in mn kamer zit heeft besloten de huur voorlopig niet te betalen, ben ik blut
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je daarna ook echt op bestellen klikt wel
oh, als ik alle mandjes die ik ooit heb gevuld ook besteld had was ik al zes keer failliet verklaardquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je daarna ook echt op bestellen klikt wel
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, als ik alle mandjes die ik ooit heb gevuld ook besteld had was ik al zes keer ailliet verklaard
Ik denk dat jij eens wat strenger moet wordenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:38 schreef princess-a het volgende:
Stelletje faalerds![]()
Van dattem ja. Je bent toch geen filantropische instelling?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eens wat strenger moet worden
oh dat is dus wat ik fout doe ...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, als ik alle mandjes die ik ooit heb gevuld ook besteld had was ik al zes keer failliet verklaard
sorry? je doet net alsof ze een keuze hebben!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:38 schreef princess-a het volgende:
Stelletje faalerds![]()
WAT!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb de laatste tijd echt constant google-ads over snel geld lenen
Komt dat omdat Sharana zo vaak in de TT staat in mijn Active Topiclist?![]()
Geen loon, geen werkzaamhedenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ach, ze heeft wel meteen een mooie reden om met ingang van NU even vakantie te nemen in dat geval
quote:
Precies, stel mafkezers!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geen loon, geen werkzaamheden.
waarom krijg ik alleen maar add's met webshops en andere winkelshitquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:57 schreef Debsterr het volgende:
En inderdaad, ik heb ook allemaal Google ads over lenen bij dit topic.
lollerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarom krijg ik alleen maar add's met webshops en andere winkelshit
YAY LAKJESquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Sharana jou dingetjes zijn binnen![]()
Zal zo een foto maken.
Octa is ook binnen
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
De boekhouder maakt altijd een berekening en dan maakt mn bazin het over, zodra ik mn uren stuur binnen 3 dagen. De uren zijn al 2.5 weken geleden verstuurd maar ik heb nog niks. Ze zei dat misschien de boekhouder wel op vakantie was, maar misschien ook wel niet, ofzoquote:
Was ik ook van plan ja, maar ze heeft steeds hele goede excuses. Ze is voor 2000 euro opgelicht bij haar nieuwe huis, dus kan ze niet verhuizenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:40 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
tijdelijk in je kamer niet betalen? eruit trappen die hap!
[..]
You are so right! Nu nog leren hoe ik dat doequote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eens wat strenger moet worden
"Als jij NU niet betaald, ga ik NU op vakantie" what'd ya think about that ha?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ach, ze heeft wel meteen een mooie reden om met ingang van NU even vakantie te nemen in dat geval
Ik ga zondag met stiefpapa heen om even flink te rellen, ze heeft namelijk zelf nog een sleutel van het huis die ze vrijdag moet inleveren. Dus wilde ze graag per vrijdag die van mij hebben. Geen huur = GEEN SLEUTELquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
Zoiets ja. En die onderhuurmuts? Gewoon per direct zelf weer in je kamer trekken
Zo staat er nu bij mij of ik mn domeinnaam wil kopen.. euh "Ik heb zojuist Lacquercocktail.com gekocht?)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
You go girlquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik ga zondag met stiefpapa heen om even flink te rellen, ze heeft namelijk zelf nog een sleutel van het huis die ze vrijdag moet inleveren. Dus wilde ze graag per vrijdag die van mij hebben. Geen huur = GEEN SLEUTELSoms ben ik wel simpel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |