Jammer, maar mij lijkt dat vak ook wel erg inneresting!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom aurum!Doe je ook sporten enzo? Da's idd een boel eiwitten! Veel groenten =
![]()
loveliik haal onsen en ponden trouwens ook nog wel eens door mekaar
![]()
En muh, helaas niet bij allebei mijn voorkeursvakken ingedeeld in LeedsJammer. Nu ga ik ook een vak doen genaamd "Africas of the Mind", wat gaat over psychoanalyse, genocide verwerking, cultureel nationalisme, etc. Gelukkig wel interessant, maar niet echt mijn richting
Klinkt in ieder geval wel heel interessantquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
En muh, helaas niet bij allebei mijn voorkeursvakken ingedeeld in LeedsJammer. Nu ga ik ook een vak doen genaamd "Africas of the Mind", wat gaat over psychoanalyse, genocide verwerking, cultureel nationalisme, etc. Gelukkig wel interessant, maar niet echt mijn richting
Ja ik vind het ook erg spannend en leuk!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:03 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Jammer, maar mij lijkt dat vak ook wel erg inneresting!
Ik word echt blij van al die studie dingen op dit moment, kan echt niet wachten om te beginnen.
ja, ik lust broccoli. Ik eet het alleen niet genoegquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Welkom aurum! Je hebt de goede instelling in ieder geval! Lust je broccoli? Of was dat al gevraagd
.
Orde, structuur en regelmaat.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Haai Aurum...
Hoe wil je eigenijk afvallen? Je sport veel, je eet, zo op het eerste gezicht, niet overmatig veel ofzo.
Voor wat het waard is: ik vond Inception interessant genoeg om totaal geen aandacht aan mn vriend te besteden. Had net zo goed alleen in de bios kunnen zitten. Enquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:48 schreef Blurred86 het volgende:
Zit te denken om vanmiddag maar in mijn eentje naar de bioscoop te gaan, wil inception heel graag zien maar heb niemand om mee te gaan. Maar alleen gaan lijkt me ergens ook juist wel weer extra deprimerend.. pff
Zo gelukkig was je op die 70 toch ook niet, toen wou je er toch ook nog 4 kilo af voor de bruiloft?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
ik zie het wel aan mn spiegelbeeld: de vergelijking tussen 68 en 75/76 is erg, maar de laatste 2 maanden zag ik géén verergering, dus dat is prima, en allemaal leuk lief en aardig, maar ik wil naar de 70 terug en dáár stabiel blijven, hier niet, hier word ik doodongelukkig![]()
Daarbij héb ik straks weer de tijd en de moed om veel te gaan sporten (wat ik écht leuk vind), dus dan is 70 echt haalbaar, wéét ik.. maar ik vind 't wel stom, want ik heb écht niet uitbundig geleefd.. gewoon 'netjes'
maarja, niet gesport dus
fiets is bij de fietsenmaker, hopelijk kan ik binnenkort weer gewoon lekker overal heen fietsen ipv de auto of bus te pakken
Linkje(s)?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:29 schreef Perruche het volgende:
En ik heb 4 jurkjes besteld waarvan ik er maar 1 ga houdenmaar dit is de eerste keer dat ik iets van I-net bestel, ben benieuwd!!
wat een gedoe zeg, spannend. gaathet weer een beetje beter tussen jullie?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:30 schreef P.F. het volgende:
@Perruche donderdag kan hij bellen of hij misschien zijn visum krijgt
Volgens mij ben ik 't jonge blom stadium vorig jaar gepasseerd toen ik 30 werd. Inmiddels alweer 31.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leuk Coco!Post je tegen die tijd waar/wanneer we het kunnen zien?
![]()
[..]
*koppelmodus*
Ben je geen heul jonge blom meer en heb je iets weg van Michelle Pheiffer of Kate Winslet?
ja stom he! Maar het jurkje is wel echt beeeeeldig, van mooie donkerrode stof met witte stipjes en dan iets langer dan de knie, met een zwart fluweel lint, jaren 50 stijl. Die vriendin kan echt goed kleding maken en is supercreatief, ik ben blij dat ik het van haar mag leren! Als ik er vrijdag tijd voor heb zal ik een foto makenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Perruche, dat heb ik ookvan die maten dan.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:34 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik 't jonge blom stadium vorig jaar gepasseerd toen ik 30 werd. Inmiddels alweer 31.
Maar eh....Kate Winslet? Bijzonder mooie vrouw!
Ben heel benieuwd!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:35 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja stom he! Maar het jurkje is wel echt beeeeeldig, van mooie donkerrode stof met witte stipjes en dan iets langer dan de knie, met een zwart fluweel lint, jaren 50 stijl. Die vriendin kan echt goed kleding maken en is supercreatief, ik ben blij dat ik het van haar mag leren! Als ik er vrijdag tijd voor heb zal ik een foto maken
Met 't schommelen tussen een paar kilo's en vocht e.d. kan het verschil altijd nog minder groot zijn, toch? Dat je bijvoorbeeld meer richting 73/74 zit? Dat verklaart dan ook waarom je spiegelbeeld wel 'klopt' voor je gevoel. Of is dat te struisvogel-achtig?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
ik zie het wel aan mn spiegelbeeld: de vergelijking tussen 68 en 75/76 is erg, maar de laatste 2 maanden zag ik géén verergering, dus dat is prima, en allemaal leuk lief en aardig, maar ik wil naar de 70 terug en dáár stabiel blijven, hier niet, hier word ik doodongelukkig![]()
Daarbij héb ik straks weer de tijd en de moed om veel te gaan sporten (wat ik écht leuk vind), dus dan is 70 echt haalbaar, wéét ik.. maar ik vind 't wel stom, want ik heb écht niet uitbundig geleefd.. gewoon 'netjes'
maarja, niet gesport dus
fiets is bij de fietsenmaker, hopelijk kan ik binnenkort weer gewoon lekker overal heen fietsen ipv de auto of bus te pakken
Leuk! Maak je foto's van jou-in-de-jurkjes?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:34 schreef Perruche het volgende:
[..]
@ coco ik maak een foto als ik ze heb morgenleuk zeg trouwens van dat voorlichtingsfilmpje, en goed dat je er aan mee wilt doen!!
Dat dus, ik vind ook dat je er prachtig uitziet op de foto's!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:38 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Overigens vind ik je wel een prachtige bruid - men zegt altijd dat de bruid straalde maar bij jou is 't ook echt waar. Mooi!
Awwww!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Even volledig off-topic: ik ben verliefd![]()
Ik vind die lange trui/jurk en het zwarte jurkje ook het leukst (mgoed, kan natuurlijk volledig anders zijn als je ze aan hebt). Die lange truien vind ik altijd erg fijn in combinatie met legging & laarsjes/laarzenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:44 schreef Perruche het volgende:
[ afbeelding ]
deze heb ik besteld... ik hoop eigenlijk dat de lavendelblauwe met lange mauwen past, het is een trui-urkje en dat zit zo lekker! Zo niet ga ik voor het zwarte jurkje (dat heb ik nog niet, gewoon een simpel zwart jurkje) met de panty, en eventueel het tuniekje maar ik wil eigenlijk liever een jurkje.
Edit: zoals jullie zijn ben ik momenteel van de basic-mode
Hahahahah gek wief!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leuk Coco!Post je tegen die tijd waar/wanneer we het kunnen zien?
![]()
[..]
*koppelmodus*
Ben je geen heul jonge blom meer en heb je iets weg van Michelle Pheiffer of Kate Winslet?
Jij bent gek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:56 schreef neen het volgende:
[..]
Jij bent gek.
Als je deze kans aan je voorbij laat gaan.Bemoei je d'r niet meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hoe staat het met jou en SDB?.
Niet meer actief op Fok!
Met mij gaat alles goed, thx for asking.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bemoei je d'r niet mee.
Hoe staat het met jou en SDB?.
| 1 |
Daar kwam je slim onderuitquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:10 schreef neen het volgende:
[..]
Met mij gaat alles goed, thx for asking.
Lol, so true!quote:Als loopmotivatie heb ik je huisgenoot uit m'n streetteam gedonderd want die loopt toch nooit dus dan kan ik net zo goed ook niet lopen.
Goeie motivatie iddquote:Vriend van me gaat nu hetzelfde programma gebruiken als ik dus die zit in m'n street teammooie nicks hebben we ook
![]()
[ code verwijderd ]
Gaat hij gewoon nu (live ja, nu op dit moment) lopen zodat hij deze maand voor komt te staan... nu moet ik hem wel inhalen straks!
sarabi heeft wel gelijk... 70 is haalbaar maar alleen als je veel kan en blijft sporten, en minder sporten past misshcien beter in je levensstijl...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
maarja, niet gesport dus
ok. prima.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
even op de uni online, etiketjes uitprinten voor de blaadjes..
en nee, ik wil gewoon naar de 70, en dan post ik er hier maar niet over als men het er niet mee eens is, maar ik gá naar de 70, punt.
En ja, ik word wel ongelukkig van weer aankomen, en ja bij mij zit geluk wel in de cijfertjes en het bijbehorende spiegelbeeld waar ik van walgdus ik ga er gewoon voor, gezond, verantwoord en MET begeleiding hopelijk, maar ik wil NIET hier blijven, wat iedereen ook zegt. 't is mijn lichaam en mijn geluk en mijn gezondheid en ik weet zeker dat ik 't kan en dat 't lukt en zal blijven als ik straks al die stress niet meer heb en gewoon kan werken en studeren zonder elke dag spijt te hebben van een bestuur en zulks
Wat jammer dat je er zo over denkt. En, misschien klinkt dit heel stom, zeker aangezien ik hier nog niet zo lang post, maar dit klinkt als een heel andere Mo dan wat ik normaal gesproken van je lees. Ik hoop dat je eruit komtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
even op de uni online, etiketjes uitprinten voor de blaadjes..
en nee, ik wil gewoon naar de 70, en dan post ik er hier maar niet over als men het er niet mee eens is, maar ik gá naar de 70, punt.
En ja, ik word wel ongelukkig van weer aankomen, en ja bij mij zit geluk wel in de cijfertjes en het bijbehorende spiegelbeeld waar ik van walgdus ik ga er gewoon voor, gezond, verantwoord en MET begeleiding hopelijk, maar ik wil NIET hier blijven, wat iedereen ook zegt. 't is mijn lichaam en mijn geluk en mijn gezondheid en ik weet zeker dat ik 't kan en dat 't lukt en zal blijven als ik straks al die stress niet meer heb en gewoon kan werken en studeren zonder elke dag spijt te hebben van een bestuur en zulks
geluk kan je idd alleen écht zelf "creëren", externe dingen als gewicht, vriendjes, baan, helpen wel, maar dat bepaalt uiteindelijk niet of je gelukkig bent of niet. Althans, dat is mijn ervaring.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:20 schreef kwakz0r het volgende:
ik dacht ook dat ik als ik een vriendje had niet meer ongelukkig zou zijn. nou ik heb nog precies dezelfde eet- en denkproblemen, was een poosje nog meer in de war omdat mn gedachten niet meer met de werkelijkheid klopten...
toen ik 23 kilo lichter was wilde ik ook nog 5 kilo afvallen, en was ik niet gelukkig met dat gewicht. nu denk ik dat ik met dat gewicht gelukkig zou zijn maar dat is gewoon niet waar... zo werkt het niet...
ik ga komend jaar aan de slag met de chaos in mn hoofd en huis... structuur is het allerbelangrijkste voor me, en er zijn veel praktische dingen die me kunnen helpen (zoals die nieuwe baan). zag een boek bij de boekhandel, heel kneuterige titel, de huishoudcoach, maar ik bladerde erdoor en het leek me superhandig. met opdrachtjes enzo. misshcien dat ik dan door de chaos en onzin in mn huis heenkom...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
geluk kan je idd alleen écht zelf "creëren", externe dingen als gewicht, vriendjes, baan, helpen wel, maar dat bepaalt uiteindelijk niet of je gelukkig bent of niet. Althans, dat is mijn ervaring.
Awww Moquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
klein voorbeeldje: met 66kg was ik veel zekerder in bijvoorbeeld bed. Voelde me mooier en durfde meer te laten zien ook naar Mr.Mo toe.
Nu bedek ik alles zoveel mogelijk en vind ik het naar als hij aan mn buik en benen zit, gewoon omdat ik dan voel dat hij over elke vetbobbel heen wrijft en komt, en durf ik alleen nog naakt als ik lig zodat alles een beetje platter lijkt... ik was veel strakker, toen ik 66 woog (duh) en nu hoef ik dat niet persé nu terug, dat gewicht, maar wel het me zekerder voelen en meer laten zien. Ik zag er écht veel beter uit, ook naakt, ookal was ik niet tevreden en zou ik niet zomaar een bikini aan doen, bij Mr.Mo was 't wel een vooruitgang, en dat wil ik weer, 100% tevreden ben ik toch niet, maar wel gewoon zeker zijn in privé sferen..., en dat kan nu gewoon niet, omdat ik wéet hoe het er uit kan zien en ik wil niet meer die schaamte hebben, ook niet naar hem toe, maar vooral zelf in de spiegel kijken en denken: nee, dit hoef ik ook tijdens de seks niet te bedekken... en zulks.
Maargoed, ik post gewoon lijstjes en zulks en ga mijn best doen zo gezond mogelijk te leven en af te vallen, en als ik jullie steun daarbij niet heb, dan is dat jammer, maar zoals iedereeen hier z'n issues heeft, is die 70 mijn issue, en daar ga ik voor...
het feit dat je het wilt bedekken zit tussen je oren. daar kun je ook overheen komen zonder een onhaalbaar gewicht te willen halen. die schaamte komt van binnenuit en hoef je helemaal niet te voelen met 73 kilo. ik voel die schaamte ook niet, met mn bmi van 40.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
klein voorbeeldje: met 66kg was ik veel zekerder in bijvoorbeeld bed. Voelde me mooier en durfde meer te laten zien ook naar Mr.Mo toe.
Nu bedek ik alles zoveel mogelijk en vind ik het naar als hij aan mn buik en benen zit, gewoon omdat ik dan voel dat hij over elke vetbobbel heen wrijft en komt, en durf ik alleen nog naakt als ik lig zodat alles een beetje platter lijkt... ik was veel strakker, toen ik 66 woog (duh) en nu hoef ik dat niet persé nu terug, dat gewicht, maar wel het me zekerder voelen en meer laten zien. Ik zag er écht veel beter uit, ook naakt, ookal was ik niet tevreden en zou ik niet zomaar een bikini aan doen, bij Mr.Mo was 't wel een vooruitgang, en dat wil ik weer, 100% tevreden ben ik toch niet, maar wel gewoon zeker zijn in privé sferen..., en dat kan nu gewoon niet, omdat ik wéet hoe het er uit kan zien en ik wil niet meer die schaamte hebben, ook niet naar hem toe, maar vooral zelf in de spiegel kijken en denken: nee, dit hoef ik ook tijdens de seks niet te bedekken... en zulks.
nogmaals: zoals ik al zei, die steun krijg je heus, ik ga er niet meer over zeuren. ik zei alleen dit nog omdat je er nu zelf weer over begint. onderwerp gesloten wat mij betreft.quote:Maargoed, ik post gewoon lijstjes en zulks en ga mijn best doen zo gezond mogelijk te leven en af te vallen, en als ik jullie steun daarbij niet heb, dan is dat jammer, maar zoals iedereeen hier z'n issues heeft, is die 70 mijn issue, en daar ga ik voor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |