Nee, geeft niet. Ik deed er al die tijd ook wel misschien een beetje te luchtig over. En ik wil niet echt ingaan op details, maar het heeft iets te maken met verschillende toekomstdromen en niet met dat het niet meer fijn was. En daarom doet het best pijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:47 schreef Tinkepink het volgende:
Sorry Co voor de verkeerde woordkeus. Ik wist dat het meer was dan een scharrel, maar dat jullie het ook geen relatie wilden noemen en kon even geen ander woord vinden.
Wel jammer.
Viking vindt me ordinairquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:53 schreef Viking84 het volgende:
Dat klinkt een beetje als het Merel-verhaal, Co.
Ik krijg ineens een verzoek van iemand die ik niet ken op Facebook. Zou best een niet betalend lid van RP kunnen zijn dat ik mijn e-mailadres heb gegeven (daarmee zit ik ook op FB). Maar ik ga niet zomaar iedereen accepteren. Eerst maar eens achterhalen wie het is.
Laat maar, tis een ordinaire Fokkert!![]()
.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:01 schreef Viking84 het volgende:
Als je trouwens idd van RP was geweest, had ik je niet geaccepteerd wegens je burgerlijke staat.
Jij ging toch stoppen met feestboek?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eens even kijken of Coco mij ordinair vindt.
Nee, hooguit account opheffen en gelijk weer nieuwe aanmaken ivm die irritante ontbrekende knoppen. Die trouwens nog steeds ontbreken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij ging toch stoppen met feestboek?.
Bah ja. Wat ordinair. Vreselijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eens even kijken of Coco mij ordinair vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, geeft niet. Ik deed er al die tijd ook wel misschien een beetje te luchtig over. En ik wil niet echt ingaan op details, maar het heeft iets te maken met verschillende toekomstdromen en niet met dat het niet meer fijn was. En daarom doet het best pijn.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, geeft niet. Ik deed er al die tijd ook wel misschien een beetje te luchtig over. En ik wil niet echt ingaan op details, maar het heeft iets te maken met verschillende toekomstdromen en niet met dat het niet meer fijn was. En daarom doet het best pijn.
Ja klopt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Buh, Co...
En PF, jij bent ook al zo'n stille verdrietige of niet?
Natuurlijk kan het nog goed komen! Je bent jong en dan is het soms lastig uit te vinden wat je nou echt leuk vindt. Kan gebeuren. Baz luhrman, van de vreselijke film moulin rouge, heeft een mooi stukje in 'wear sunscreen' zitten. Luistertipquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:37 schreef P.F. het volgende:
Ik heb heel lang in de regen gefietst en staan bellen..
Beetje herkenbare site, niet alle verhalen maar van veel en deel. Nou ja, het kan dus nog goed komen.
Http://www.ik-student.nl
Jij ook sterkte.quote:
Datte... weet ook niet zo goed wat ik kan zeggen..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij ook sterkte.
Heb je eigelijk al iets leuks om naar uit te kijken? Of zijn dat nou juist die volwassen beslissingen waar je het over had? Ik wou dat ik je kon helpen. Vind het moeilijk om te zien hoe je aan het worstelen bent.
Ja die! Komt nog eens bovenop dat dat nummer ook ooit door de radio kweelde toen ik een suicidale depressieveling heel duidelijk en definitief 'nee' heb moeten vertellen. Kutnummer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Geef mij nu je angst??
Eng is die ja
Wedden dat je hem nu opzoekt ?quote:
Nope! Ik kan heel goed zonder die kennisquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wedden dat je hem nu opzoekt ?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nope! Ik kan heel goed zonder die kennis.
Ja, maar het is dat ik nu moet, want niet gaan of een kort rondje is zooooo sneu voor de hond. Als ik alleen ben lig ik liever op de bank. Ook al heb ik dan buikpijn en flatulentie en een dikke spekrolquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
![]()
Syrena, ga je wandelen niet volhouden dan? Je voelt je er goed bij zeg je zelf.
Je doet XM naquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje:
O: Brinta
T: banaan
L: 2 volkoren boterhammen appelstroop, 1 kapje zonder iets, cup-a-soup tomaat, 4 kleine Oreo's
T: 250 gr magere kwark
T: klein zakje M&M's
D: broccolisoep, gegrilde zalm
T: nectarine
Als je bedenkt wat ik de afgelopen dagen naar binnen heb gepropt, is dit echt een heel goed lijstje..
QFT...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:10 schreef P.F. het volgende:
Liefde. Fijn dat het er is. Maar makkelijker Zonder. Maar waar doe je het dan weer voor..
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:47 schreef Syrena het volgende:
http://thechive.com/2010/(...)re-office-33-photos/
Mehehehe
Pardon?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je doet XM na
Meiske toch, hoop dat het een beetje met je gaat
[flauwgrapje alert]quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:28 schreef Merel het volgende:
De meneer was vandaag op de radio. Ik blijf ernaar luisteren, om z'n stem te horen. Hoe melodramatisch is datIk zet 'm meteen uit!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
[flauwgrapje alert]
Dit zet de TT meteen in een heel ander daglicht![]()
[/flauwgrapje alert]
Sorry Merel. Kon het niet laten. Op welke zender eigenlijk. Ben wel benieuwd naar de meneer.
Hè? Dat werkt bij mij nou nooit!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:57 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben kots en kotsmisselijk. Ben bang dat het door de opgewarmde hete kip komt![]()
Daglijst
o. weetabix met melk (1-tje maar vandaag)
t. nectarine + 2 dropjes
l. boterham pindakaas + boterham vette salade + wit bolletje hagelslag
t. zak worteltjes + magnum
d. diepvriesbak hete kip
t. alcohol om kotsgevoel weg te spoelen
Ergens wel herkenbaar, al had ik twee jaar later wel ruim genoeg gevondenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Wanneer je iemand tegenkomt is inderdaad belangrijk. Ik zou ook best willen dat ik mijn huidige vriend 10 jaar later ontmoet had. Helaas heb je dat niet in de hand.
Om nou weg te gaan onder het motto "als het zo moet zijn komen we elkaar wel weer tegen" geloof ik daar toch iets te weinig in.
Slapen is leuk! Ga ik nu ook doenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:07 schreef P.F. het volgende:
Shit het is al hartstikke laat en ik wou nog iets leuks doen vandaag
Ik ken de mijne dan ook alweer 13 jaar. Niet al die tijd iets gehad, maar toch alweer 8 jaar met wat tussenpauzes. Beetje een eng idee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:10 schreef Sts het volgende:
[..]
Ergens wel herkenbaar, al had ik twee jaar later wel ruim genoeg gevonden. Ook al was het al die tijd helemaal leuk, toch vraag ik me soms wel eens af hoe ik in het leven zou hebben gestaan als ik meerdere serieuze relaties zou hebben gehad.
Dat klinkt alsof ik al bijna dood en begraven ben. Maar ik ga er even vanuit dat ik bij deze meneer blijf
.
Nee vind ik niet. Dan word ik nog treuriger wakkerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Slapen is leuk! Ga ik nu ook doen.
Niet echt nee. Nou ja, het probleem ligt volledig bij mij. We hebben geen ruzie ofzo, er kan natuurlijk weinig misgaan als je elkaar niet ziet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mini, misschien maak ik er te veel van, maar gaat het wel goed met jou en je meneer?
Ik doe niet anders dan topics kapen met mijn gezeur.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Niet echt nee. Nou ja, het probleem ligt volledig bij mij. We hebben geen ruzie ofzo, er kan natuurlijk weinig misgaan als je elkaar niet ziet.Ik heb alleen veel tijd om na te denken hier, en je ziet dingen anders als je gedwongen wordt om afstand te nemen. Ik ben nog nooit zo lang alleen geweest als nu en het bevalt me eigenlijk iets te goed. Maar goed, ik wil niet het topic kapen met mijn gezeur...
Je kan toch weer een kamer in de stad zoeken, met huisgenoten enzo? Heeft ook z'n voordelenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee vind ik niet. Dan word ik nog treuriger wakker
Ik wordt zo treurig van mijn huisje, kan niet wachten tot ik in de stad woon. Sinds ik hier woon is alles bergafwaarts gegaan.
Hehe, hier 6 jaar met een tussenpauzequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ken de mijne dan ook alweer 13 jaar. Niet al die tijd iets gehad, maar toch alweer 8 jaar met wat tussenpauzes. Beetje een eng idee.Ik word oud...
Even ontopic, lijstje:
O: oat meal, koffie met melk
T: 1 snee meergranenbrood met brie
L: 1x brood met pindakaas, 1x met brie, koffie met melk
T: 1x brood met pindakaas, nog meer (decaf)koffie met melk
D: pitabroodjes met falafel, groente en een knoflooksausje
T: kiwi, misschien nog iets kleins
Waarom dan? Is het zo ver naar de stad of zijn je huisgenoten niet leuk of...?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee vind ik niet. Dan word ik nog treuriger wakker
Ik wordt zo treurig van mijn huisje, kan niet wachten tot ik in de stad woon. Sinds ik hier woon is alles bergafwaarts gegaan.
Het is veel dichter bij de stad, maar niet echt in de stad nog. Heb geen huisgenotenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:39 schreef Sts het volgende:
[..]
Waarom dan? Is het zo ver naar de stad of zijn je huisgenoten niet leuk of...?
Dat is het niet alleen, ik ga ook twijfelen of hij wel goed voor mij is. Dat zijn twijfels die eigenlijk al jaren in mijn hoofd zitten, en ik ben bang dat ik al die tijd om de verkeerde redenen bij hem was. Gemakzucht, angst om alleen te zijn, denken dat ik toch niemand anders kan krijgen...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik doe niet anders dan topics kapen met mijn gezeur..
Er kan genoeg misgaan als je elkaar niet ziet hoor.. Juist dan misschien wel. Maar als je al zolang bij elkaar bent, vanaf een vrij jonge leeftijd, kan ik me het best voorstellen dat je het fijn vindt om alleen te zijn!
Hm, dat is vervelend, je doet er ook niet zo snel wat aanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het is veel dichter bij de stad, maar niet echt in de stad nog. Heb geen huisgenoten
En ik zit gewoon in een treurige buurt (bedrijventerrein en gevangenis etc)
er hangt ook gewoon een nare 'vibe' of zo. Wel logisch als je naast zoveel mensen woont die de meest verschrikkelijke dingen hebben gedaan.
Plus dat ik een beetje in een aquarium woon, of ik doe de gordijnen dicht en heb privacy, of ik heb uitzicht en iedereen kan naar binnen kijken.
Wat moet je dan met zo'n ouwe?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga slapen, maar eerst even eenvoor PF. Ik vind het heel rot dat je je zo naar voelt! Ik kan me zo goed voorstellen hoe het is als je min of meer bent gedwongen ergens te zijn waar je niet wilt zijn...
Ik heb een eerste niet-afwijzing binnen (uit 3 gelezen berichten, dus nette score). Ze gaat eerst een weekje op vakantie en daarna kijken we eens verder, maar mijn leeftijd was uiteraard wel weer een probleem. Stomme vrouwen. Is toch leuk, een lekker jong ding?
.
Zelf vind je blijkbaar van nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga slapen, maar eerst even eenvoor PF. Ik vind het heel rot dat je je zo naar voelt! Ik kan me zo goed voorstellen hoe het is als je min of meer bent gedwongen ergens te zijn waar je niet wilt zijn...
Ik heb een eerste niet-afwijzing binnen (uit 3 gelezen berichten, dus nette score). Ze gaat eerst een weekje op vakantie en daarna kijken we eens verder, maar mijn leeftijd was uiteraard wel weer een probleem. Stomme vrouwen. Is toch leuk, een lekker jong ding?
.
Sinds december. Maar ik ben meestal bij mijn toch niet zo betere helft.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:51 schreef Sts het volgende:
[..]
Hm, dat is vervelend, je doet er ook niet zo snel wat aan. Woon je er al lang?
Nee ik heb echt 0 leuke studiegenootjesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:55 schreef neen het volgende:
[..]
Wat moet je dan met zo'n ouwe?
Oh PF wil je zo graag weg dan? Geen leuke studiegenootjes enzo bij jou in de buurt? Beetje plezier op de plek waar je woont is wel belangrijk ja. Op facebook zag ik volgens mij wel ergens wat langskomen bij iemand die ik vaag ken10m2 maar ik kan vragen of dat nog vrij is of dat er ge(zellig
)hospiteert moet worden ofzo
Oh leeftijd, ik ben nogal een sukkel wat dat betreft. Mijn zusje is m'n kleine zusje en eigenlijk mag zij natuurlijk niet met andere jongens om gaan van mij dus jonger dan dat is te jong. Mijn zus is mijn grote zus en ik kijk eigenlijk wel erg naar haar op dus ouder dan m'n zus zijn te oud.
Awwquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Sinds december. Maar ik ben meestal bij mijn toch niet zo betere helft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |