Nee, geeft niet. Ik deed er al die tijd ook wel misschien een beetje te luchtig over. En ik wil niet echt ingaan op details, maar het heeft iets te maken met verschillende toekomstdromen en niet met dat het niet meer fijn was. En daarom doet het best pijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:47 schreef Tinkepink het volgende:
Sorry Co voor de verkeerde woordkeus. Ik wist dat het meer was dan een scharrel, maar dat jullie het ook geen relatie wilden noemen en kon even geen ander woord vinden.
Wel jammer.
Viking vindt me ordinairquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:53 schreef Viking84 het volgende:
Dat klinkt een beetje als het Merel-verhaal, Co.
Ik krijg ineens een verzoek van iemand die ik niet ken op Facebook. Zou best een niet betalend lid van RP kunnen zijn dat ik mijn e-mailadres heb gegeven (daarmee zit ik ook op FB). Maar ik ga niet zomaar iedereen accepteren. Eerst maar eens achterhalen wie het is.
Laat maar, tis een ordinaire Fokkert!![]()
.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:01 schreef Viking84 het volgende:
Als je trouwens idd van RP was geweest, had ik je niet geaccepteerd wegens je burgerlijke staat.
Jij ging toch stoppen met feestboek?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eens even kijken of Coco mij ordinair vindt.
Nee, hooguit account opheffen en gelijk weer nieuwe aanmaken ivm die irritante ontbrekende knoppen. Die trouwens nog steeds ontbreken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij ging toch stoppen met feestboek?.
Bah ja. Wat ordinair. Vreselijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eens even kijken of Coco mij ordinair vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, geeft niet. Ik deed er al die tijd ook wel misschien een beetje te luchtig over. En ik wil niet echt ingaan op details, maar het heeft iets te maken met verschillende toekomstdromen en niet met dat het niet meer fijn was. En daarom doet het best pijn.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, geeft niet. Ik deed er al die tijd ook wel misschien een beetje te luchtig over. En ik wil niet echt ingaan op details, maar het heeft iets te maken met verschillende toekomstdromen en niet met dat het niet meer fijn was. En daarom doet het best pijn.
Ja klopt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Buh, Co...
En PF, jij bent ook al zo'n stille verdrietige of niet?
Natuurlijk kan het nog goed komen! Je bent jong en dan is het soms lastig uit te vinden wat je nou echt leuk vindt. Kan gebeuren. Baz luhrman, van de vreselijke film moulin rouge, heeft een mooi stukje in 'wear sunscreen' zitten. Luistertipquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:37 schreef P.F. het volgende:
Ik heb heel lang in de regen gefietst en staan bellen..
Beetje herkenbare site, niet alle verhalen maar van veel en deel. Nou ja, het kan dus nog goed komen.
Http://www.ik-student.nl
Jij ook sterkte.quote:
Datte... weet ook niet zo goed wat ik kan zeggen..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij ook sterkte.
Heb je eigelijk al iets leuks om naar uit te kijken? Of zijn dat nou juist die volwassen beslissingen waar je het over had? Ik wou dat ik je kon helpen. Vind het moeilijk om te zien hoe je aan het worstelen bent.
Ja die! Komt nog eens bovenop dat dat nummer ook ooit door de radio kweelde toen ik een suicidale depressieveling heel duidelijk en definitief 'nee' heb moeten vertellen. Kutnummer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Geef mij nu je angst??
Eng is die ja
Wedden dat je hem nu opzoekt ?quote:
Nope! Ik kan heel goed zonder die kennisquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wedden dat je hem nu opzoekt ?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nope! Ik kan heel goed zonder die kennis.
Ja, maar het is dat ik nu moet, want niet gaan of een kort rondje is zooooo sneu voor de hond. Als ik alleen ben lig ik liever op de bank. Ook al heb ik dan buikpijn en flatulentie en een dikke spekrolquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
![]()
Syrena, ga je wandelen niet volhouden dan? Je voelt je er goed bij zeg je zelf.
Je doet XM naquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje:
O: Brinta
T: banaan
L: 2 volkoren boterhammen appelstroop, 1 kapje zonder iets, cup-a-soup tomaat, 4 kleine Oreo's
T: 250 gr magere kwark
T: klein zakje M&M's
D: broccolisoep, gegrilde zalm
T: nectarine
Als je bedenkt wat ik de afgelopen dagen naar binnen heb gepropt, is dit echt een heel goed lijstje..
QFT...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:10 schreef P.F. het volgende:
Liefde. Fijn dat het er is. Maar makkelijker Zonder. Maar waar doe je het dan weer voor..
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:47 schreef Syrena het volgende:
http://thechive.com/2010/(...)re-office-33-photos/
Mehehehe
Pardon?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je doet XM na
Meiske toch, hoop dat het een beetje met je gaat
[flauwgrapje alert]quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:28 schreef Merel het volgende:
De meneer was vandaag op de radio. Ik blijf ernaar luisteren, om z'n stem te horen. Hoe melodramatisch is datIk zet 'm meteen uit!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
[flauwgrapje alert]
Dit zet de TT meteen in een heel ander daglicht![]()
[/flauwgrapje alert]
Sorry Merel. Kon het niet laten. Op welke zender eigenlijk. Ben wel benieuwd naar de meneer.
Hè? Dat werkt bij mij nou nooit!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:57 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben kots en kotsmisselijk. Ben bang dat het door de opgewarmde hete kip komt![]()
Daglijst
o. weetabix met melk (1-tje maar vandaag)
t. nectarine + 2 dropjes
l. boterham pindakaas + boterham vette salade + wit bolletje hagelslag
t. zak worteltjes + magnum
d. diepvriesbak hete kip
t. alcohol om kotsgevoel weg te spoelen
Ergens wel herkenbaar, al had ik twee jaar later wel ruim genoeg gevondenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Wanneer je iemand tegenkomt is inderdaad belangrijk. Ik zou ook best willen dat ik mijn huidige vriend 10 jaar later ontmoet had. Helaas heb je dat niet in de hand.
Om nou weg te gaan onder het motto "als het zo moet zijn komen we elkaar wel weer tegen" geloof ik daar toch iets te weinig in.
Slapen is leuk! Ga ik nu ook doenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:07 schreef P.F. het volgende:
Shit het is al hartstikke laat en ik wou nog iets leuks doen vandaag
Ik ken de mijne dan ook alweer 13 jaar. Niet al die tijd iets gehad, maar toch alweer 8 jaar met wat tussenpauzes. Beetje een eng idee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:10 schreef Sts het volgende:
[..]
Ergens wel herkenbaar, al had ik twee jaar later wel ruim genoeg gevonden. Ook al was het al die tijd helemaal leuk, toch vraag ik me soms wel eens af hoe ik in het leven zou hebben gestaan als ik meerdere serieuze relaties zou hebben gehad.
Dat klinkt alsof ik al bijna dood en begraven ben. Maar ik ga er even vanuit dat ik bij deze meneer blijf
.
Nee vind ik niet. Dan word ik nog treuriger wakkerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Slapen is leuk! Ga ik nu ook doen.
Niet echt nee. Nou ja, het probleem ligt volledig bij mij. We hebben geen ruzie ofzo, er kan natuurlijk weinig misgaan als je elkaar niet ziet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mini, misschien maak ik er te veel van, maar gaat het wel goed met jou en je meneer?
Ik doe niet anders dan topics kapen met mijn gezeur.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Niet echt nee. Nou ja, het probleem ligt volledig bij mij. We hebben geen ruzie ofzo, er kan natuurlijk weinig misgaan als je elkaar niet ziet.Ik heb alleen veel tijd om na te denken hier, en je ziet dingen anders als je gedwongen wordt om afstand te nemen. Ik ben nog nooit zo lang alleen geweest als nu en het bevalt me eigenlijk iets te goed. Maar goed, ik wil niet het topic kapen met mijn gezeur...
Je kan toch weer een kamer in de stad zoeken, met huisgenoten enzo? Heeft ook z'n voordelenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee vind ik niet. Dan word ik nog treuriger wakker
Ik wordt zo treurig van mijn huisje, kan niet wachten tot ik in de stad woon. Sinds ik hier woon is alles bergafwaarts gegaan.
Hehe, hier 6 jaar met een tussenpauzequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ken de mijne dan ook alweer 13 jaar. Niet al die tijd iets gehad, maar toch alweer 8 jaar met wat tussenpauzes. Beetje een eng idee.Ik word oud...
Even ontopic, lijstje:
O: oat meal, koffie met melk
T: 1 snee meergranenbrood met brie
L: 1x brood met pindakaas, 1x met brie, koffie met melk
T: 1x brood met pindakaas, nog meer (decaf)koffie met melk
D: pitabroodjes met falafel, groente en een knoflooksausje
T: kiwi, misschien nog iets kleins
Waarom dan? Is het zo ver naar de stad of zijn je huisgenoten niet leuk of...?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee vind ik niet. Dan word ik nog treuriger wakker
Ik wordt zo treurig van mijn huisje, kan niet wachten tot ik in de stad woon. Sinds ik hier woon is alles bergafwaarts gegaan.
Het is veel dichter bij de stad, maar niet echt in de stad nog. Heb geen huisgenotenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:39 schreef Sts het volgende:
[..]
Waarom dan? Is het zo ver naar de stad of zijn je huisgenoten niet leuk of...?
Dat is het niet alleen, ik ga ook twijfelen of hij wel goed voor mij is. Dat zijn twijfels die eigenlijk al jaren in mijn hoofd zitten, en ik ben bang dat ik al die tijd om de verkeerde redenen bij hem was. Gemakzucht, angst om alleen te zijn, denken dat ik toch niemand anders kan krijgen...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik doe niet anders dan topics kapen met mijn gezeur..
Er kan genoeg misgaan als je elkaar niet ziet hoor.. Juist dan misschien wel. Maar als je al zolang bij elkaar bent, vanaf een vrij jonge leeftijd, kan ik me het best voorstellen dat je het fijn vindt om alleen te zijn!
Hm, dat is vervelend, je doet er ook niet zo snel wat aanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het is veel dichter bij de stad, maar niet echt in de stad nog. Heb geen huisgenoten
En ik zit gewoon in een treurige buurt (bedrijventerrein en gevangenis etc)
er hangt ook gewoon een nare 'vibe' of zo. Wel logisch als je naast zoveel mensen woont die de meest verschrikkelijke dingen hebben gedaan.
Plus dat ik een beetje in een aquarium woon, of ik doe de gordijnen dicht en heb privacy, of ik heb uitzicht en iedereen kan naar binnen kijken.
Wat moet je dan met zo'n ouwe?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga slapen, maar eerst even eenvoor PF. Ik vind het heel rot dat je je zo naar voelt! Ik kan me zo goed voorstellen hoe het is als je min of meer bent gedwongen ergens te zijn waar je niet wilt zijn...
Ik heb een eerste niet-afwijzing binnen (uit 3 gelezen berichten, dus nette score). Ze gaat eerst een weekje op vakantie en daarna kijken we eens verder, maar mijn leeftijd was uiteraard wel weer een probleem. Stomme vrouwen. Is toch leuk, een lekker jong ding?
.
Zelf vind je blijkbaar van nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga slapen, maar eerst even eenvoor PF. Ik vind het heel rot dat je je zo naar voelt! Ik kan me zo goed voorstellen hoe het is als je min of meer bent gedwongen ergens te zijn waar je niet wilt zijn...
Ik heb een eerste niet-afwijzing binnen (uit 3 gelezen berichten, dus nette score). Ze gaat eerst een weekje op vakantie en daarna kijken we eens verder, maar mijn leeftijd was uiteraard wel weer een probleem. Stomme vrouwen. Is toch leuk, een lekker jong ding?
.
Sinds december. Maar ik ben meestal bij mijn toch niet zo betere helft.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:51 schreef Sts het volgende:
[..]
Hm, dat is vervelend, je doet er ook niet zo snel wat aan. Woon je er al lang?
Nee ik heb echt 0 leuke studiegenootjesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:55 schreef neen het volgende:
[..]
Wat moet je dan met zo'n ouwe?
Oh PF wil je zo graag weg dan? Geen leuke studiegenootjes enzo bij jou in de buurt? Beetje plezier op de plek waar je woont is wel belangrijk ja. Op facebook zag ik volgens mij wel ergens wat langskomen bij iemand die ik vaag ken10m2 maar ik kan vragen of dat nog vrij is of dat er ge(zellig
)hospiteert moet worden ofzo
Oh leeftijd, ik ben nogal een sukkel wat dat betreft. Mijn zusje is m'n kleine zusje en eigenlijk mag zij natuurlijk niet met andere jongens om gaan van mij dus jonger dan dat is te jong. Mijn zus is mijn grote zus en ik kijk eigenlijk wel erg naar haar op dus ouder dan m'n zus zijn te oud.
Awwquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Sinds december. Maar ik ben meestal bij mijn toch niet zo betere helft.
QTF! Zou zo graag hebben dat iedereen gelukkig kon zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:18 schreef Razztwizzle het volgende:
Aw PFen Co, en Mini en Merel en DaD.. Allemaal treurige berichten, hoop dat voor iedereen de zon snel weer schijnt! Of een andere cliché-metafoor
als het maar duidelijk wordt dat ik jullie stuk voor stuk leuke, lieve, mooie, interessante en slimme dames vindt die echt het echt verdienen dat het goed gaat. Dus.
Mn internet crasht hier steeds op, zodra de site geladen is, blijft ie als een idioot verversen en reageert niets meerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:47 schreef Syrena het volgende:
http://thechive.com/2010/(...)re-office-33-photos/
Mehehehe
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Sinds december. Maar ik ben meestal bij mijn toch niet zo betere helft.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:15 schreef Syrena het volgende:
Ik zit nog steeds op de badkamervloer. Zo lang ik mijn benen opgetrokken hou en m'n hoofd ertussen klem gaat het wel. Liggen gaat niet, hoofd bewegen is direct misselijk. Vaag. En inmiddels ook koud en ongemakkelijk, maar alles beter.dan die misselijkheid.
Ook van mij.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 07:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een ellende hier allemaal.
voor een ieder die het nodig heeft
Dat lijkt me echt het zwaarste aan kinderen hebben. Ik heb al moeite om zelf op tijd klaar te staan 's ochtends...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:06 schreef Laureline het volgende:
Beterschap syrena en DAD!
Pfft, ik heb mijn hele ritme in de vacantie laten verschuiven naar steeds later naar bed en steeds langer uitslapen. Vandaag is nog vroeg voor mijn doenEn volgende week moet de mini weer om half 9 paraat zijn op school!
Dat wordt weer niks...
Vanaf vandaag vroeg naar bedquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:06 schreef Laureline het volgende:
Beterschap syrena en DAD!
Pfft, ik heb mijn hele ritme in de vacantie laten verschuiven naar steeds later naar bed en steeds langer uitslapen. Vandaag is nog vroeg voor mijn doenEn volgende week moet de mini weer om half 9 paraat zijn op school!
Dat wordt weer niks...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje:
O: (om half zeven vanochtend!): optimel vla/yoghurt en albran Fruit 'n fibre
T: stuk mango en wat kersen
L: gehaktballetjes met sla
S: kijken of ik kan rennen
T: wodka, chips
D: 2 drumsticks met sperzieboontjes. Citroendropijs.
Ik las het en ik dacht: leuk! En toen dacht ik: o aan mij heb je nietsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
mag ik jullie nogmaals herinneren aan BBQ @ my place op zaterdag 21 augustus?
Niet zozeer bij de dokter, nee. Waarom hanghing je aan de lijn bij de dokter?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:58 schreef P.F. het volgende:
Heb je wel eens dat je met de dokter in de wacht staat en zooo lang moet wachten dat je denkt: nou zo belangrijk was het ook weer nietEn dat je dan ophangt
Je hebt mijn reactie verwijderdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:03 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb mn blogtitel en adres weer gewijzigd...http://overetenenderest.blogspot.com/
/spam
En vrijdag 20 een hapje doen in de Pijp! (Als Amsterdam te ver is: herkansing in Nijmegen!)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
ja hoor!
En als er te weinig aanmeldingen zijn verplaatsen we 't gewoon't ligt toch in de vriezer
!
Beter dan afgeschoten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jeetje syrena, klinkt als hel! *hoopt niet dat ze nu helemaal ziek op de koude badkamervloer in slaap is gevallen*
Relatie, tja, lastig. Mn highschoollover (niet van de middelbare overigens) heb ik gelukkig van me afgeschut. Deze is wèl lief. Twijfelen doe ik echter altijdvraag me af of anderen dat wel helemaal tegen kunnen houden? Die roze wolk blijft niet, me dunkt.
huh... ik weet niet meer precies wat ik gezegd heb, maar iets van succes & dat mollige handjes nog wel een beetje negatief klinktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:53 schreef conleche het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:38 schreef P.F. het volgende:
Maar Mo je bent nu getrouwd je kan nu eten wat je wil
quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]schande!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Mo, als je het niet aan je spiegelbeeld ziet (aangezien je dacht dat het goed ging) is dat getal toch niet zo erg?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
76,0had in geen 2 maanden op de weegschaal gestaan, het leek goed te gaan, tot ik dit zag
![]()
gelukkig gaan we vandaag sporten en heb ik me net na het ontbijt gewogen![]()
bah!
Ga straks in de sportschool een afspraak maken voor een 'intakegesprek' voor een sportplan
Wil eind september, dan moet ik in mn bestuurspak passen, 4kg eraf hebben
bah, ben strontchago
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:47 schreef Sts het volgende:
[..]Het was wel negatief, maar het huilen is spanning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je niet beter even stabiel proberen te blijven? (dat hele verhaal van Kwak)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
76,0had in geen 2 maanden op de weegschaal gestaan, het leek goed te gaan, tot ik dit zag
![]()
gelukkig gaan we vandaag sporten en heb ik me net na het ontbijt gewogen![]()
bah!
Ga straks in de sportschool een afspraak maken voor een 'intakegesprek' voor een sportplan
Wil eind september, dan moet ik in mn bestuurspak passen, 4kg eraf hebben
bah, ben strontchago
Vervelende ervaring voor je, dat hele co-schap (dat is het toch?). Hoewel het wel handig is om er nu achter te komen dat een bepaalde specialisatie je niet ligt, blijft het natuurlijk k*t. Heb je nu wel een beetje vrij?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het was wel negatief, maar het huilen is spanning.
Awwwquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:55 schreef LadyBlack het volgende:
Even een beetje cuteness dit topic in
[ afbeelding ]
Komende week en de week eropquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:57 schreef Sts het volgende:
[..]
Vervelende ervaring voor je, dat hele co-schap (dat is het toch?). Hoewel het wel handig is om er nu achter te komen dat een bepaalde specialisatie je niet ligt, blijft het natuurlijk k*t. Heb je nu wel een beetje vrij?
Hahaha, gaan we koppelen?quote:
Geluk is niet gewichtsafhankelijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
ik zie het wel aan mn spiegelbeeld: de vergelijking tussen 68 en 75/76 is erg, maar de laatste 2 maanden zag ik géén verergering, dus dat is prima, en allemaal leuk lief en aardig, maar ik wil naar de 70 terug en dáár stabiel blijven, hier niet, hier word ik doodongelukkig![]()
Daarbij héb ik straks weer de tijd en de moed om veel te gaan sporten (wat ik écht leuk vind), dus dan is 70 echt haalbaar, wéét ik.. maar ik vind 't wel stom, want ik heb écht niet uitbundig geleefd.. gewoon 'netjes'
maarja, niet gesport dus
fiets is bij de fietsenmaker, hopelijk kan ik binnenkort weer gewoon lekker overal heen fietsen ipv de auto of bus te pakken
Zijn 2 vormen van salmonellavergiftiging geloof ik, of je krijgt meteen last, of je krijt later pas last. Niet dat de ene beter is dan de andere...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:35 schreef anna82 het volgende:
En Syrena, ik heb ooit een salmonella-vergiftiging gehad door kip, maar die kwam pas iets van 36 uur na consumptie opzetten. Veel beterschap!
Bij deze dan. Zeker geen man.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, gaan we koppelen?.
IHFC is volgens mij een man die het verkeerde icoontje bij haar profiel heeft?. Correct me if I'm wrong
.
Oehhhhh! Slank-koppeltje in the making?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:32 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Bij deze dan. Zeker geen man.
*koppelmodus*quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:32 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Bij deze dan. Zeker geen man.
Ik zal sowieso laten weten of het doorgaat, en zo ja, dan zal ik zeker een linkje postenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leuk Coco!Post je tegen die tijd waar/wanneer we het kunnen zien?
![]()
1337 hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:37 schreef loveli het volgende:Bij de groenteman. McM.: doet u maae een halve kilo boontjes. Heel mooi en lief edoch niet zo heel snugger kassamiepje: uh.. een pond boontjes? McM.: 5 ons mag ook. Kassamiepje: ??????? het moest toch een pond zijn?
Veel eiwitten enzo, veel krachttraining ofzoquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:46 schreef _aurum_ het volgende:
Ik kom hier ook maar meeposten. Stok achter de deur is altijd fijnBij mij mag er ook wel wat vanaf. Weeg nu zo'n 79 kg bij de fabuleuze lengte van 1.64, wat maakt dat mijn bmi 29 is. BMI, bmischmie, want het zit vooral op mijn heupen. En uit ervaring weet ik dat ik héél langzaam afval, dus ik zal hier nog wel een tijdje rondhangen
Ik zal er ook maar gelijk een lijstje tegenaan gooien:
O: 75 g allbran (goed voor mijn darmflora) en sinaasappelsap
T: Eiwitshake
L: 2 roggebroodjes, 1 met boter met zeezout en 1 met pindakaas
T: 100 gr kipfilet (pakje), 1 paprika en 1/2 komkommer
D: gewokte bospeen, sperzieboontjes en kip
Voor het slapen gaan, omelletje van 4 eiwitten en 1 ei en misschien nog wat rauwkost.
Jammer, maar mij lijkt dat vak ook wel erg inneresting!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom aurum!Doe je ook sporten enzo? Da's idd een boel eiwitten! Veel groenten =
![]()
loveliik haal onsen en ponden trouwens ook nog wel eens door mekaar
![]()
En muh, helaas niet bij allebei mijn voorkeursvakken ingedeeld in LeedsJammer. Nu ga ik ook een vak doen genaamd "Africas of the Mind", wat gaat over psychoanalyse, genocide verwerking, cultureel nationalisme, etc. Gelukkig wel interessant, maar niet echt mijn richting
Klinkt in ieder geval wel heel interessantquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
En muh, helaas niet bij allebei mijn voorkeursvakken ingedeeld in LeedsJammer. Nu ga ik ook een vak doen genaamd "Africas of the Mind", wat gaat over psychoanalyse, genocide verwerking, cultureel nationalisme, etc. Gelukkig wel interessant, maar niet echt mijn richting
Ja ik vind het ook erg spannend en leuk!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:03 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Jammer, maar mij lijkt dat vak ook wel erg inneresting!
Ik word echt blij van al die studie dingen op dit moment, kan echt niet wachten om te beginnen.
ja, ik lust broccoli. Ik eet het alleen niet genoegquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Welkom aurum! Je hebt de goede instelling in ieder geval! Lust je broccoli? Of was dat al gevraagd
.
Orde, structuur en regelmaat.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Haai Aurum...
Hoe wil je eigenijk afvallen? Je sport veel, je eet, zo op het eerste gezicht, niet overmatig veel ofzo.
Voor wat het waard is: ik vond Inception interessant genoeg om totaal geen aandacht aan mn vriend te besteden. Had net zo goed alleen in de bios kunnen zitten. Enquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:48 schreef Blurred86 het volgende:
Zit te denken om vanmiddag maar in mijn eentje naar de bioscoop te gaan, wil inception heel graag zien maar heb niemand om mee te gaan. Maar alleen gaan lijkt me ergens ook juist wel weer extra deprimerend.. pff
Zo gelukkig was je op die 70 toch ook niet, toen wou je er toch ook nog 4 kilo af voor de bruiloft?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
ik zie het wel aan mn spiegelbeeld: de vergelijking tussen 68 en 75/76 is erg, maar de laatste 2 maanden zag ik géén verergering, dus dat is prima, en allemaal leuk lief en aardig, maar ik wil naar de 70 terug en dáár stabiel blijven, hier niet, hier word ik doodongelukkig![]()
Daarbij héb ik straks weer de tijd en de moed om veel te gaan sporten (wat ik écht leuk vind), dus dan is 70 echt haalbaar, wéét ik.. maar ik vind 't wel stom, want ik heb écht niet uitbundig geleefd.. gewoon 'netjes'
maarja, niet gesport dus
fiets is bij de fietsenmaker, hopelijk kan ik binnenkort weer gewoon lekker overal heen fietsen ipv de auto of bus te pakken
Linkje(s)?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:29 schreef Perruche het volgende:
En ik heb 4 jurkjes besteld waarvan ik er maar 1 ga houdenmaar dit is de eerste keer dat ik iets van I-net bestel, ben benieuwd!!
wat een gedoe zeg, spannend. gaathet weer een beetje beter tussen jullie?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:30 schreef P.F. het volgende:
@Perruche donderdag kan hij bellen of hij misschien zijn visum krijgt
Volgens mij ben ik 't jonge blom stadium vorig jaar gepasseerd toen ik 30 werd. Inmiddels alweer 31.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
[..]
*koppelmodus*
Ben je geen heul jonge blom meer en heb je iets weg van Michelle Pheiffer of Kate Winslet?
ja stom he! Maar het jurkje is wel echt beeeeeldig, van mooie donkerrode stof met witte stipjes en dan iets langer dan de knie, met een zwart fluweel lint, jaren 50 stijl. Die vriendin kan echt goed kleding maken en is supercreatief, ik ben blij dat ik het van haar mag leren! Als ik er vrijdag tijd voor heb zal ik een foto makenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Perruche, dat heb ik ookvan die maten dan.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:34 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik 't jonge blom stadium vorig jaar gepasseerd toen ik 30 werd. Inmiddels alweer 31.
Maar eh....Kate Winslet? Bijzonder mooie vrouw!
Ben heel benieuwd!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:35 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja stom he! Maar het jurkje is wel echt beeeeeldig, van mooie donkerrode stof met witte stipjes en dan iets langer dan de knie, met een zwart fluweel lint, jaren 50 stijl. Die vriendin kan echt goed kleding maken en is supercreatief, ik ben blij dat ik het van haar mag leren! Als ik er vrijdag tijd voor heb zal ik een foto maken
Met 't schommelen tussen een paar kilo's en vocht e.d. kan het verschil altijd nog minder groot zijn, toch? Dat je bijvoorbeeld meer richting 73/74 zit? Dat verklaart dan ook waarom je spiegelbeeld wel 'klopt' voor je gevoel. Of is dat te struisvogel-achtig?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
maarja, niet gesport dus
Leuk! Maak je foto's van jou-in-de-jurkjes?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:34 schreef Perruche het volgende:
[..]
@ coco ik maak een foto als ik ze heb morgenleuk zeg trouwens van dat voorlichtingsfilmpje, en goed dat je er aan mee wilt doen!!
Dat dus, ik vind ook dat je er prachtig uitziet op de foto's!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:38 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Overigens vind ik je wel een prachtige bruid - men zegt altijd dat de bruid straalde maar bij jou is 't ook echt waar. Mooi!
Awwww!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Even volledig off-topic: ik ben verliefd![]()
Ik vind die lange trui/jurk en het zwarte jurkje ook het leukst (mgoed, kan natuurlijk volledig anders zijn als je ze aan hebt). Die lange truien vind ik altijd erg fijn in combinatie met legging & laarsjes/laarzenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:44 schreef Perruche het volgende:
[ afbeelding ]
deze heb ik besteld... ik hoop eigenlijk dat de lavendelblauwe met lange mauwen past, het is een trui-urkje en dat zit zo lekker! Zo niet ga ik voor het zwarte jurkje (dat heb ik nog niet, gewoon een simpel zwart jurkje) met de panty, en eventueel het tuniekje maar ik wil eigenlijk liever een jurkje.
Edit: zoals jullie zijn ben ik momenteel van de basic-mode
Hahahahah gek wief!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
[..]
*koppelmodus*
Ben je geen heul jonge blom meer en heb je iets weg van Michelle Pheiffer of Kate Winslet?
Jij bent gek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:56 schreef neen het volgende:
[..]
Jij bent gek.
Als je deze kans aan je voorbij laat gaan.Bemoei je d'r niet meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hoe staat het met jou en SDB?.
Niet meer actief op Fok!
Met mij gaat alles goed, thx for asking.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bemoei je d'r niet mee.
Hoe staat het met jou en SDB?.
1 |
Daar kwam je slim onderuitquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:10 schreef neen het volgende:
[..]
Met mij gaat alles goed, thx for asking.
Lol, so true!quote:Als loopmotivatie heb ik je huisgenoot uit m'n streetteam gedonderd want die loopt toch nooit dus dan kan ik net zo goed ook niet lopen.
Goeie motivatie iddquote:Vriend van me gaat nu hetzelfde programma gebruiken als ik dus die zit in m'n street teammooie nicks hebben we ook
![]()
[ code verwijderd ]
Gaat hij gewoon nu (live ja, nu op dit moment) lopen zodat hij deze maand voor komt te staan... nu moet ik hem wel inhalen straks!
sarabi heeft wel gelijk... 70 is haalbaar maar alleen als je veel kan en blijft sporten, en minder sporten past misshcien beter in je levensstijl...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
maarja, niet gesport dus
ok. prima.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
even op de uni online, etiketjes uitprinten voor de blaadjes..
en nee, ik wil gewoon naar de 70, en dan post ik er hier maar niet over als men het er niet mee eens is, maar ik gá naar de 70, punt.
En ja, ik word wel ongelukkig van weer aankomen, en ja bij mij zit geluk wel in de cijfertjes en het bijbehorende spiegelbeeld waar ik van walgdus ik ga er gewoon voor, gezond, verantwoord en MET begeleiding hopelijk, maar ik wil NIET hier blijven, wat iedereen ook zegt. 't is mijn lichaam en mijn geluk en mijn gezondheid en ik weet zeker dat ik 't kan en dat 't lukt en zal blijven als ik straks al die stress niet meer heb en gewoon kan werken en studeren zonder elke dag spijt te hebben van een bestuur en zulks
Wat jammer dat je er zo over denkt. En, misschien klinkt dit heel stom, zeker aangezien ik hier nog niet zo lang post, maar dit klinkt als een heel andere Mo dan wat ik normaal gesproken van je lees. Ik hoop dat je eruit komtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
en nee, ik wil gewoon naar de 70, en dan post ik er hier maar niet over als men het er niet mee eens is, maar ik gá naar de 70, punt.
En ja, ik word wel ongelukkig van weer aankomen, en ja bij mij zit geluk wel in de cijfertjes en het bijbehorende spiegelbeeld waar ik van walgdus ik ga er gewoon voor, gezond, verantwoord en MET begeleiding hopelijk, maar ik wil NIET hier blijven, wat iedereen ook zegt. 't is mijn lichaam en mijn geluk en mijn gezondheid en ik weet zeker dat ik 't kan en dat 't lukt en zal blijven als ik straks al die stress niet meer heb en gewoon kan werken en studeren zonder elke dag spijt te hebben van een bestuur en zulks
geluk kan je idd alleen écht zelf "creëren", externe dingen als gewicht, vriendjes, baan, helpen wel, maar dat bepaalt uiteindelijk niet of je gelukkig bent of niet. Althans, dat is mijn ervaring.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:20 schreef kwakz0r het volgende:
ik dacht ook dat ik als ik een vriendje had niet meer ongelukkig zou zijn. nou ik heb nog precies dezelfde eet- en denkproblemen, was een poosje nog meer in de war omdat mn gedachten niet meer met de werkelijkheid klopten...
toen ik 23 kilo lichter was wilde ik ook nog 5 kilo afvallen, en was ik niet gelukkig met dat gewicht. nu denk ik dat ik met dat gewicht gelukkig zou zijn maar dat is gewoon niet waar... zo werkt het niet...
ik ga komend jaar aan de slag met de chaos in mn hoofd en huis... structuur is het allerbelangrijkste voor me, en er zijn veel praktische dingen die me kunnen helpen (zoals die nieuwe baan). zag een boek bij de boekhandel, heel kneuterige titel, de huishoudcoach, maar ik bladerde erdoor en het leek me superhandig. met opdrachtjes enzo. misshcien dat ik dan door de chaos en onzin in mn huis heenkom...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
geluk kan je idd alleen écht zelf "creëren", externe dingen als gewicht, vriendjes, baan, helpen wel, maar dat bepaalt uiteindelijk niet of je gelukkig bent of niet. Althans, dat is mijn ervaring.
Awww Moquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
klein voorbeeldje: met 66kg was ik veel zekerder in bijvoorbeeld bed. Voelde me mooier en durfde meer te laten zien ook naar Mr.Mo toe.
Nu bedek ik alles zoveel mogelijk en vind ik het naar als hij aan mn buik en benen zit, gewoon omdat ik dan voel dat hij over elke vetbobbel heen wrijft en komt, en durf ik alleen nog naakt als ik lig zodat alles een beetje platter lijkt... ik was veel strakker, toen ik 66 woog (duh) en nu hoef ik dat niet persé nu terug, dat gewicht, maar wel het me zekerder voelen en meer laten zien. Ik zag er écht veel beter uit, ook naakt, ookal was ik niet tevreden en zou ik niet zomaar een bikini aan doen, bij Mr.Mo was 't wel een vooruitgang, en dat wil ik weer, 100% tevreden ben ik toch niet, maar wel gewoon zeker zijn in privé sferen..., en dat kan nu gewoon niet, omdat ik wéet hoe het er uit kan zien en ik wil niet meer die schaamte hebben, ook niet naar hem toe, maar vooral zelf in de spiegel kijken en denken: nee, dit hoef ik ook tijdens de seks niet te bedekken... en zulks.
Maargoed, ik post gewoon lijstjes en zulks en ga mijn best doen zo gezond mogelijk te leven en af te vallen, en als ik jullie steun daarbij niet heb, dan is dat jammer, maar zoals iedereeen hier z'n issues heeft, is die 70 mijn issue, en daar ga ik voor...
het feit dat je het wilt bedekken zit tussen je oren. daar kun je ook overheen komen zonder een onhaalbaar gewicht te willen halen. die schaamte komt van binnenuit en hoef je helemaal niet te voelen met 73 kilo. ik voel die schaamte ook niet, met mn bmi van 40.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
klein voorbeeldje: met 66kg was ik veel zekerder in bijvoorbeeld bed. Voelde me mooier en durfde meer te laten zien ook naar Mr.Mo toe.
Nu bedek ik alles zoveel mogelijk en vind ik het naar als hij aan mn buik en benen zit, gewoon omdat ik dan voel dat hij over elke vetbobbel heen wrijft en komt, en durf ik alleen nog naakt als ik lig zodat alles een beetje platter lijkt... ik was veel strakker, toen ik 66 woog (duh) en nu hoef ik dat niet persé nu terug, dat gewicht, maar wel het me zekerder voelen en meer laten zien. Ik zag er écht veel beter uit, ook naakt, ookal was ik niet tevreden en zou ik niet zomaar een bikini aan doen, bij Mr.Mo was 't wel een vooruitgang, en dat wil ik weer, 100% tevreden ben ik toch niet, maar wel gewoon zeker zijn in privé sferen..., en dat kan nu gewoon niet, omdat ik wéet hoe het er uit kan zien en ik wil niet meer die schaamte hebben, ook niet naar hem toe, maar vooral zelf in de spiegel kijken en denken: nee, dit hoef ik ook tijdens de seks niet te bedekken... en zulks.
nogmaals: zoals ik al zei, die steun krijg je heus, ik ga er niet meer over zeuren. ik zei alleen dit nog omdat je er nu zelf weer over begint. onderwerp gesloten wat mij betreft.quote:Maargoed, ik post gewoon lijstjes en zulks en ga mijn best doen zo gezond mogelijk te leven en af te vallen, en als ik jullie steun daarbij niet heb, dan is dat jammer, maar zoals iedereeen hier z'n issues heeft, is die 70 mijn issue, en daar ga ik voor...
Ik heb je nooit echt aardig gevonden maar dit doet me gewoon pijn om te lezen.....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
overigens ben ik verder best gelukkig:
leuke man, leuke vrienden, leuke dingen, leuke motor, lekker koken en eten en sporten
Ben tevreden met mezelf als persoon (dus mijn karakter en zulks), dat is ook wel eens anders geweesten juist omdat ik verder erg goed in mn vel zit en tevreden ben, weet ik dat het moet lukken om ook dat laatste beetje gewicht er (weer) af te krijgen en tevredener in de spiegel te kunnen kijken
nou, niet echt, mn contract is afgelopenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:42 schreef Sts het volgende:
Hey Kwak, ik las net je blog. Trakteer je omdat je klaar bent met je promotie? Wat fijn voor je zeg![]()
@ Mo, sorry, ik dacht dat het echt alleen om het getalletje ging, maar als je je ook aan het beeld in de spiegel stoort, snap ik het wel.
dat is goed om te horen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
overigens ben ik verder best gelukkig:
leuke man, leuke vrienden, leuke dingen, leuke motor, lekker koken en eten en sporten
Ben tevreden met mezelf als persoon (dus mijn karakter en zulks), dat is ook wel eens anders geweesten juist omdat ik verder erg goed in mn vel zit en tevreden ben, weet ik dat het moet lukken om ook dat laatste beetje gewicht er (weer) af te krijgen en tevredener in de spiegel te kunnen kijken
Ohquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou, niet echt, mn contract is afgelopenmaar t proefschrift gaat nog wel even duren, in mn eigen tijd.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik steun je Mo, zolang je het allemaal wel qua voeding, gezond gaat doen
Ik lag een beetje achter, had het topic open laten staan en daarna in de tuin gaan zitten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat is goed om te horen.
zie verder mijn vorige reactie: ik zal je steunen, heb mijn zegje gedaan
@sarabi: ik denk dat het verstandig is om Mo haar keuze te laten maken, we hebben allebei gezegd wat we wilden zeggen, onderwerp kan nu beter even met rust gelaten worden denk ik zo.
ik geloof dat je het oprecht meent dat je graag zou willen dat mo meer van zichzelf in de spiegel kon houden, en dat gunnen we elkaar allemaal denk ik.
dat is precies waarom ik nu al twee weken ontzettend relaxed ben. over werk in elk gevalquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:48 schreef Sts het volgende:
[..]
Oh. Dat is iets minder leuk. Maar als je geen contract meer hebt, hebben ze niet zoveel over het tempo te zeggen, toch? Dan staat er minder druk achter. Of ben ik nu te naïef
?
ik ben eindelijk eens een keer tevreden. so what, 5 toffees en twee van die niksige koekjes. dat is beter dan een zak chips die er bij mij ingaat als ik uit mn hum ben hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan mijn k*tlijst er ook nog wel bij. Ben onwijs uit m'n hum, iedereen heeft wat te zeiken vandaag op kantoor.
O: 250 gr kwark met wat jam
T: appel
L: 3 boterhammen, 1x pindakaas, 2x appelstroop
T: 2 café noir, 5 van die toffeekauwbonbonachtige dingen
D: Pasta met groenten en een vreselijk ongezonde tagliatelleroomsaus van Knorr.
Jammer dan.
Dat zat ik vanmiddag ook te denken, ik kan volgens mij nooit meer terug naar onbezorgd eten zonder erbij na te denken, dat is eigenlijk wel heel erg zonde.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik denk nog wel eens terug in de tijd, toen was ik gewoon gelukkig, vrat wat ik wilde, chinees, bbq, pizza's, ed. en geen notie had van mijn gewicht enzo.
The simple life
Dit ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik steun je Mo, zolang je het allemaal wel qua voeding, gezond gaat doen
Klinkt goed!quote:
Precies, datte!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:03 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat zat ik vanmiddag ook te denken, ik kan volgens mij nooit meer terug naar onbezorgd eten zonder erbij na te denken, dat is eigenlijk wel heel erg zonde.
Collega's zweren bij Montignac en Sonja Bakker en Dokter Frank. En ik heb de puf niet om ertegenin te gaan. Maar de onzin die ze uitkramen!
nee goed dat je het vraagt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Klinkt goed!![]()
Hoe sta jij nou tegenover dat soort avondjes? Wil je dan nog proberen om zo gezond mogelijk te eten, of mag niet nadenken ook wel voor een keertje? Omdat je een tijdje terug zei dat je het lastig vond om niet teveel te eten op feestjes... (Ok dat klinkt wat lomp nu ik het zo teruglees, zo bedoel ik het zeker niet! Gewoon interesse.)
Ach, word het in ieder geval een 'opgewekt' feestjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:13 schreef Ewelina het volgende:
Kwak, wat een feestmaalMaar eeh... bij crack pie denk ik toch aan iets anders dan iets zoets...
het heet crack pie omdat ie zo addictive is als crack. en ongeveer even gezond maar dan op een andere manier...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:13 schreef Ewelina het volgende:
Kwak, wat een feestmaalMaar eeh... bij crack pie denk ik toch aan iets anders dan iets zoets...
Klinkt verstandig.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee goed dat je het vraagt.
ik zorg expres dat ik niet heel veel teveel maak en dat ik ook dingen maak die ik zelf niet zo lekker vind.
verder probeer ik van alles wat te nemen maar niet meer dan mn maag fijn vindt (ik kan ook eten tot ik barst). gewoon zorgen dat ik niet pal naast de tafel zit. overigens zorgt uitgebreid koken vaak al dat ik minder trek heb.
verder mag ik gewoon lekker eten vrijdag. ik houd maximaal 1 dag in de week niet mn dieet bij, en van 1 zo'n partydagje kom ik geen kilo's aan (zeker omdat ik echt niet elke week zo'n feest heb). ik bak nu expres dingen waar ik in mn eentje nooit aan toe kom omdat t dan teveel en te ongezond is. dus ik ga er wel van genieten.
ziet t er evenwichtig genoeg uit? ik vind t moeilijk, wil niet alleen kinder-eten maken, er zitten echte culi-snobs tussen...
quote:I’ve never tried crack before, but after having this pie, I don’t feel I ever need to.
Feelings of euphoria? Check.
Supreme confidence? I can eat a whole pie! Check.
Paranoia? Somebody’s been eating MY pie! Check.
Loss of appetite? After eating a whole pie? Check.
A craving for more? Check.
Oh boy, is there a craving for more. Seriously, this pie is insanely addictive. An oatmeal cookie crust and a sweet, gooey, butterscotch-y filling combine to create a delicious bubbling mess of salty-sweet goodness. When it cools, you’ll have to fight for your share. Or you can grab the pie plate, turn your back and crouch in the corner, stuffing your face like a feral cat. A feral cat that uses a fork, of course.
Don’t worry, that didn’t happen. I thought about it though. Damn those feelings of paranoia, they make you want the pie all for yourself!
The smell of the pie baking is pleasantly sweet, but it doesn’t drive you into a frenzy the way that first bite will. You’ll never forget that first bite: it’s euphoric. You’ll feel like your hands can’t put pie into your mouth fast enough. After the first few mindless, breathless moments of all-consuming-pie-eating, I regretted halving the recipe to make just one pie.
Don’t make my mistake: make two pies. You’ll eat both of them. Or, you’ll have a guaranteed way to make some new friends if you somehow manage to resist the second pie. It’s a very irresistible pie; I consumed half of one myself.
Hours later with Crack Pie just a fuzzy memory, I was feeling slow, lethargic, and depressed. It was a gorgeous day outside, but the sunshine did nothing to cheer me up. I didn’t get it, but then, in a flash of brilliance, I realized: I was coming down from my crack pie high. Be warned, Crack Pie causes withdrawal symptoms.
I’ve now made Crack Pie three times, in three different incarnations: Crack Tart, Crack Pie Pops, and good old fashioned Crack Pie. I didn’t get any photos of the good old fashioned pie, we devoured it before photos could be taken.
meheheh dat is de signature dish van een van de vriendinnetjes die níet zo'n ambitieuze kok is als de twee waar we ons kerstdiner (9 gangen) hadden...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Klinkt verstandig.Je moet ook nog wel een beetje van eten kunnen genieten.
Ik vind het menu er goed uitzien. Allemaal lekkere dingen en volgens mij ook wel "sophisticated" genoeg. Het is niet alsof je knakworstjes in croissantdeeg rolt.
Wat ben jij toch droog neen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:15 schreef neen het volgende:
En o bij mij mag er zeker nog wat af, het is eraf geweest, er is veel meer bijgeweest. Maar toch altijd een ontevreden gevoel dus iedereen heeft gelijk. Dit is mijn uitspraak hier zullen jullie het mee moeten doen.
Was jij ooit dik dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:03 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat zat ik vanmiddag ook te denken, ik kan volgens mij nooit meer terug naar onbezorgd eten zonder erbij na te denken, dat is eigenlijk wel heel erg zonde.
Collega's zweren bij Montignac en Sonja Bakker en Dokter Frank. En ik heb de puf niet om ertegenin te gaan. Maar de onzin die ze uitkramen!
Herkenbaar. Bij Jan, mijn compagnon in de galerie staan de zakjes Modifast gezellig naast de Evergreens. Ach ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:03 schreef Merel het volgende:
[..]
ik denk dat ik deze ook maar eens een keer moet makenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:19 schreef kwakz0r het volgende:
hier een review:
[..]die moet ik toch proberen te maken, voor mn vriendjes, en vooral niet voor mij alleen...
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:56 schreef neen het volgende:
[..]
Jij bent gek.
Als je deze kans aan je voorbij laat gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even los van wie dan ook hier (of elders) - ben blijkbaar absoluut niet te koppelen. Te kritisch volgens vrienden.
En nu maar eens (beginnen met) koken voor diezelfde vrienden: zij zijn gelukkig dan weer helemaal niet kritisch.![]()
Albert Heijn Kies & Kookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh koken voor vrienden is echt stress voor een niet-kookfan zoals ik. Hoe zet je in zo min mogelijk tijd met zo min mogelijk moeite toch iets lekkers en impressives op tafel?!
Nice, maar niet echt 'impressive'quote:
Ik heb wel eens studiegenootjes meegenomen naar moedersquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nice, maar niet echt 'impressive'. Meestal gaan we maar uit eten
.
Waaromquote:
Ik moet iets gaan doen wat ik leuk zou moeten vinden maar het hele concept staat mij tegenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:15 schreef Chicolate het volgende:
Oh ik wil ook bij je komen eten kwak![]()
![]()
[..]
Waarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |