Jammer, maar mij lijkt dat vak ook wel erg inneresting!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom aurum!Doe je ook sporten enzo? Da's idd een boel eiwitten! Veel groenten =
![]()
loveliik haal onsen en ponden trouwens ook nog wel eens door mekaar
![]()
En muh, helaas niet bij allebei mijn voorkeursvakken ingedeeld in LeedsJammer. Nu ga ik ook een vak doen genaamd "Africas of the Mind", wat gaat over psychoanalyse, genocide verwerking, cultureel nationalisme, etc. Gelukkig wel interessant, maar niet echt mijn richting
Klinkt in ieder geval wel heel interessantquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
En muh, helaas niet bij allebei mijn voorkeursvakken ingedeeld in LeedsJammer. Nu ga ik ook een vak doen genaamd "Africas of the Mind", wat gaat over psychoanalyse, genocide verwerking, cultureel nationalisme, etc. Gelukkig wel interessant, maar niet echt mijn richting
Ja ik vind het ook erg spannend en leuk!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:03 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Jammer, maar mij lijkt dat vak ook wel erg inneresting!
Ik word echt blij van al die studie dingen op dit moment, kan echt niet wachten om te beginnen.
ja, ik lust broccoli. Ik eet het alleen niet genoegquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Welkom aurum! Je hebt de goede instelling in ieder geval! Lust je broccoli? Of was dat al gevraagd
.
Orde, structuur en regelmaat.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Haai Aurum...
Hoe wil je eigenijk afvallen? Je sport veel, je eet, zo op het eerste gezicht, niet overmatig veel ofzo.
Voor wat het waard is: ik vond Inception interessant genoeg om totaal geen aandacht aan mn vriend te besteden. Had net zo goed alleen in de bios kunnen zitten. Enquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:48 schreef Blurred86 het volgende:
Zit te denken om vanmiddag maar in mijn eentje naar de bioscoop te gaan, wil inception heel graag zien maar heb niemand om mee te gaan. Maar alleen gaan lijkt me ergens ook juist wel weer extra deprimerend.. pff
Zo gelukkig was je op die 70 toch ook niet, toen wou je er toch ook nog 4 kilo af voor de bruiloft?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
ik zie het wel aan mn spiegelbeeld: de vergelijking tussen 68 en 75/76 is erg, maar de laatste 2 maanden zag ik géén verergering, dus dat is prima, en allemaal leuk lief en aardig, maar ik wil naar de 70 terug en dáár stabiel blijven, hier niet, hier word ik doodongelukkig![]()
Daarbij héb ik straks weer de tijd en de moed om veel te gaan sporten (wat ik écht leuk vind), dus dan is 70 echt haalbaar, wéét ik.. maar ik vind 't wel stom, want ik heb écht niet uitbundig geleefd.. gewoon 'netjes'
maarja, niet gesport dus
fiets is bij de fietsenmaker, hopelijk kan ik binnenkort weer gewoon lekker overal heen fietsen ipv de auto of bus te pakken
Linkje(s)?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:29 schreef Perruche het volgende:
En ik heb 4 jurkjes besteld waarvan ik er maar 1 ga houdenmaar dit is de eerste keer dat ik iets van I-net bestel, ben benieuwd!!
wat een gedoe zeg, spannend. gaathet weer een beetje beter tussen jullie?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:30 schreef P.F. het volgende:
@Perruche donderdag kan hij bellen of hij misschien zijn visum krijgt
Volgens mij ben ik 't jonge blom stadium vorig jaar gepasseerd toen ik 30 werd. Inmiddels alweer 31.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leuk Coco!Post je tegen die tijd waar/wanneer we het kunnen zien?
![]()
[..]
*koppelmodus*
Ben je geen heul jonge blom meer en heb je iets weg van Michelle Pheiffer of Kate Winslet?
ja stom he! Maar het jurkje is wel echt beeeeeldig, van mooie donkerrode stof met witte stipjes en dan iets langer dan de knie, met een zwart fluweel lint, jaren 50 stijl. Die vriendin kan echt goed kleding maken en is supercreatief, ik ben blij dat ik het van haar mag leren! Als ik er vrijdag tijd voor heb zal ik een foto makenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Perruche, dat heb ik ookvan die maten dan.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:34 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik 't jonge blom stadium vorig jaar gepasseerd toen ik 30 werd. Inmiddels alweer 31.
Maar eh....Kate Winslet? Bijzonder mooie vrouw!
Ben heel benieuwd!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:35 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja stom he! Maar het jurkje is wel echt beeeeeldig, van mooie donkerrode stof met witte stipjes en dan iets langer dan de knie, met een zwart fluweel lint, jaren 50 stijl. Die vriendin kan echt goed kleding maken en is supercreatief, ik ben blij dat ik het van haar mag leren! Als ik er vrijdag tijd voor heb zal ik een foto maken
Met 't schommelen tussen een paar kilo's en vocht e.d. kan het verschil altijd nog minder groot zijn, toch? Dat je bijvoorbeeld meer richting 73/74 zit? Dat verklaart dan ook waarom je spiegelbeeld wel 'klopt' voor je gevoel. Of is dat te struisvogel-achtig?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
ik zie het wel aan mn spiegelbeeld: de vergelijking tussen 68 en 75/76 is erg, maar de laatste 2 maanden zag ik géén verergering, dus dat is prima, en allemaal leuk lief en aardig, maar ik wil naar de 70 terug en dáár stabiel blijven, hier niet, hier word ik doodongelukkig![]()
Daarbij héb ik straks weer de tijd en de moed om veel te gaan sporten (wat ik écht leuk vind), dus dan is 70 echt haalbaar, wéét ik.. maar ik vind 't wel stom, want ik heb écht niet uitbundig geleefd.. gewoon 'netjes'
maarja, niet gesport dus
fiets is bij de fietsenmaker, hopelijk kan ik binnenkort weer gewoon lekker overal heen fietsen ipv de auto of bus te pakken
Leuk! Maak je foto's van jou-in-de-jurkjes?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:34 schreef Perruche het volgende:
[..]
@ coco ik maak een foto als ik ze heb morgenleuk zeg trouwens van dat voorlichtingsfilmpje, en goed dat je er aan mee wilt doen!!
Dat dus, ik vind ook dat je er prachtig uitziet op de foto's!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:38 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Overigens vind ik je wel een prachtige bruid - men zegt altijd dat de bruid straalde maar bij jou is 't ook echt waar. Mooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |