Ergens wel herkenbaar, al had ik twee jaar later wel ruim genoeg gevondenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Wanneer je iemand tegenkomt is inderdaad belangrijk. Ik zou ook best willen dat ik mijn huidige vriend 10 jaar later ontmoet had. Helaas heb je dat niet in de hand.
Om nou weg te gaan onder het motto "als het zo moet zijn komen we elkaar wel weer tegen" geloof ik daar toch iets te weinig in.
Slapen is leuk! Ga ik nu ook doenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:07 schreef P.F. het volgende:
Shit het is al hartstikke laat en ik wou nog iets leuks doen vandaag
Ik ken de mijne dan ook alweer 13 jaar. Niet al die tijd iets gehad, maar toch alweer 8 jaar met wat tussenpauzes. Beetje een eng idee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:10 schreef Sts het volgende:
[..]
Ergens wel herkenbaar, al had ik twee jaar later wel ruim genoeg gevonden. Ook al was het al die tijd helemaal leuk, toch vraag ik me soms wel eens af hoe ik in het leven zou hebben gestaan als ik meerdere serieuze relaties zou hebben gehad.
Dat klinkt alsof ik al bijna dood en begraven ben. Maar ik ga er even vanuit dat ik bij deze meneer blijf
.
Nee vind ik niet. Dan word ik nog treuriger wakkerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Slapen is leuk! Ga ik nu ook doen.
Niet echt nee. Nou ja, het probleem ligt volledig bij mij. We hebben geen ruzie ofzo, er kan natuurlijk weinig misgaan als je elkaar niet ziet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mini, misschien maak ik er te veel van, maar gaat het wel goed met jou en je meneer?
Ik doe niet anders dan topics kapen met mijn gezeur.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Niet echt nee. Nou ja, het probleem ligt volledig bij mij. We hebben geen ruzie ofzo, er kan natuurlijk weinig misgaan als je elkaar niet ziet.Ik heb alleen veel tijd om na te denken hier, en je ziet dingen anders als je gedwongen wordt om afstand te nemen. Ik ben nog nooit zo lang alleen geweest als nu en het bevalt me eigenlijk iets te goed. Maar goed, ik wil niet het topic kapen met mijn gezeur...
Je kan toch weer een kamer in de stad zoeken, met huisgenoten enzo? Heeft ook z'n voordelenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee vind ik niet. Dan word ik nog treuriger wakker
Ik wordt zo treurig van mijn huisje, kan niet wachten tot ik in de stad woon. Sinds ik hier woon is alles bergafwaarts gegaan.
Hehe, hier 6 jaar met een tussenpauzequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ken de mijne dan ook alweer 13 jaar. Niet al die tijd iets gehad, maar toch alweer 8 jaar met wat tussenpauzes. Beetje een eng idee.Ik word oud...
Even ontopic, lijstje:
O: oat meal, koffie met melk
T: 1 snee meergranenbrood met brie
L: 1x brood met pindakaas, 1x met brie, koffie met melk
T: 1x brood met pindakaas, nog meer (decaf)koffie met melk
D: pitabroodjes met falafel, groente en een knoflooksausje
T: kiwi, misschien nog iets kleins
Waarom dan? Is het zo ver naar de stad of zijn je huisgenoten niet leuk of...?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee vind ik niet. Dan word ik nog treuriger wakker
Ik wordt zo treurig van mijn huisje, kan niet wachten tot ik in de stad woon. Sinds ik hier woon is alles bergafwaarts gegaan.
Het is veel dichter bij de stad, maar niet echt in de stad nog. Heb geen huisgenotenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:39 schreef Sts het volgende:
[..]
Waarom dan? Is het zo ver naar de stad of zijn je huisgenoten niet leuk of...?
Dat is het niet alleen, ik ga ook twijfelen of hij wel goed voor mij is. Dat zijn twijfels die eigenlijk al jaren in mijn hoofd zitten, en ik ben bang dat ik al die tijd om de verkeerde redenen bij hem was. Gemakzucht, angst om alleen te zijn, denken dat ik toch niemand anders kan krijgen...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik doe niet anders dan topics kapen met mijn gezeur..
Er kan genoeg misgaan als je elkaar niet ziet hoor.. Juist dan misschien wel. Maar als je al zolang bij elkaar bent, vanaf een vrij jonge leeftijd, kan ik me het best voorstellen dat je het fijn vindt om alleen te zijn!
Hm, dat is vervelend, je doet er ook niet zo snel wat aanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het is veel dichter bij de stad, maar niet echt in de stad nog. Heb geen huisgenoten
En ik zit gewoon in een treurige buurt (bedrijventerrein en gevangenis etc)
er hangt ook gewoon een nare 'vibe' of zo. Wel logisch als je naast zoveel mensen woont die de meest verschrikkelijke dingen hebben gedaan.
Plus dat ik een beetje in een aquarium woon, of ik doe de gordijnen dicht en heb privacy, of ik heb uitzicht en iedereen kan naar binnen kijken.
Wat moet je dan met zo'n ouwe?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga slapen, maar eerst even eenvoor PF. Ik vind het heel rot dat je je zo naar voelt! Ik kan me zo goed voorstellen hoe het is als je min of meer bent gedwongen ergens te zijn waar je niet wilt zijn...
Ik heb een eerste niet-afwijzing binnen (uit 3 gelezen berichten, dus nette score). Ze gaat eerst een weekje op vakantie en daarna kijken we eens verder, maar mijn leeftijd was uiteraard wel weer een probleem. Stomme vrouwen. Is toch leuk, een lekker jong ding?
.
Zelf vind je blijkbaar van nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga slapen, maar eerst even eenvoor PF. Ik vind het heel rot dat je je zo naar voelt! Ik kan me zo goed voorstellen hoe het is als je min of meer bent gedwongen ergens te zijn waar je niet wilt zijn...
Ik heb een eerste niet-afwijzing binnen (uit 3 gelezen berichten, dus nette score). Ze gaat eerst een weekje op vakantie en daarna kijken we eens verder, maar mijn leeftijd was uiteraard wel weer een probleem. Stomme vrouwen. Is toch leuk, een lekker jong ding?
.
Sinds december. Maar ik ben meestal bij mijn toch niet zo betere helft.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:51 schreef Sts het volgende:
[..]
Hm, dat is vervelend, je doet er ook niet zo snel wat aan. Woon je er al lang?
Nee ik heb echt 0 leuke studiegenootjesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:55 schreef neen het volgende:
[..]
Wat moet je dan met zo'n ouwe?
Oh PF wil je zo graag weg dan? Geen leuke studiegenootjes enzo bij jou in de buurt? Beetje plezier op de plek waar je woont is wel belangrijk ja. Op facebook zag ik volgens mij wel ergens wat langskomen bij iemand die ik vaag ken10m2 maar ik kan vragen of dat nog vrij is of dat er ge(zellig
)hospiteert moet worden ofzo
Oh leeftijd, ik ben nogal een sukkel wat dat betreft. Mijn zusje is m'n kleine zusje en eigenlijk mag zij natuurlijk niet met andere jongens om gaan van mij dus jonger dan dat is te jong. Mijn zus is mijn grote zus en ik kijk eigenlijk wel erg naar haar op dus ouder dan m'n zus zijn te oud.
Awwquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Sinds december. Maar ik ben meestal bij mijn toch niet zo betere helft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |