abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85110784
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:10 schreef P.F. het volgende:
Liefde. Fijn dat het er is. Maar makkelijker Zonder. Maar waar doe je het dan weer voor..
QFT...

:*
Als je erover wilt praten, mijn PM staat open.
Are you pondering what I'm pondering?
  Vis een optie? dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:49:36 #52
70532 loveli
N
pi_85110789
crap in = crap out
pi_85110911
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:38 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Je doet XM na :D

Meiske toch, hoop dat het een beetje met je gaat :*
Pardon? :o. Ik vond dit een keurig lijstje. Goed ontbijt, 3 boterhammen, 2 stuks fruit, kwark, broccoli en zalm! Afgezien van de chocola, what's not to like?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:54:18 #54
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85111017
DaD, ja is niet slecht! je hebt Brinta, dat is een goed ontbijt, scheelt veel!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:01:54 #55
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85111369
Zeg }:|
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:03:50 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85111456
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:49 schreef loveli het volgende:

[..]

_O_
Geweldig idd! :D :D
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85111521
couscous met knoflookyoghurt is nom O+

en we hebben nog cake uit Wales :') gehad van de mevrouw van ons huisje, en stiekem wil ik daar wel een stukje van proeven, máár... :X

overigens.

21 augustus doen wij een BBQ hier thuis met al het overgebleven vlees. Hebben voor 30 man te eten in de vriezer liggen, dus dat moet op zodat we weer gewoon brood in kunnen vriezen enzo.

Uiteraard is men welkom! :) Ergens vanaf 16.00uur :)
Ja doei.
pi_85111529
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:49 schreef loveli het volgende:

[..]

_O_
dat ja :') ik moest heel hard lachen :D!
Ja doei.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:28:49 #59
331 Merel
Be here now.
pi_85112802
Lau, dat idee van de Hubo is een slimme! Er zit er hier een om de hoek (of een vergelijkbare keten), maar die was juist niet bij me opgekomen omdat 'ie zo klein is. Daar ga ik zaterdag even langs met m'n tafelpoten :)

Co :{ Pief :{

De meneer was vandaag op de radio. Ik blijf ernaar luisteren, om z'n stem te horen. Hoe melodramatisch is dat :') Ik zet 'm meteen uit!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_85113134
Mijn lijstje. Uniekhoorn is er niet meer toch? Anders krijg ik straf, denk ik :+

O: 2 boterhammen pindakaas
L: bruin pistoletje filet americain
T: cup a soup tomaat, mineola
D: bruin bolletje gekookt ei, krentenbol, mona perzik toetje, beker melk
T: winegums tijdens het overwerken
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:40:17 #61
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85113408
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:28 schreef Merel het volgende:
De meneer was vandaag op de radio. Ik blijf ernaar luisteren, om z'n stem te horen. Hoe melodramatisch is dat :') Ik zet 'm meteen uit!
[flauwgrapje alert]
Dit zet de TT meteen in een heel ander daglicht :o
[/flauwgrapje alert]

Sorry Merel. Kon het niet laten. Op welke zender eigenlijk. Ben wel benieuwd naar de meneer.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_85113441
Tink :o :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:44:44 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85113672
Hmpfz.. ik heb iets geks gedaan vandaag of gister met fietsen, mijn knieën doen onwijs zeer -O-.
pi_85113784
Oja, Co ook :* natuurlijk!
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:48:46 #65
331 Merel
Be here now.
pi_85113914
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:40 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

[flauwgrapje alert]
Dit zet de TT meteen in een heel ander daglicht :o
[/flauwgrapje alert]

Sorry Merel. Kon het niet laten. Op welke zender eigenlijk. Ben wel benieuwd naar de meneer.
:D

En zie je PM. Ik weet ook zelf wel dat ik lekker melodramatisch doe hoor. Sorry zeggen is nergens voor nodig!

Lijstje:

S - uur fietsen
O - beker muesli
T - 2 glazen appelsientje
L - wit broodje met kroket, croissantje met aardbeien, 3 glazen melk
T - sinaasappel
S - niet, terug met de trein, het regende! :P
D - zilvervliesrijst met gehakt- en groenteprut
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_85114006
Hè, dat vind ik echt naar voor je, co. Jammer dat het zo is gelopen, ook met Merel en haar meneer. Ik heb ook vaak het idee ( en de ervaring) dat verhoudingen niet goed gaan omdat je elkaar in zo'n totaal verschillende levensfase ontmoet hebt.

Zo zou ik nog rustig bij meneer 1 zijn als ik destijds 30 was geweest, en al wat meer had meegemaakt, denk ik. En voor meneer 2 had ik 40 moeten zijn, dan was het ook allemaal prima gelopen. Maar je verwachtingen van een verhouding liggen vaak zo anders, als je een leeftijdsverschil hebt :{
Kan ook een 'innerlijk' leeftijdsverschil zijn, trouwens! Om het maar even zweverig te houden :P
pi_85114015
Ik begrijp het best hoor, Merel. :). Hell, als ik zeker had geweten dat m'n ex er zelf niets van zou merken, zou ik aldoor naar z'n voicemailberichtje luisteren om z'n stem te horen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_85114269
Oja, lijstje :')

O: aardbeien met kwark, grapefruitsap
T: 3 cappuccino, 2 tijgerboterhammen oude kaas
L: 2 gebakken eieren met brood
T: 2 glazen witte wijn, Java kroepoek, kwark met vanilleyoghurt
D: vegetarische balletjes met Indische saus, 3 ons sperciebonen
T: halve reep caramelchocola, nog wat glazen witte wijn, boterham pindakaas

Geen sport :')
Maar goed, ik ben in innerlijk verzet tegen het klussen, dat ik maar weer eens opgepakt heb in huis. God, wat haat ik dat toch. Dat er mensen zijn die daar plezier aan beleven. Ongelooflijk.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:55:42 #69
331 Merel
Be here now.
pi_85114337
Oh ja Laureline, dat herken ik wel! Met de jongen met wie ik heb samengewoond speelde dat heel erg, ik had hem gewoon 5 jaar later moeten ontmoeten. En zelfs met McSex heb ik wel gedacht dat het anders gelopen zou kunnen zijn als de timing beter was. Nu met deze meneer zou het waarschijnlijk beter gewerkt hebben als we elkaar eerder hadden ontmoet, al denk ik dat dat uiteindelijk toch ook niet goed gegaan zou zijn. Maar timing is everything blijkbaar.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:57:43 #70
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85114469
Ik ben kots en kotsmisselijk. Ben bang dat het door de opgewarmde hete kip komt :X
Daglijst
o. weetabix met melk (1-tje maar vandaag)
t. nectarine + 2 dropjes
l. boterham pindakaas + boterham vette salade + wit bolletje hagelslag
t. zak worteltjes + magnum
d. diepvriesbak hete kip
t. alcohol om kotsgevoel weg te spoelen
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:57:59 #71
331 Merel
Be here now.
pi_85114479
Ik ben de laatste paar dagen ook druk aan het klussen geweest in huis dus. Ik moet nog één ding doen, morgen, en dan stofzuigen (dat heb ik al die tijd tussendoor niet gedaan want dat vond ik zinloos, dus stof overal!) en dan is het klaaaaaaar. En dan heb ik het er voorlopig ook wel weer even mee gehad.
pi_85114673
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:57 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben kots en kotsmisselijk. Ben bang dat het door de opgewarmde hete kip komt :X
Daglijst
o. weetabix met melk (1-tje maar vandaag)
t. nectarine + 2 dropjes
l. boterham pindakaas + boterham vette salade + wit bolletje hagelslag
t. zak worteltjes + magnum
d. diepvriesbak hete kip
t. alcohol om kotsgevoel weg te spoelen
Hè? Dat werkt bij mij nou nooit!

O, voor degenen die nog een leuke serie zochten: ik heb me de afgelopen tijd prima vermaakt met de Haagse regiosoap 'Pauwen en Reigers'. Al is het natuurlijk extra leuk als je uit Den Haag komt, en het personeel van je favoriete lekkerbektent in Scheveningen tussen de figuranten ontdekt bijvoorbeeld. ^O^
pi_85114731
Wanneer je iemand tegenkomt is inderdaad belangrijk. Ik zou ook best willen dat ik mijn huidige vriend 10 jaar later ontmoet had. Helaas heb je dat niet in de hand. :{
Om nou weg te gaan onder het motto "als het zo moet zijn komen we elkaar wel weer tegen" geloof ik daar toch iets te weinig in. :')
pi_85114877
Lijstje:

O: 2 beschuit met kaas
T: banaan
L: blikje makreelfilet, twee beschuitjes
T: berg druiven
T: banaan
D: stoommaaltijd zalm
T: vanillerijstepap

Dat was te weinig, ik was wat flauw voor het avondeten.
pi_85114955
Shit het is al hartstikke laat en ik wou nog iets leuks doen vandaag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')