abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85138904
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom aurum! *O* Doe je ook sporten enzo? Da's idd een boel eiwitten! Veel groenten = ^O^

loveli :D ik haal onsen en ponden trouwens ook nog wel eens door mekaar :')

En muh, helaas niet bij allebei mijn voorkeursvakken ingedeeld in Leeds :{ Jammer. Nu ga ik ook een vak doen genaamd "Africas of the Mind", wat gaat over psychoanalyse, genocide verwerking, cultureel nationalisme, etc. Gelukkig wel interessant, maar niet echt mijn richting oO<
Jammer, maar mij lijkt dat vak ook wel erg inneresting!

Ik word echt blij van al die studie dingen op dit moment, kan echt niet wachten om te beginnen. *O*
  Redactie Sport woensdag 11 augustus 2010 @ 14:04:25 #202
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_85138943
Ah. Hier zijn we. :@ Ik heb me een tijdje niet laten zien, dat komt omdat ik niet echt op mijn eten heb gelet, en ik dus weer van 72,4 naar 73.5 gegaan ben.

Ik zal er voortaan weer eens op gaan letten. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:04:41 #203
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85138952
Welkom aurum! Je hebt de goede instelling in ieder geval :Y! Lust je broccoli? Of was dat al gevraagd :P.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85138964
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
En muh, helaas niet bij allebei mijn voorkeursvakken ingedeeld in Leeds :{ Jammer. Nu ga ik ook een vak doen genaamd "Africas of the Mind", wat gaat over psychoanalyse, genocide verwerking, cultureel nationalisme, etc. Gelukkig wel interessant, maar niet echt mijn richting oO<
Klinkt in ieder geval wel heel interessant :Y
pi_85139037
Ik las trouwens net in de krant: 'juist als dingen slecht gaan, zouden we het leven moeten vieren'. Waarschijnlijk makkelijker gezegd dat gedaan, maar ik vond het wel een mooi idee.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:06:40 #206
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85139039
Haai Aurum...
Hoe wil je eigenijk afvallen? Je sport veel, je eet, zo op het eerste gezicht, niet overmatig veel ofzo.

Spannend Coco!

Lijst:
O: 200 gr kwark + 200 gr vla
S: 1.30 uur hometrainen
T's: nectarine, appel, wortels, gekookt ei
L: 2 boterhammen filet americain, sinaasappel, beker melk
T's: boterham ham, blokje choco, kommetje chips
D: gebakken aardappelen, gekookte verse sperziebonen, een heel erg gevulde salade met ei, mais, tonijn enz..
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:07:21 #207
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85139066
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:03 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Jammer, maar mij lijkt dat vak ook wel erg inneresting!

Ik word echt blij van al die studie dingen op dit moment, kan echt niet wachten om te beginnen. *O*
Ja ik vind het ook erg spannend en leuk! :D

Dus een kleine tegenslag is jammer, maar niet onoverkomelijk :Y

Ik ga vanaf vandaag trouwens ook weer NORMAAL eten oO< Er sneaken de laatste tijd te vaak snackjes tussendoor enzo :') Dus ik ga weer mijn best doen :Y) Zei zij voor de zoveelste keer. Maarja als je je niks voorneemt gebeurt er al helemaal niks :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_85139219
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Welkom aurum! Je hebt de goede instelling in ieder geval :Y! Lust je broccoli? Of was dat al gevraagd :P.
ja, ik lust broccoli. Ik eet het alleen niet genoeg O-)
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Haai Aurum...
Hoe wil je eigenijk afvallen? Je sport veel, je eet, zo op het eerste gezicht, niet overmatig veel ofzo.
Orde, structuur en regelmaat.

Ik ben net terug van vakantie en heb een weekje plat gelegen met voorhoofdsholteontsteking :X Dus ik mag alles weer opbouwen.

Ik verwacht dat er qua kg niet zoveel vanaf zal gaan. Ik ben het afgelopen jaar maar iets van 4 kg afgevallen. Maar wel 12 cm op mijn taille kwijtgeraakt *O*

Dus ik kijk meer naar vet% en cm's dan naar kg's. Vandaar dat ik ook helemaal niks heb met dat BMI gebeuren.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_85139495
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 08:48 schreef Blurred86 het volgende:
Zit te denken om vanmiddag maar in mijn eentje naar de bioscoop te gaan, wil inception heel graag zien maar heb niemand om mee te gaan. Maar alleen gaan lijkt me ergens ook juist wel weer extra deprimerend.. pff
Voor wat het waard is: ik vond Inception interessant genoeg om totaal geen aandacht aan mn vriend te besteden. Had net zo goed alleen in de bios kunnen zitten. En :*.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_85139569
Ik vond Inception heel leuk maar was blij dat mijn broertje naast mij zat, die had de film wél door, vriendje aan de andere kant snapte er vrij weinig van.

Dus je kan beter met een broertje oid gaan :')
pi_85139997
Hoi!

PF., wanneer gaat het vriendje nou? ik dacht dattie al weg was maar als ie naar de film gaat kan dat niet he :P
Welkom Aurum!!

Gisteren met vriendin een jurkje gemaakt, ik heb bij de bovenkant maat 38 en bij de onderkant maat 42 :') maar het is wel een twintig jaar oud boekje dus het valt wel mee. GIseren teveel gesnackt, die vrendin had brownies en ik had ook een gebakje mee :D

Vandaag is goed,
O: 2x brood, kaas en pindakaas
T: 2x koffie met melk
L: bonenschotel met ui, bonen, tomaat en kruiden
T: (zometeen) yoghertshaky met fruit, melk, yogurt, honing en muesli
D: risotto en gevulde portobelle met komkommersalade.

En ik heb 4 jurkjes besteld waarvan ik er maar 1 ga houden *O* maar dit is de eerste keer dat ik iets van I-net bestel, ben benieuwd!!
pi_85140025
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
ik zie het wel aan mn spiegelbeeld: de vergelijking tussen 68 en 75/76 is erg, maar de laatste 2 maanden zag ik géén verergering, dus dat is prima, en allemaal leuk lief en aardig, maar ik wil naar de 70 terug en dáár stabiel blijven, hier niet, hier word ik doodongelukkig :{ -O- Daarbij héb ik straks weer de tijd en de moed om veel te gaan sporten (wat ik écht leuk vind), dus dan is 70 echt haalbaar, wéét ik.. maar ik vind 't wel stom, want ik heb écht niet uitbundig geleefd.. gewoon 'netjes' -O- maarja, niet gesport dus ;(

fiets is bij de fietsenmaker, hopelijk kan ik binnenkort weer gewoon lekker overal heen fietsen ipv de auto of bus te pakken :)
Zo gelukkig was je op die 70 toch ook niet, toen wou je er toch ook nog 4 kilo af voor de bruiloft?
En beter op 75 stabiel blijven dan over een half jaar op de 80 zitten?
pi_85140073
@Perruche donderdag kan hij bellen of hij misschien zijn visum krijgt
pi_85140142
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:29 schreef Perruche het volgende:

En ik heb 4 jurkjes besteld waarvan ik er maar 1 ga houden *O* maar dit is de eerste keer dat ik iets van I-net bestel, ben benieuwd!!
Linkje(s)?
pi_85140212
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:30 schreef P.F. het volgende:
@Perruche donderdag kan hij bellen of hij misschien zijn visum krijgt
wat een gedoe zeg, spannend. gaathet weer een beetje beter tussen jullie?

@ coco ik maak een foto als ik ze heb morgen :P leuk zeg trouwens van dat voorlichtingsfilmpje, en goed dat je er aan mee wilt doen!!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:34:30 #216
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85140230
@Perruche, dat heb ik ook _O- van die maten dan.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85140239
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leuk Coco! :D Post je tegen die tijd waar/wanneer we het kunnen zien? *O*
[..]

*koppelmodus*
Ben je geen heul jonge blom meer en heb je iets weg van Michelle Pheiffer of Kate Winslet? :+
Volgens mij ben ik 't jonge blom stadium vorig jaar gepasseerd toen ik 30 werd. Inmiddels alweer 31.
Maar eh....Kate Winslet? Bijzonder mooie vrouw! :)
pi_85140302
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Perruche, dat heb ik ook _O- van die maten dan.
ja stom he! Maar het jurkje is wel echt beeeeeldig, van mooie donkerrode stof met witte stipjes en dan iets langer dan de knie, met een zwart fluweel lint, jaren 50 stijl. Die vriendin kan echt goed kleding maken en is supercreatief, ik ben blij dat ik het van haar mag leren! Als ik er vrijdag tijd voor heb zal ik een foto maken ;)
pi_85140320
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:34 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik 't jonge blom stadium vorig jaar gepasseerd toen ik 30 werd. Inmiddels alweer 31.
Maar eh....Kate Winslet? Bijzonder mooie vrouw! :)
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:37:30 #220
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85140383
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:35 schreef Perruche het volgende:

[..]

ja stom he! Maar het jurkje is wel echt beeeeeldig, van mooie donkerrode stof met witte stipjes en dan iets langer dan de knie, met een zwart fluweel lint, jaren 50 stijl. Die vriendin kan echt goed kleding maken en is supercreatief, ik ben blij dat ik het van haar mag leren! Als ik er vrijdag tijd voor heb zal ik een foto maken ;)
Ben heel benieuwd!
pi_85140389
Oh en @mo: ik vind het echt jammer dat je je zo kort na de huwelijksreis en na je vakantie waar je zoveel plezier aan hebt gehad, nu al weer zo erg negatief bent over die kilo's. Laat het even gaan, wat anderen al zeiden, geluk zit niet in een paar cijfertjes.

Meet kan ik trouwens niet want met een beetje geluk ben ik vanaf zondag een weekje op vakantie naar m'n vati in Deutschland :) wel leuk dat er zoveel meets zijn !!!
pi_85140412
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:37 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ben heel benieuwd!
ik ook :9~
pi_85140431
quote:
ik zie het wel aan mn spiegelbeeld: de vergelijking tussen 68 en 75/76 is erg, maar de laatste 2 maanden zag ik géén verergering, dus dat is prima, en allemaal leuk lief en aardig, maar ik wil naar de 70 terug en dáár stabiel blijven, hier niet, hier word ik doodongelukkig :{ -O- Daarbij héb ik straks weer de tijd en de moed om veel te gaan sporten (wat ik écht leuk vind), dus dan is 70 echt haalbaar, wéét ik.. maar ik vind 't wel stom, want ik heb écht niet uitbundig geleefd.. gewoon 'netjes' -O- maarja, niet gesport dus ;(

fiets is bij de fietsenmaker, hopelijk kan ik binnenkort weer gewoon lekker overal heen fietsen ipv de auto of bus te pakken :)
Met 't schommelen tussen een paar kilo's en vocht e.d. kan het verschil altijd nog minder groot zijn, toch? Dat je bijvoorbeeld meer richting 73/74 zit? Dat verklaart dan ook waarom je spiegelbeeld wel 'klopt' voor je gevoel. Of is dat te struisvogel-achtig?

Overigens vind ik je wel een prachtige bruid - men zegt altijd dat de bruid straalde maar bij jou is 't ook echt waar. Mooi!
pi_85140476
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:34 schreef Perruche het volgende:

[..]
@ coco ik maak een foto als ik ze heb morgen :P leuk zeg trouwens van dat voorlichtingsfilmpje, en goed dat je er aan mee wilt doen!!
Leuk! Maak je foto's van jou-in-de-jurkjes?

Wat filmpje betreft, ik vind het leuk maar vooral heel spannend & eng. Mgoed, eerst maar eens het telefoontje van de producenten afwachten...
pi_85140515
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:38 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

Overigens vind ik je wel een prachtige bruid - men zegt altijd dat de bruid straalde maar bij jou is 't ook echt waar. Mooi!
Dat dus, ik vind ook dat je er prachtig uitziet op de foto's!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:41:07 #226
236335 neen
schone schijn
pi_85140569
Over anderhalf week komt mijn oma bij mij op m'n kamer O+
Ze gaat ook risolles maken voor me
het lijkt niet wat het is
pi_85140586
Even volledig off-topic: ik ben verliefd O+

pi_85140704

deze heb ik besteld... ik hoop eigenlijk dat de lavendelblauwe met lange mauwen past, het is een trui-urkje en dat zit zo lekker! Zo niet ga ik voor het zwarte jurkje (dat heb ik nog niet, gewoon een simpel zwart jurkje) met de panty, en eventueel het tuniekje maar ik wil eigenlijk liever een jurkje.

Edit: zoals jullie zijn ben ik momenteel van de basic-mode :P
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:45:27 #229
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85140767
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Even volledig off-topic: ik ben verliefd O+

Awwww!! O+

En Mo: eens met de rest! Je zag er prachtig uit in je trouwjurk, en wat een blijheid O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_85140805
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:44 schreef Perruche het volgende:
[ afbeelding ]
deze heb ik besteld... ik hoop eigenlijk dat de lavendelblauwe met lange mauwen past, het is een trui-urkje en dat zit zo lekker! Zo niet ga ik voor het zwarte jurkje (dat heb ik nog niet, gewoon een simpel zwart jurkje) met de panty, en eventueel het tuniekje maar ik wil eigenlijk liever een jurkje.

Edit: zoals jullie zijn ben ik momenteel van de basic-mode :P
Ik vind die lange trui/jurk en het zwarte jurkje ook het leukst (mgoed, kan natuurlijk volledig anders zijn als je ze aan hebt). Die lange truien vind ik altijd erg fijn in combinatie met legging & laarsjes/laarzen :Y
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:55:39 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85141189
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leuk Coco! :D Post je tegen die tijd waar/wanneer we het kunnen zien? *O*
[..]

*koppelmodus*
Ben je geen heul jonge blom meer en heb je iets weg van Michelle Pheiffer of Kate Winslet? :+
Hahahahah gek wief! :D.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:56:54 #232
236335 neen
schone schijn
pi_85141252
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hahahahah gek wief! :D.
Jij bent gek.

Als je deze kans aan je voorbij laat gaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Sport woensdag 11 augustus 2010 @ 15:00:21 #233
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_85141435
Tegenwoordig heb ik ook een nieuwe 'hobby' gevonden. Hier in de wijk staat een pannakooi, dus dan ga ik met mijn broertje even flink voetballen. Meer beweging is altijd goed! :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 11 augustus 2010 @ 15:02:30 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85141552
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:56 schreef neen het volgende:

[..]

Jij bent gek.

Als je deze kans aan je voorbij laat gaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bemoei je d'r niet mee :6.

Hoe staat het met jou en SDB? :7 .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 15:10:03 #235
236335 neen
schone schijn
pi_85141940
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bemoei je d'r niet mee :6.

Hoe staat het met jou en SDB? :7 .
Met mij gaat alles goed, thx for asking.

Als loopmotivatie heb ik je huisgenoot uit m'n streetteam gedonderd want die loopt toch nooit dus dan kan ik net zo goed ook niet lopen. Vriend van me gaat nu hetzelfde programma gebruiken als ik dus die zit in m'n street team :') mooie nicks hebben we ook :')
1ikbenkapot en misschientelui
:')
Gaat hij gewoon nu (live ja, nu op dit moment) lopen zodat hij deze maand voor komt te staan... nu moet ik hem wel inhalen straks!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 15:11:55 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85142028
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:10 schreef neen het volgende:

[..]

Met mij gaat alles goed, thx for asking.
Daar kwam je slim onderuit :D.

quote:
Als loopmotivatie heb ik je huisgenoot uit m'n streetteam gedonderd want die loopt toch nooit dus dan kan ik net zo goed ook niet lopen.
Lol, so true! _O-.

quote:
Vriend van me gaat nu hetzelfde programma gebruiken als ik dus die zit in m'n street team :') mooie nicks hebben we ook :')
[ code verwijderd ]

:')
Gaat hij gewoon nu (live ja, nu op dit moment) lopen zodat hij deze maand voor komt te staan... nu moet ik hem wel inhalen straks!
Goeie motivatie idd ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_85142168
quote:

sarabi heeft wel gelijk... 70 is haalbaar maar alleen als je veel kan en blijft sporten, en minder sporten past misshcien beter in je levensstijl...

waarom ben je met 76 kilo doodongelukkig en met 70 niet? dat zit echt ECHT tussen je oren. 100%.

als je netjes leeft en een beetje sport kom je misshcien op 73 uit. ik zou dat koesteren, want als je probeert meer af te vallen is de kans groot dat je volgend jaar 80 weegt.
Kwak
pi_85142293
even op de uni online, etiketjes uitprinten voor de blaadjes..

en nee, ik wil gewoon naar de 70, en dan post ik er hier maar niet over als men het er niet mee eens is, maar ik gá naar de 70, punt.

En ja, ik word wel ongelukkig van weer aankomen, en ja bij mij zit geluk wel in de cijfertjes en het bijbehorende spiegelbeeld waar ik van walg :) dus ik ga er gewoon voor, gezond, verantwoord en MET begeleiding hopelijk, maar ik wil NIET hier blijven, wat iedereen ook zegt. 't is mijn lichaam en mijn geluk en mijn gezondheid en ik weet zeker dat ik 't kan en dat 't lukt en zal blijven als ik straks al die stress niet meer heb en gewoon kan werken en studeren zonder elke dag spijt te hebben van een bestuur en zulks :)
Ja doei.
pi_85142409
ik dacht ook dat ik als ik een vriendje had niet meer ongelukkig zou zijn. nou ik heb nog precies dezelfde eet- en denkproblemen, was een poosje nog meer in de war omdat mn gedachten niet meer met de werkelijkheid klopten...

toen ik 23 kilo lichter was wilde ik ook nog 5 kilo afvallen, en was ik niet gelukkig met dat gewicht. nu denk ik dat ik met dat gewicht gelukkig zou zijn maar dat is gewoon niet waar... zo werkt het niet...
Kwak
pi_85142418
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:18 schreef motorbloempje het volgende:

en nee, ik wil gewoon naar de 70, en dan post ik er hier maar niet over als men het er niet mee eens is, maar ik gá naar de 70, punt.

En ja, ik word wel ongelukkig van weer aankomen, en ja bij mij zit geluk wel in de cijfertjes en het bijbehorende spiegelbeeld waar ik van walg :) dus ik ga er gewoon voor, gezond, verantwoord en MET begeleiding hopelijk, maar ik wil NIET hier blijven, wat iedereen ook zegt. 't is mijn lichaam en mijn geluk en mijn gezondheid en ik weet zeker dat ik 't kan en dat 't lukt en zal blijven als ik straks al die stress niet meer heb en gewoon kan werken en studeren zonder elke dag spijt te hebben van een bestuur en zulks :)
ok. prima.
Kwak
pi_85142693
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:18 schreef motorbloempje het volgende:

Wat jammer dat je er zo over denkt. En, misschien klinkt dit heel stom, zeker aangezien ik hier nog niet zo lang post, maar dit klinkt als een heel andere Mo dan wat ik normaal gesproken van je lees. Ik hoop dat je eruit komt :)
pi_85142765
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:20 schreef kwakz0r het volgende:
ik dacht ook dat ik als ik een vriendje had niet meer ongelukkig zou zijn. nou ik heb nog precies dezelfde eet- en denkproblemen, was een poosje nog meer in de war omdat mn gedachten niet meer met de werkelijkheid klopten...

toen ik 23 kilo lichter was wilde ik ook nog 5 kilo afvallen, en was ik niet gelukkig met dat gewicht. nu denk ik dat ik met dat gewicht gelukkig zou zijn maar dat is gewoon niet waar... zo werkt het niet...
geluk kan je idd alleen écht zelf "creëren", externe dingen als gewicht, vriendjes, baan, helpen wel, maar dat bepaalt uiteindelijk niet of je gelukkig bent of niet. Althans, dat is mijn ervaring.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 15:30:51 #243
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85142806
Ik kan me wel vinden in de motivatie van Mo, maar dat is ongetwijfeld geen goed teken. Die zelfkennis heb ik dan ook wel weer. Hoewel ik het minder met het getal op de weegschaal heb, want ik weeg me bijna nooit. Maar als ik me nu zou wegen, zien dat ik iets van 3 kg zou zijn aangekomen, zou ik daar ook zwaar de pest over in hebben.

:@.
pi_85142826
nou ja het is een keuze: om niet aan de slag te gaan met het walgen en het slechte zelfbeeld en de onzekerheid, maar door te gaan met de symptoombestrijding waarvan je denkt dat die zal helpen.

het is iedereens recht om die keuze te maken, en zolang Mo geen anorexia of bulimia of BED heeft is er niets echt slechts aan die tactiek. hij werkt alleen niet. maar dat moet ze zelf weten.

en ik zal er niet meer over zeuren en je gewoon proberen te steunen met afvallen en tips enzo Mo :*
Kwak
pi_85142906
klein voorbeeldje: met 66kg was ik veel zekerder in bijvoorbeeld bed. Voelde me mooier en durfde meer te laten zien ook naar Mr.Mo toe.

Nu bedek ik alles zoveel mogelijk en vind ik het naar als hij aan mn buik en benen zit, gewoon omdat ik dan voel dat hij over elke vetbobbel heen wrijft en komt, en durf ik alleen nog naakt als ik lig zodat alles een beetje platter lijkt... ik was veel strakker, toen ik 66 woog (duh :') ) en nu hoef ik dat niet persé nu terug, dat gewicht, maar wel het me zekerder voelen en meer laten zien. Ik zag er écht veel beter uit, ook naakt, ookal was ik niet tevreden en zou ik niet zomaar een bikini aan doen, bij Mr.Mo was 't wel een vooruitgang, en dat wil ik weer, 100% tevreden ben ik toch niet, maar wel gewoon zeker zijn in privé sferen..., en dat kan nu gewoon niet, omdat ik wéet hoe het er uit kan zien en ik wil niet meer die schaamte hebben, ook niet naar hem toe, maar vooral zelf in de spiegel kijken en denken: nee, dit hoef ik ook tijdens de seks niet te bedekken... en zulks.

Maargoed, ik post gewoon lijstjes en zulks en ga mijn best doen zo gezond mogelijk te leven en af te vallen, en als ik jullie steun daarbij niet heb, dan is dat jammer, maar zoals iedereeen hier z'n issues heeft, is die 70 mijn issue, en daar ga ik voor...
Ja doei.
pi_85142986
@ Mo: Maar je bent toch net terug van vakantie terug? Daar heb je denk ik anders gegeten dan wat je normaal eet.
Geef 't een paar dagen, kan met gemak 2-3 kilo schelen.....

En hoe zit je kleding?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_85143051
kleding zit te strak :) ^O^
Ja doei.
pi_85143072
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:30 schreef Perruche het volgende:

[..]

geluk kan je idd alleen écht zelf "creëren", externe dingen als gewicht, vriendjes, baan, helpen wel, maar dat bepaalt uiteindelijk niet of je gelukkig bent of niet. Althans, dat is mijn ervaring.
ik ga komend jaar aan de slag met de chaos in mn hoofd en huis... structuur is het allerbelangrijkste voor me, en er zijn veel praktische dingen die me kunnen helpen (zoals die nieuwe baan). zag een boek bij de boekhandel, heel kneuterige titel, de huishoudcoach, maar ik bladerde erdoor en het leek me superhandig. met opdrachtjes enzo. misshcien dat ik dan door de chaos en onzin in mn huis heenkom...

flylady heb ik geprobeerd maar dat was me te amerikaans. ik wil iets op papier, zodat ik zelf mn tempo kan bepalen. en niet alles hoeft in 1 keer...

lijstje (ik bak er zelf ook niks van momenteel)

o- te laat
br- een kroketje, een hard maanzaadbroodje en een bruine boterham
t- een rode paprika
d- gehaktballetjes, gekookte aardappelen, komkommersalade
t- twee peanutbuttercookies, zelfgebakken(voor traktatie op werk morgen - mag er twee testen met een vriendinnetje vanavond. omnomnom)
Kwak
pi_85143141
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
klein voorbeeldje: met 66kg was ik veel zekerder in bijvoorbeeld bed. Voelde me mooier en durfde meer te laten zien ook naar Mr.Mo toe.

Nu bedek ik alles zoveel mogelijk en vind ik het naar als hij aan mn buik en benen zit, gewoon omdat ik dan voel dat hij over elke vetbobbel heen wrijft en komt, en durf ik alleen nog naakt als ik lig zodat alles een beetje platter lijkt... ik was veel strakker, toen ik 66 woog (duh :') ) en nu hoef ik dat niet persé nu terug, dat gewicht, maar wel het me zekerder voelen en meer laten zien. Ik zag er écht veel beter uit, ook naakt, ookal was ik niet tevreden en zou ik niet zomaar een bikini aan doen, bij Mr.Mo was 't wel een vooruitgang, en dat wil ik weer, 100% tevreden ben ik toch niet, maar wel gewoon zeker zijn in privé sferen..., en dat kan nu gewoon niet, omdat ik wéet hoe het er uit kan zien en ik wil niet meer die schaamte hebben, ook niet naar hem toe, maar vooral zelf in de spiegel kijken en denken: nee, dit hoef ik ook tijdens de seks niet te bedekken... en zulks.

Maargoed, ik post gewoon lijstjes en zulks en ga mijn best doen zo gezond mogelijk te leven en af te vallen, en als ik jullie steun daarbij niet heb, dan is dat jammer, maar zoals iedereeen hier z'n issues heeft, is die 70 mijn issue, en daar ga ik voor...
Awww Mo :( Klote, hopelijk voel je je snel weer wat lekkerder in je vel zitten! :*
pi_85143201
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:33 schreef motorbloempje het volgende:

het feit dat je het wilt bedekken zit tussen je oren. daar kun je ook overheen komen zonder een onhaalbaar gewicht te willen halen. die schaamte komt van binnenuit en hoef je helemaal niet te voelen met 73 kilo. ik voel die schaamte ook niet, met mn bmi van 40.

ik snap je argument naar jezelf toe wel, maar het is alsnog een kwestie van zelfbeeld. dat dus teveel van je gewicht afhangt.

ik zou heel graag willen dat je aan dat issue wat doet, ipv van de getallen je issue te máken. maar zoals ik al zei is het jouw keuze en moet je daar vrij in zijn. ik heb mn zegje gehad. en ik wil je verder niet steeds toepreken, dus dat zal ik niet doen.

quote:
nogmaals: zoals ik al zei, die steun krijg je heus, ik ga er niet meer over zeuren. ik zei alleen dit nog omdat je er nu zelf weer over begint. onderwerp gesloten wat mij betreft.
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')