Ja, die bedoeld ze denk ik wel jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze Space Cadet en Halleys Comet wilt toch? Jullie moeten even goedkeuring geven want als ik de verkeerde bestel dan is het niet alleen mijn schuld
Je doet het zelf hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:56 schreef Sharana_LV het volgende:
godsamme weer een paypal td pakketje van mijn rekening af!
Er ligt een envelop naast me met jouw naam eropquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Er ligt een envelop naast me met jou naam erop
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:25 schreef DeltaCephei het volgende:
Waarom zit ik mijn mandje te vullen op TD![]()
Gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:25 schreef DeltaCephei het volgende:
Waarom zit ik mijn mandje te vullen op TD![]()
Als je daarna ook echt op bestellen klikt welquote:
Hoezo loon niet betalenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:38 schreef princess-a het volgende:
Stelletje faalerds![]()
Ik wil ook falen maar aangezien mijn baas heeft besloten mn loon voorlopig niet te betalen, en het meisje dat tijdelijk in mn kamer zit heeft besloten de huur voorlopig niet te betalen, ben ik blut
tijdelijk in je kamer niet betalen? eruit trappen die hap!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:38 schreef princess-a het volgende:
Stelletje faalerds![]()
Ik wil ook falen maar aangezien mijn baas heeft besloten mn loon voorlopig niet te betalen, en het meisje dat tijdelijk in mn kamer zit heeft besloten de huur voorlopig niet te betalen, ben ik blut
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je daarna ook echt op bestellen klikt wel
oh, als ik alle mandjes die ik ooit heb gevuld ook besteld had was ik al zes keer failliet verklaardquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je daarna ook echt op bestellen klikt wel
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, als ik alle mandjes die ik ooit heb gevuld ook besteld had was ik al zes keer ailliet verklaard
Ik denk dat jij eens wat strenger moet wordenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:38 schreef princess-a het volgende:
Stelletje faalerds![]()
Van dattem ja. Je bent toch geen filantropische instelling?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eens wat strenger moet worden
oh dat is dus wat ik fout doe ...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, als ik alle mandjes die ik ooit heb gevuld ook besteld had was ik al zes keer failliet verklaard
sorry? je doet net alsof ze een keuze hebben!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:38 schreef princess-a het volgende:
Stelletje faalerds![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |